Novinky
Norsko plánuje ukončit prodej aut s pohonem na fosilní paliva do roku 2025.
A nějaký slib ohledně ukončení krádeží dětí by nebyl....... 😐
A nějaký slib ohledně ukončení krádeží dětí by nebyl....... 😐
Tak jsme tu už 3 co se podle modrého slunce musíme léčit …
Přál bych mu, aby mu taky vzali dítě, aby věděl jaký to je, když ti stát sebere dítě..... [odkaz]
Ty si kus osla. Jak môžeš niekomu niečo také priať... :-!
Me by zajimalo, kdyz budou elektricka auta mnohem vic rozsirena, dejme tomu zde, v CR nebo na slovensku, odkud soudruzi zafinancuji vypadek prijmu z fosilnych paliv, a to je teda fakt ranec pratele. Zdvihnou cenu elektriny. A to poradne. A pro vvsechny, nejen pro elektromobily. I pro domacnosti a firmy. Elektromobil se oplati mit ted v dobe jeho maleho rozsireni, kdy ho vecsina socanskych vlad podporuje a dotuje. Az ho bude mit kazdy, tak to bude drahy spas.
...tim, ze se do toho pustili tak pohlave, mame my sanci z povzdali nezucastnene sledovat ten nepovedeny dotacni e😜eriment a az se jim to zhrouti jako domecek z karet, zastavit vsechny ty ekoteroristicke * predtim, nez znici celou Evropu. Norove do toho a cim rychleji, tim lepe...
Včetně energie nutné na výrobu auta a baterií. V Norsku je to podobné, protože drtivá většina energie pochází z vodních elektráren. Je to tedy logický krok.
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
No nevím nevím....v Norsku vůbec žádná auta nevyrábí a ve Švédsku jen pár. Jestli i nějaká EV to nevím.
Takže ty vozy co tam provozují byly vyrobeny někde jinde a při jejich výrobě se používala energie vyrobená spalováním fosilních surovin. A s těmi bateriemi i samotní Švédové mají pochybnosti...
[odkaz]
Takže ty vozy co tam provozují byly vyrobeny někde jinde a při jejich výrobě se používala energie vyrobená spalováním fosilních surovin. A s těmi bateriemi i samotní Švédové mají pochybnosti...
[odkaz]
Celý článek postavený na výrazu "Nová švédská studie ale ukázala" bez uvedení této studie. To se divím, že takový článek vůbec uvedete a je velmi zvláštní, že to opět napsali Němci a úplně všem to vychází mnohem lépe než spalovací auto, jen Němcům kteří jsou totálně závislí na spalovacích autech to nevychází... >😁 >😁 >😁
Jinak zde je to rozebráno totálně do hlouby včetně tun zdrojů: [odkaz]
A pro inspiraci, 100% energie použité k výrobě BMW i3 pochází z obnovitelných zdrojů.
Zdroj: [odkaz]
Takže máme rok 2019 ale Praděda7 se zasekl, když moc dobře, tak v roce 2010.
Jinak zde je to rozebráno totálně do hlouby včetně tun zdrojů: [odkaz]
A pro inspiraci, 100% energie použité k výrobě BMW i3 pochází z obnovitelných zdrojů.
Zdroj: [odkaz]
Takže máme rok 2019 ale Praděda7 se zasekl, když moc dobře, tak v roce 2010.
A ty ses nechal opít rohlíkem, elektrikáři.... >😒] Můj odkaz je jasný. Ani samotní Švédové nevěří na baterky. To že si říkáš elektrikář asi něčemu napovídá.... 😄
Že by to napovedalo tomu, že elektrine rozumie? 😉
Jak říkáš a proto tam prodeje BEV trhají rekordy >😒] Měl by jsi tam zajet jim to vysvětlit, jak to s nima je >😒]
Rozdíl mezi náma bude hlavně v tom, že já ještě umím násobilku. Kdyby jsi totiž uměl násobilku, tak z tebe nepolezou takové fantasmagorie.
Takže do příště prosím [odkaz]
Rozdíl mezi náma bude hlavně v tom, že já ještě umím násobilku. Kdyby jsi totiž uměl násobilku, tak z tebe nepolezou takové fantasmagorie.
Takže do příště prosím [odkaz]
Z toho se už nevymotáš, elektrikáři.... >😒]
Jak říkáš a proto tam prodeje BEV trhají rekordy Měl by jsi tam zajet jim to vysvětlit, jak to s nima je
Rozdíl mezi náma bude hlavně v tom, že já ještě umím násobilku. Kdyby jsi totiž uměl násobilku, tak z tebe nepolezou takové fantasmagorie.
Takže do příště prosím [odkaz]
Rozdíl mezi náma bude hlavně v tom, že já ještě umím násobilku. Kdyby jsi totiž uměl násobilku, tak z tebe nepolezou takové fantasmagorie.
Takže do příště prosím [odkaz]
Norsko - země bez jakékoliv automobilové výroby, místní obyvatelstvo tedy zřejmě bere auta jenom jako prostředek k přesunu z bodu A do bodu B. Brutální dotace a úlevy pro elektrovehikly a naopak příšerné zdanění normálních aut - ne náhodou se v takto bohaté zemi se spalovacími motory prodávají nejvíce minivozy. Fakt hnus, zlaté Česko, to je proti tomutu elektropeklu doslova automobilový ráj! A doufejme, že ještě dlouho bude! 😄 :yes:
Už jsi jel Leafem, Arese? Že ho pasuješ do škatulky minivozů.
Jinak zkus třeba toto od petrolheadů ty minivoze [odkaz]
Jinak zkus třeba toto od petrolheadů ty minivoze [odkaz]
komicky ten jeho prispevek vyzni kdyz si otevres jeho profil, a prectes si ze jezdi nakupni taskou puntem a dychavicnym leonen ... >😁
jsi trapný Toptene, hodně trapný a ubožák, toto dělá jen nejspodnější lidská spodina
Zato Arese je úúúplný inženýr když jezdí punťou a napíše o Leafu, že je to minivůz >😒] >😒] >😒]
Toptene, když už cheš po někom začít metat ty tvoje argumentační h.o.v.n.a, tak by sis měl nejdřív alespoň ten jeho příspěvek pořádně přečíst. Nikde v něm totiž nenajdeš, že bych označil Leafa za "minivůz". Nebo si fakt myslíš, že je Leaf poháněný spalovacím motorem? 😄
Zato ty, trapáčku, nemáš ve svém profilu o autech, kterými jezdíš, pro jistotu vůbec nic. 😄
Nechápu, proč se mi tady tak uboze vysmíváš, že nemám v rodině nějak extra silná auta. Jako by kvalitu auta určoval jen jeho výkon... Navíc nevíš, že vlastním ještě jedno třetí, sportovně laděné. 😄
Kde vidíš výsmech kvôli autám? Výsmech si si zaslúžil len tým, že trepeš hlúposti - napr. že si Leaf zaradil medzi malé autá, pričom jazdíš ešte výrazne menším autíčkom. Kydáš tu na elektromobily a pritom si ich zrejme videl max. na obrázku. Trochu trápne, nie?Ale kopeš okolo seba ako keby si mal pravdu zaplatenú vopred.
No, ono ta třetina bude tak možná asi odpovídat použitelnosti. Co mám zkušenost s 24kWh Egolfem, tak mi ujel úplně klidnou jízdou 144km s rezervou asi 16km. Jezdil jsem s ním ale pouze po městě a nebo po okreskách (rovina Praha Poděbrady). A kompletně bez topení. Vylezl jsem z toho zmrzlej na kost a to byl podzim. Jízdně to bylo velmi příjemný (okamžitá odezva na plyn, ticho a vcelku mě i bavila rekuperace).
S topením a normální mojí jízdou s menší částí dálnice byl dojezd stova stovka. Takže jinak řečeno s aktuálni 36kWh baterií a topením s TČ to dá něco kolem 150-200km. Po dálnici lehce nad limit s topením to ale bude spíš tak 140 s malou rezervou. Řekněme si narovinu, že je to použitelný jako třetí auto do rodiny a to ještě maximálně.
Ion nebo jak se ta bowlingová koule jmenovala ujel asi tak 65km a doteď nejsem přesvědčený, jestli je to spíš Tuktuk nebo auto. Ikdyž na hybridu (.cz) o tom tam několik lidí mluví jako o autě pro 4 člennou rodinu...
Elektrický Berlingo mi ve městě s topením na plno (fakt to topilo krásně) ukazovalo dojezd na plnou baterii asi 60km, po vypnutí topení tak asi 100 (zima, zimní gumy, nový auto).
Takže si narovinu řekněme, že dokud někdo do auta velikosti Golfu nenapresuje aspoň 60 kWh, tak to nebude použitelný ani jako druhý auto.
Chci si teď v lednu půjčit na víkend Teslu X, ale co jsem tak pochytil, tak při svižnější jízdě v zimě po dálnici rychlostí kolem 150km/h dá verze 90d s menší rezervou 200km.
Takže opět, až do toho někdo dá 200kWh, bude to ke zvážení.
Nicméně teď se začne nabízet Etron a EQC a o tom docela vážně přemýšlím jako o druhým autě. To by snad mohlo dát něco jako 200km po dálnici s menším omezením (lehce nad limit v zimě).
Tím celým tady chci říct, že zatím jediná Tesla nabízí auto aspoň na střední vzdálenost. Na delší je ovšem nepoužitelná (a vážně nebudu kvůli elektrice jezdit po dálnici 120km/h).
S topením a normální mojí jízdou s menší částí dálnice byl dojezd stova stovka. Takže jinak řečeno s aktuálni 36kWh baterií a topením s TČ to dá něco kolem 150-200km. Po dálnici lehce nad limit s topením to ale bude spíš tak 140 s malou rezervou. Řekněme si narovinu, že je to použitelný jako třetí auto do rodiny a to ještě maximálně.
Ion nebo jak se ta bowlingová koule jmenovala ujel asi tak 65km a doteď nejsem přesvědčený, jestli je to spíš Tuktuk nebo auto. Ikdyž na hybridu (.cz) o tom tam několik lidí mluví jako o autě pro 4 člennou rodinu...
Elektrický Berlingo mi ve městě s topením na plno (fakt to topilo krásně) ukazovalo dojezd na plnou baterii asi 60km, po vypnutí topení tak asi 100 (zima, zimní gumy, nový auto).
Takže si narovinu řekněme, že dokud někdo do auta velikosti Golfu nenapresuje aspoň 60 kWh, tak to nebude použitelný ani jako druhý auto.
Chci si teď v lednu půjčit na víkend Teslu X, ale co jsem tak pochytil, tak při svižnější jízdě v zimě po dálnici rychlostí kolem 150km/h dá verze 90d s menší rezervou 200km.
Takže opět, až do toho někdo dá 200kWh, bude to ke zvážení.
Nicméně teď se začne nabízet Etron a EQC a o tom docela vážně přemýšlím jako o druhým autě. To by snad mohlo dát něco jako 200km po dálnici s menším omezením (lehce nad limit v zimě).
Tím celým tady chci říct, že zatím jediná Tesla nabízí auto aspoň na střední vzdálenost. Na delší je ovšem nepoužitelná (a vážně nebudu kvůli elektrice jezdit po dálnici 120km/h).
Ano, v zimě je spotřeba 18 - 25kWh / 100 km reálná. Jen vámi uvedená spotřeba u Tesly 45kWh / 100km mi přijde přeci jen dost extrémní.
Asi si moc nedovedu představit rodinu ve které 2 auta najezdí denně více než 200km každé.
Za skutečný BEV se dá považovat opravdu nejméně Tesla s 90kWh baterií.
Mně by vyhovolala Tesla Model 3 s bateríí 75kW. Tam si myslím, že 300km při 25kWh / 100km je dost reálných i v zimě.
Moje reálné spotřeby s BMW i3😒br /> - jaro, podzim 13,4kWh / 100km
- léto, zima 17,4kWh / 100km
Asi si moc nedovedu představit rodinu ve které 2 auta najezdí denně více než 200km každé.
Za skutečný BEV se dá považovat opravdu nejméně Tesla s 90kWh baterií.
Mně by vyhovolala Tesla Model 3 s bateríí 75kW. Tam si myslím, že 300km při 25kWh / 100km je dost reálných i v zimě.
Moje reálné spotřeby s BMW i3😒br /> - jaro, podzim 13,4kWh / 100km
- léto, zima 17,4kWh / 100km
45 kWh jsem nemyslel, spíš do 40, což je tak nějak 200km a rezerva. Problém je, že pak už nabiješ jen do 80%... Ale já jezdím cca 12-15 cest ročně kolem 1000km za den a jezdím třeba i 400km v kuse celkem svižně.
Ale i jednodenní vejlet s kolama někam na hory znamená 250-400km s kolama na kouli a parkováním někde naprosto mimo zásuvky.
Druhý auto u nás čas od času jede něco jako těch 200km. Ale to to musí dát v zimě s dálničníma 150km/h. A to je už doraz i pro auta jako je to EQC (teorie, nemám s Teslou Etronem ani EQC zkušenost).
Teslu 3 jsem potkal v NY a naživo je to dost zklamání, je to strašně obyčejný auto a navíc i drahý. Otázkou je, jestli EQC s ceníkovou cenou třeba 1,8 mil. Kč nebude nakonec stát s nějakou slevou stejně... Co je problém je to, že se bavíme o ceně BMW M2, GLC 43 AMG, základní benzínový R6 GLE atd. Je to prostě pořád drahá hračka.
Ale i jednodenní vejlet s kolama někam na hory znamená 250-400km s kolama na kouli a parkováním někde naprosto mimo zásuvky.
Druhý auto u nás čas od času jede něco jako těch 200km. Ale to to musí dát v zimě s dálničníma 150km/h. A to je už doraz i pro auta jako je to EQC (teorie, nemám s Teslou Etronem ani EQC zkušenost).
Teslu 3 jsem potkal v NY a naživo je to dost zklamání, je to strašně obyčejný auto a navíc i drahý. Otázkou je, jestli EQC s ceníkovou cenou třeba 1,8 mil. Kč nebude nakonec stát s nějakou slevou stejně... Co je problém je to, že se bavíme o ceně BMW M2, GLC 43 AMG, základní benzínový R6 GLE atd. Je to prostě pořád drahá hračka.
Ano, s nabitím do 80% je nutné počítat při dálkových přesunech. Pokud jezdíte tolik cest přes 1000km, tak nemá BEV smysl.
Uvidíme co Němci převedou, ale například Jaguar iPace má o 30% nížší efektivitu (větší spotřebu) než Tesla. Bohužel nemají očividně výkonovou elektroniku a motory na tak pokročilé úrovni. Do Porsche by motory a elektroniku měl dodávat Rimac, tak by to mohlo fungovat.
Pokud potřebujete jezdit 150km/h po dálnici, tak je BEV nesmysl. Sám víte že k udržení čehokoliv na rychlosti 150km/h je potřeba výkon až 40kW ;-\ Dává to smysl do těch 130km/h.
Co se týče TSM3, tak je to dost otázka vkusu. Viděl jsem ten interiér ve státech naživo a například u mě to odpovídá mé filosofii stroje dokonale přizpůsobeného k činnosti ke které byl vyroben. Představa že dostanu auto zrychlující z 0 na 100km/h za 3.3s je dost lákavá. K tomu s minimálním servisem který je u ostatních auto hodně vysokou daní za výkon nad 400koní. Exteriér je dost konzervativní.
Ceny jsou vysoké, tak nezbývá než doufat že brzo spadnou... Bohužel nepadají ani ceny ojetin. ;-\
Uvidíme co Němci převedou, ale například Jaguar iPace má o 30% nížší efektivitu (větší spotřebu) než Tesla. Bohužel nemají očividně výkonovou elektroniku a motory na tak pokročilé úrovni. Do Porsche by motory a elektroniku měl dodávat Rimac, tak by to mohlo fungovat.
Pokud potřebujete jezdit 150km/h po dálnici, tak je BEV nesmysl. Sám víte že k udržení čehokoliv na rychlosti 150km/h je potřeba výkon až 40kW ;-\ Dává to smysl do těch 130km/h.
Co se týče TSM3, tak je to dost otázka vkusu. Viděl jsem ten interiér ve státech naživo a například u mě to odpovídá mé filosofii stroje dokonale přizpůsobeného k činnosti ke které byl vyroben. Představa že dostanu auto zrychlující z 0 na 100km/h za 3.3s je dost lákavá. K tomu s minimálním servisem který je u ostatních auto hodně vysokou daní za výkon nad 400koní. Exteriér je dost konzervativní.
Ceny jsou vysoké, tak nezbývá než doufat že brzo spadnou... Bohužel nepadají ani ceny ojetin. ;-\
Etron prý taky spotřebuje na 100km rychlostí 130km/h kolem 30kWh, což je určitě víc, než model X. Abych se ale přiznal, tak si vůbec neumím vysvětlit proč tomu tak je. Rozdíl opravdu může být 20% a to je ve světě elektromotorů a měničů z mého pohledu strašně moc. Otázkou je, jestli není 5% aerodynamika, 5% třeba vnitřní odpor baterií (mám pocit, že v Audi jsou takové ty "pytlíky") a třeba jenom 5 motory a řizení (tomu bych tak asi dokázal uvěřit).
S čím strašně bojuju je, že celý řízení elektromobilu je už opravdu jenom program. A co třeba předvádí Etron tady😒br /> [odkaz] kolem 7. minuty je prostě ostuda. Kdo se sakra prosil, aby to v přetáčivým smyku brzdilo přední kola a odpojovalo pohon😞
Přitom by stačilo nechat víc výkonu proudit na zadní nápravu a kompletně vypnout ESP.
Musím si to EQC půjčit, trošku věřím, že to bude jiný. Slibují zadní motor s jinou charakteristikou a vyšším výkonem pro dynamiku a přední slabší. Možná by i softem šlo umožnit vypínání pohonu přední nápravy (když kvůli tomu musí mit 63AMG spojku místo mezinápravovýho diferenciálu). Ale pokud s tím nebude sranda, zvážím spíš 43amg.
Jinak na dálkový přesuny by se mi líbil PHEV. Automobilky to ale nabízí strašně okrajově, protože je to komplikovaný a drahý. A v neposlední řadě o to není zájem, protože s tím naprostá většina kupujících nemá žádnou zkušenost. V mém okolí jezdí několik Q7 a každý její majitel mi řekl, že PHEV je kravina. Ovšem s tím, že s tím ani nejel. Takže tak usoudil podle nějakýho testu. A s ohledem na to, jak jsou školeni prodejci, vychází i testy. No a kdo by měl zájem prodávat PHEV Q7 s V6 motorem, 17,3kWh baterií, TČ, elektromotorem a hromadou elektroniky o dost levnějc, než SQ7, kde je V8 TDI... Stejně je to u Porsche. Cayenne S stojí 2,43 mil. Kč s V6 2,9 biturbo motorem. Cayenne E hybrid má 3,0 V6 s jedním turbem (spodní částí dost podobný motor), k tomu baterie, elektroniku, tč, druhý motor a stojí 2,399 mil. Kč. Na čem bude větší marže je asi každýmu jasný.
Jinak si ani nemyslím, že ceny elektromobilů budou nějak extra padat. Protože fakt, že první majitel zaplatí nejvíc je tady pochopitelně stejný, jenže u spalovacího auta jsou pořád vysoký náklady na kilometr. Zatímco u BEV se každým dalším najetým kilometrem nad odpis zásadně snižují náklady. No a pak je tu taky fakt, že baterie stránou podstatně pomalejc, než jsme všichni čekali.
S čím strašně bojuju je, že celý řízení elektromobilu je už opravdu jenom program. A co třeba předvádí Etron tady😒br /> [odkaz] kolem 7. minuty je prostě ostuda. Kdo se sakra prosil, aby to v přetáčivým smyku brzdilo přední kola a odpojovalo pohon😞
Přitom by stačilo nechat víc výkonu proudit na zadní nápravu a kompletně vypnout ESP.
Musím si to EQC půjčit, trošku věřím, že to bude jiný. Slibují zadní motor s jinou charakteristikou a vyšším výkonem pro dynamiku a přední slabší. Možná by i softem šlo umožnit vypínání pohonu přední nápravy (když kvůli tomu musí mit 63AMG spojku místo mezinápravovýho diferenciálu). Ale pokud s tím nebude sranda, zvážím spíš 43amg.
Jinak na dálkový přesuny by se mi líbil PHEV. Automobilky to ale nabízí strašně okrajově, protože je to komplikovaný a drahý. A v neposlední řadě o to není zájem, protože s tím naprostá většina kupujících nemá žádnou zkušenost. V mém okolí jezdí několik Q7 a každý její majitel mi řekl, že PHEV je kravina. Ovšem s tím, že s tím ani nejel. Takže tak usoudil podle nějakýho testu. A s ohledem na to, jak jsou školeni prodejci, vychází i testy. No a kdo by měl zájem prodávat PHEV Q7 s V6 motorem, 17,3kWh baterií, TČ, elektromotorem a hromadou elektroniky o dost levnějc, než SQ7, kde je V8 TDI... Stejně je to u Porsche. Cayenne S stojí 2,43 mil. Kč s V6 2,9 biturbo motorem. Cayenne E hybrid má 3,0 V6 s jedním turbem (spodní částí dost podobný motor), k tomu baterie, elektroniku, tč, druhý motor a stojí 2,399 mil. Kč. Na čem bude větší marže je asi každýmu jasný.
Jinak si ani nemyslím, že ceny elektromobilů budou nějak extra padat. Protože fakt, že první majitel zaplatí nejvíc je tady pochopitelně stejný, jenže u spalovacího auta jsou pořád vysoký náklady na kilometr. Zatímco u BEV se každým dalším najetým kilometrem nad odpis zásadně snižují náklady. No a pak je tu taky fakt, že baterie stránou podstatně pomalejc, než jsme všichni čekali.
No pokud si myslíš, že Leaf je poháněný spalovacím motorem, tak to je pak s tebou fakt těžká diskuse! >😁 >😁 >😁
Já jsem Leafem jel 😄 Mám to i někde u profilu 😄 Jedno z nej aut co jsem kdy řídil.
Pro rejpaly: Auto nevlastním, donedávna služební OIII s nájezdem 60t/rok (raději nebudu komentovat...). Jinak už roky používám autopůjčovny-když auto potřebuju. No a nebo na dovolených. Aspoň můžu říst, že jsem jezdil nějakými 40 typy aut či značek, od Pandy po 4x4 a obytňáky. Od Karibiku, Asie, Skotsko, Iceland...
Pro rejpaly: Auto nevlastním, donedávna služební OIII s nájezdem 60t/rok (raději nebudu komentovat...). Jinak už roky používám autopůjčovny-když auto potřebuju. No a nebo na dovolených. Aspoň můžu říst, že jsem jezdil nějakými 40 typy aut či značek, od Pandy po 4x4 a obytňáky. Od Karibiku, Asie, Skotsko, Iceland...
Minivozy se prodávají v Dánsku, ty trubko. Norsko: Leaf, Golf, Outlander, Tesla X, RAV4, Ioniq, XC60, Octavia, C-HR, Tesla S, V90, Passat, Auris, T-Roc... Inu, jestli tohle jsou miniauta, pak ty jezdíš nejspíš jen náklaďákem a o autech víš ve skutečnosti kulové.
Proč pořád lžeš?
Proč pořád lžeš?
arese jezdi ooobr puntem a lenonem >😁
[odkaz]
[odkaz]
Tak tím se opravdu mnohé vysvětluje >😒]
když to švédsko a norsko tak milujete tak se tam přestěhujte, honem si kupte EV a budete ve svém ráji a my tady budeme mít klid wolové
Já už mám najeto 36 000km elektrických km a přečti si v jakém jsi článku ty chytráku.
"Elektromobily měly loni na prodeji v Norsku téměř třetinový podíl"
Takže jediné co chceš je mít klid na svoje lhaní a šíření nenávisti k čemukoliv novému. Teď jsi se sám nachytal do pasti tou větou "a budete ve svém ráji a my tady budeme mít klid wolové"
"Elektromobily měly loni na prodeji v Norsku téměř třetinový podíl"
Takže jediné co chceš je mít klid na svoje lhaní a šíření nenávisti k čemukoliv novému. Teď jsi se sám nachytal do pasti tou větou "a budete ve svém ráji a my tady budeme mít klid wolové"
A čím jezdíš ty, že ve svém profilu raději nemáš žádné auto uvedené? 😄 Předpokládám, že si ve své garáži hýčkáš minimálně 2 Tesly? >😁 >😁 >😁 Tak proč se s nám s nimi na mojeauto.cz nepochlubíš? >😁 >😁 >😁
Žádnou Teslu nemám a nepřišel jsem se sem chlubit. Pouze mi nedělá dobře když vidím jak někdo lže (z vlastní neznalosti?). Pak si to přečte nějaký laik a fake news je na světě. Měl jsem například Nissan GTR 2010, nebo BMW M5 e39 1999 plus další normální auta většinou BMW. Ale to není vůbec podstatné, spíš mě baví z vás ždímat argumentace pro ty vaše kraviny které nelze argumentovat. Stačí když přestanete lhát a bude klid.
Já ti tady můžu jen po x-té zopakovat, že elektromobil všem příznivcům tohoto druhu pohonu ze srdce přeju. Ale nesnesu, aby mi nějaký debilní byrokrat z Bruselu skrze nesmyslné limity CO2 do budoucna zakazoval koupi auta se spalovacím motorem. Nebo elektromobily různými dotacemi či zdaněním normálních aut uměle zvýhodňoval! 8-s
P.S. Pokud jsi měl tak super auta, proč si o žádném nenapsal recenzi do mojeauto.cz
P.S. Pokud jsi měl tak super auta, proč si o žádném nenapsal recenzi do mojeauto.cz
A co má společného technologie elektromobilu s levicovou EU? Dle mě to jsou dvě rozdílné věci. Nebo snad EU je důvod plivat na elektromobily jako takové? Mně se také zákazy nelíbí, a zákazy spalovacích motorů už vůbec ne.
Mě to štve proto, že už jsem měl 3 benzinové auta s výkonem nad 500 koní (10 válec, 6 válec) a asi 6 dieselových aut z toho 4 nad 300 koní. Já si totiž auta kupuju lehce ojeté a měním je co 2-3 roky kvůli rozumné amortizaci. Jednoznačně tedy z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že elektromobily jsou obrovský krok dopředu a není nutné na ně plivat pomluvy. Plivejte pomluvy na EU, ta si to jistě v některých oblastech zaslouží (kromě Schengenu).
Vzhledem k tomu, že z elektromobilu nejvíce profituje člověk který jede za ním, a ne řidič, bych dokázal pochopit nějaké pobídky ve formě řekněme odpuštěného DPH fo nepodnikatele (ano reálně to že bude více BEV je plus hlavně pro chodce a ostatní řidiče) a odpuštění silniční daně, případně parkování.
P.S. A řekni mi jediný důvod proč bych měl?
P.S. Ale nechal jsem si ještě Subaru WRX Sti 2006, tak možná něco napíšu.
Mě to štve proto, že už jsem měl 3 benzinové auta s výkonem nad 500 koní (10 válec, 6 válec) a asi 6 dieselových aut z toho 4 nad 300 koní. Já si totiž auta kupuju lehce ojeté a měním je co 2-3 roky kvůli rozumné amortizaci. Jednoznačně tedy z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že elektromobily jsou obrovský krok dopředu a není nutné na ně plivat pomluvy. Plivejte pomluvy na EU, ta si to jistě v některých oblastech zaslouží (kromě Schengenu).
Vzhledem k tomu, že z elektromobilu nejvíce profituje člověk který jede za ním, a ne řidič, bych dokázal pochopit nějaké pobídky ve formě řekněme odpuštěného DPH fo nepodnikatele (ano reálně to že bude více BEV je plus hlavně pro chodce a ostatní řidiče) a odpuštění silniční daně, případně parkování.
P.S. A řekni mi jediný důvod proč bych měl?
P.S. Ale nechal jsem si ještě Subaru WRX Sti 2006, tak možná něco napíšu.
Takže když vytáhneš subárko tak ti najednou nevadí že smrdíš lidem pod nos. To je dost pokrytecké od takového zastánce elektra jako jsi ty. Leč nepřekvapuje mne to.
Jenže to subárko výtáhnu párkrát do roka kdežto elektriku vytahuju několikrát za den. A to je jaksi ten rozdíl, že... Také bych se bez toho subárka obešel, protože ta i3 mu stejně z křižovatky ujede a nějaké divočení v zátáčkách v dnešním provozu opravdu nemá smysl >😒] Takže půjde brzo z domu a místo něho nastoupí pravděpodobně Tesla Model 3. :-!
jsi lidská spodina, ubožáku a ještě ti to připadá vtipné :no: :no: :no:
On mu snad toho leoška a punťu koupil? A ano, pokud někdo má dvě "zrovna" takové "auta" tak to směšné je. To se nebavím o ceně, kdyby měl Felicii nebo cokoliv jiného, tak neřeknu ani půl slova.
Já na rozdíl od tebe nemám problém přiznat chybu. Ovšem na věci to nic zásadního nemění - že jsou v tak bohaté zemi, jako Dánsko, nejprodávanější minivozy, je důsledek tamních absurdně vysokého zdanění normálně velkých rodinných aut. A to je hnus. 8-s
..je nadhernou ukazkou toho, jaky lidsky odpad fandi elektrovehiklum - elektrikar, traveldrive no a nejvetsi, nejenom mistni, spina Blue Sun. Prehlidka hlouposti a naivity.
Pozrel si sa najprv do zrkadla? Ale radšej to ani neskúšaj, lebo z toho praskne, ty úbožiak.
Jo jo, zato jejich odpůrci, to je přehlídka ctností a radosti. Ubožák praděda přející někomu, aby přišel o dítě. Ulhaný Arese a WinDiesel. Neznalý Katikakus s plnou pusou urážek. Z prstů takových mi slovo "odpad" zní jako lichotka. Na tobě je strašně vidět, jak tě štve, že i jeden z nás je chytřejší, než vy všichni dohromady.
Tahle diskuse ukazuje pouze to, jak zoufalí jsou obhájci nesmyslného pálení ropy.
Kvůli tomu, abych naštval tebe a tobě podobné, se naučím mít rád i nařízení EU ohledně aut... >😁 >😁
Tahle diskuse ukazuje pouze to, jak zoufalí jsou obhájci nesmyslného pálení ropy.
Kvůli tomu, abych naštval tebe a tobě podobné, se naučím mít rád i nařízení EU ohledně aut... >😁 >😁
elektřinu tam poměrně levnou a jejich příjmy jsou nadstandardní, tak si to můžou dovolit.
Obdivuješ něco, co je postaveno na prodeji ropy a ropných produktů.
To by uměl každý, dokonce i my Češi a Vy Slováci, takhle parazitovat na výhodných přírodních podmínkách.
proc to ale nedokazou soudruzi z russacka nebo venezuely??
a u nas si nejsem jistej jestli by bylo ku prospechu mit ropu - vzpomen si na uranovou rudu, kterou nam ukradli russaci a jeste kvuli tomu, aby ji mel kdo tezit, pozavirali cca 200tis lidi, ktery zavreli do koncentracnich taboru a nahnali do dolu.
a lithium je dobry jen pred volbama, aby se StBak babis zviditelnil a vykrikoval, ze mu "jeho" lithium chce nekdo ukrast
Momentálně mají Norové spor o větrných elektrárnách na severu, které zničí pastvu sobům.
A ano, zase jak obdivuješ, zcela bezohledně to prostě postaví a s nikým se bavit nebudou.
Mají to totiž v pětiletém plánu, tzv. pětiletce 😄 :-! :-!
Takže oní těží ropu - surovinu - a prodávají ji jen těm, kdo jí používají do potravin?😊
"pošahaný" člověk možná >😒] >😒] >😁