Novinky
Kdepak, Prius mi nesmí chybět v garáži. Líbí se mi celkově, protože znám jeho kvality. Není auto, na které je větší spoleh. Snad už osm let jezdím s Priusy a prokládám to nějakou tou klasikou.
Priusu současné generace nepomůže vůbec žádný "kit" nebo facelift, tomu "pomůže" jen pořádný lis na vrakovišti! >😁 A mluvit v souvislosti s tímto nebetyčně ošklivým hybridopřibližovadlem o nějaké "sportovnosti" či radosti z jízdy je už úplný úlet! >😒] >😒] >😒]
Já bych taky dal přednosti stočtyřiadvacítce, nejlépe Abarth - mnohem povedenější design a mnohem více točivého momentu, parádní zvuk... 😉
Mám benzínovou zadokolku bez střechy, ale Mazda to není. Na MX-5 mám vzpomínku ze Spořilova. Někdy kolem 2007 jsem si jí chtěl půjčit a nevešel jsem se do ní. Nová generace je určitě někde jinde. Ale jako Fiat se mi líbí o něco víc.
Nikoliv, zábava za volantem vůbec nemusí být o přehnaném výkonu motoru. Zkus se třeba někdy svézt po točité okresce v lehoučké zadokolce typu Mazda MX-5 s perfekntě komunikativním řízením, točivým motůrkem a strojově přesným a krátkým řazením! 😄 :yes: :yes: :yes:
Samozřejmě, že to respektuju, ale Toyoty přece není jen Prius a taky tato značka není jediným výrobcem nadprůměrně spolehlivých aut. Tak snad jsem toho zase tolik neřek, moje první reakce pod tímto článkem byla o absurditě rádoby sportovního kitu na Prius.
😉
😉
To nemyslíš už vážně..prostě jen respektuj že je spokojený s Toyotou a nedá na ni dopustit..i když jsou i jiné spolehlivé značky aut.Ty máš přece taky svou oblíbenou..modlu 😄
Tak pokud to bylo v době, kdy zde nebylo slušné české zastoupení a jediný servis byl v garažích v pražském Kongresovém centru (plný zcela neschopných, resp. nevyškolených Patů a Matů), tak pak tě docela chápu. Ale dnenší situace s touto značkou je v ČR naštěstí už daleko lepší a kvalita těch aut už se taky zvedla. 😉
P.S. Ale jsou i jiné velmi spolehlivé značky, než Toyota, třeba MB! 😄
P.S. Ale jsou i jiné velmi spolehlivé značky, než Toyota, třeba MB! 😄
Vybírat si auto jen kvůli jeho spolehlivosti mi přijde hodně zvláštní postup, ale proti gustu... 😉
Jj design plug-in verze je v detailejch jinej = a sakra mu to prospívá
V místnim článku to klasicky chybí = ale do Priusu by měl dorazit i novej hybridní systém 177 koní
V místnim článku to klasicky chybí = ale do Priusu by měl dorazit i novej hybridní systém 177 koní
Jen bych chtěl od někoho vědět, co je to ta "zábava nebo radost za volantem"? To jsou ty pomníčky u silnic? Mojí zábavou v autě není rychlá jízda, ale pomalá jízda kabrioletem s doutníkem. Na běžné ježdění mi vyhovuje Prius a světe div se- díky rostoucí buzeraci s ním sbírám body víc než s předchozími auty. Celkově Toyota není mojí oblíbenou značkou, ale jako jediné jí věřím.
Mercedes má podle mého nejkrásnější interiéry. Tomu se fakt nic nevyrovná. Občas se svezu s eskem v kabriu a těžko hledat něco lepšího. Mercedes stále mile překvapuje.