Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dakar 2019

Rallye Dakar 2019

Nadcházející 41. ročník Rallye Dakar se jako již tradičně pojede v lednu, a to v termínu od neděle 6. ledna do čtvrtka 17. ledna 2019. Závod se tentokrát bude konat výhradně v Peru, kde na závodníky čeká na 5000 kilometrů, které budou rozděleny do 10 etap. Trasa potěší hlavně tradiční fanoušky Dakaru, 70 % trasy se bude závodit v písku. Start a cíl bude v peruánské metropoli Lima.

Dakar 2019Dakar 2018Dakar 2017
Dakar 2016Dakar 2015Dakar 2014
Zpět na článek

Dakar 2019 – 4. etapa: Skvělý Macík dojel druhý

5 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
zase válí. Loprais tiež za to riadne zatiahol, Šoltýska si ide svoje a Kolomý ... škoda že musel odstúpiť pre technické problémy. To musí byť na porazenie, keď sa na tento pretek chystá celý rok a teraz sa už len pôjde povoziť do cieľa.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
M. Macík je hodně progresivní závodník a má to v hlavě srovnané. Je zvláštní, že Tatry se oproti Liazu nedokáží více prosadit, teď Kolomému praskl kardan - tak si říkám: "To je vyrobený z bláta nebo co??" Ale musel to být masakr - asi museli rozebrat centrální nosnou rouru, v tomhle má Liaz výhodu.

Martin má na to stát na bedně, přestože dostat se před Rusy je extrémně obtížné. :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja hlavne rozmýšľam nad tým, že Šoltýs v podstate ako Dakarský nováčik robí menej chýb, menej katuje techniku a v rámci Bugyrry robí lepšie výsledky. Žeby bol Kolouš až moc premotivovaný, alebo sa mu len lepí smola na päty?
Arten
Vypadá už teď jasně, že je z našich nejlepší, ačkoliv je nejmladší, dokáže jet s rozvahou. Bednu bych mu přál, ale to je naprostá utopie, má to jediný důvod - je sám. To, že přijde nějaký průser je tutovka a na tom ho rusáci a derooyovci utaví. Už loňské páté místo byl zázrak, nejde konkurovat sólo proti 4-posádkovým týmům.
msifa
Proč by musel rozebírat centrální nosnou rouru? Kardan je zcela mimo ní - mezi převodovkou (ta je za motorem nad nosnou rourou) a sestupem (ten je těsně pře zadní nápravou a také nad nosnou rourou).
Problém byl, že jednak urvanej kardan rozsekal všechno okolo a druhak hlavně, že náhradní kardan neměli u sebe a několik hodin čekali až jim ho přivezou.