Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dakar 2019

Rallye Dakar 2019

Nadcházející 41. ročník Rallye Dakar se jako již tradičně pojede v lednu, a to v termínu od neděle 6. ledna do čtvrtka 17. ledna 2019. Závod se tentokrát bude konat výhradně v Peru, kde na závodníky čeká na 5000 kilometrů, které budou rozděleny do 10 etap. Trasa potěší hlavně tradiční fanoušky Dakaru, 70 % trasy se bude závodit v písku. Start a cíl bude v peruánské metropoli Lima.

Dakar 2019Dakar 2018Dakar 2017
Dakar 2016Dakar 2015Dakar 2014
Zpět na článek

Dakar 2019 – 3. etapa: Prokop se přiblížil desítce

6 komentářů

Avatar - JFK
JFK
Může mi nekdo vysvětlit, jak s každoročně mizernými výsledky ještě někdo dokáže ufinancovat české náklaďáky, ktere proti taktice rusáků, nebo holandským Ivecům nemají evidentně šanci a nebo mají furt nejakou smůlu apod? To fakt stačí jenom účast?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Prečo bohužiaľ? Tá značka je mŕtva už nejaký ten piatok. Z marketingového hľadiska to je posun a zrejme aj možný ďalší príjem do rozpočtu. Veď okrem aj tej značne upravenej kabíny na tom aute nie je z Liazu nič. Ostáva jedine nostalgia.
msifa
Ano u Macíků je zřetelný postupný vývoj, ale také je to tvrdá práce trvající přes 10 let. Pro příští rok staví dvě nová auta (jedno financuje Valtr) a už nebudou mít bohužel kabinu liaz 😒
msifa
Tak každý si to financuje sám a za pomoci sponzorů, které si sežene.
A proč nejsou naši dobří jako Kamaz? Protože Kamaz je jediný profesionální tým a má k dispozici velký rozpočet. Ale i tomu kamazu trvalo 10 let než se dostal tam kde je.
A občas mu dokáže konkurovat tým deRooy, který dokázal postavit špičková auta a hlavně je dokázal pronajmou jezdcům, kteří dokážou jezdit rychle a zároveň ten pronájem zaplatit.
Buggyra měla takové ambice vytvořit velký silný tým, ale když si od nich pronajl auto Valtr nebo Loprais, tak po jedné zkušenosti tu spolupráci radši ukončili.....

Zbytek světa jsou proti nim amatéři (včetně všech našich).
Arten
A nejsmutnější snad je, že nejlepší z té české ekipy je Macík na trucku mrtvé značky, skvělý marketingový potenciál, fakt bravo 😢 , rusáci se musí jenom smát.
Arten
Vidím to a nechápu to naprosto stejně. Už té shovívavosti bylo dost, doba hájení skončila, kolikátá účast Buggyry už to je? A výsledky horší a horší, to už musí vidět každý, že tohle není cesta vedoucí na bednu a jestli si hoši chtějí jen tak zablbnout a "zažít adrenalin", tak ať to řeknou předem a nemelou něco o nějaké sošce beduínka. Jsou tam 4 Kamazy, 4 Iveca, takže s takovým přístupem je pro ně první pětka naprosté tabu, prostě konkurenceschopnost není, tečka. Je to mrzuté, tatrovka si to snad ani nezaslouží, škoda no, že tu není iniciativa spojit síly a vytvořit jeden pořádný tým, takhle si každý hrabe na svém písečku, točí si videjka a je "spokojený", smutné.