Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Velkoodběratel_kukuřice
0
Tihle cvrčci mají mít pod kapotou naftu.
netcar.xx
13
To nejsou auta pro burany, takže motorizace naprosto v pořádku Pro milovníky smradu a vibrací je tady OctAVIA.
stealth01
0
Co je buranskeho na Octavii v naftě?
netcar.xx
2
Odpověděl sis sám
Ozzman
0
Že spráská nejedno BMW... i v srovnávacích testech >:-[]
Blue Sun
7
Ada se přejmenoval, pomoc!
car
6
Nebo je to jeho kluk ..
Arese
3
Jinak v pořádku? >:D
car
0
Jo..díky za optání..a ty?
Arese
1
Já jsem O.K., díky! Však taky nechci do městských minivozů cpát naftožrouty! ;-)
Šimpanz
2
Proč by chybělo? Pětistovka samozřejmě diesel má, 1.3 M-Jet, 70 kW, v Itálii dost oblíbená motorizace.
Mr.Murphy
.... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly....
Osobně mám pro to auto slabost, do velkoměsta fakt ideální, s tímhle 1.2 Fire asi i poměrně slušná jistota že to v pohodě nalítá kvanta kilometrů s nizoučkými provozními náklady....
Tahle 500 je už nyní klasikou, jsem zvědavý co předvede nástupce....
Osobně mám pro to auto slabost, do velkoměsta fakt ideální, s tímhle 1.2 Fire asi i poměrně slušná jistota že to v pohodě nalítá kvanta kilometrů s nizoučkými provozními náklady....
Tahle 500 je už nyní klasikou, jsem zvědavý co předvede nástupce....
Dizajnovo by nemusel predvádzať nič nové, zvonka určite. Interiér už omladenie potrebuje, ale ako píšu, aj novodobá päťstovka už začína byť klasikou, a tá by sa markantne meniť nemala. Trochu vylepšená technika, pár upravených detailov a hotovo.
"... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly...."
Podľa mňa majú ostatné modely taktiež dostatočne dobrú starostlivosť, len nie o všetkom je článok a test.
Ako príklad - Tipo - prišlo okrem svojich stupňov (Tipo alebo Pop, Plus, Lounge) ako Opening Edition, neskôr sedan Cult s xenónmi a prvkami, ktoré sedan nemal, posledne edície Italia a Italia extra a aktuálne Tipo Street [odkaz] a krásne modely Mirror [odkaz] .
Rovnako 500X, 500L mali rôzne edície za skvelé ceny, prípadne verzie Mirror a pod.
Podľa mňa majú ostatné modely taktiež dostatočne dobrú starostlivosť, len nie o všetkom je článok a test.
Ako príklad - Tipo - prišlo okrem svojich stupňov (Tipo alebo Pop, Plus, Lounge) ako Opening Edition, neskôr sedan Cult s xenónmi a prvkami, ktoré sedan nemal, posledne edície Italia a Italia extra a aktuálne Tipo Street [odkaz] a krásne modely Mirror [odkaz] .
Rovnako 500X, 500L mali rôzne edície za skvelé ceny, prípadne verzie Mirror a pod.
Arese
Novodobá pětistovka je neuvěřitelně povedené autíčko a to samé samozřejmě platí pro nesmrtelné benzinové čtyřválce řady FIRE! :-) :yes: :yes: :yes:
Přesně tak.
A pokud je někdo praktičtěji založenej, nechce se mu dávat za auto do města tolik peněz, ale ocení dvojnásobnej kufr a větší odolnost městskému chaosu, tak si prostě koupí Pandu.
Se stejným motorem... ale za skoro poloviční cenou. 220 tis, i s klimatizací a 6 pytlama...
Ale bez chromový lišty na čumáku...
:-)
A pokud je někdo praktičtěji založenej, nechce se mu dávat za auto do města tolik peněz, ale ocení dvojnásobnej kufr a větší odolnost městskému chaosu, tak si prostě koupí Pandu.
Se stejným motorem... ale za skoro poloviční cenou. 220 tis, i s klimatizací a 6 pytlama...
Ale bez chromový lišty na čumáku...
:-)
Já jsem ovšem raději dal přednost Puntu. Je taky nesmírně půvabné, a navíc i fantasticky prostorné i velmi slušně komfotrní. :-)
No, to já taky... ale dal jsem za něj asi 330.
Takže jako levná varianta to úplně nesedělo... a kromě toho, přece jen bude vždycky jezdit trochu dráž.
To už je čtyřmetrový auto.
Jako levnější varianta k 500 je jasná Panda, ne?
.-)
Takže jako levná varianta to úplně nesedělo... a kromě toho, přece jen bude vždycky jezdit trochu dráž.
To už je čtyřmetrový auto.
Jako levnější varianta k 500 je jasná Panda, ne?
.-)
Nebo třeba za 260 Swifta :-)
Jo. Akorát ten styl je v háji. Z auta, za kterým se každej otočí, máš šedou myš. Místo Mini si taky můžeš koupit něco o hodně levnějšího, praktičtějšího, odolnějšího.....ale kouzlo je pryč.
Však já to taky nikomu nedoporučuju... je to jen varianta pro ty, co nechtějí dát za auto tolik peněz.
V tejto suvislosti si spominam na (anti)prorocke slova, ktore tu kedysi predniesol isty popularny fanusik koncernovej produkcie:
"...zato petistovka, to bude vejbuch tisicileti!"
No jo, trochu mu ta predpoved nevysla! :-)
"...zato petistovka, to bude vejbuch tisicileti!"
No jo, trochu mu ta predpoved nevysla! :-)
Koncernisty si nesmíš moc brát..oni žijí ve svém světě.
Jo, jo, přesně si na to pamtuju. Byl to jistý "GTI". ;-) Copak by asi říkal na současný setrvalý pokles prodejů svého idolu, Passatu? >:-[] >:-[] >:-[]
GTI by pokles passatu prežil, keďže namiesto neho sa kupujú tiguany. Mimochodom ten istý "GTI" dokázal na rozdiel od časti diskutérov napísať príspevok s hlavou a pätou a k tomu dokázal naštartovať diskusiu ;-)
Toho už se nedočkal... nepřežil už ostudu s dieselgate.
Aspoň měl tolik charakteru, že tu megaostudu s podvodem vyřešil rezolutně... jsou i tací, co koncern obhajují, podvod nepodvod...
:-)
Aspoň měl tolik charakteru, že tu megaostudu s podvodem vyřešil rezolutně... jsou i tací, co koncern obhajují, podvod nepodvod...
:-)
Hlavně se pětikilem italům povedlo prodat letitou techniku s pěkným designem a puncem stylovosti za neskutečný prachy. Za to klobouk dolů...tohle se VW už dvakrát nepovedlo :-) Podvozková platforma už z novodobý Pandy , kterou využili už ve čtyřech autech ( Panda , Káčko , "Nová" Panda a pětikilo ) , výhodná výroba v Polsku a v neposlední řadě skoro 30 let starej motor, kterej plní euro6 . Trochu mě mrzí , že tu není mini pod Pandou ... startovací cena 230 je celkem dost. I když pokud přijde nová platforma pro 500 tak nejspíš i pro Pandu a starší model by mohl spadnout pod 200, ale kdoví
3_diamanty
za mna absolutne dokonale miniauto pre dvoch ludi .... navyse tento jeho retro dizajn nezostarne a neokuka sa ani o 100 rokov... aj proporcne a velkostne perfektna mini kara... tu fakt tazko hladat zadrhely... kedysi som za vrchol minitriedy povazoval mini.... ale kedze z miniho je dnes prerastene a vytunene disproporcne cudo ( slusne povedane ) velkosti fabie a s poruchovostou "daewaa" spred 20 rokov .. tak je jasne ze F500 je dnes jasny a suverenny kral segmentu ... F500 :yes:
za mna len par aut sa da vyrabat prakticky vecne a donekonecna podla daneho receptu ... Wrangler.. Gecko... snad aj nove Jimny ( co by byvaly samurai ) ... no a samozrejme F500 :yes:
za mna len par aut sa da vyrabat prakticky vecne a donekonecna podla daneho receptu ... Wrangler.. Gecko... snad aj nove Jimny ( co by byvaly samurai ) ... no a samozrejme F500 :yes:
Design a retro je OK, motor a jízdní vlastnosti zoufalost. Dá se s tím jezdit jen po městě ale ne už na dálnici nebo v horách - to je peklo. Spotřeba je hodně vysoká.