Ekonomika
RADEK1
0
To je špatné přirovnání.
To bychom taky mohli dojít k tomu, že pro 90 % lidí je dostačující Fabie a nepotřebuje se vozit v Jaguaru.
Souhlasím. Jen jsem si povzdechl, že 4x4 je brána jako nutnost. Přitom si myslím, že je to pro 90% uživatelů zbytečné. 8-s
Mylný nemylný, bez zákazníků krachne jakýkoliv výrobce. 😄 Jen je blbost nabízet R4 s možností 4x4 a u V6 ta možnost není. Sami si odrazují část potencionálních kupců. Pokud to nevyužijete, vaše věc. :yes:
Ok. Ale víme, že růst CO2 je spojen s obsahem motoru. Proto se na trhu objevily 3 válce s malým obsahem + turbo. Jinak souhlas.
Je smutné, že dnes převládá mylný názor, aby bylo auto jakože prodejné musí být 4x4.
Alespoň podle uživatelů. Já ji třeba nechtěl a ještě jsem nelitoval. No a že mě jednou na horách museli kamarádi po tydenim stání potlačit? No A?
Alespoň podle uživatelů. Já ji třeba nechtěl a ještě jsem nelitoval. No a že mě jednou na horách museli kamarádi po tydenim stání potlačit? No A?
Road tax je závislá na gramech CO2 ale i stáří auta. Nikoliv ccm. Od 0 až po nad 500 liber. A roční pojištění kde hraje vliv ccm, výkon, zip code, řidič, roční nájezd, kde auto parkuje přes noc a další 2000 liber (ve městě) také vůbec není problém. V Anglii si není problém koupit ne úplně staré větší auto ( Superby, 5er za hubičku). Jako je spíš papírově držet při životě. Na poplatky jsou totiž preferovaní fungl noví, ale komáři. Stk (mot) narozdíl od nás dělají sice servisy a bazary sami, ale zas je každý rok. Ale toto by se týkalo všech aut v podobné kategorii, nejen JLR.
Navíc percentuelně dělají víc LHD na e😜ort než RHD pro sebe. Skoro všechno mají diesely do kterých se teď kope. Takže pánové Bubáq 13:03 a WinDiesel 13😁2 budou mít asi celkem pravdu. Technická kvalita se přes nějaký image a atraktivní vzezření také moc nezvedla. A Brexitem určitě konče. Spíš mě zajímá, jak ten propad bude trvat dlouho a jaký bude trend třeba od léta. Podle mě se v UK omezí a nechají si jen majestátnější modely. Slovensko na úkor Anglie povyroste. Čína si žije vlastním životem
Navíc percentuelně dělají víc LHD na e😜ort než RHD pro sebe. Skoro všechno mají diesely do kterých se teď kope. Takže pánové Bubáq 13:03 a WinDiesel 13😁2 budou mít asi celkem pravdu. Technická kvalita se přes nějaký image a atraktivní vzezření také moc nezvedla. A Brexitem určitě konče. Spíš mě zajímá, jak ten propad bude trvat dlouho a jaký bude trend třeba od léta. Podle mě se v UK omezí a nechají si jen majestátnější modely. Slovensko na úkor Anglie povyroste. Čína si žije vlastním životem
No, to je jednoduchá odpověď. Sice by to nenahnalo davy zákazníků, ale nikdy nedali možnost 4x4 k 3.0d u XF ani XJ, tak ať se nediví. Jediná možnost byla u užraného V6 benzínu..
Jsem rád, že to tu zaznělo. V Británii se platí vysoká silniční daň. Čím větší obsah, tím vyšší daň. Jeden z důvodů proč je RR Jaguar v nevýhodě.
Když zakážeš naftu a zbyde použitelný benzín, budou lidi kupovat benzín.
Když zakážou naftu a benzín nemáš nebo na houby, si v kýblu.
Asi tak. Zajímavý je, že stoupá třeba prodej amerik v Evropě , Lady nebo některých japonců, přestože žádný diesly nemaj....
Když zakážou naftu a benzín nemáš nebo na houby, si v kýblu.
Asi tak. Zajímavý je, že stoupá třeba prodej amerik v Evropě , Lady nebo některých japonců, přestože žádný diesly nemaj....
A kdo bude kupovat benzíny v přetěžkých SUV of Land Roveru?
Mimochodem, benzíny nejsou řešení, jsou dehonestovány v městském provozu podobně jako diesely. na to nikdo nemá aby masově platili poplatky v Londýně a většině větších měst.
Takže zbývá venkov a ten ti na benzíny prdí. Benzíny kupují jen ti nejbohatší, pro ostatní jsou diesely a byly a budou ekonomickou volbou.
Mimochodem, benzíny nejsou řešení, jsou dehonestovány v městském provozu podobně jako diesely. na to nikdo nemá aby masově platili poplatky v Londýně a většině větších měst.
Takže zbývá venkov a ten ti na benzíny prdí. Benzíny kupují jen ti nejbohatší, pro ostatní jsou diesely a byly a budou ekonomickou volbou.
Malinko Tě doplním a budu korigovat. Neházej špínu jen na EU. Autority v UK dlouhé roky podporovaly (přes míru) naftové motory a tak byly dieselové LR, RR a Jagy výrazně dostupnější než dnes.
To autority v UK obrátily kormidlem a nyní vysloveně dehonestují diesely ať to s LR a Jag udělá co to udělá.
Pokud UK všude masivně podporuje BEV a jde po krku dieselům, mohli si snadno spočítat jaký to bude mít dopad na LR/Jag. S čím tedy ovšem nepočítali, je krize odbytu v Číně. Takže zase budou zavírat továrnu v Číně, aby udrželi továrny v UK? Nebo zavřou továrnu v UK aby mohli levně vyrábět na Slovensku? Tipuji Slovensko protože je v EU a nebude hrozit zhroucení prodejů v EU.
To autority v UK obrátily kormidlem a nyní vysloveně dehonestují diesely ať to s LR a Jag udělá co to udělá.
Pokud UK všude masivně podporuje BEV a jde po krku dieselům, mohli si snadno spočítat jaký to bude mít dopad na LR/Jag. S čím tedy ovšem nepočítali, je krize odbytu v Číně. Takže zase budou zavírat továrnu v Číně, aby udrželi továrny v UK? Nebo zavřou továrnu v UK aby mohli levně vyrábět na Slovensku? Tipuji Slovensko protože je v EU a nebude hrozit zhroucení prodejů v EU.
Nechápu tuhle větu: "Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili."
Benzínové motory chybí JLR proto, že se na ně vyfklákli a spoléhlai na naftu. A to se jim vymstilo, takže tedka musí spoléhat na elektriku, což je hoooodně moc nejisté
Benzínové motory chybí JLR proto, že se na ně vyfklákli a spoléhlai na naftu. A to se jim vymstilo, takže tedka musí spoléhat na elektriku, což je hoooodně moc nejisté
Mám důvody, pro které pokládám tuto zprávu za příliš povrchní. Důvody, proč RR a Jaguaru klesají prodeje, nejsou dostatečně v článku popsány. Nejenže Jaguar uvedl do prodeje také malé SUV, a přesto se jeho celkové prodeje nenavyšují. A Range Rover má jen Off-roady a SUV, a přesto nenavyšuje prodeje tak, jak firma očekávala.
Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili. Chybí prý také vhodné hybridy, i když v nabídce je oba výrobci mají. V článku také nepadlo ani slovo o pověsti nejméně spolehlivých vozů obou značek mezi všemi členy elitního klubu drahých aut.
Stojím o to, aby ACZ prezentoval více propracované informace. Vlastní názor autora, který by doplnil překládané informace z jiných zdrojů, je určitě vítán.
Stran článku: vypadá to, že plánovaný (a dealerům prezentovaný) vývoj sedanu Range Rover půjde k šípku. To je ovšem velmi smutná zpráva...
Z informací, které jsem si již dříve přečetl, vyplývá, že RR i Jaguaru chybí vhodné benzínové motory, a to kvůli tomu, že poslanci EU dělají vše pro to, aby budoucnost naftových motorů co nejvíce podrazili. Chybí prý také vhodné hybridy, i když v nabídce je oba výrobci mají. V článku také nepadlo ani slovo o pověsti nejméně spolehlivých vozů obou značek mezi všemi členy elitního klubu drahých aut.
Stojím o to, aby ACZ prezentoval více propracované informace. Vlastní názor autora, který by doplnil překládané informace z jiných zdrojů, je určitě vítán.
Stran článku: vypadá to, že plánovaný (a dealerům prezentovaný) vývoj sedanu Range Rover půjde k šípku. To je ovšem velmi smutná zpráva...