Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dakar 2019

Rallye Dakar 2019

Nadcházející 41. ročník Rallye Dakar se jako již tradičně pojede v lednu, a to v termínu od neděle 6. ledna do čtvrtka 17. ledna 2019. Závod se tentokrát bude konat výhradně v Peru, kde na závodníky čeká na 5000 kilometrů, které budou rozděleny do 10 etap. Trasa potěší hlavně tradiční fanoušky Dakaru, 70 % trasy se bude závodit v písku. Start a cíl bude v peruánské metropoli Lima.

Dakar 2019Dakar 2018Dakar 2017
Dakar 2016Dakar 2015Dakar 2014
Zpět na článek

Dakar 2019 – 5. etapa: Macík zničil kolo, motorkáři zářili

5 komentářů

Arten
Včera jsem tu psal, že průser je nevyhnutelný a že na to Macík doplatí, protože je sám. Je třeba si přiznat, že tam čeští kamioňáci jedou komparz a dokud pojedou pořád sólo a nepřijde nikdo, kdo by to skonsolidoval, tak to nebude lepší. Na oficiálních stránkách je ve výsledcích jen 9 kamiónů, tak nevím, jestli ještě nějací přijedou nebo už to je všechno pohřbené. Jako poslední mohykán tam je Loprais, ale opět, jakou má šanci, když je sám??? Jsou tam 3 rusáci, 3 derooyovci a 2 bělorusáci, holt v jednotě je síla 😢 a fakt nechápu a divím se jak může někdo tohle "snažení" našich sponzorovat, když nedojedou ani do půlky Dakaru.
msifa
Děláte nějaký sport? Asi ne podle toho co jste napsal.

Naši si to z velké části platí ze svých peněz, které si vydělají ve svých firmách. Peníze od sponzorů nepokryjí ani polovinu.

A že by to chtělo velký tým? Tak máte šanci, postavte 4 špičková auta, k tomu postavte a vybavte 4 doprovodné kamiony (cca 100 mil. korun) a pak na provoz takového týmu sežeňte ročně dalších cca 50 milionů.

Takto od klávesnice se to jednoduše kecá, co?
Arten
A jéje, vosí hnízdečko 😉 . Hele mě jde o to, jestli by to třeba kluky víc nebavilo kdyby to dali všichni dohromady pod jeden tým, peněz by to stálo dohromady určitě míň a výsledky by byly na úrovni týmu lepší. Nevím jakou má kdo z těch našich borců přesně motivaci na Dakaru, ale jestli chce někdo skončit na bedně (Kolomý to opakovaně prohlašuje), tak je velká pravděpodobnost, že se současnou strategii toho nikdy nedosáhne. Rusáci se chystat nekončí, derooyovci asi taky ne a naopak ještě přibyli silní bělorusáci. Proti čtyřposádkovému týmu prostě sólo nebo ve dvou nemáš absolutně šanci, jsou tam větší synergie při navigaci, při taktice, ale hlavně při opravách, všechno zvládneš na trati rychleji a kvalitněji díky vícero rukám a že se ti něco vysype při současném Dakaru, to je prakticky jistota. Pokud vím, tak Buggyra je v podstatě polotovární tým Tatry a asi se shodnem, že moc důvodu k jásotu není, vzhledem k tradici Tatry na Dakaru to je dost potupné končit za Kamazy, Ivecem a teď už i Mazem. Kolomý, Šoltys, Loprais a Macík v jednom týmu na Tatrovkách, to by byl nářez konkurenceschopnosti, zdroje, piloti tady jsou, bohužel lidský faktor je lidský faktor. Každý tlačí svůj projekt, který pak končí v dunách v půlce Dakaru.
Mig_35
tvoje pindy mají hodnotu obtloustlého stréca sedícího u piva, pozorujíc fotbal a vykřikujícího "jak to hraješ, já bych ti to ukázal" >😒]
Arten
Tak nalévaj, už nemám co píť, tyyy atlete