Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Spíš
| 14. 1. 2019 11:04
US verze stávajícího, ne? ;-)
Nová generace
| 14. 1. 2019 11:13
Nevím jak moc si autor ráno protřel oči, ale to co vidím já na fotkách je zcela nová generace americkýho passata a ne jen velké renovace jak si autor myslí. Karosářsky a interiorově nemá s tím stávajícím společnýho vůcbec nic (kromě volantu). Že rozvíjí jeho design dále to ok (tak ostatě vyvíjejí skoro všechna auta), ale auto je to úplně nový.
Avatar - Stejsn
Nová generace
| 14. 1. 2019 11:21
Já nevidím skoro žádný rozdíl oporti B5ce.
Avatar - 3_diamanty
Nová generace
| 14. 1. 2019 12:10
tak aj medzi corsou z roku 2007 a 2017 by si pri pohlade zboku nenasiel moc rozdielov l a napriek tomu ma ta "nova corsa" 90 percent dielov novych voci tej predoslej... dolezite je co je pod kasnou... takze zhodny alebo prekopany skelet obcas moze oko oklamat... kazdopadne toto vyzera zase o kusok viac americky ako predosly passat ( vidim tu uz aj vacsie vizualne prepojenie s novym atlasom ) ... a prave tadial by mohla ist pre vw v amerike cesta...proste kusok viac tie auta prisposobit danej lokalite a pojde to... ked to vw dokaze v cine tak by to uz konecne na XY pokus mohli dokazat aj v amerike... ale chce to za mna este nejake nejaky paradny velky pickup a mozno este nieco osobne ale vacsie ako passat hoc aj v amerike velke sedany uz padaju z roka na rok
Avatar - Dinar
Nová generace
| 14. 1. 2019 12:18
Ano, B5 nadefinovala sedan střední třídy nadlouho dopředu.
Avatar - Ozzman
Nová generace
| 14. 1. 2019 20:00
Ty víš, že to není pravda.. >:D minulé nám to bylo vysvětleno >:D
Avatar - Emel
Nová generace
| 14. 1. 2019 13:08
Tvůj zrak bych teda mít nechtěl :-)

B5 měla přece jako výraznou markantu kulatou střechu, kombinovanou s minimalistickým designem (třeba zádě)...
Avatar - 3_diamanty
podla mna
| 14. 1. 2019 11:59
tato us verzia ( nasho prekopaneho passatu ) vyzera lepsie ako ta nasa ... a dat tam este kusok inu farbu a ine kola ( proste klasicky europsky vyzerajuce kola >:D ) tak by to mohlo byt este fakt zaujimave aj u nas ako facelift nasho passatu ( ved velke masky hrany aj coraz viac chromu je v mode ) .... rozhodne passat v amerike ma sance.. celkom slusne tam uz zacal atlas ..... ale golfik to je bida...je vidiet ze klasicke hatche su predsa len nadalej europskou specialitkou
podla mna
| 14. 1. 2019 12:49
No já tam na první pohled vidím úsporná opatření a míň vychytávek s cílem srazit cenu vozu na americkou úroveň - uvnitř auta. Ostatně už to tak bylo u předchůdce, který byl v předchozí verzi v interiéru na úrovni korejců a amíků. Tento je na tom podobně. To ale amíkům nevadí.
Z hlediska vnějšího designu OK, tam jsou pro mne us i eu verze na stejné úrovni.
podla mna
| 14. 1. 2019 16:58
VW v amerike ide od extrému do extrému, bohužiaľ vždy práve opačným smerom ako konkurencia. Preto má také biedne predaje, nehovoriac o spoľahlivosti na ktorú sú američania veľmi citliví. Spočiatku passaty predávali v tej samej verzii ako pre európu, kvalitný interiér no samozrejme tomu zodpovedala aj cena. A američania zvyknutí na veľké auto za málo peňazí to samozrejme nechceli akceptovať. Keď sa v koncerne zobudili a vymysleli passat pre ameriku z lacnejším interiérom a slabšou technikou američania už medzitým zmenili názor a konkurenti začali ponúkať drahšie a kvalitnejšie autá. VW sa zas zobudil s rukou v nočníku pretože jeho verzia passatu vyzerala zrazu v porovnaní s americkými autami ako chudobný príbuzný. Keď si pripočítame ešte mizernú spoľahlivosť, máme vymaľované. V USA sú ceny práce v servisoch astronomické, prevádzka staršieho a neveľmi spoľahlivého auta sa finančne neopláca a lepšie je kúpiť nové. VW teraz ponúka komplet záruku na 7 rokov plus garančný servis zdarma a tak som bol pozrieť nový Tiguan (7 miestny). Auto sa mi celkom páčilo no iba 180 koňový motor je proste slabota a keď som ešte zistil, že vzadu sú iba tvrdé plasty bol som trochu v šoku. VW je snaď jediná značka ktorá montuje vpredu kvalitné plasty a vzadu je to totálny lowcost a to všetko v tom najdrahšom modeli za 40 tisíc. Inak tie plasty vpredu sú mäkčené iba na prístrojovke, všetko ostatné je preglejka. To by nebol až taký problém ale dizajn stredoveho tunelu je taký, že vodičova noha je neustále v kontakte s tým tvrdým plastom- fail jak vyšitý.
Paráda
| 14. 1. 2019 12:21
Je to opravdu fešák, líbí se mi víc, než evropská verze! :-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
Paráda
| 14. 1. 2019 12:24
vedla nasho dizloveho kladivouna ( ale aj ten nas passat som uz od zaciatku prichodu chvalil za pokrok v dizajne hoc vyslovene krasavec to nie je jasne ) .. aky to zrazu fesak suhlas :yes:
Avatar - Emel
Paráda
| 14. 1. 2019 12:59
No... za mě teda nic extra. Jako celek ok, to je prostě konzervativní sedan. Ale ta přední maska je tomu autu velká, navíc s tím množstvím chromu... jasně, je v tom vidět nový Touareg, ale tady mi ta maska přijde ještě víc okázalá... a na to já si úplně nepotrpím.

Někde jsem viděl nějakou vizualizaci novinky, to by mohlo být fajn (napojení světel na masku ve stylu Tiguanu / Arteonu) - jako jo, ta maska je taky větší než dneska, ale přijde mi to elegantnější:
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
konečně!
| 14. 1. 2019 19:09
Má Passat zase ruční brzdu :yes: Proč nemůže mít ruční brzdu ten evropský???
konečně!
| 14. 1. 2019 22:32
Vyjímečně s tebou Ádo pro tentokrát musím souhlasit. Ale odpovědi se bohužel stejně nedočkáš, jen posměšků či urážek... :-O

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku