O Baby-Bronco se ještě neví nic (ani, zda se bude vyrábět; a pokud ano, kde: může to být Nejen Rumunsko a Turecko, ale také Brazílie, Rusko). Prostě je velice brzy na to, aby se tato idea zmiňovala v souvislosti s fordovým rokem 2019.
Chybí mi také nějaký názor na to, proč vlastně strategie one-Ford nefungovala. Například u GM sdílení konstrukce funguje (Opel-Buick), i když jsou trhy velmi odlišné (Evropa USAČína). Jistě jsou příslušné modely velice dobře přizpůsobeny lokálním zákaznickým prioritám a proto je lze vyrábět dostatečně ekonomicky. Pokud Ford designoval Mondeo v Americe prioritně podle požadavků amerických zákazníků (u poslední generace tomu leccos napovídá), pak se neúspěchu v Evropě nedivím.
Shrnutí článku pana Bureše: trocha informací o tom, že se připravuje reinkarnace Bronca pro USA, Mach 1 pro USA (aniž by byl zmíněn odhad tržního potenciálu pro Evropu a Čínu), a o aktivitách pro Evropu nic kromě baby-Bronca s perspektivou 2021 > ... Opět tedy nic navíc oproti Motor1. Proč redaktoři ACZ pracují zpravidla jen od stolu a nepěstují vlastní kontaktní kanály k získání skutečných informací? Jak potom mám rozumět [odkaz] ?! Zase ta samá přežvýkaná břečka jako loni?
Mondeo kombi s full led sa uz zacalo predavat - [odkaz]
Nikde som sa ale este nedocital ci sa jedna o facelift alebo je to len uprava v ramci modeloveho roku. Nevidim totiz ziadnu zmenu na prednom narazniku, ani v interiery, kde by podla vsetkeho mala byt zmenena radiaca paka u automatickej prevodovke za otocne koliesko.