Novinky
Nerozumiem novinárovi, ktorý napíše toto a absolútne odignoruje Polo.. 8-s
Dávalo by to smysl. Vždyť právě Up! je často v hledáčku lidí poohlížejících se po prvním autě, případně starších párů. Ti si však stěžují na to, že i pro jejich nenáročné potřeby je tohle auto zkrátka příliš malé.
Dávalo by to smysl. Vždyť právě Up! je často v hledáčku lidí poohlížejících se po prvním autě, případně starších párů. Ti si však stěžují na to, že i pro jejich nenáročné potřeby je tohle auto zkrátka příliš malé.
Jo, určitě v hledáčku starších párů s 5st manuální převodovkou.....to určitě...a budou tomu říkat Junior... 😲
A neboja sa, že im lowendový "skorogolf" pokazí povesť Golfa? Ako sa budú rozprávať teenageri?: "Aké máš auto?" "Golfa." "Poriadneho alebo toho lacného šmejda?"
tiež som zmätený. Prečo by mal golf nahradiť up, keď je tam teraz už dosť veľké polo? A zároveň sa mi nezdá, že by s menom golf hazardovali a urobili nejakú dacia verziu. To skôr aj nové meno a golf sa uvádza len pre orientáciu alebo to bude normal golf len s podsadenou cenou už od, čiže torzky, plasty, 15 ale mám golf.
Test autora článku je z hlediska marketingu VW totální nesmysl. 😲
Jinak si to nedovedu představit.
Jinak platforma NSF pro zaplacení stejně druhou generaci potřebuje. Je stále v dobré kondici. Druhá gen. UPu se technicky lišit nemusí. Bylo by blbost nepobouchat karosérii kladivem do jiného (stejného) tvaru a neprodávat dál.
Auto o kterém je (není) článek bude asi VW "Scala".
Jinak platforma NSF pro zaplacení stejně druhou generaci potřebuje. Je stále v dobré kondici. Druhá gen. UPu se technicky lišit nemusí. Bylo by blbost nepobouchat karosérii kladivem do jiného (stejného) tvaru a neprodávat dál.
Auto o kterém je (není) článek bude asi VW "Scala".
Za sebe si teda myslim, že to bude prostě sociálněji vybavenej Golf, žádná velká revoluce.
V každom prípade by možno stačilo menej vybavené Polo. Aj keď v dnešnom svete už auto predávané v EU musí mať istú hlavne bezpečnostnú výbavu, aby sa vôbec mohlo predávať.