Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Podivné
Ficus
| 1. 1. 2019 10:11
Jak to, že tu nejsou obvyklí fosilové, a se šuplerou "odborníci" ???
Už jen evrodinosauři zírají jak jim ujel vlak, a chytaj to stylem "miliarda na výzkum, miliarda na nabíjecí pointy, miliarda na.....
Co naplat, jsme jen diváky v tejhle prohrané štaci, i Čína je dál, než si pomazané hlavy u kormidel Evropy jsou schopni připustit.
Tak nezapomeňte milí fosilové na úsvit v demagogickém myšlení tankování ropy k pohybu. Už jsou dál všude. Tedy mimo vaše dutý hlavy s vejfukem.
Avatar - Zetti
Podivné
Zetti
| 1. 1. 2019 10:20
Tesla stoji a pada na dotacich (ZEV kreditech). To se to podnika, kdyz to ostatni plati
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 10:30
To jo [odkaz] + [odkaz] :-)
Avatar - Zetti
Podivné
Zetti
| 1. 1. 2019 10:38
Frustrat co minusuje by si mohl o zev kreditech neco najit. Ale jinak si posluz, kdyz ti to zvedne ego. Osobne bych dotace zrusil komplet
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 10:54
Já plusuju a mínusuju :yes: :no: aby bylo vidět co si myslim ;-)

Osobně to dlouhodobě kritizuju a opakovaně vyzývám redakci ke zrušení = my tu uděli [odkaz] už dávno :-!

Myslíš že ZEV kredity budou i v Evropě? EU se sice chystá s EV dohánět číňany a amíky ale tady to spíš vypadá na nějakej plán vwe prospěch [odkaz] jinak by do toho tak jednoznačně nešli = ale aktuálně mi to moc nemyslí masově vražděný šedý buňky mozkový eště neprošly regenerací = nevíš o tom náhodou něco víc?
Avatar - Zetti
Podivné
Zetti
| 1. 1. 2019 11:06
Nevim. Ale podle mne tohle emisni silenstvi z dilny EU muze byt i pomsta za to ojebavani zejmena VW. Ale jestli to zlepsi vzduch ve mestech, tak mi to neva.
Podivné
Ficus
| 1. 1. 2019 10:56
Proč ten Akumasakra dává jen odkazy na nějaké popisky? Jsou to snad jeho kámoši? Nebo dostanou od státu prezent, když poříděj Teslu?
Žádnej argument, jen bzučení much.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 11:01
Taky mám šedý buňky mozkový v omezenym režimu = ale cos nepochopil? ;-)

Nevyhovuje ti psaní s pomocí odkazů [odkaz] nebo že to je o velkouzenáři oligarchovi co má prachy z každýho litru nafty nebo benzínu megatuneláři 90. let exkomunistovi estébákovi co i 30 let po revoluci vládne státu nebo proč? :-)
Avatar - Ham.
Podivné
Ham.
| 1. 1. 2019 11:02
Ano, zdaleka největší trh pro EV je Čína. Ta Čína, kde se 70% toho "E" vyrábí spalováním uhlí, tedy z fosilu. Ta Čína, která díky dominantnímu způsobu výroby el. energie z uhlí a díky masivnímu používání ilegálních a zakázaných látek v chemickém průmyslu (CFC-11) způsobuje zdaleka největší poškozování ozonové vrstvy země.
Tak nezapomeň milý "E" obrozenče, že v ničení planety jsou dál než Evropa skoro všude, tedy v Číně především.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 11:08
Hele nekecej že nevíš kolik jadernejch elektráren zrovna číňan staví = jo takováhle změna jako je přechod od spalovacích motorů ke zrušení nebo silnýmu omezení rafinérií a tu elektrickou energii co tam megaplejtváš posílat ne rozvážet cisternama ale posílat rovnou do aut = to je prostě VELKÁ změna to za tejden neuděláš
Smutný že číňan je v myšlení dál = než hodně evropanů ;-)
Avatar - Ham.
Podivné
Ham.
| 1. 1. 2019 11:36
Čína nestaví žádné závratné množství nových jaderných elektráren (vztaženo samozřejmě k jejich obrovské spotřebě), ke stávajícím lokalitám, kterých je 14, plánuje do roku 2040 cca 9 nových lokalit, což je vzhledem každoročním růstům ve spotřebě el. energie plivnutím do moře. Ani v roce 2040 když se splní všechny plány na nové lokality, tak podíl el. energie vyráběné v jaderných elektrárnách v Číně nepřesáhne 10-12% (dnes je to cca 5-6%), řada evropských zemí včetně ČR je dnes v podílu jádra daleko dál.
[odkaz]
Číňan je v myšlení tak daleko, že je s náskokem největším ničitelem ozonové vrstvy na zeměkouli. Nejsem si jistý, zda by Evropané měli zrovna tohle ve svém myšlení dohánět.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 11:51
Komunisti měli ekologii za sprostý slovo i u nás = a samozřejmě to dál po krachu gigantickýho socbloku zkoušeli i ty čínský = i po zavedení kapitalismu řízenym komunistama :yes: >:D

Mimochodem jejich drsnej kapitalismus by fakt nikdo nechtěl = teda kromě [odkaz] >:-[]

Ale došlo to tam do takovejch extrémů = že sou s přechodem na EV auta dál než my = v tom = bysme je spíš následovat měli. Nebo možná spíš Japonce ve vodíkový infrastruktuře = rozhodně dál dělat pro běžný popojíždění jen spalovací motory = to je z víc důvodů = blbost

Třetina všech nově stavěnejch jadernejch elektráren = je v Číně. Čína neni třetina světa = takže zopakuju = takhle zásadní změny ať u pohonu aut nebo výroby el. energie = to je na desítky let to nejde za tejden
Podivné
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 14:56
Sám jsi to napsal... akorát to po sobě asi nevidíš:

elektroauta jsou přesně projevem čínského způsobu uvažování: drastickej kapitalismus, bezohlednost k přírodě, včetně "člověka"... tedy člověka, co není členem politbyra.

Proto je třeba zbystřit a položit si otázku, PROČ to dělají.. nejen JAK to dělají...
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 2. 1. 2019 12:00
Já čínský praktiky skoro ve všem fakt nesnášim = od brutálního okrádání zahraničních firem včetně našich = snad s výjímkou slovenskýho předsedy naší vlády kterej tam zahučel asi miliardu >:D blbý že miliardu nakradenou na nás = přes [odkaz] a [odkaz] +[odkaz] po aktuální [odkaz] mi teda fakt vadí ;-\

Verze že ty přes odpor k elektroautum...? ;-)

Takže je fakt nejsem fanda čínskej praktik kdy si vzali to špatný z komunismu i kapitalismu a smíchali to dohromady a sem silně znechucenej že [odkaz] maká spíš pro ruský a čínský zájmy než pro ty co slíbil [odkaz]

Ale čínská snaha o omezení jen spalovacích motorů je správná = tak dlouho na emise kašlali až z toho měli nejen tisíce mrtvejch ale miliony nemocnejch a výhled :no: :no:

Že Ham. nechápe že přechod ze zastarealejch elektráren na jádro a další je fakt dlouhodobá věc = a zatimco u nás stačí postavit 2 elektrárny a hned je to zásadní podíl v 1,5 miliardový Číně ani 20 moc nevyřeší = a teď se jim to neřeší úplně dobře protože sou na tom nic moc [odkaz] to je jiná věc

Což mi připomnělo velkou slávu [odkaz] jak to dopadlo víme žejo = asi z 98% kecy ;-)

JAK to dělají = no prostě HNUSNĚ = jako všechno
I když doživotní čínský vládce nedávno slíbil že to kopírování kradení duševního vlastnictví apod. přestanou dělat = furt je běžná praxe že přes den [odkaz] vyrábí tohle a v noční směně nebo vedlejší továrně to samé za míň okopírované pod svou značkou :no: 8-s

A viz odkazy bohužel dělaj i mnohem mnohem horší věci = ale snaha omezit pro běžný ježdění pohon ropou který neni neomezeně a zatim jí nutně potřebujeme na 1000 jinejch věcí kde jí neumíme nahradit = ta je správně
Podivné
Orm
| 1. 1. 2019 12:09
Hummacovi nema smysl logicky argumentovat, porad si mele svou.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 12:26
Jistě = přece nechceš abych klesnul na tvoji úroveň ;-)

Teda vlastně = ty to fakt chceš! >:D >:-[]
Avatar - traveldrive
Podivné
traveldrive
| 1. 1. 2019 13:41
Sorry, tú logiku som v tvojich argumentáciách veľmi nepostrehol, môžeš byť konkrétnejší?
Podivné
Orm
| 1. 1. 2019 12:01
Cinane jsou v mysleni dal nez Evropane, od Cinanu je treba se ucit - napr. zavadeji socialni kreditni system.

A dotovat Eauta v zemi, kde se 75% el. energie vyrabi spalovanim uhli, je hovadina, ale i tak je pro Hummace Cina vzor!
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 12:03
Takhle hloupej bejt nemůžeš = nebo žeby? :-)
Avatar - traveldrive
Podivné
traveldrive
| 1. 1. 2019 12:35
Ale vôbec to nie je hovadina. Aj keby všetku elektrinu vyrábali spaľovaním uhlia, elektromobil bude čistejšou alternatívou. Tú istú elektrinu totiž treba aj pri ťažbe a rafinácii ropy, a že nie zrovna v malých množstvách. Proti EV v tomto prípade hrá len ťažba a spaľovanie uhlia, proti klasike ešte naviac ťažba a spracovanie ropy, distribúcia palív a nakoniec spaľovanie benzínu a nafty v motoroch áut. Stále ťažko porovnateľné, spaľováky proste sú výrazne špinavšie a robia viac škody ako EV.
Avatar - Googlit
Podivné
Googlit
| 1. 1. 2019 13:09
To těmhle lidem nevysvětlíš. Někteří z nich ani netuší že se nafta a benzín musí vyrábět ;-\
Podivné
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 14:52
Je to děs... a to si představ, že někteří dutohlavové si ani nepoloží otázku jak a z čeho se vyrábí klíčová součást EV, baterka... a co se pak s ní děje, až dožije.

;-)
Podivné
99matthew99
| 1. 1. 2019 15:28
Tak prosim povedz kolko bateriek sa uz vyhodilo z aut pretoze "dosluzili" a co sa s nimi deje, pretoze co ja viem tak vydrzia v aute naozaj velmi dlho a ak nevydrzia nemusia sa menit komplet cele ale len ich cast. Nepouzita cast sa nasledne recykluje.
Podivné
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 18:43
Nebudeš tomu věřit... ale principiálně stejné baterie se používají i jinde a dlouho.
To, že se elektroauta zatím vyskytují ne moc dlouho a v zásadně malém množství zatím negativní dopady udržuje "neviditelné".
Tady si počti:

[odkaz]

Například:

Baterie mají tzv. zápornou hodnotu. To znamená, že jejich sběr a recyklace stojí víc, než dokáže vydělat.

Lithiové baterie
Lithiové nebo lithium-iontové (Li-ion) baterie jsou velmi oblíbené. Mají prý malý paměťový efekt. Nízkou rychlost samovybíjení. A zřejmě i proto, že zásoby lithia na planetě zemi jsou velmi malé. Používání lithiových baterií zažívá konjunkturu, takže velmi brzy budeme stát tváří v tvář stovkám tun nepoužitelných baterek. Ačkoli obsahují méně toxických materiálů než jejich olovění a Ni-Cd bráškové, nejsou zcela netoxické. Jejich skládkování je cesta do pekel. To proto, že těžké kovy, které se z nich vylouhují proniknou do podzemních vod a tam napáchají nepředstavitelnou rotyku. Při jejich spalování vzniká zásadní množství toxických plynů. Jejich recyklace je tedy skutečně jediný svéprávný způsob jak se jich zbavit, když doslouží. Bohužel, míra recyklace lithiových baterií je žalostně nízká.
Avatar - Googlit
Podivné
Googlit
| 1. 1. 2019 19:07
Takže jaký je rozdíl mezi baterií a baterkou jsem ti již naznačil, tak teď ještě něco k internetové gramotnosti:

Vždy když najdeš nějaký nový web ze kterého chceš přejímat a šířit dál moudra tak si nejprve prověř kdo text, který chceš dál posílat napsal, nebo alespoň kdo jiný na ten web přispívá a pokud to nejde tak alespoň komu web jako takový patří.
Avatar - Googlit
Podivné
Googlit
| 1. 1. 2019 17:17
Baterka se používá na svícení když jdeš na ryby nebo na čundr a dneska ji docela dobře umí nahradit mobilní telefony.

Takže nevidím důvod proč ji dneska v autě vůbec vozit natož, že by měla být jeho klíčovou součástí.
Podivné
99matthew99
| 1. 1. 2019 13:13
Tu to mozes pisat dookola. Ak kopes za elektro si ekosilenec ak ked na tvoje argumenty nema nikto ziadnu odpoved. Vyroba spracovanie dostribucia a naslesnedne pouzivanie benzinu/nafty je daleko skodlivejsie ako vyroby a dostribucia el. energie. A to sa uz vobec nemusime bavit o spotrebnych veciach v spalovacom a el.aute. Ktovie kolko len taky vw group uz vymenil napriklad dsgckiek.
Podivné
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 15:02
Drobnosti, ale:

nezaměňuj svůj názor za argument...

A nepleť převodovky, navíc "nepovedený", to jest postavený v zájmu výrobce, nikoliv uživatele, s druhem pohonu...

To jestli je za motorem převodovka nebo dsg neříká nic o použitelnosti toho motoru. Celého auta ano, ale nikoliv motoru.

A přesto se auta prodávají na běžícím páse... podívej se na nabídku škodovky? Kolik tam zbylo aut bez dsg, a bez litrového tříválce?

A obojí má stejný původ. Prodejní úspěch malých tříválců a dsg převodovek je důsledkem masivní marketingové masáže... teď se potenciál vyčerpl, tak se masáž přesměrovala na... elektromobily!

Se stejným pozadím. Není to výhodné ani pro majitele, ani pro planetu... jen pro výrobce.

Tím neříkám, že neexistují specifické situace, kde je elektromobil na místě...ale to už jsem tady psal tolikrát, že už se mi to nechce opakovat.
Podivné
99matthew99
| 1. 1. 2019 15:30
Posledna veta bol len taky dodatok. Ovsem k zaciatku prispevku si sa nejako nevyjadril. Takze podla teba je auto so spalovakov ekologickejsie ako elektro?
Podivné
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 17:45
To jsem takhle nikdy neřekl, že ne?

Můj názor je, že to nikdo nedokáže určit... a ano, může se stát, že v dlouhodobém pohledu je elektromobilita mnohem větším ohrožením planety.

Když přišlo ddt, byl to zázrak... a nakonec ho zakázali.
Když přišel Roundup, tak ho prodejce přede mnou pil z panáka... aby dokázal, jak je čistej a bezpečnej... a teď ho zakazují jako jed!

Stačí na to tak 5, možná 10 let... a EV budou mor a bude je třeba zakázat a nahradit něčím jiným.
Je to jen business... na elektroautech prostě vydělávají jiní lidi, než na ropě... a spalovací auta přestala být tak výnosná, aby tu ropnou "lobby" podržela... to je prostě celý.

Ani uživatel, ani planeta, z toho nic mít nebudou.
Podivné
99matthew99
| 1. 1. 2019 22:11
Takze si vlastne povedal vela a vlastne nic. Nie elektroauto nieje viac skodlive ako auto so spalovacim motorom.
Podivné
Orm
| 1. 1. 2019 18:15
ADAC EcoTest, Golf: CNG (100), elektro, nafta (91), plug-in, benzin (82). Uvedeno na TipCars. Pokud se vyhodnoti naklady / cena a uzitna hodnota, je to jasne.
Podivné
99matthew99
| 1. 1. 2019 19:06
Cng je skvela volba len sa pozri kolko je natom zaostalom Slovensku do dnesneho dna CNG stanic. Tusim 14. Co dodat? Hanba! To uz aj elektronabijaciek je viac. Tak ale Slovensko je 50 rokov pozadu takze sa nieje comu cudovat.
Avatar - traveldrive
Podivné
traveldrive
| 2. 1. 2019 11:32
Keby si nepísal hlúposti. CNG na Slovensku nie je, zase je rozšírené LPG, stojan nájdeš pomaly na každej pumpe.
Podivné
99matthew99
| 2. 1. 2019 11:55
Preco v CR moze byt viac ako 200 CNG stanic a u nas nie? Myslis ze v CR niesu taktiez LPG stanice? Kolko aut sa dnes seriovo predava s LPG a kolko s CNG? Naco sa predavaju na SK auta na CNG ak ich nieje kde tankovat? Slovensko zase v niecom zaspalo.
Avatar - traveldrive
Podivné
traveldrive
| 2. 1. 2019 11:33
ADAC je partia podvodníkov, ktorí za peniaze napíšu čokoľvek.
Podivné
Orm
| 2. 1. 2019 12:30
Nehodi se do kramu, tak jsou to podovdnici.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 2. 1. 2019 12:34
Tak maj za sebou smutný selhání [odkaz] a VW nahrávaj nejspíš i dál [odkaz] i když tohle je nejspíš pravda = ale snaha podpořit VW = ta zůstává :-)
Avatar - traveldrive
Podivné
traveldrive
| 3. 1. 2019 10:27
Alebo keď sa to hodí, sú dobrí aj podvodníci, nie? ;-)
Avatar - twistedTSD
Podivné
twistedTSD
| 1. 1. 2019 11:54
Ty jsi slušný demagog.
Avatar - Hammunasakra
Podivné
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 11:55
V čem myslíš?
Vše
Ficus
| 1. 1. 2019 11:07
Všechno je špatný. Ale na pitvání je to tu samej expert. Tak to rozjeďte, ať to pořádně rozmělníte.
Mě je uzenář u zádele. Ale vy si tu společnost přímo užíváte.
Avatar - Hammunasakra
Vše
Hammunasakra
| 1. 1. 2019 11:27
Tak jo = otázka viz já 11:01 = je zodpovězena >:-[]

Všechno je špatný? Žijeme v nejlepší době = nikdy nebylo líp. Myšleno státu = nemusí to samozřejmě platit pro každýho fičuse
Avatar - Zetti
Vše
Zetti
| 1. 1. 2019 13:15
je to tady jeste diskuse nebo exhibice frustratu?
Tak hlavně aby model 3
Šimpanz
| 1. 1. 2019 14:05
nebyl tak zoufale nespolehlivý jako model S.
[odkaz]
Tak hlavně aby model 3
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 14:38
No, moc to nevypadá...

[odkaz]
Tak hlavně aby model 3
Ja Prvni 123
| 1. 1. 2019 14:49
Mohlo by se zdát, že je tu někdo proti Tesle zaujatý, její Model S ale „nepotopili“ redaktoři, nýbrž sami majitelé. A nezdá se, že by problémem byl americký původ, kritizovali hlavně domácí produkci...

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Tak hlavně aby model 3
Blue Sun
| 1. 1. 2019 18:00
Hm, sedadla, ulomené kličky dveří, parkovací senzory... Fakt zásadní závady. Co je to proti různým poruchovým motorům napříč všemi vychvalovanými evropskými značkami.
Tak hlavně aby model 3
99matthew99
| 1. 1. 2019 19:09
Staci sa pozriet ako je natom napriklad koncern vw a netreba pokracovat :-)
Avatar - Blue Sun
Tak hlavně aby model 3
Blue Sun
| 1. 1. 2019 19:55
Asi takhle: neříkám, že Tesla své modely nepřetechnizovala, co se týká palubního vybavení. Snaha o přílišnou modernost s sebou vždycky nese riziko podobných závad, nakonec se o tom přesvědčil i Renault. Ale přeci jen mi to přijde mnohem méně závažné, než třeba řetězy u TSI, praskající hlavy u dvouapůlek TDI nebo zadírající se ojnice dCi, o problémech N47 nebo Prince/THP už ani nemluvím.
Avatar - Googlit
Tak hlavně aby model 3
Googlit
| 1. 1. 2019 23:04
Správného českého petrolheada ale potkané TSI vůbec netrápí. Prostě to hodí ze skály a koupí novější model. Stejně to byla jen taková účelovka a hysterie kolem TSIček. V rodině mám dvě totálky od škodovky (100 a 130t km) a vždycky dostali velkorysé slevy na nákup nového vozu, oba využili takže čekám dalších 100t km do totálky.
Tak hlavně aby model 3
Arese
| 2. 1. 2019 10:33
Tak u druhé generace Té-Es-Íček asi budeš čekat zbytečně. A u moderních složitých motorů taky dost záleží na způsobu užívání a kvalitě servisu! ;-)
Avatar - traveldrive
Tak hlavně aby model 3
traveldrive
| 3. 1. 2019 10:30
A k tomu ešte budeš tvrdiť, že moderné zložité motory vyžadujúce primerané zaobchádzanie a kvalitný servis sú lepšie ako nezmary elektromotory...
tesla 3 výroba
Drapoš
| 1. 1. 2019 15:36
Málem je ta výroba 3 přišla draho a celá Tesla málem skončila, ale ustáli to kluci.
Levnější než i3,
megacruiser
| 2. 1. 2019 01:45
to by mohlo zabrat. Ještě levnější je malý Fiat 500e a chystají se další. Celkově ale elektromobily zatím nedávají moc smysl. Elektřina se musí vícekrát tranformovat, nabíjení je taky ztrátové, vybíjení baterek při jízdě taky. Jakmile se dořeší stavba jaderných reaktorů 4. generace, začnou dávat smysl vodíková auta - tyto elektrárny kromě elektřiny vyrobí i hodně vodíky a to prakticky zdarma. Dnes se pro vodíková auta vodík vyrábí z fosilních paliv - zemního plynu nebo ropy. Tedy vodíková auta vlastně dnes spalují fosilní paliva. Ještě k bateriím - lithium se louhuje pokud vím rtutí a kde se těží, tam je zamořeno naprosto vše. Svinstva tečou řekami a kontaminují nejen spodní vody ale celé potravní řetězce. A to jen proto, aby pár pracháčů mohlo jezdit "čistým" elektromobilem...
Levnější než i3,
99matthew99
| 2. 1. 2019 09:57
A teraz nam povedz ako vyzeraju miesta kde sa vyraba ropa aby mohli jazdit auta, vlaky, kamiony....
Levnější než i3,
Orm
| 2. 1. 2019 12:29
Ropa se vyrabi? Z ceho a kde?
Avatar - Hammunasakra
Levnější než i3,
Hammunasakra
| 2. 1. 2019 12:32
Nech toho víš jak to myslel = zpracovává
Levnější než i3,
Hendly
| 2. 1. 2019 18:26
Lithium se louhuje rtutí? Můžeš dát zdroj této informace? Protože žádný takový způsob neznám.
Není to zas jen hoax?
Avatar - traveldrive
Levnější než i3,
traveldrive
| 3. 1. 2019 10:31
Máš to všetko divne pokrútené, kámo.
hm
spaleny6
| 2. 1. 2019 11:08
Proč se musí hned první příspěvek vysmívat majitelům spalovacích motorů? A proč musí být diskuze u elektro aut vždy tak vyhrocená a plná nadávek? Tohle má být ta zářivá budoucnost?
Avatar - traveldrive
hm
traveldrive
| 2. 1. 2019 12:02
Kde niečo také vidíš? Ja vidím príspevok vztiahnutý na zarytých odporcov a zaznávačov EV, na nikoho iného.
hm
Orm
| 2. 1. 2019 12:19
Pozor, ja si nemyslim, ze jsou všechno jen zaryti odpurci elektroaut. Elektroauta jsou vyrobne, provozne i servisne jednodussi a mela byt i vyrazne levnejsi. A nemusi se do nich kupovat ropa od Arabu nebo Rusu.

Ale soucasne technicko konstrukcni provedeni zasobniku energie (akumulatoru) vcetne jejich doplnovani (dobijeni) neni stale doreseno do skutecne masove pouzitelne podoby a elektroauta nejsou schopna nahradit klasicka.

Proste cas stale nedozral a ten odpor prameni z toho, ze nekdo od stolu, nejaka lobby, umele nuti lidi do neceho, co je v soucasnosti ekonomicky i ekologicky nesmysl.

A to vse je zastreseno dotacemi, prerozdelovanim, zdanovanim a zakazy.
Avatar - traveldrive
hm
traveldrive
| 3. 1. 2019 10:40
Ale to je mylná predstava, že EV sú ekologický nezmysel. Už som to tu popisoval viackrát.
V každej podobe, aj v prípade produkcie elektriny výhradne v spaľovacích elektrárňach, budú elektromobily čistejšie. Ťažba ropy, jej distribúcia a spracovanie je tak enormnou záťažou životného prostredia, že ani tá najšpinavšia výroba elektriny na ňu nemá. A, mimochodom, aj tá ťažba a spracovanie ropy potrebujú na svoj chod obrovské množstvá elektriny.

A čo sa týka toho lobby a dotácií - neviem prečo tie obvinenia za snahu spraviť niečo pre ľudí a čistejšie prostredie. Súčasný trh a ekonomiky majú do prirodzených procesov sakra ďaleko, trh ovládajú najmä obchodníci s ropnými komoditami, bez pomoci a zásahu zvonka by EV neboli ani za 50 rokov a všetko to svinstvo okolo nás by si naplno užívali aj ďalšie generácie. Ako sa hovorí, na hrubú dieru hrubá záplata. Aj keď, samozrejme, osobná doprava nezodpovedá za všetko znečistenie, ale to by boli debaty o inom.
hm
spaleny6
| 2. 1. 2019 14:55
Jak už jsem psal, v prvním příspěvku.
Avatar - traveldrive
hm
traveldrive
| 3. 1. 2019 10:31
To je odpoveď za všetky drobné, teda...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku