Mercedes-Benz Zetros, který vyniká svými schopnostmi mimo zpevněné vozovky, se stal základem pro obytný automobil od společnosti Action Mobil GmbH, s nímž lze vyrazit na téměř jakoukoliv expedici.
To je pre Tatru už normál, žiadny výnimočný výkon, nejaká cesta okolo sveta... >:-[]
Ale neviem, či by to nejaká dnešná tatrovka s vodou chladeným motorom zvládla...
Bavime se o stavbe nakladniho terreniho obytneho auta, neni to uplne levna zalezitost. Mnoho Cechu jej nepodstavilo a nejelo s nim cestu alespon na par mesicu. Vyjmenuj tedy prosim alespon 3 ze soucasne doby, rad si poslechnu :-)
Kdyz tu pletes neco zcela jineho, tedy osobaky tak Lada byla kulisarna, ktera nebyla nicim specialni ani typem vyletu ani autem. Remca z Bronca znam ze Slunecnich skal osobne, dik ty moc chytra teta >:D
Ale teta makový. Hoď si do Googlu Lada svetom, alebo Bronco namiesto hotela. A takýchto typkov je plno a nepotrebujú ani nové povozy ani brutálne mediálne pokrytie.
Tatra nema ve svete servisni zazemi, tak je to problem. Jak si na hasice s dvoukabinou dal obytny kontejner rusky national geographic a jeli s tim nekam jak by do laponska fotit soby, tak se jim to podelalo a byl odtah nevim kolik tisic km co se mel uctovat na fabriku. Na netu to mozna jeste nekde najdu, obrazky ale nafotili superni.
Co se tyce expedice, tak tovarna nema zajem. Ale jeden chlap, rikejme mu treba Marek H. si nechava jednu (starou) stavet a v kvetnu s tim nekam bude vyrazet. Zacina Ruskem a kam dal nevim. Ale predtim objel svet v ex hasicskem Mercedesu off road dodavce. Jeste pred tim na motorce mezi mezi separatisty na Donbas. Jeste predtim jel Patrolem okolo Afriky. Na to ze si to zarizuje cele sam, tak ma zajimave akce. Ale dneska se nadsenci do skatulky casto nehodi, musis mit pojisteni, pak fungl nove novinarske auto, pak se placat po predem pripravene trati za brutalni rozpocet a lezt vsem sponzorum do zadku. Pak jsi medialne bran jako cestovatel.