Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bubáq
Proč?
Bubáq
| 8. 1. 2019 13:03
Mám důvody, pro které pokládám tuto zprávu za příliš povrchní. Důvody, proč RR a Jaguaru klesají prodeje, nejsou dostatečně v článku popsány. Nejenže Jaguar uvedl do prodeje také malé SUV, a přesto se jeho celkové prodeje nenavyšují. A Range Rover má jen Off-roady a SUV, a přesto nenavyšuje prodeje tak, jak firma očekávala.
Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili. Chybí prý také vhodné hybridy, i když v nabídce je oba výrobci mají. V článku také nepadlo ani slovo o pověsti nejméně spolehlivých vozů obou značek mezi všemi členy elitního klubu drahých aut.
Stojím o to, aby ACZ prezentoval více propracované informace. Vlastní názor autora, který by doplnil překládané informace z jiných zdrojů, je určitě vítán.
Stran článku: vypadá to, že plánovaný (a dealerům prezentovaný) vývoj sedanu Range Rover půjde k šípku. To je ovšem velmi smutná zpráva...
Avatar - Barrichello
Proč?
Barrichello
| 8. 1. 2019 13:24
Nechápu tuhle větu: "Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili."

Benzínové motory chybí JLR proto, že se na ně vyfklákli a spoléhlai na naftu. A to se jim vymstilo, takže tedka musí spoléhat na elektriku, což je hoooodně moc nejisté
Avatar - WinDiesel
Proč?
WinDiesel
| 8. 1. 2019 13:32
A kdo bude kupovat benzíny v přetěžkých SUV of Land Roveru?
Mimochodem, benzíny nejsou řešení, jsou dehonestovány v městském provozu podobně jako diesely. na to nikdo nemá aby masově platili poplatky v Londýně a většině větších měst.
Takže zbývá venkov a ten ti na benzíny prdí. Benzíny kupují jen ti nejbohatší, pro ostatní jsou diesely a byly a budou ekonomickou volbou.
Avatar - Barrichello
Proč?
Barrichello
| 8. 1. 2019 13:41
Když zakážeš naftu a zbyde použitelný benzín, budou lidi kupovat benzín.

Když zakážou naftu a benzín nemáš nebo na houby, si v kýblu.

Asi tak. Zajímavý je, že stoupá třeba prodej amerik v Evropě , Lady nebo některých japonců, přestože žádný diesly nemaj....
Proč?
praděda7
| 8. 1. 2019 16:17
Jsem rád, že to tu zaznělo. V Británii se platí vysoká silniční daň. Čím větší obsah, tím vyšší daň. Jeden z důvodů proč je RR Jaguar v nevýhodě.
Avatar - rokyta.p
Proč?
rokyta.p
| 8. 1. 2019 19:49
Road tax je závislá na gramech CO2 ale i stáří auta. Nikoliv ccm. Od 0 až po nad 500 liber. A roční pojištění kde hraje vliv ccm, výkon, zip code, řidič, roční nájezd, kde auto parkuje přes noc a další 2000 liber (ve městě) také vůbec není problém. V Anglii si není problém koupit ne úplně staré větší auto ( Superby, 5er za hubičku). Jako je spíš papírově držet při životě. Na poplatky jsou totiž preferovaní fungl noví, ale komáři. Stk (mot) narozdíl od nás dělají sice servisy a bazary sami, ale zas je každý rok. Ale toto by se týkalo všech aut v podobné kategorii, nejen JLR.

Navíc percentuelně dělají víc LHD na export než RHD pro sebe. Skoro všechno mají diesely do kterých se teď kope. Takže pánové Bubáq 13:03 a WinDiesel 13:32 budou mít asi celkem pravdu. Technická kvalita se přes nějaký image a atraktivní vzezření také moc nezvedla. A Brexitem určitě konče. Spíš mě zajímá, jak ten propad bude trvat dlouho a jaký bude trend třeba od léta. Podle mě se v UK omezí a nechají si jen majestátnější modely. Slovensko na úkor Anglie povyroste. Čína si žije vlastním životem
Proč?
praděda7
| 8. 1. 2019 20:13
Ok. Ale víme, že růst CO2 je spojen s obsahem motoru. Proto se na trhu objevily 3 válce s malým obsahem + turbo. Jinak souhlas.
Avatar - WinDiesel
Proč?
WinDiesel
| 8. 1. 2019 13:28
Malinko Tě doplním a budu korigovat. Neházej špínu jen na EU. Autority v UK dlouhé roky podporovaly (přes míru) naftové motory a tak byly dieselové LR, RR a Jagy výrazně dostupnější než dnes.
To autority v UK obrátily kormidlem a nyní vysloveně dehonestují diesely ať to s LR a Jag udělá co to udělá.
Pokud UK všude masivně podporuje BEV a jde po krku dieselům, mohli si snadno spočítat jaký to bude mít dopad na LR/Jag. S čím tedy ovšem nepočítali, je krize odbytu v Číně. Takže zase budou zavírat továrnu v Číně, aby udrželi továrny v UK? Nebo zavřou továrnu v UK aby mohli levně vyrábět na Slovensku? Tipuji Slovensko protože je v EU a nebude hrozit zhroucení prodejů v EU.
Proč je Jaguar v problémech?
Sob
| 8. 1. 2019 17:38
No, to je jednoduchá odpověď. Sice by to nenahnalo davy zákazníků, ale nikdy nedali možnost 4x4 k 3.0d u XF ani XJ, tak ať se nediví. Jediná možnost byla u užraného V6 benzínu..
Proč je Jaguar v problémech?
RADEK1
| 8. 1. 2019 20:04
Je smutné, že dnes převládá mylný názor, aby bylo auto jakože prodejné musí být 4x4.
Alespoň podle uživatelů. Já ji třeba nechtěl a ještě jsem nelitoval. No a že mě jednou na horách museli kamarádi po tydenim stání potlačit? No A?
Proč je Jaguar v problémech?
Sob
| 8. 1. 2019 21:24
Mylný nemylný, bez zákazníků krachne jakýkoliv výrobce. :-) Jen je blbost nabízet R4 s možností 4x4 a u V6 ta možnost není. Sami si odrazují část potencionálních kupců. Pokud to nevyužijete, vaše věc. :yes:
Proč je Jaguar v problémech?
RADEK1
| 8. 1. 2019 22:46
Souhlasím. Jen jsem si povzdechl, že 4x4 je brána jako nutnost. Přitom si myslím, že je to pro 90% uživatelů zbytečné. 8-s
Avatar - twistedTSD
Proč je Jaguar v problémech?
twistedTSD
| 9. 1. 2019 01:41
To bychom taky mohli dojít k tomu, že pro 90 % lidí je dostačující Fabie a nepotřebuje se vozit v Jaguaru.
Proč je Jaguar v problémech?
RADEK1
| 9. 1. 2019 07:55
To je špatné přirovnání.
Aké problémy?
peterle
| 8. 1. 2019 17:39
Jeden rok v strate? Veď tu sú automobilky, ktoré boli dlhé roky v strate a sú furt tu :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku