Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Proč je důležitá ideální teplota v autě? Velké horko má na řízení vliv jako opilost

8 komentářů

kalousek
"...V této situaci zapněte klimatizaci na nejvyšší výkon a nasměrujte výdechy ventilační soustavy na okna..."

Když zapnu klimu na nejvyšší výkon tak v autě zmrznu :😉
traveldrive
😉 Tak to vieš, Seaťáci asi montujú nejakú špeciálnu klímu...
Ale aj tak, za tento článok obrovská pochvala. Obsiahly, poučný, plno informácií. Snáď len relevantných obrázkov a praktických rád nemuselo byť až toľko. V rýchlosti som to preletel, ale mám obavu, že podrobnejšie to budem dnes študovať až do noci... >😒]
kalousek
Já bych se španělům nevysmíval. Kdo jiný než jižní národy nám nejfundovaněji poradí jak bojovat s mrazem ?
Comman
Tak tak. Akorát si musím změnit nastavení klimatizace. Do teď jsem tam měl 21 stupňů. Už vím proč jsem se v autě necítil dobře >😒]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jak na koho.... zevšeobecnění problému má za následek to, že nikdo nepovažuje za nutné se nad ním zamyslet a chovat se co nejlépe pro zdraví a kondici za volantem.
Avatar - xmarek
xmarek
Hlavním faktorem není horko, ale to, že je člověk "nepřítomný": [odkaz] Neustále něco v hlavě řešíte a najednou .... BUM. Anebo se zamyslíte a zjistíte, že řídíte auto. A myslíte si, že je nehoda náhoda? Pokud ano, tak to ani nečtěte. Vaše budoucnost je daná. :-!
PHiLiPZ
Podstatna informacia, ze klima par stupnov nad nulou uz nefunguje, v clanku chyba. Celu teplejsiu cast roka jazdim s vnutornym obehom, v zime sa to ale neda. Spanieli su holt na mraz odbornici.
_Teddy_
Jazdit dlhodobo s vnutornym okruhom nie je zrovna dobry napad. Sice sa nezadusis (az tak dokonale zas vnutorny priestor nie je utesneny), ale po case aj tak zacne klesat podiel kyslika vo vzduchu. A to moze mat na teba taky utlmujuci ucinok, ako keby si v lete jazdil bez klimy...