Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 15:24
Tihle cvrčci mají mít pod kapotou naftu.
Avatar - netcar.xx
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 15:32
To nejsou auta pro burany, takže motorizace naprosto v pořádku Pro milovníky smradu a vibrací je tady OctAVIA.
Něco tomu chybí
| 30. 12. 2018 09:42
Co je buranskeho na Octavii v naftě?
Avatar - netcar.xx
Něco tomu chybí
| 30. 12. 2018 15:54
Odpověděl sis sám
Avatar - Ozzman
Něco tomu chybí
| 31. 12. 2018 08:58
Že spráská nejedno BMW... i v srovnávacích testech >:-[]
Avatar - Blue Sun
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 16:42
Ada se přejmenoval, pomoc!
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 16:57
Nebo je to jeho kluk ..
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 17:13
Jinak v pořádku? >:D
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 17:36
Jo..díky za optání..a ty?
Něco tomu chybí
| 29. 12. 2018 18:13
Já jsem O.K., díky! Však taky nechci do městských minivozů cpát naftožrouty! ;-)
Něco tomu chybí
| 30. 12. 2018 00:09
Proč by chybělo? Pětistovka samozřejmě diesel má, 1.3 M-Jet, 70 kW, v Itálii dost oblíbená motorizace.
Neuvěřitelné :-)
| 29. 12. 2018 15:26
.... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly....

Osobně mám pro to auto slabost, do velkoměsta fakt ideální, s tímhle 1.2 Fire asi i poměrně slušná jistota že to v pohodě nalítá kvanta kilometrů s nizoučkými provozními náklady....

Tahle 500 je už nyní klasikou, jsem zvědavý co předvede nástupce....
Avatar - traveldrive
Neuvěřitelné :-)
| 29. 12. 2018 16:13
Dizajnovo by nemusel predvádzať nič nové, zvonka určite. Interiér už omladenie potrebuje, ale ako píšu, aj novodobá päťstovka už začína byť klasikou, a tá by sa markantne meniť nemala. Trochu vylepšená technika, pár upravených detailov a hotovo.
Avatar - Avanti
Neuvěřitelné :-)
| 29. 12. 2018 21:41
"... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly...."

Podľa mňa majú ostatné modely taktiež dostatočne dobrú starostlivosť, len nie o všetkom je článok a test.
Ako príklad - Tipo - prišlo okrem svojich stupňov (Tipo alebo Pop, Plus, Lounge) ako Opening Edition, neskôr sedan Cult s xenónmi a prvkami, ktoré sedan nemal, posledne edície Italia a Italia extra a aktuálne Tipo Street [odkaz] a krásne modely Mirror [odkaz] .
Rovnako 500X, 500L mali rôzne edície za skvelé ceny, prípadne verzie Mirror a pod.
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 17:14
Novodobá pětistovka je neuvěřitelně povedené autíčko a to samé samozřejmě platí pro nesmrtelné benzinové čtyřválce řady FIRE! :-) :yes: :yes: :yes:
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 18:57
Přesně tak.

A pokud je někdo praktičtěji založenej, nechce se mu dávat za auto do města tolik peněz, ale ocení dvojnásobnej kufr a větší odolnost městskému chaosu, tak si prostě koupí Pandu.

Se stejným motorem... ale za skoro poloviční cenou. 220 tis, i s klimatizací a 6 pytlama...
Ale bez chromový lišty na čumáku...
:-)
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 19:31
Já jsem ovšem raději dal přednost Puntu. Je taky nesmírně půvabné, a navíc i fantasticky prostorné i velmi slušně komfotrní. :-)
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 11:52
No, to já taky... ale dal jsem za něj asi 330.
Takže jako levná varianta to úplně nesedělo... a kromě toho, přece jen bude vždycky jezdit trochu dráž.
To už je čtyřmetrový auto.

Jako levnější varianta k 500 je jasná Panda, ne?
.-)
Avatar - Emel
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 19:59
Nebo třeba za 260 Swifta :-)
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 20:47
Jasně, i Swiftík je velmi sympatické a povedené autíčko! ;-)
Avatar - woody-alien
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 10:11
Jo. Akorát ten styl je v háji. Z auta, za kterým se každej otočí, máš šedou myš. Místo Mini si taky můžeš koupit něco o hodně levnějšího, praktičtějšího, odolnějšího.....ale kouzlo je pryč.
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 11:51
Však já to taky nikomu nedoporučuju... je to jen varianta pro ty, co nechtějí dát za auto tolik peněz.
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 22:15
V tejto suvislosti si spominam na (anti)prorocke slova, ktore tu kedysi predniesol isty popularny fanusik koncernovej produkcie:

"...zato petistovka, to bude vejbuch tisicileti!"

No jo, trochu mu ta predpoved nevysla! :-)
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 22:30
Koncernisty si nesmíš moc brát..oni žijí ve svém světě.
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 09:45
Rozdělujes svět na koncernisty a ty normální, co mají rozum? ;-)
Avatar - woody-alien
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 09:56
[odkaz]
;-)
Prostě paráda
| 29. 12. 2018 23:17
Jo, jo, přesně si na to pamtuju. Byl to jistý "GTI". ;-) Copak by asi říkal na současný setrvalý pokles prodejů svého idolu, Passatu? >:-[] >:-[] >:-[]
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 11:30
GTI by pokles passatu prežil, keďže namiesto neho sa kupujú tiguany. Mimochodom ten istý "GTI" dokázal na rozdiel od časti diskutérov napísať príspevok s hlavou a pätou a k tomu dokázal naštartovať diskusiu ;-)
Avatar - traveldrive
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 16:21
A nechodí sem pod nejakým iným nickom?
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 17:35
Predpokladám že nie
Avatar - Emel
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 19:50
Ono ani s tím Passatem to není tak žhavé... za 2018 je v Evropě víceméně na svém, a to i přes pokles kvůli Wltp. A světová čísla jsou podobná (-1,2% za 1-10).
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 11:57
Toho už se nedočkal... nepřežil už ostudu s dieselgate.

Aspoň měl tolik charakteru, že tu megaostudu s podvodem vyřešil rezolutně... jsou i tací, co koncern obhajují, podvod nepodvod...

:-)
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 12:39
Si mimo, GTI sa stiahol dávno pred dízelgejt ;-)
Avatar - 3_diamanty
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 19:08
ten srandista ktory pisal ze F500 je prepadak a fox dokonale miniauto uz tu nie je snad aspon 6-7 rokov ... ale nejak mi tu tieto jeho dezinformacie nechybaju ;-)
Prostě paráda
| 30. 12. 2018 13:20
Hlavně se pětikilem italům povedlo prodat letitou techniku s pěkným designem a puncem stylovosti za neskutečný prachy. Za to klobouk dolů...tohle se VW už dvakrát nepovedlo :-) Podvozková platforma už z novodobý Pandy , kterou využili už ve čtyřech autech ( Panda , Káčko , "Nová" Panda a pětikilo ) , výhodná výroba v Polsku a v neposlední řadě skoro 30 let starej motor, kterej plní euro6 . Trochu mě mrzí , že tu není mini pod Pandou ... startovací cena 230 je celkem dost. I když pokud přijde nová platforma pro 500 tak nejspíš i pro Pandu a starší model by mohl spadnout pod 200, ale kdoví
Avatar - 3_diamanty
absolutne dokonale mini
| 30. 12. 2018 18:48
za mna absolutne dokonale miniauto pre dvoch ludi .... navyse tento jeho retro dizajn nezostarne a neokuka sa ani o 100 rokov... aj proporcne a velkostne perfektna mini kara... tu fakt tazko hladat zadrhely... kedysi som za vrchol minitriedy povazoval mini.... ale kedze z miniho je dnes prerastene a vytunene disproporcne cudo ( slusne povedane ) velkosti fabie a s poruchovostou "daewaa" spred 20 rokov .. tak je jasne ze F500 je dnes jasny a suverenny kral segmentu ... F500 :yes:

za mna len par aut sa da vyrabat prakticky vecne a donekonecna podla daneho receptu ... Wrangler.. Gecko... snad aj nove Jimny ( co by byvaly samurai ) ... no a samozrejme F500 :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku