Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel představuje Zafiru Life. Z MPV se stává osobní dodávka s technikou Peugeotu

Novinka Opelu bude dostupná ve třech délkách. Od roku 2021 pak bude nabídnuta také v elektrické verzi.
Zpět na článek
9. 1. 2019 09:02
9. 1. 2019 10:16
9. 1. 2019 10:19
9. 1. 2019 11:02
30. 4. 2020 12:26
9. 1. 2019 11:39
10. 1. 2019 08:09
9. 1. 2019 12:42
9. 1. 2019 17:41
9. 1. 2019 15:43
9. 1. 2019 16:12
9. 1. 2019 21:58
9. 1. 2019 09:02
Pekny upadok
Z kedysi revolucneho mpv spravia berlingo... Do tohto si uz asi Claudia Schiffer nesadne.
Rozbalit vlákno
4
9. 1. 2019 09:08
Re: Pekny upadok
to je dvě velikosti výš než berlingo. Spíš nechápu proč tomu nenechali název Vivaro, ten je docela etablovaný, se zafirou to nemá nic společného a nedovedu si představit že to bude zajímavé pro její dosavadní majitele.
Avatar - mariov8
9. 1. 2019 12:35
Re: Pekny upadok
O jednu velikost. Snad s výjimkou toho kraťase, který je srovnatelný s Berlingem v prodloužené verzi, jinak plný souhlas. Nicméně na trhu je vidět i odklon zákazníků od MPV typu Zafiru k malým nebo středně velkým dodávkám v osobních verzích. Rodiny nechtějí drahá pitomostmi převybavená auta ale hledají variabilitu, prostor a i na západ od nás mladé rodiny musejí zohlednit pořizovací náklady.
9. 1. 2019 09:33
Re: Pekny upadok
Nejhorší je, že už si ani nikdo neláme hlavu s odlišnosti od ostatních ,,sourozenců". :-( V interiéru je snad vyměněn pouze volant.
Avatar - lamal
9. 1. 2019 10:11
Re: Pekny upadok
V clanku je napisane "neprimy nastupce" ... kazdopadne o konci Zafiry ako o MPV by som nepochyboval...
9. 1. 2019 09:12
Upřímnou soustrast
Zafira byla jedním z nejautentičtějších Opelů. Geniální výtvor v první generaci,vypilovaný v dalších. Ani průkopnický frantíci se na to nechytali. :-(

Z kompatních MPV, tedy aut nabízejících na ca. 4,6 m maximální prostor, tak už v reálu zbývá pouze Touran. Vše ostatní je něčím divný.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - xxc
9. 1. 2019 12:38
Re: Upřímnou soustrast
aky maximalny priestor? ved tam nevosli ani 3 deti :-)
9. 1. 2019 18:00
Re: Upřímnou soustrast
Krom Touranu ještě Renault Grand Scenic a Citroen Grand Picasso a dá se říct, že i BMW 2 Active Tourer a Mercedes B-Class.. Ale zmizelo toho dost. Peugeot 5008 nahradil pseudoSUV, C-Max asi zmizí v propadlišti dějin a Zafira také.
Sám teď o novém autě uvažuji a chtěl jsem původně něco takového, ale nakonec mi dává větši smysl to civilní prodloužené Berlingo než tahle kategorie.
9. 1. 2019 18:35
Re: Upřímnou soustrast
Hej tie vysoké kocky sú praktické. Už nejaký ten rok vozím rodinu v Renaulte Kangoo, a jeho kvality stále oceňujem. Hromada priestoru, veľa praktických riešení, fantastický výhľad z auta. Ale má aj nevýhody.
Veľmi sa mi páči posledný GrandScenic v 5-miestnom vyhotovení, priestorovo trochu slabší, praktických nápadov menej, ale výborne sa v ňom sedí a cestuje, aj výborne vyzerá.
Avatar - xxc
10. 1. 2019 05:47
Re: Upřímnou soustrast
Vam prajem kupit Grand Scenic, fakt sa v tom vyborne cestuje >:D Jedine vyborne vyzera. Ale zase oproti Kangoo nemusi byt az taky rozdiel.
10. 1. 2019 05:57
Re: Upřímnou soustrast
Je mi úplne jedno, čo si taký mamľas ako ty myslí.
Avatar - xxc
10. 1. 2019 11:21
Re: Upřímnou soustrast
Mne to az tak jedno nie je, lebo chudaci si to kupia a budu cely zivot lutovat :-)
9. 1. 2019 21:49
Re: Upřímnou soustrast
Az na C4 SpaceTourer su vsetky ostatne dost uzke a nemaju 3 samostatne sedacky ako Zafira. Co ale dodnes nechapem, preco nema Zafira homologizaciu pre autosedacku na stredne sedadlo.
Avatar - xxc
10. 1. 2019 05:48
Re: Upřímnou soustrast
To nechapem ani ja a ani preco v Zafire nedali na predne sedadlo isofix. Pritom do Corsy to slo.
10. 1. 2019 05:59
Re: Upřímnou soustrast
Asi preto, že to nebolo plnohodnotné sedadlo, stredné sedadlo je v Zafire o dosť užšie od krajných.
9. 1. 2019 10:16
To ne...
Tohle je opravdu hodně smutný pohled. To jsou obytné dodávky tak trendy, že musí existovat 4 totožné, po všech stránkách, od 4 značek?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuCZiano
9. 1. 2019 10:19
elegantně
PSA se tak elegantně zbaví konkurence pro C4GP a 5008.
Sice je to subjektivní, ale takhle má ta "dodávka" šmrnc.
Rozbalit vlákno
4
9. 1. 2019 11:47
Re: elegantně
No jo, střední MPV už netáhnou. A hádám, že C4GP už nebude mít nástupce a na jeho místo natlačí nové Berlingo.

Mě, jako tátovi rodiny, se ta dodávka líbí. Na výlety a dovolenou super. Jenže tím to končí. Pro normální fungování je to už moc dlouhé a hlavně široké. Zvlášť ve městě.
9. 1. 2019 17:32
Re: elegantně
S tou šírkou to v kontexte doby až taká tragédia nie je. Už nižšia stredná šplhá cez 1800 mm, stredná má o 5 cm viac, stredné SUV tiež, väčšie už lezú cez 1900 mm, taký Touareg je širší ako táto krabica (1984 vs. 1920). Takže parkovanie a jazda v meste bude asi podobne obtiažna ako na iných väčších autách. Previezol som sa s podobným Peugeotom, šírka problém nebola, skôr ten dlhokánsky rázvor.
9. 1. 2019 19:59
Re: elegantně
Jenže tahle dodávka má se zrcátky přes 2,2 m. A těch dvacet čísel je už podstatný rozdíl. Jak pokud jde o parkovací místa před obchodem, tak třeba v levém pruhu v zúžených částech D1 (kde už správně nemá co dělat). Neříkám, že se s tím nedá žít, ale omezení je to citelné.
9. 1. 2019 21:13
Re: elegantně
Môže byť, nejdem sa hádať. Moje Kangoo má šírku so zrkadlami 2140 mm, takže nejakých povedzme ešte 10 cm naviac na parkovisku určite cítiť je.
Avatar - CountachSV
9. 1. 2019 10:22
Smutné kino
Mrzí mě "konec" Opelu. Tahle značka si zaslouží mnohem víc, než být divizí a výprodejem žabožroutů.
Z geniálního modelu, kterej přinášel inovace a jako na jediný Opel poslední doby na něj v podstatě majitel mohl být hrdý, je pekařská dodávka s přelepenými znaky. Zafira byla nejspíš nákladnější, než toto a je třeba OPTIMALIZOVAT.
Rozbalit vlákno
5
9. 1. 2019 11:02
Re: Smutné kino
Tato znacka dobacovala tak, ze ju najskor kupil GM a potom aj GM sa jej chcel zbavit. Takze tym zabozrutom moze Opel vdacit, ze vobec mal niekto zaujem zdochynajuceho kona este drzat pri zivote.
9. 1. 2019 11:31
Re: Smutné kino
Ale pod tym GM bacovala celych 88 rokov ;)
Avatar - wakantanka
10. 1. 2019 11:02
Re: Smutné kino
A posledných koľko 10 - 15 ? rokov sekal jednu stratu za druhou. Stále pod GM? Toť otázka kde robili súdruhovia z centrály chybu?
9. 1. 2019 12:33
Re: Smutné kino
Smutné kino to bylo do teď. Opel přes všechnu svou "slávu a sílu" nedokázal generovat zisk. Tohle není kulturní památka, to je automobilka a jejím smyslem je generovat akcionářům zisk. Pokud toho není schopna, pryč s ní. Opel může mluvit o štěstí, že je ještě "naživu" a neskončil jako Saab nebo Vauxhall, které svého času zkoušel sám neúspěšně požrat.

Pokud jde o Zafiru, model to byl povedený, i já jsem o ní párkrát uvažoval, ale nakonec to vyhrál vždy vyhrálo MPV od "žabožroutů". Že by kdy byla něčím inovátorská, to jsem si nevšiml. Ten inovátorský princip MPV totiž přinesli právě oni vysmívaní žabožrouti. Prostě lepší bere.
30. 4. 2020 12:26
Ale
Francoužští čuráci mají mrdky, tak udělají mrdky i z jiných značek 8-s :no:
9. 1. 2019 11:39
Combo?
Naco im je potom Opel Combo? Ci len nasilu potrebuju nejaky novy "minibus" prerobeny z dodavky? Lebo zo Zafiry nevidim dovod presedlavat do nejakej inej dodavky ked uz je tam Combo.

Vseobecne som trochu zmateny obchodnou stratégiou PSA, ale podobny problem s identitou mam aj pri koncerne. Asi len Renault s Daciou a Toyota s Lexusom to maju take "jasne".
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2019 17:27
Re: Combo?
Combo je o triedu menšie auto.
10. 1. 2019 08:09
Re: Combo?
o triedu mensie ako zafira? Ved nahradzaju Zafiru ale o triedu vacsou dodavkou?
Avatar - KANKUNEN
9. 1. 2019 11:43
Kdyby něco navazovalo nebo mělo smysl,
tak by to přece nemohl být koncern PSA. Můžeme jen hádat jak se bude jmenovat Opel Boxer, Omega?
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2019 12:42
Meno
Aj Citroen zjednotil názvy - miesto C4 Grand Picasso je to Grand C4 Spacetourer a Spacetourer je o číslo väčšie auto. Možno Zafira bez Life bude predsa len nástupcom súčasnej Zafiry. Ibaže by nie.
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2019 17:41
Re: Meno
Podle mě bude Zafira bez Life prostě plechová dodávka - analogicky jako u Vivara.. :-|
9. 1. 2019 15:43
Bývalý opel
Taky se mi nelíbí tenhle směr spojovat různé značky v jednu a prodávat totožnou techniku jen s různým znakem na přídi. Automobilky píšou že zákazník si to takhle žádá jenže hlavní zákazníci jsou firemní flotily a ty zajímá především cifry na kalkulačce. Proto vznikají tyhle výplody koncernů. Opel byla moje oblíbená značka ale nyní pro mě už postrádá smysl.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
9. 1. 2019 16:12
Re: Bývalý opel
Opel to robil aj doteraz, Vivaro bolo Traffic, Combo bol nejaky Fiat, Corsa bola tiez priblizne rovnaka s Puntom. Vauxhall bol to iste, co Opel. Doteraz to bolo v poriadku a zrazu to nema zmysel? :-)
Avatar - twistedTSD
10. 1. 2019 01:59
Re: Bývalý opel
Vauxhall je trochu odlišný případ.
9. 1. 2019 21:58
1. April?
....tento rok prisiel nejak skoro ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
0