to chce opravdu kachní žaludek... :no: Není divu, že jediný, kdo tento střep tak ohodnotil je zdejší frankofil, který je v automobilové technice jen jaksi polovzdělán :no:
Dal bych radši tento odkaz, zlodějská banda xindlů, kterým nepůjčí otestovat auto žádný z prodejců ani dovozců neumí kolikrát ani překládat ;-) :
[odkaz]
Dneska na to kašlete, dneska plati PF2019 :-! Ruzna Acka, Hovnajisty, Renaulty, Toka a jine nepravosti zacnem resit az zase zítra. Dneska slavime. Tak hodne zdravi vsem slusnym ridicum ;-)
paja neblazni.... boze jak ja ho nemusim ... a ten jeho trapny humor na urovni udenej makrely.... otras... zlaty nas rasto a sulko .. a ked uz brit tak za mna zlaty M. Watson :yes:
Dřív měl i lepší chvilky, dnes už je ale dost vyčpělý a stejně tak i ten manekýn s pomalým, kteří mu dělají křoví. Je spousta jiných britských motoristických novinářů, kteří jsou milionkrát lepší než tahle přeceňovaná trojice.
Vůbec tu šou nechápeš. On se nesnaží být za odborníka on je spíš za baviče. Rasto (a já si jeho názoru vážím) se snaží /je tester ne bavič. Jejich role jsou odlišné.
Clarkson pol zivota testuje auta o com da tebe ani snivat nemoze ale mas tu drzost napisat ze on sa na odbornika hraje?
Co musis alebo nie je tvoja vec, ale fakty by si respektovat mal.
Ako keď budem niečo robiť dlho, budem v tom odborník? Kokso, to je iné kafe... Že som sa ja po maturite nezačal babrať napr. s jadrovými krmivami. Dnes by som bol jadrový inžinier... >:D
Pokud o tobě bude známo, že se tím zabýváš půl života a jsi v tom nejlepší na světě, pak lze zcela jistě prohlásit, že jsi v dané věci odborník, kokso. ;-)
Co ten člověk dělá? Motoristický pořad, nejúspěšnější ze všech, ergo je v tom co dělá nejlepší na světě, je v dané věci odborníkem. Je to prosté, milý votsne. ;-)
Tak, až budou Ordinaci sledovat miliony lidí na celém světě po x let, bude možné tvrdit, že jde o nejlepší seriál z doktorského prostředí, a pak by bylo možné tvrdit, že jeho tvůrci jsou v tom co dělají, nejlepší na světě. Ale to se zcela jistě nestane, jinými slovy, tvoje paralela je hodně mimo.
Je legrační, jak ty úspěšné vždycky kádrují jelita tvého typu, von jako je... ale zase..., >:D prostě, co dělá, dělá nejlíp na světě, je v tom odborník. A že s tím nesouhlasí jeden prodavač sluchátek z Prahy, no, to myslím Clarckson nějak přežije. ;-)
kontextu výše uvedených zklamání z (převážně) prémiových značek mi pak veškeré diskuse a hádky u obyčejných aut připadají zcela... zbytečné.
Co mě ale celkem těší je fakt, že mezi zklamáním se, až na Smart (který jsem se ještě nenaučil považovat za auto), neobjevuje žádná "elektrika" nebo hybrid kvůli svému systému pohonu.
Jak na ty hybridy, tak na ty prémiovky, tak konečně i na 508 mezi propadáky platí asi to, že velikost očekávání určuje maximální možnou velikosti zklamání ;-)
Já to zkusím po svém podle tvého receptu. Těší mě, že mezi nadšením jsou převážně prémiová auta a nejsou tam žádná francouzská ty jsou tam jako zklamání . MEGANE RS nelze považovat za typické francouzské auto. Mezi zklamání taky patří LS díky svému hybridu a Smart pro svůj elektrický pohon. To koukáš. ;-)
Nevím, co za drogy bereš, ale zase to pěkně motáš.
Já teda v nadšení vidím Berlingo/Partner, typická Francie. Mégane je taky Francouz, ať chceš či nechceš. Nadšení páně Dusila z ojetin nějak neřeším, ale u něj taky máme ZX...
Zklamání u francouzských aut nepůsobí tak výrazně jako jinde, ale budiž ti dopřáno. Jen nějak nevidím, že u LS by to bylo kvůli hybridnímu pohonu. Martin Machala si stěžuje na jízdní vlastnosti a tvrdý podvozek, ne na pohon.
Nicméně na lživé manipulace jsme u tebe zvyklí.
ze jak sa mi P508 sprvoti pacilo tak po precitani si niekolkych odbornych testov a aj zhliadnuti par seriozynch videi je mi jasne ze toto auto by aj u mna bolo nakoniec asi sklamanim hoc o jeho uspechu nepochybujem a nadalej tvrdim ze je to pre leva velky krok dopredu... minimalne dizajnom je tam kde by som ho chcel vidiet ... tu sa mi 508 nadalej pozdava... ... ale v danej triede ja za mna par mainstremaovych aut stale lepsich ako P508 ktore nemaju tu tam zbytocne zadrhely tak typicke pre fr. auta ... takze za mna superb, mazda 6, optima, insignia, passat/arteon ci camry radim pred leva ( a naozaj nie je to len kvoli i-cocptu ) .... a tak v tomto vcelku suhlasim s panom Ondrom z clanku.. a rovnako tiez chvalim nove berlingo a rifter... :-)
takze najlepse kusky za mna? .. novy wrangler a nove Gecko
sklamanie... P508 ( nepraktickymi rieseniami a ovldanim a strasne malym priestorom na hlavu vzadu ...a aj ten i-cocpit priznavam tiez nemusim ale to nie je to naj co mi tu vadi ) .. a pre mna osobne je skalamnaim aj jimny ( svojou kabinou po xy rokoch aj nemoznostou ponuknut konecne uz aj 5 dverak ktory by skludne slo spravit jak to robi aj wrangler a dalsi )...
Co je neprakticke na bezramovych oknach? Pokial to nebude hucat, kde je problem? Klimatizacia sa nastavuje 2x rocne. Treba vyskusat. A stop start ma myslim tlacitko.
priestor na hlavu vzadu ma 508 najmensi v segmente... este aj podobne placate radoby kupe arteon ma ho snad aspon o centi vacsi na papieri a to tu ma vw v rukave este "rodinneho" passata... pozri si par testov... aj nejakej 508-cky takmer v zaklade kde mi to pride skutocne az bieda za danu cenovku .... osobne mi nevadia bezramove okna ... hoc pri teplote -15 rano zime to asi nebude tiez lepsie riesenie ako "klasika" ale zrovna v tomto problem nevidim.. dokonca ani v i-cocpite nevidim problem ( aj ked nadalej klasika by mi tu iste sedela lepsie ) ... jasne treba ho skusit ... vonkajsi dizajn je pekny aj ked zrejme pri tomto type auta ide az moc na ukor praktickosti ... co sa tyka nastavovania tak nie je to len o klime .... celkove ponatie ovladania vzhladom na to co com videl mi nie je po srsti ale nie je to nemec jasne takze s tym asi musi zakaznik leva ci diamantu alebo dvojiteho ozubenia vzhladom na povod kusok ratat .. za mna by som si iste skusil aj camry a optimu v podobnej cenovke .... ale jasne chce to skusit viac kuskov ked uz clovek ma tych apson 25 litrov... ale u mna to pociatocne nadsenie proste z 508 akosi uz vyprchalo.... rovnako aj z jimniho... ( cim dalej tym mam aj z neho pocit viac sklamania ako nadsenia :-( .. mizerna kabina aj bezpecnost ) ... su ale kusky ktore nejde nechvalit .... nove Gecko, Wrangler ci nova corolla su za mna velmi solidnym tohtorocnym pocinom do buducna :yes:
To tady tvrdíte všichni co chvíli, jak si "nastavíte jednou teplotu a pak na to už nemusíte sáhnout"... Ale zjevně jen když se to zrovna hodí do diskuse...
Tohle je naprostá hovadina. Jednou je teplo, chladím normálně, pak přijdu z venku rozpálený a dám to na max. Jindy v zimě sedím v tričku , chci auto zahřát, nebo jsem vymrzly , tak dám max topení.... Pak si Sednu v mikine/svetru, tak zas klimosku přizpůsobim... 2X ročně nastavuje ten, co vyjede 2x ročně ....
Dizajn OK, ale skus tam posadit svoju babičku! Tak 15 minút nastupovania, 15 minút vystupovania z auta. No pre mňa 187 cm vysokého človeka tiež docela Horror.
Stále nechápem prečo pre tých čínskych "piadimužíkov" - 160 centimetrových, robia stále viac a viac XXXL autá !!!
ved aj o tom pisem... moc neprakticke hlavne vzadu ... co u 4,75m dlhej limuziny nie je zrovna velke plus... auto krasne na 18tkach v GT palbe .. kto ale videl zakladnejsie kusky v danej cenovke tak mi da zapravdu ze az taky zazrak to nie je a optima aj v zaklade ci arteon podla mna vie vyzerat tak nejak "lepsie" .. aj ked toto je do istej miery subjektivne ok :yes:
chvalim u P508 rozmery .. su kompaktnejsie ako u predchodcu co je chvalihodne a proporcie su skutocne fajn... ale u limuziny je dolezity hlavne priestor pre posadku vzadu ... a tu mi to pride ze 90 percent konkurencie si P508 daju ako jednohubku ... a hadam este aj ten "neprakticky" arteon postaveny ako imidzovka vedla passata je nakoniec praktickejsi ako P508 co je vcelku zaujimave... ale uspech P508 mat urcite bude... teda v ramci moznosti ( vid ku dnu padajuci "trhak" talisman a podobne ) .. kedze celkovo mainstreamova stredna trieda to ma tak nejak uz v eu do buducna stejne "zratane" ...
Načo je u takej limuzíny priestor vzadu na posádku? Je to služobné auto. Nikto sa vzadu voziť nebude. Celkom použiteľný základ za 33 000 eur sa mi nezdal až taký zlý.
kvalitu určují málem jen závodní vlastnosti,zvláště u rodinných sedanů nebo kombi.
A autoři si můžou zlepšit pravopis,značková a typová jména se běžně píší s velkým písmenem. ;-\
Pane Bureši,
takovýto popis jízdy s M4 Competition i s M Performance komponenty může napsat jen ten, kdo s tímto autem nikdy a znovu zdůrazňuji nikdy nejel.... , nebo v horším případě lhář, který nemá s automobilovým žurnalistou naprosto nic společného.
S pozdravem Chauffor (BMW M2 M Performance a mnoho jiných BMW).