Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ladvinky
| 9. 1. 2019 17:29
z toho cumaku ide strach >:D
[odkaz]
Ladvinky
| 10. 1. 2019 00:15
Však počkej, v příští verzi to beztak ještě trumfnou....
Avatar - KANKUNEN
Volha edition,
| 9. 1. 2019 17:54
ale už jsem tady dostal za uši, že bez příslušného vzdělání se nikdo nemá právo k designu vyjadřovat.
Avatar - J@...
Volha edition,
| 9. 1. 2019 18:09
A to tě zje...al Chosé Kabáň? :-)
Avatar - KANKUNEN
Volha edition,
| 9. 1. 2019 20:40
Nevím, ale neměl ani na kravatu a holiče. >:D
Avatar - J@...
XXL ledivny
| 9. 1. 2019 18:07
sice vzbuzují otazníky, ale celkově to auto získalo čistější linky, zadek lehoulince audinovatí, ale vše ku prospěchu věci. Za mě :yes: , protože už to není ta chaotická změť podivných linek odnikud nikam. ;-)
Avatar - _Karel_
The 7
| 9. 1. 2019 19:54
Nepochopitelné.
The 7
| 9. 1. 2019 19:57
Nejošklivější BMW všech dob.
Avatar - _Karel_
The 7
| 9. 1. 2019 20:08
Že by pomsta designéra, kterého nahradili Kabaněm? ;-)
Avatar - traveldrive
The 7
| 9. 1. 2019 20:12
Zlatý Bangle... ;-)
Avatar - white label
The 7
| 9. 1. 2019 20:30
Tohle je úplně jiný příběh...
Avatar - traveldrive
The 7
| 9. 1. 2019 21:04
Ale áno. Myslel som teraz na jeho rukopis voči tejto najnovšej kreácii.
The 7
| 10. 1. 2019 10:49
Tak to zase prrr, to bys ho hrubě podceňoval! Jeho předfaceliftovaná sedmička je pořád s přehledem nejodpornější baworák všech dob, ze všech strana a dokonce i uvnitř. Co jsou proti tomu nějaké přerostlé ledviny! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - white label
The 7
| 9. 1. 2019 20:27
Myslíš pomstu čínského designéra...?
Avatar - white label
The 7
| 9. 1. 2019 20:29
X7 jej hravě trumfne.
The 7
| 9. 1. 2019 22:33
Mě zase až tolik nepobuřuje. Působí sebevědomě (což je u sedmy dobře), design je celkem ucelený, se zachovanými charakteristickými rysy značky.

Je to asi, podle mě, také trochu otázka zvyku. Za půl roku to taková divočina už nebude. A nikdo si jí s ničím nesplete. Alespoň zatím. ;-)
Avatar - twistedTSD
The 7
| 9. 1. 2019 22:39
Zdravě sebevědomě vypadala už předtím a nepotřebovala k tomu půlmetrové ledvinky. Tohle je nějaká bavorská parodie na Lexus.
Avatar - _Karel_
The 7
| 9. 1. 2019 23:00
Nebýt těch ledvin a pár detailů, tak je to pořád pěkný auto. Řekl bych, že v BMW usoudili, že zákazníci 7-er už nechtějí střídmou eleganci, ale křičet do okolí. Trochu mi pohled na předek evokuje styl CTR.
Omlouvám se:)
| 9. 1. 2019 19:56
Kdyby mi někdo řekl, že nějaká čínská firma blbě zkopírovala BMW sedm a prodává ji pod novým názvem, normáně bych tomu uvěřil...
Avatar - IbizaFR
Omlouvám se:)
| 9. 1. 2019 21:04
já tomu říkám "auto s rypáčkem" >:-[]
Bmw
| 9. 1. 2019 21:03
Bmw 7 radiator edition :no:
Avatar - Dinar
Sedmičku
| 10. 1. 2019 08:30
stačilo jen trochu postrčit směrem k novým markantám, které předvedly 8er, X5, Z4 a 3er, tj. hlavně nová 3D zadní světla, nový tvar předních (užší) a nová optika minimalistické varianty angle eyes. Potud dobrý, ale implantace ledvin naprosto boří všechno to nové užší minimalističtější a modernější, vypadá to jako návrat prvku z roku 1934. Jak jsem schopen to nějak pobrat u SUV, která mají předek přece jen vyšší, tj. větší plochu, která ledviny aspoň trochu roznese, tak na relat. nízkém předku sedanu je takový prvek otřesný, pěst na oko. Je to škoda, protože to auto je designově velmi kvalitní, ale ty ledviny ho vraždí.
Avatar - Ham.
Sedmičku
| 10. 1. 2019 09:43
Osobně si myslím, že ani tak moc nevadí velikost těch ledvinek, ale jejich umístění a provedení. Kdyby byly umístěné o pět čísel níže a jejich vrchol by tvořil jednu linku s horní hranou světel (nevybíhal by křiklavě nad ně) tak by se jednak zmenšil tak jako tak zbytečně velký fejkový prostor pod ledvinkami a celé by to opticky přimáčklo čumák více k zemi. A kdyby ledvinky byly sice stejně velké, ale méně plastické (nebo vyboulené) a s decentnějšími, jemnějšími lamelami, tak by to bylo elegantní i při velké ploše ledvinek. Tím, že se neustále snižují světlomety a ledvinky trčí do výšky i do prostoru nad ně/před ně, tak vytváří efekt prasečího rypáku, kdyby horní hrana byla v rovině se světlomety a naopak spodní hrana o to více zajížděla blíže ke spodku auta, tak by tento efekt nevznikal.
Avatar - white label
Sedmičku
| 10. 1. 2019 10:14
Pořád by byly nadměrné, ale přijatelnější by to bylo určitě.
Avatar - woody-alien
Sedmičku
| 10. 1. 2019 09:54
Palcáti zase palcujou >:D ale naprosto souhlasím. Co se týká implantace ledvin, silně mi to připomíná "citlivé" řešení masky S-Crossu.
Avatar - white label
Sedmičku
| 10. 1. 2019 10:21
Souhlas, také mám radost, že BMW opuští velkoplošné zadní lampy, ale megaledviny to celkově negují. A co se samotné šířky ledvin týče, tak tady už poslední verze (X7) ledvin pomalu překonávají i ty, z r. 1934.
ja to vidím inak
| 10. 1. 2019 09:53
podľa mňa sú tie ľadviny ok. Celý problém je v tom, na čo sme zvyknutí. Rolls mál odjakživa mega masku a prťavé svetlá a nikomu nevadí. Bola len otázka času, kedy dobehnú rozmer masky rollsu, betley, či audi, mercedes. Pozrite si dnes niekdajšie ľadvinky (myslím pred 2000), sú až smiešne malé. Dnes je trend dominancie a agresivity, každé druhé auto suv, vyžiadala si to doba, mať agresívny, dominantný predok. Na jednej strane kupujeme stále väčšie autá, stále masívnejšie, letíme na trende suv tankov a na druhej sa divíme, keď sa dizajn adaptuje. Niekdajšia 7 bola štíhla a elegantná, ale kúpil by si takú dnes niekto?
Avatar - lyon667
Haló, Bangle..
| 10. 1. 2019 10:22
Haló, Bangle, vylez! Ja vím, že tam jsi. Schovaný ve studiu, ve skříni s kostýmy na maškarní, po nocích svým bývalým kolegům tajně čmářáš do výkresů.

Ale seriózně - tohle už působí příliš nevyváženě, v podstatě nutný výsledek typicky německé snahy udělat perfektní ještě "perfektnější", což nemůže dopadnou dobře. A taky nedopadlo. Předface byl podle mě nejpovedenější 7er od dob E38, takovéto zásahy jsou úplně zbytečné.
Avatar - romgator
Ledvinky
| 10. 1. 2019 11:27
Tak je to vždy. Když Lexus popustil uzdu fantasii, někteří to kritizovali ( já taky ). S odstupem mohu říci, ze to ,,elku" sluší. To samé u Jeepu. Také samá kritika. A nikdo to již neřeší. A co čtyřoká Škoda? Dejme tomu pánové čas.
Někdo v diskusi zmínil návrat do 30. let. Ono retro je dnes v módě.
Velké ledviny a deflektory
| 10. 1. 2019 11:32
Veliké ledviny:
Spíš než esteticky, což je stejně sporné, bych chtěl vědět aerodynamicky, co se pak dělá s tím velikým množstvím vzduchu vstupujícího skrz ně za jízdy do motorového prostoru. Možná se zavírají v závislosti na rychlosti za maskou žaluzie, ale pak tu zase vzniká svislá čelní stěna - ty tam jsou doby, kdy se to elgantně regulovalo automaticky tvarem přídě.
Ale Mercedes, či Mazda dělají dnes svislé "tlamy" také veliké.
Kromě jiného je tu i špatný náraz s chodcem - ostrá hrana nad maskou.

Defletory kolem předních kol:
Jsou zde nápadně větší, než dosud bývalo. BMW s tím před časem začalo jako první a dovádí to do konce tím, že odsává druhým deflektorem vzduch do strany karoserie. Ty přední (v nárazníku) jsou dnes už běžné, ale v na boku to nikdo nemá.
Avatar - Snooob
Velké ledviny a deflektory
| 10. 1. 2019 14:51
lepšie pozeraj, tie "ľadvinky" sú viac-menej celé zaslepené
Velké ledviny a deflektory
| 11. 1. 2019 09:16
Jo, jo, máš pravdu - děkuji. To doteď nebylo.
A Mercedesy nebo Mazdy mají doteď "tlamu" celou otevřenou.
Škodovky jednak nemají mřížku tak velkou a jednak ji mají ze 3/4 se shora zaslepenou - a také posazenou níž a navrchu zaoblenou příď. Tak si myslím, že to má být - vstup vzduchu má být co možná až pod nárazníkem. Velkým tlamám ala Mercedes nerozumím.
Limuzína?
| 10. 1. 2019 11:40
Tento termín by se tady správně neměl používat. Jde o sedan. Limuzína je s přepážkou odděleným prostorem zadních sedadel od předních.
Avatar - 3_diamanty
tento dizajnersky smer
| 10. 1. 2019 11:56
ak to nazveme takto ciste ako proforma sa mi teda na bmw vobec nepaci.... pritom prva X5 je dodnes krasna ... aj bmw 3 z konca 90 rokov.. alebo blanglova 5ka..... ci ta brutalna Z8 z bondovky.... ale tieto dnesne nove kusky od vrtulke? nechapacka..ved to nema kuska elegancie ... chapem ze casdy ked auta boli aj akymsi umenim su uz prec a nastava tvrdy masovy biznis ale napriek tomu auto v takejto cenovke by malo kusok aj vyzerat si myslim ... v podobnej sfere teda za mna zlate jaguare alebo maserati... :yes:

mat co najvacsie ladviny a ponton ako na ponorke.. hmm... menej je pritom niekedy viac a tu to plati dvojnasobne... som presvedceny ze bawo ma pritom vizualne na ovela viac ako predvadza... vidim tu premrhany potencial a nadalej neskutocne rezervy ...
tento dizajnersky smer
| 10. 1. 2019 13:51
Aspoň že už nejsou zpřetrhané linie. I Mercedes už to konečně opustil a vypadá to, že už tahle příšernost je konečně pryč i ostatních (Mazda, Hyundai, ......).
Avatar - Snooob
A mne...
| 10. 1. 2019 14:52
... a mne sa to páči!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku