Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Automobilky Hyundai a Kia loni zvýšily prodej, plánují další růst

37 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, jsem.
Manželce zvažuji koupit ojetý Tucson.
Sám bych si byl ochoten koupit Kiu, pokud by nabízela auto, které se mi líbí a vyhovuje mi, Hyundai jen kvůli značce spíš ne.
Pracovat v H bych nechtěl.
Jirko V8, místo s největším výskytem hoven je tvoje hlava.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jste občan ČR nebo SR s příjmem cca 700 tis. Kč, resp. 27 tis. € za rok😒br /> a) koupil byste si nový vůz Hyundai nebo KIA?
b) chtěl byste pracovat na střední manažerské pozici ve výrobních závodech Hyundai nebo KIA s perspektivou mezinárodní kariéry?

I přes zvyšující se kvalitu a prodeje vozů obou značek nepřichází u mne v úvahu při výběru nového dvoulitrového vozu pro denní plnění pracovních úkolů.
Důvody spočívají především v odlišnostech korejské kultury, která nestaví člověka na první místo cílů podnikání. Domnívám se, že tradice evropských automobilek preferuje zájmy uživatele automobilu a tuto prioritu lze v konstrukci a designu automobilů relativně snadno rozpoznat/pocítit.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Sliby chyby, nic z toho nebude. Slamastyka Hovnajistyczna >😒] >😒] >😒]

Ohledne ankety😒br /> jsem nad
a) ne, rozhodne ne (nejmensi zlo je asi naftova Sportage, ale i tak)
b) ne dekuji nechtel ps: mezinarodni kariera = skoleni na Slovensku >😁 a pro radne prdolezky po roce vylet do Koreje >😒]
Avatar - Zetti
Zetti
Je to letos 15 let kdy jsem s evropskema automobilkama skoncil s vyjimkou jednoho malyho baworaka a firemniho Sprintera 319CDI. Ten trpel neduhy hned po prevzeti a posledni kapkou trpelivosti byla W210. Na prvni misto kladu spolehlivost, tzn. ze nejsem zvedavej na zbytecny navstevy servisu. A zatim to vychazi.

Napriklad tohle fakt tedy zazivat nechci [odkaz] pominu li fakt jako pohodli a ekonomiku jizdy a nakonec i porizovaci cenu. Tedy Hundaie ani kia bych se nebal
Avatar - _Karel_
_Karel_
Stinger je prémiový výrobek mainstreamové automobilky.
Avatar - bystron
bystron
Ne žeby ostatní svět byl bez chyb. Ale od Hitlera, Stalina, radikálních islamistů a Hnůjdajů je lepší se držet relativně daleko. Takže ne, nechtěl bych být ve Vošického uskupení ani jako zaměstnanec, ani jako zákazník.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je holým faktem, že korejci patří aktuálně mezi špičku ve spolehlivosti.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teda kromě zadního náhonu a podélně uloženého šestiválce. Pak už vůbec vůbec nic.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Protože jed v nich zakódována korejská mentalita. Oni nechtějí primárně tvořit automobilový svět s vlastní identitou a silou značky. Oni chtějí primárně jen prodávat. Cokoliv. Hlavně at se to prodá...

To je rozdíl od H/K a značek, jako je VW, Škoda, Audí, BMW, Peugeot, ... Proto korejci můžou dělat dobrá auta. Ale budou to stále JEN dobré výrobky pro trh. Nic víc.
traveldrive
Jeden v modrom laku vídam zaparkovaný vo Vlčkovciach pri Trnave. Neviem ako jazdí, ale vyzerá výborne. Púta pozornosť, kto ide okolo, skoro každý sa otočí.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Předpokládám, že generační rozdíl mezi ASX a Tucsonem bude znatelný hlavně za volantem. Jinak v Tucsonu jsem seděl jednou a přišel mi hrozně plastový. Interiérem neohromí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Díky, ale ne. 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Prirovnavat Stinger k prémii? Absurdní... Prémie cenově v relativních cislech az tak nestrada. Samozřejmě v absolutních číslech je propad vyšší. Nejvíc samozřejmě člověk tratí na výbavě, kterou do toho nasype a promítnutí do ceny ojetiny je omezené. Spíš se projeví v prodejností.

Cenový pád Stingeru bude jak skok z nuselaku...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Doporučuji vyhnout se ojetemu Tucsonu velkým obloukem. Ceny ND jsou katastrofické. Životnost žádný zázrak. Provoz vozu se neskutečně prozrazuje na servisu. Jen blbé přežití pneu, kdy ti autorizovaný servis musí nakódovat vyměněná kola kvůli ventilkum... A tak bych mohl pokračovat...

ASX nebrat, nahoře huj dole fuj. Interiér hnus (ale někomu to nevadí).Co už ale vadí je to, že auto hnije odspodku. Ne až tak kastle, ale podvozkové díly. Šrouby zarezávají, problémem se stává i blbá geometrie...
car
H/K se nedaří..aha ..tak cíle,plán byl asi výš,ale nedaří..no nevím.Jinak máš pravdu ..výroba a prodej aut ..stejně jako ve všem a všude se dělá jen a jen pro kšeft a pro zisk.Nic víc v tom nehledej.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Pozor, Hovnajku nebrat ani tam nepracovat !!! Šmejdi až za hrob 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když to píšeš ty, ........tak to má mnohem větší váhu, než všechny statistiky, a než kamarádka, co má Tucson.
Avatar - Beefcake
Beefcake
"která nestaví člověka na první místo cílů podnikání" - pan je trochu naivny, ze ?
traveldrive
A čo iné robia ostatné automobilky prosím ťa?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Na Stingeru není prémiové zhola nic.
car
Moc nerozumím tomu,že zaostávají v technologiích..nechápu.Autonomni řízení tuším už mají..už to úspěšně bylo testováno i u kamionu.Problém v Číně byl myslím kvůli nějakéjm čínsko-korejském sporům..ale nevím to jistě
Avatar - speedfred
speedfred
za mňa je ASX pekný dizajnový hnus.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Pokud by v dané kategorii nebyl solidní vůz od FCA, tak nad H/K bych velmi uvažoval, spíš tedy nad Kiou. Např. Stinger V6 nemá za danou cenu konkurenci, jen ten propad hodnoty je ze začátku velký, takže ho chce držet víc roků.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, přesně tak. A jistě víš, že koncepce neznamená premiovost. BMW dělá bezpochyby prémiové vozy. A spousta z nich už má přední pohon s příčně uloženým motorem. A nikdo nepochybuje o jejich premiovosti.
Avatar - fOE
fOE
A osmikvaltu 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. Stinger je prostředek jak se tvářit ze vyrábí něco lepšího... I když to není o nic lepší.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Presne tak, Stinger je toho prikladom, vsak ?
traveldrive
Tucsona mal môj bývalý šéf ako služobáka. Faktom je, že to bol držák, auto jazdilo dlho, veľa a bez najmenších problémov, predal ho asi po 150 tis. km. Vtedy už plasty trochu hrkotali, ale servis celkovo zahŕňal len garančky, olej a brzdy. problém bola len spotreba, nech sa snažil ako chcel, stále jazdil asi 2 litre nad tú uvádzanú, a to ho neskutočne štvalo.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Existuju aj klonovatelne TPMS ...
Pallermo
1) Ano uz sem jich mel nekolik, nejvice me ted zajima Stinger a i30N (mel jsem ruzne rocniky - 3 sportage, 4 Sorenta, 1 Cee'd, dale sem jezdil Picantem a Optimou a nemel jsem nikdy problem) Nejstarsi Sorento ma dnes nalitano 340 000km, co mi psal pan 😄
Takze za me se nemam ceho bat a vzdy sem se servisem vychazel 😄
2) kdybych musel zmenit pracoviste a byl kousek od automobilky, tak nevim proc by ne, navic skoro vsichni co delaji nejaky prumysl u nas v republice nebo dopravu atd...tak delaji pro automobilky, at uz Skoda, Hyunda, Kia atd...ani o tom kolikrat sami nevi, kam jejich vyrobek jde.
eFeFeF
...KIA má teda taký "tváriaci, že je niečo viac" model jeden, ale napr. VAG je na tom založený celý!
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nechce sa mi to na YT hladat, ale ked ukazali Stinger ako novinku (tusim v US?), s prelepenymi vsetkymi poznavacimi znakmi a pytali sa nahodnych ludi, tak hadali zvnutra, zvonku vylucne novy model D3 alebo US premiu.
Tak ale rozumiem, ze niektorych ego a image nepusti uz z principu...
Avatar - wakantanka
wakantanka
To zrieši doslova za pár Eur.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A vieš prečo má ten kolega taký problém? Pretože každá trošku väčšia prkotina bude stáť nového majiteľa skoro toľko čo by dal za to auto. Kdežto u tej Fabie
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ono prepad ceny je obecne u "premiovejsich" aut dnes uz velky... a dnes si 10 rocne E-cko kludne kupis v cene len o par rokov novsej octavky ... takze toto je obecne problem premioviek a celkovo drahych aut tu nejde len o stingera ... dajme si priklad... kym octavka po 10 rokoch strati povedzme 350 tisic z povodnej ceny tak E-cko kludne aj milion... a tak zrazu bum bac su na skoro podobnej cene po rovnakom case ... hoc povodne ceny mali uplne odlisne ... prave preto sa neoplati vrazat dnes do drahych aut velke prachy ked vies ze to v priebehu nasledujucich 5-6 rokov naplno nevyuzijes lebo za par rokov bude ta superdraha kara kdesi na urovni bezneho golfiku .... kolega ma sam stare bmw 5 este z konca 90 rokov ( uz ako jazdeku to kupil ) ... ver ci never ... dnes ho ma problem predat aj za smiesnych 2000 eur... nikto to uz nechce... pritom 15 rocna fabia za 2000 eur je stale ziadana a defakto na podobnej cene ako to bawo hoc vy vysledku nie je technicky ani vekovo o nic modernejsia a je aj podstatne mensia a bla bla ved to pozname... ceny premioviek proste padaju ku dnu ovela prudsie ako u nejakej skody alebo opla... ci hondy... ale vzdy to tak bolo ... takze stinger nestinger.. ecko neecko... premiovky padaju ku dnu vzdy ovela rychlejsie voci klasickym vozom
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v sirsej rodine mame biely 1,6gdi tucson z r 2016 ( u sesterky ) ... sice som v nom nejazdil len parkrat sedel ale to iste co tucson mi da aj ASX s 1,6tkou .. dokonca mi ASX prislo vlastne aj priestrannejsie ked som ho skusal ... obe auta maju rovnaky razvor takze pekne sa to da vyskusat a porovnat ( tucson je za mna klaustrofobickejsi v kabine a celkovo tesnejsi ) ... ak teda zvazujes bezproblemovu jednoduchu SUV "jazdenku" tak skus za mna radsej ASX... jeden este z r 2010 este s tou hranatou maskou pred este uplne prvym faceliftom ma moj jeden nadriadeny z prace .. ma ho dodnes a nevie si ho vynachvalit.. robustna technika aj podvozok... v okoli aj pred barakom nam ich parkuje niekolko ( aj novych aj starsich ) a su to skratka nesmrtelne vozy idealne na dennodenne flakanie sa ... ak ale teda chces dizel pripadne 4kolku tak samozrejme potom moj typ na ASX povazuj za bezpredmetny ( aj ked starsie ASX-ka mali aj dizle aj 4kolky ) ... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja to vedel 😉 ... ale jasne.. tucson je stylovejsi.. ale lepsi nie 😉