Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda v Řecku: Fabia Sport Edition se silnějšími motory 1,4 16V (75 kW) a 1,6 16V (85 kW)

Řecký dovozce se v minulosti snažil vyhovět zákazníkům, kteří žádali silnější verze známých motorů a dělá to i v případě nové Fabie. Silnější motor 1,6 16V dává Fabii II téměř stejnou dynamiku jako měla první Fabia RS.
Zpět na článek
12. 6. 2008 15:31
12. 6. 2008 15:38
12. 6. 2008 15:50
12. 6. 2008 15:53
neregistrovaný "FX_"
12. 6. 2008 16:06
neregistrovaný "FX_"
12. 6. 2008 20:15
12. 6. 2008 20:29
12. 6. 2008 20:35
12. 6. 2008 20:38
12. 6. 2008 20:43
12. 6. 2008 20:52
12. 6. 2008 20:53
12. 6. 2008 16:08
12. 6. 2008 15:39
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 16:07
12. 6. 2008 16:19
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2008 16:40
12. 6. 2008 16:54
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2008 16:56
12. 6. 2008 17:15
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 20:00
12. 6. 2008 20:02
12. 6. 2008 16:07
12. 6. 2008 17:34
12. 6. 2008 17:40
12. 6. 2008 17:51
12. 6. 2008 18:38
12. 6. 2008 18:40
12. 6. 2008 18:41
12. 6. 2008 19:20
12. 6. 2008 19:06
12. 6. 2008 19:08
12. 6. 2008 19:10
12. 6. 2008 19:13
12. 6. 2008 19:18
12. 6. 2008 20:58
12. 6. 2008 19:59
13. 6. 2008 18:51
neregistrovaný "dbaly"
12. 6. 2008 15:53
neregistrovaný "Osmodiar"
12. 6. 2008 15:59
13. 6. 2008 13:21
12. 6. 2008 15:59
12. 6. 2008 16:38
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 18:51
12. 6. 2008 16:31
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 6. 2008 04:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 6. 2008 17:06
neregistrovaný "nick02"
12. 6. 2008 20:24
neregistrovaný "nick02"
12. 6. 2008 18:16
12. 6. 2008 18:52
13. 6. 2008 10:28
12. 6. 2008 19:08
12. 6. 2008 19:38
neregistrovaný "Tony84"
12. 6. 2008 20:14
12. 6. 2008 20:32
12. 6. 2008 20:37
12. 6. 2008 20:40
12. 6. 2008 20:44
12. 6. 2008 20:52
13. 6. 2008 11:22
13. 6. 2008 11:24
13. 6. 2008 11:46
12. 6. 2008 20:40
13. 6. 2008 18:47
13. 6. 2008 07:41
12. 6. 2008 20:17
12. 6. 2008 20:19
12. 6. 2008 20:40
12. 6. 2008 20:41
13. 6. 2008 04:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 6. 2008 20:24
12. 6. 2008 21:06
12. 6. 2008 21:13
12. 6. 2008 23:15
12. 6. 2008 23:50
13. 6. 2008 13:01
neregistrovaný "nick02"
13. 6. 2008 14:40
13. 6. 2008 14:52
13. 6. 2008 20:02
13. 6. 2008 21:07
13. 6. 2008 22:53
14. 6. 2008 13:03
14. 6. 2008 13:58
14. 6. 2008 10:09
12. 6. 2008 15:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
62
12. 6. 2008 15:38
Re: Pekné auto
Ale ve střední třídě má ta schránka i dvířka.
12. 6. 2008 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FX_"
12. 6. 2008 15:53
Re: Pekné auto
A2 nikdy neviděl Fabii v lepší výbavě. Vždy píše jen o základu. :-!
12. 6. 2008 15:57
Re: Pekné auto
porad je to jen Fobie... ;-\
neregistrovaný "FX_"
12. 6. 2008 16:06
Re: Pekné auto
Je to Škodovka, ta nikdy žádné "supersporty" dělat nebude. ;-)
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:14
Re: Pekné auto
Natož dvířka na schránku před spolujezdcem ve standardu >:D
12. 6. 2008 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:27
Re: Pekné auto
Matelko, co to zase potíš za chuj.oviny?
12. 6. 2008 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:31
Re: Pekné auto
No já nevím, co tady zase potíš za chujoviny. Nikdy jsem tady o žádné konkurenci BMW 7 od Renaultu nepsal, tak nevím oč se zase snažíš, Matelko. Trapný jsi i když se nesnažíš >:D
12. 6. 2008 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:37
Re: Pekné auto
Co zas to meleš? Kde jsem tohle psal? Že ty jsi zase papal lysohlávky?
12. 6. 2008 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:41
Re: Pekné auto
Tak to najdi, kde jsem to psal a neplácej hovadiny.
12. 6. 2008 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:45
Re: Pekné auto
Snad vím, co píšu. Pokud ukážeš diskuzi, kde jsem tvrdil, že M-B E má plastové dřevo a Laguna ušlechtilé, tak se ozvi. Zatím si jdi svoje kraviny třepat jinde.
12. 6. 2008 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:59
Re: Pekné auto
Takže kde je ta diskuze, Matelko? Hledej, hledej a nekecej
12. 6. 2008 20:53
Re: Pekné auto
;-\ kluci klid :-)
12. 6. 2008 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2008 21:14
Re: Pekné auto
jenze my jsme meli stejnej problem jako vy tady..automaticky nekdo nekoho napadne.Nevsimej si toho,proste si jed svoje,nema smysl ztracet tu acs zbytecnejma diskusema a dokazovanim ze nekdo jinej je vul a tak..
12. 6. 2008 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 15:39
Re: Pekné auto
Já bych si moc přál, aby sundali z masky ten znak a dali tam ten co je na zbytku auta pod plechama, nižší cenu a taky aby nebyl v africe hlad >:D
12. 6. 2008 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2008 16:19
Re: Pekné auto
On prvni, ty 2056ty a uprimne receno, tech tvych 2056, je 2056 sraczek a slaboduchych vylevu :-( Danieli, jdi uz konecne do ..., proste kamkoliv jinam nez do zdejsich diskuzi :no:
12. 6. 2008 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2008 16:54
Re: Pekné auto
Je presne to misto, ve kterem se nyni nachazi tvoje hlava, magore :-O
12. 6. 2008 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 12:22
Re: Pekné auto
Kvuli takovemu pritroublikovi...taky se divim matesovi. :-) Me nekdy trpelivost dojde, mates je podstatne trpelivejsi, inu umis ostudo webu :yes: >:D
Avatar - KANKUNEN
12. 6. 2008 16:48
Re: Pekné auto
Fabka může být i krásná s HTP, musí však drtit Danielovi hlavu.
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 17:15
Re: Pekné auto
a jsi si jistej že by se při nájezdu na hlavu nevyvrátilo spodní rameno v uchycení silent blocku? nezapomeň je to fobie >:D
12. 6. 2008 20:55
Re: Pekné auto
Spis bych se bal uchyceni zadniho tlumice,uz jste to videli >:D >:D >:D ???
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 10:59
Re: Pekné auto
odkdy výkon mtoru rozhoduje o kráse?
12. 6. 2008 20:00
Re: Pekné auto
"s klasickým českým dizajnom"
"Schránka sa otvára ako v strednej triede"
- uz to nehul DanielDesign
12. 6. 2008 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 10:59
Re: Pekné auto
no ale má prvdu, dkyž to domyslíš...
12. 6. 2008 15:42
Re: Pekné auto
Jo a konečně má zrychlení pod 10 s, i když s odřenejma ušima >:D
12. 6. 2008 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
12. 6. 2008 17:34
Re: Pekné auto
co víc si přát? Aby byla širší a měla jiný zadek..
12. 6. 2008 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
12. 6. 2008 17:51
Re: Pekné auto
já ji bohužel musím pozorovat každý den.. zepředu by ji člověk vzal na milost, ale pak ji obejde ... :-|
12. 6. 2008 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
12. 6. 2008 18:40
Re: Pekné auto
já na každého reaguji, jak se zaslouží. Podle mne moc vyvážené proporce nemá. Nejvíce je to vidět právě na zadku, kde tomu dávají světla na "*"
12. 6. 2008 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
12. 6. 2008 19:20
Re: Pekné auto
ta by to nezachránila. Oproti rozpustilému předku to má stáhnutý zadek, jako by se designeři začali bát sami sebe.
12. 6. 2008 21:12
Re: Pekné auto
Jezis tak se mu proste libi.... :-!
12. 6. 2008 19:06
Re: Pekné auto
Hele, nikdo ti nebere jestli se ti líbí nebo ne, to je věc vkusu. Ale jestli je užší než většina aut v její třídě a současně vyšší než většina aut v její třídě, tak má prostě nevyvážené proporce. To je fakt, který se dá jednoznačně vyjádřit poměrem výšky a šířky, s tím nic nenaděláš. Kdyby se šířka blížila limitům pro rozměr běžné vozovky, tak by se dalo říct, že je to prostě takový typ vozu, ale pokud je přehnaně úzký a přitom poměrně vysoký ...
12. 6. 2008 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2008 19:10
Re: Pekné auto
Kdyby to bylo jediné auto na světě, tak možná. Ale holt už nějakou dobu po světě chodím a pár aut jsem viděl, takže prostě porovnávat budu.
12. 6. 2008 19:13
Re: Pekné auto
A ještě - zkus si ji představit o dvacet čísel širší. Myslím, že by to bylo bomba auto, prodej by vzrostl prudce.
Avatar - T613
12. 6. 2008 19:18
Re: Pekné auto
souhlas :yes:
12. 6. 2008 20:56
Re: Pekné auto
taky nechapu,proc ji trosku nerozplacli.S trochou predstavivosti slo srovnavat Golfa s Fobii1 ale ted z ni udelal i opravdu segru pro POLO...
12. 6. 2008 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 21:03
Re: Pekné auto
Fobia je odborný název pro vztah Tvé maminky k jejímu synovi
12. 6. 2008 21:11
Re: Pekné auto
Fobie rikam Fabii..
12. 6. 2008 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 11:00
Re: Pekné auto
mně teda se zrovna ten zadek líbí daleko víc, než předek, ten mi přijde horší - prej úsměv... ale podívejte se z autobusu, HNUS
13. 6. 2008 12:24
Re: Pekné auto
A aby za svou cenu byla alespon srovnatelne vybavena jako konkurence. Se soucasnou Fabii jiz facelift nic nesvede, nezbyva nez se tesit za 5 let na repete :-)
neregistrovaný "dbaly"
13. 6. 2008 18:51
Re: Pekné auto
Tohle auto, pokud se to tak dá nazvat by měly škodováci dávat jako prémii při koupi Octavie. Je to bída a žalost dávat takové prachy za tenhle nehezkej kus plechu. Zlatá stará Fabie I. Mám ji už 3 rok a když prohlížím tu novou říkám si ,,zaplať pánbůh, žes na to nečekal"
neregistrovaný "Osmodiar"
12. 6. 2008 15:53
Škoda
Simply never
Rozbalit vlákno
2
12. 6. 2008 15:59
Tak a ted
se v tom muzou kluci v Recku honit >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 16:38
Re: Tak a ted
máš tam překlep : "si" v tom můžou... >:-[]
12. 6. 2008 18:51
Re: Tak a ted
tak to bylo mysleno...se/si porad to dava ten spravnej smysl >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2008 16:31
Fabie vs. Ibiza
Co si myslíte? Bude na tom lépe fabie a nebo nová ibiza v pozdějších prodejích? Myslím, že už jen ten nový podvozek předurčuje seatu lepší vlastnosti a hlavně i vzhled... stejně si jenom část zákazníků přesune wv k jinému korýtku >:D tak je to vlastně jedno...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 6. 2008 04:33
Re: Fabie vs. Ibiza
Mazda 2 :-)
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 11:12
Re: Fabie vs. Ibiza
on se ptá na stovnání segmentovejch, takže mazdu sem nepleť
neregistrovaný "nick02"
12. 6. 2008 17:06
nevyzerá to zle....
Čechom a Slovákom musí stačiť Fabia so štandartnými motormi a s neštandartnou cenou :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 6. 2008 18:52
Re: nevyzerá to zle....
Nas z toho vynech prosim :), my si to tu uhlidame :-)
neregistrovaný "nick02"
12. 6. 2008 20:24
Re: nevyzerá to zle....
svet potrebuje viac takýchto optimistov ;-)
Avatar - pumpkin
12. 6. 2008 18:16
slabota
ešte nárazníky mohli doladiť ;-\
Rozbalit vlákno
4
12. 6. 2008 18:52
Re: slabota
a rovnou predelat celou kastli >:-[]
Avatar - STi (Modo Team)
13. 6. 2008 08:55
Re: slabota
Tak proč má tahle už znáček RS na masce? A proč jsou privilegovaní Řekové a ne domovská země výrobce (myslim teda ČR). Japonci maj na svých autech taky plno zajímavostí,které ven nevozí a "my" ty zajímavosti nabízíme jen ven? Ach jo.
Jinak výkon té 1.6ky se skutečně pouze blíží staré RS,dynamikou je to ještě daaaleko (ikdyž to může být hezčí požitek v tom benzínu).
Avatar - Pierro
13. 6. 2008 10:28
Re: slabota
No něco na tom je. Taky mi dost dobře není jasné, proč škodovka vyrábí modely, které si doma nemůžeme pořídit. Je to trohu podivná prodejní politika. další věc, která mě překvapuje, je že pro relativně malý řecký trh se bolce vyplatí vyrábět svébytné motorické varianty. Najde se tu "odborník" který mi bude schopen k tomuhle něco říci??
Avatar - www.skodaoctavia.cz
12. 6. 2008 18:54
Nechápu
Nechápu že je pouze pro řecký trh. Vždyť je to je chiplá Fabia
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2008 19:08
A proč?
Český řidič si nezaslouží slušně výkonné motory? Přijde mi to od fabriky jako podraz na české řidiče, vždyť výkon není jen na závodění, on se dost dobře hodí při předjíždění. Je nás moc a málo nás umírá na silnicích?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tony84"
12. 6. 2008 19:38
dobré
teda vydolovat z atmosférické 1,6 zrychlení 9,7s je docela dobré, hold asi to je taky tím že je to malé a lehké auto. jen aby to ale nebyl jen laboratorní výsledek a dokáže to i v praxi... škoda že se to nedostane i k nám ;-\ konečně by z fábií byly mrštné auta.
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2008 20:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:26
Re: JE TO FABIA
Toto jsou hlášky:
Skutočne mám rád keď je interiér chladný, ale zároveň útulný. -To je jako říct, že lednička je útulná, protože je chladná >:D

A bol som šokovaný keď som otvoril schránku pred spolujazdcom a zistil, že ona sa mi sama otvorí. - Ona se Ti neotevřela sama, nebyly tam dvířka, ty jsou za příplatek >:D Jinak, dolů to dělá gravitace a nahoru to při troše dobré vůle dělal i Favorit. >:-[]

No a navyše, Fabia je jedno z najbezpečnejších aut v triede. - 4 hvězdy jsou dnes už spíš podprůměr než průměr.
12. 6. 2008 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:36
Re: JE TO FABIA
Jo, schránka šla dolů pomalu jako u vozu o třídu výš, z čehož jsi měl neskutečnou radost, ale že když roztáhneš trochu ramena, tak spolujezdci loktem vyrazíš zuby jako ve voze o třídu níž, tak to Ti nevadí >:D >:D >:D

Jo, znám bezpečnost, proto jezdím v autě s aktivními opěrkami hlavy a 5* >:-[]
12. 6. 2008 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:40
Re: JE TO FABIA
Ty si dáváš okuliare na lokty? >:D
12. 6. 2008 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2008 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 20:46
Re: JE TO FABIA
Ty měříš brýlemi rozměry? Já metrem.
12. 6. 2008 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 6. 2008 21:02
Re: JE TO FABIA
A ty porovnáváš šířku interiéru jen brýlemi? Které jsou lepší? Dioptrické, sluneční nebo ty růžové s nápisem Fabia II od Matella?
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 11:17
Re: JE TO FABIA
myslím, žes pořádně fabii neviděl, ani jsi v ní neseděl...
jinak schránka nejni jen v základu, jinak tam většinou ty koni, je
Avatar - Pierro
13. 6. 2008 11:22
Re: JE TO FABIA
Dej si studenou sprchu chlapče.... >:-[]
Avatar - T613
13. 6. 2008 11:24
Re: JE TO FABIA
A co froté ručníky? >:-[]
Avatar - Pierro
13. 6. 2008 11:46
Re: JE TO FABIA
indulónu.... >:-[]
Avatar - chlapecx
13. 6. 2008 11:15
Re: JE TO FABIA
ZATO ALE ZAKLAPÁVÁ JAK V LOGANU
Avatar - "Brňák"
12. 6. 2008 21:11
Re: JE TO FABIA
CO JE TOTO ZA KLAUNI?
Avatar - da_b0mb
12. 6. 2008 20:29
Re: JE TO FABIA
Tak Favorit nebo Fabia? Mateš mě
12. 6. 2008 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 18:47
Re: JE TO FABIA
Chlapci, potešili ste ma, už dávno som sa tu tak dobre nezasmial. :yes: :yes: :yes:
13. 6. 2008 07:41
Re: JE TO FABIA
"Fabia má naozaj pekný dizajn." - áno podľa teba a ešte pár % obyvateľstva, pre pár % bola aj napr. Multipla kráska , ale pre väčšinu to bol otras a niečo podobné je to aj u fabie II.
"No a navyše, Fabia je jedno z najbezpečnejších aut v triede." --- čo na to povedať ? >:D
12. 6. 2008 20:17
Skoda
Ludove auto pre robotnicku triedu >:D Lepsie ako Skoda 120 Gls z 80 tych rokov aj to kupovana v Tuzexe >:D Vtedy tam moc velky vyber nebol este mali Ladu, UNO a Sierru >:D Dnes je vyber vacsi ani bony netreba kupovat pred tuzexom >:D
Rozbalit vlákno
4
12. 6. 2008 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2008 20:40
Re: Skoda
No zase takovej aušus to nebude, kupujou to Němci, i Angličani, a Řekové mají své představy, ale když je Škoda splní, tak to taky koupí.
12. 6. 2008 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 6. 2008 04:47
Re: Skoda
Anglicke testy spokojnosti su testom spokojnosti ani nie tak s konkretnym autom, ale so znackou a sluzbami, ktore ponuka - ci uz ich robi Top Gear, Auto Express alebo iny magazin. Dalsi problem je, ze ide o udaje ludi, ktori sa do "testov" zapoja. Dobrovolne. A, ako poukazal napr. Top Gear, skodovacke fankluby organizovali akcie Z. Nie je to vyskum spolahlivosti a la TUV, ani nahodny vyber, ako ked sa napr. robi prieskum verejnej mienky, kde sa vyberaju respondenti nahodne. Konkretna publikacia ludi vyzve, aby sa zapojili.

Anglicania su so Skodou spokojni, pretoze Skoda sa v UK mimoriadne snazi, ludia tam maju voci nej stale predsudky. Koniec koncov, Skoda stavia mnoho reklam v UK prave na starych stereotypoch.

No a potom je tu subjektivny pocit, ktory sa netyka len Skody. "Kupil som si auto a za prvy rok sa mi pokazilo 4x. Ale cakal som, ze sa mi pokazi 10x, lebo take su statistiky/povest. Takze som spokojny."
Avatar - Perun
12. 6. 2008 20:24
Postižiny
..Úpravy postihly.. Toliko doslovná citace z článku ;-) Postiženým ale bývá vyhrazeno místo ke stání a to by se ve městech mohlo sakra hodit! Honem pro Fabii -> pro místo ke stání! >:-[]
Rozbalit vlákno
5
12. 6. 2008 21:06
Re: Postižiny
Jen nech na hlavě! Podle stavebních úřadů a vidouc desítky parkovacích míst pro invalidy, třeba u Metropole na Zličíně, bych si myslel, že je na vozejku každej třetí občan! >:D
Avatar - Perun
12. 6. 2008 21:13
Re: Postižiny
Tak pokud v to zahrnem i mentální dysfunkce, pak je to počet stále zoufale nedostačující >:-[] ;-)
12. 6. 2008 23:15
Re: Postižiny
a zbytek jsou kluci v Audi A8/Porsche/Lambo a taxikáři ;-\
12. 6. 2008 23:50
Re: Postižiny
tam ani parkoviste pro normalni lidi nemaj >:D
13. 6. 2008 17:43
Re: Postižiny
Dobrý postreh. >:D :yes: Postihnutý = ten komu sa ublížilo alebo ho potrestali. ;-)

Ja mám trochu podobný prípad z praxe, keď mi kolega telefonoval: "prídi ku mne do kancelárie a poriešime to..."(čo je celkovo, najmä medzi manažérmi, obľúbená formulácia.)
Smiech mu trochu zamrzol, keď som sa ho spýtal, či vie, aký rozdiel je medzi slovami "vyriešiť" a "poriešiť". (No asi taký, ako medzi "vys rať" a "posrať"... >:D
12. 6. 2008 21:02
Teda to sou výkony
Teda ted to fakt vyšvihli. u 1.4 má 75kw i nový aveo ;-) a to střední výbava se v ceně rovná základu fabii. Co se týče designu dávam přednost všemu než fabii.
Rozbalit vlákno
2
12. 6. 2008 21:07
Re: Teda to sou výkony
Máš štěstí, protože teď je z ní taková raketa, že uvidíš jen čmouhu!
Avatar - Pjenkava
13. 6. 2008 10:40
Re: Teda to sou výkony
Ano, designově cokoli jinýho, hlavně ne Fabie! :yes:
13. 6. 2008 10:22
Recko ma svoje auta, Australie ma svoje special upravene hon
Recko ma svoje auta, Australie ma svoje special upravene hondy, toyoty. a co my??? Kdo ty zajmave auta doveze k nam. Jen tak mimochodem Fabka se montuje u nas ne? Tak proc ten motor jede az do Recka a neni u nas?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nick02"
13. 6. 2008 13:01
Re: Recko ma svoje auta, Australie ma svoje special upravene
veď Fabia je už sama o sebe tak zaujímavé auto, že sa tu predáva za najvyššie ceny. To nestačí? >:-[]
14. 6. 2008 08:10
Re: Recko ma svoje auta, Australie ma svoje special upravene
Fabka je prevleceny favorit s technikou Pola.
Avatar - Special-line
14. 6. 2008 21:22
Re: Recko ma svoje auta, Australie ma svoje special upravene
Tak to je teda pěkná kravina >:D Konstrukce Fabie nemá absolutně nic společnýho s Favoritem, kromě některých dílů zadních brzd a stejné koncepce motorů v případě volby Škodováckých. Nic víc.
Avatar - SpiderJ
13. 6. 2008 11:06
Čert vem fábii...
..ale ta cena Vás donutí se zamyslet... v přepočtu cca 380000?

jaká výbava s jakým motorem se za to dá pořídit u nás?!

To, že dostali 85kw z 1,6ky snad nebudu ani komentovat.. Žádnej zázrak to není a zrychlení taktéž ne.. Podle mého názoru by takhle měly vypadat parametry nejsilnější (rozuměj ještě nesportovní)atmosferické verze.. Obstarožní 1,6 se 77kw už nikoho nezaujme :-(

Zakončil bych citátem a vzkazem do Boleslavi:

A jestli si tu 1,4TSI nevybojuješ, tak si u mě mrtvej Škodovák!!! >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2008 14:40
ŠKODA FABIA
Na čo silnejšie motory? Ja by som od Fabie radšej chcel:
- aby na mňa neukazovali prstom, čo to mám za divnú kozu
- aby som nemusel plakať pri spomienke na kúpnu cenu, lebo sa priplácal majland za každú hlúposť
- aby som pri šoférovaní nemal permanentne otlačený ľavý lakeť a pravé koleno
- aby som pri radení nemal pocit, že na mieste šaltpáky je nahrubo otesaný špalík
- aby si manželka nemusela dávať na sedadlo podušku, aby poriadne videla von
- aby sa cestujúci vzadu nesťažovali, že namiesto operadla majú drevenú dosku s poťahom
- aby sa nikto nedivil, načo je vlastne vzadu tretí bezpečnostný pás, keď sa tam normálne vojdú len dvaja
- aby som sa nemusel nahýbať na stranu, keď chcem vidieť čo je za hrubými prednými stĺpikmi, a dopredu, aby som videl na semafor hore nad cestou
- aby som ju nekupoval len kvôli tomu, že je to Škoda a má hustú sieť servisov, ale preto, že sa mi páči
- aby moje hodnotenie jazdy v nej nemuselo byť "uspokojí ale nenadchne"
Chcem tak veľa?
Rozbalit vlákno
15
13. 6. 2008 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 14:56
Re: ŠKODA FABIA
No vidíš, keď jazdíš na káre, potom je pochopiteľné, že Fabiu tak bezhranične obdivuješ... >:D >:D >:D
13. 6. 2008 19:42
Re: ŠKODA FABIA
Tak to by mě zajímalo, jaký auto jsi si vybral, páč více či méně nedostatků má skoro každý. >:D
13. 6. 2008 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 6. 2008 21:01
Re: ŠKODA FABIA
Drž hubu a krok a hovor len za seba ty ***ko premúdrelý. Kto jazdí na káre, nemá nárok otvárať si na mňa zobák. :-!
13. 6. 2008 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
13. 6. 2008 22:53
Re: ŠKODA FABIA
opět duchaplný projev hodný diskuzního guru
14. 6. 2008 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
14. 6. 2008 13:58
Re: ŠKODA FABIA
on ti vulgárně nenadával tupec
Avatar - Ronault.
14. 6. 2008 19:47
Re: ŠKODA FABIA
On Ti vlastně lichotil
13. 6. 2008 20:59
Re: ŠKODA FABIA
Z malých kompaktov? No ja asi žiadne, lebo potrebujem o kus väčšie auto. Ale za celkom solídne malé auto považujem Rio, ktoré ma síce pri krátkej, ale predsa len praktickej jazde milo prekvapilo, oslovuje ma tiež už starší C3. Naopak nič mi nehovorí nové Clio ani Twingo a na rozdiel od 308 ani 207. Po C3 možno GP, ale k Fiatom príliš neinklinujem. A to by bolo tak všetko. ;-)
13. 6. 2008 22:03
Re: ŠKODA FABIA
Rio si nedávno koupil kolega. Bylo za hodně zajímavou cenu. Už mi říkal, co ho docela vytáčí, teď si nevzpomenu, ale jsou to prostě nedotažený uživatelský drobnosti, které člověku dovedou hodně otrávit dojem z auta (Fábia tyto muchy nemá) tuším něco se stahováním okének atd.
Jinak je to auto poměrně velké a má solidní motor. Tím to ale hasne. Ani dílenské zpracování není nikterak dobré, typicky korejský interiér, který na Fabii chtě nechtě nestačí a člověk se v něm cítí jak v kontejneru s PET flaškama. Rio je prostě ještě ten starý korejec, který na evropu nestačí v ničem.
C3 je mi z duše odporná, prstě se mi nelíbí. Snad jako jediný model Citroënu. Než Kiu a C3, tak to raději opravdu Fabii.
Twingo pěkné, ale moc malé. 207 a GP o tom bych už snad i uvažoval. Na Corsu nesmím zapomenout, ale tam mi vadí, že to je Opel.
14. 6. 2008 10:09
Re: ŠKODA FABIA
** Ani dílenské zpracování není nikterak dobré, typicky korejský interiér, ****
toto je reklamny slogan pre takych ako si ty. si asi v zivote nevidel ako sa dnes auta vyrabaju. ceedy a sportage mam sancu denne vidiet a neuveris, furt to iste. robos vezme dva srobiky niekde ich nasrobuje, potom prilepi dva cupliky na dane miesto, vezme plastovy kryt a narazi ho tam a tam a nakoniec pripevni konzolu a uchyti kable ... ma na to cca minutu a presuva sa k dalsiemu autu ... tam si to zopakuje povezme okrem plastu lebo je to iny typ a ide ku dalsiemu, a znova a znova kazdu minutu auto. ze by skodovka vyrabala auta inak ako KIA, PSA, VW ???? taky robos ti na "dilenske zpracovani" zvysoka serie, spravi co ma a ide dalej. a takto tam len na interieri maka nejakych 200 (plus minus) ludi. na kazdej smene ini. ak sa Fero obzrie po peknej prsatke co zasobuje linku srobikmi a zle pripevni nieco, je to na chuj pripevnene, povedzme jedno auto zo 450 za jeho smenu. serie ho to ???? nie. pokial to nenajde nasledna kontrola skonci to u zakaznika. ak to bude len jedno a on na to pride, v servise to spravia a bude to jedno zo 450 aut robenych v ten den. a takto sa z roznych dovodov mozu vyskytnut kde ake blbosti v kazdom aute, lebo kazdy s tych 200 ludi je clovek, tvor omylny a nachylny robit blbosti. lenze co v aute robi jeho povest. to co byva notoricky zname pomaly u kazdeho ak nie u kazdeho. a to nema s "dielenskym spracovanim" nic spolocne, je to vyber materialov, techniky, dizajnu. ak mas prave koleno otlacene, budes ho mat v kazdej fabii, ak ti je uzka jedna, bude kazda, ak je tvoj motor zdochlina, v dalsiej fabii bude rovnaky motor tiez ... ak je tato fabia tvarovo hnusna ta modra bude mat rovnaky tvar tiez ... a tak dalej. cize ... "dilenske zpracovani" je blud pravdepodobne vymysleny novinarmi aby sa alo o Skodovke v sucasnosti pri testoch povedat nieco pozitivne. Je to taka krasna nemeratelna disciplina, ktora nema v testoch co hladat, lebo je vysoko subjektivna a hlavne nitko ju este poriadne nevymedzil, preto ze skutocne neviem aky je rozdiel v "dielenskom spracovani" mojho Getza a napr. Fabie. Mne prisla Fabia (vtedy este ta stara) priamo v autosalone v interieri viac osumela a taka "vygrcana", ale bol to len s dovodov preco nie. (dalsim bol ubohy motor a neprimerana cena) takze az nabuduce vytiahnes arument "dilenske zpracovani", skus sa zamysliet co to v dnesnej dobe, v modernej fabrike (jedno ci KIA, Skoda, PSA) znamena. Rovnako sa da zamysliet aj nad dalsim bludom a to je velkost kufra. Pretoze su ludia co su schopny 40-50 tisic km rocne sa tlacit v malom hnusnom aute, ktore zle taha s dobrym pocitom ze v jednom roku odviezli v kufri raz velky televizor a raz svagrovej kocik na chatu. Ludia co si veberaju auta podla reklamy a nie podla toho naco ich budu najviac pouzivat. Ja nariklad pouzivam auto z 90% na 30km do prace a 30km z prace. kazdy den, tam dvaja naspat vacsinou sam. 1.4 71kW Getz (71kW/5500ot && 125Nm / 3200ot)je na to super vozitko za dobru cenu. nepotrebujem kufor. potrebujem male, mrstne vozitko s ktorym v pohode predbehnem, v meste dobre parkujem a ktore mi i pri dost sviznej jazde zerie celkovy priemer 5.8l/100km za dva a pol roka co ho mam.
********************
mal som i stare jazdenky. ale dal som sa na nove a jedine co mozem povedat. Dobre auto je take s ktorym som spokojny, i ked obcas jazdim a skusim aj ine modely ci znacky.

******************
ad nastavenie motorov 1.4 a 1.6. zaujimave, ono to ide. toto je skutocne velmi smutne. otazkou ostava, preco to nerobia zo vsetkymi. seru na zakaznikov v CR a SR alebo to nerobia, lebo by poruchovost tych motorov a zivotnost zasla za unosnu hranicu ?
16. 6. 2008 09:40
Re: ŠKODA FABIA
V tomto by som sa nehádal, Deception má pravdu. Staršie modely Kia, vyvinuté a vyrábané v Kórei nedosahujú úroveň najnovších modelov pre Európu. Ani Cerato kvalít cee´du nedosahuje, hoci pre množstvo trhov sa stále vyvíja a vyrába.
16. 6. 2008 09:39
Re: ŠKODA FABIA
No jo, je to kórea, v kvalite dielenského spracovania majú kórejci v domácich fabrikách ešte čo doťahovať. No myslím, že by mi na vozenie proste stačila, asi som príliš veľký skrblík, že by som za malé auto nebol ochotný zaplatoť viac.
C3 je za volantom príjemná, aspoň mne sa taká pri krátkej jazde, čo som absolvoval, taká zdala.
207 je u nás hodne drahá, to už skôr GP.
Čo máš proti Oplu ako značke?
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2008 14:55
Co to tady pisou za nesmysly?
Pry ze se ten benzinovy motor 85 kW blizi vykonem dieselu RS 96 kW? Co to je za nesmysl? Vite, jak spatne jezdi ten neskutecne liny a nevykonny benzinovy motor, ktery se musi pri predjizdeni do kopce vytocit jak zubni vrtacka v porovnani se silnym a v praktickem provozu dokonale kultivovanym dieselem? Staci, kdyz si porovnate kroutici moment pri (nejcasteji v provozu pouzivanych) cca 2000 RPM, abyste videli ze ten benzinovy motor se v praktickem provozu zacne blizit tomu dieselu teprve az bude mit obsah nejmene 3 litry a vykon okolo 200 kW. Je to stale stejna pisnicka - do osobniho auta zkratka historicky benzinovy motor uz nepatri. A ten kdo si ho jeste dnes z nejakych podivnych duvodu koupi, ten se nikdy nedozvi jakou to ma v porovnani s modernim dieselem pod kapotou nevykonnou a zravou obludu.
Rozbalit vlákno
2
13. 6. 2008 15:23
Re: Co to tady pisou za nesmysly?
Dnesne diesle su fakt dobre urobili velky pokrok.Pouzivam ich ako pracovne auta Primastar,Tranzit a Navara.V osobaku ho nemam.Este stale klepu a cmudi sa z nich ked tomu vysolis moze to bit cisto nove Audi ked zosliapnes poriadne plyn je to ako zo starej kotolne.Je to skor osobna preferencia a tam benzin vyhrava.Neviem si predstavit diesel vo Ferrari ale 911 ke to bi bola sodoma komoraaaaaaaaa >:D
13. 6. 2008 17:27
Re: Co to tady pisou za nesmysly?
:yes: Prvýkrát, čo čítam Tvoj príspevok, si nespomenul Renault. :yes: BRAVO!
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Krám
Toto nazývat Sport Edition je výsměch >:D .Proboha,jak si může někdo koupit takovej *,nechápu.
Rozbalit vlákno
0