Ekonomika
No, to je jednoduchá odpověď. Sice by to nenahnalo davy zákazníků, ale nikdy nedali možnost 4x4 k 3.0d u XF ani XJ, tak ať se nediví. Jediná možnost byla u užraného V6 benzínu..
Je smutné, že dnes převládá mylný názor, aby bylo auto jakože prodejné musí být 4x4.
Alespoň podle uživatelů. Já ji třeba nechtěl a ještě jsem nelitoval. No a že mě jednou na horách museli kamarádi po tydenim stání potlačit? No A?
Alespoň podle uživatelů. Já ji třeba nechtěl a ještě jsem nelitoval. No a že mě jednou na horách museli kamarádi po tydenim stání potlačit? No A?
Mylný nemylný, bez zákazníků krachne jakýkoliv výrobce. 😄 Jen je blbost nabízet R4 s možností 4x4 a u V6 ta možnost není. Sami si odrazují část potencionálních kupců. Pokud to nevyužijete, vaše věc. :yes:
Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili. Chybí prý také vhodné hybridy, i když v nabídce je oba výrobci mají. V článku také nepadlo ani slovo o pověsti nejméně spolehlivých vozů obou značek mezi všemi členy elitního klubu drahých aut.
Stojím o to, aby ACZ prezentoval více propracované informace. Vlastní názor autora, který by doplnil překládané informace z jiných zdrojů, je určitě vítán.
Stran článku: vypadá to, že plánovaný (a dealerům prezentovaný) vývoj sedanu Range Rover půjde k šípku. To je ovšem velmi smutná zpráva...
Benzínové motory chybí JLR proto, že se na ně vyfklákli a spoléhlai na naftu. A to se jim vymstilo, takže tedka musí spoléhat na elektriku, což je hoooodně moc nejisté
Mimochodem, benzíny nejsou řešení, jsou dehonestovány v městském provozu podobně jako diesely. na to nikdo nemá aby masově platili poplatky v Londýně a většině větších měst.
Takže zbývá venkov a ten ti na benzíny prdí. Benzíny kupují jen ti nejbohatší, pro ostatní jsou diesely a byly a budou ekonomickou volbou.
Když zakážou naftu a benzín nemáš nebo na houby, si v kýblu.
Asi tak. Zajímavý je, že stoupá třeba prodej amerik v Evropě , Lady nebo některých japonců, přestože žádný diesly nemaj....
Navíc percentuelně dělají víc LHD na e😜ort než RHD pro sebe. Skoro všechno mají diesely do kterých se teď kope. Takže pánové Bubáq 13:03 a WinDiesel 13😁2 budou mít asi celkem pravdu. Technická kvalita se přes nějaký image a atraktivní vzezření také moc nezvedla. A Brexitem určitě konče. Spíš mě zajímá, jak ten propad bude trvat dlouho a jaký bude trend třeba od léta. Podle mě se v UK omezí a nechají si jen majestátnější modely. Slovensko na úkor Anglie povyroste. Čína si žije vlastním životem
To autority v UK obrátily kormidlem a nyní vysloveně dehonestují diesely ať to s LR a Jag udělá co to udělá.
Pokud UK všude masivně podporuje BEV a jde po krku dieselům, mohli si snadno spočítat jaký to bude mít dopad na LR/Jag. S čím tedy ovšem nepočítali, je krize odbytu v Číně. Takže zase budou zavírat továrnu v Číně, aby udrželi továrny v UK? Nebo zavřou továrnu v UK aby mohli levně vyrábět na Slovensku? Tipuji Slovensko protože je v EU a nebude hrozit zhroucení prodejů v EU.