Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Facelift BMW řady 7 už nemá téměř žádné tajemství. Po obřích ledvinkách ukázalo další novinku

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 9. 1. 2019
10
36
Zobrazit náhledy (10)
BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7
Premiéra omlazené sedmičky se sice má uskutečnit až příští týden, snímky z online konfigurátoru však kolují sociálními sítěmi už nyní.

Není to poprvé, co máme tu čest vidět facelift BMW řady 7 bez maskovací fólie. První snímek se před pár dny objevil na Instagramu a ukazoval část přídě, na které jsme mohli vidět doslova obrovské ledviny, jež luxusní limuzína dostala po vzoru BMW X7. Následovala série dalších fotek z interní prezentace, kterou nyní doprovází nejnovější snímky z online konfigurátoru.

O obrovských ledvinách už řeč byla. Fotky dále ukazují, že sedmička dostane užší laserové světlomety a přepracování se dočká i světelná technologie vzadu. Koncová světla totiž bude nově pojit vodorovná linka na víku zavazadelníku.

Fotografie se objevily na BMW Blogu a zdá se, že některé ze zastoupení značek pustilo konfigurátor dříve, než by mělo. Oficiální prezentace modelu je totiž naplánována na příští týden. Snímky ukazují verze 750iL, 750iL M Sport a M760iL. To je dobrá zpráva pro všechny fanoušky dvanáctiválců, pod kapotou totiž pracuje právě tato 6,6litrová poctivá strojovna.

Exteriér toho už nemá moc co skrývat. Počkat si ještě musíme na to, jak bude sedmička vypadat v jiných barevných provedeních a tajemstvím stále ještě zůstávají změny luxusně pojatého interiéru. Není to tak dávno, co jsme v něm seděli naposledy a těžko hledat místa, ve kterých by mohl být ještě lepší.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Velké ledviny a deflektory
starý_kluk
| 11. 1. 2019
Jo, jo, máš pravdu - děkuji. To doteď nebylo.
A Mercedesy nebo Mazdy mají doteď "tlamu" celou otevřenou.
Škodovky jednak nemají mřížku tak velkou a jednak ji mají ze 3/4 se shora zaslepenou - a také posazenou níž a navrchu zaoblenou příď. Tak si myslím, že to má být - vstup vzduchu má být co možná až pod nárazníkem. Velkým tlamám ala Mercedes nerozumím.
Avatar - Snooob
A mne...
Snooob
| 10. 1. 2019
... a mne sa to páči!
Avatar - Snooob
Velké ledviny a deflektory
Snooob
| 10. 1. 2019
lepšie pozeraj, tie "ľadvinky" sú viac-menej celé zaslepené
tento dizajnersky smer
starý_kluk
| 10. 1. 2019
Aspoň že už nejsou zpřetrhané linie. I Mercedes už to konečně opustil a vypadá to, že už tahle příšernost je konečně pryč i ostatních (Mazda, Hyundai, ......).
Avatar - H/K_svwet
tento dizajnersky smer
H/K_svwet
| 10. 1. 2019
ak to nazveme takto ciste ako proforma sa mi teda na bmw vobec nepaci.... pritom prva X5 je dodnes krasna ... aj bmw 3 z konca 90 rokov.. alebo blanglova 5ka..... ci ta brutalna Z8 z bondovky.... ale tieto dnesne nove kusky od vrtulke? nechapacka..ved to nema kuska elegancie ... chapem ze casdy ked auta boli aj akymsi umenim su uz prec a nastava tvrdy masovy biznis ale napriek tomu auto v takejto cenovke by malo kusok aj vyzerat si myslim ... v podobnej sfere teda za mna zlate jaguare alebo maserati... :yes:

mat co najvacsie ladviny a ponton ako na ponorke.. hmm... menej je pritom niekedy viac a tu to plati dvojnasobne... som presvedceny ze bawo ma pritom vizualne na ovela viac ako predvadza... vidim tu premrhany potencial a nadalej neskutocne rezervy ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku