Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNekonečné čekání je u konce. Nová Toyota Supra se oficiálně představuje světu
116 komentářů
Blue Sun
že určitě hezky pojede a bude to zážitek ze svezení, ale design jde tedy totálně mimo mě.
beeswax
Asi budu v mensine, ale jakoby tam neco chybelo. Auto super, designove ficury pekne, vnitrek ok, jezdit to bude urcite paradne, ale prijde mi to jakesi scvrkle...jakoby tomu chybelo tak 30cm do delky...
mne naopak pride sympaticke, ze to je tak kompaktne auto... z hladiska ovladatelnosti vec vitana, nebude to holt ziadne GT a diky za to
Tak tak, proste malé kupé, ak by to malo tých 30 cm naviac, je to stredná trieda, akých je tu dosť, takto je to malé, kompaktné a predpokladám agilné, aj za cenu trošku menšej elegancie.
lamal
Nieeeee....
tento screen hovori za vsetko...
[odkaz]
tento screen hovori za vsetko...
[odkaz]
Opakuje sa rovnaka situacia ako pri Skyline.
Krasne auta skoncili ,vitajte ufo dobu. :-!
Krasne auta skoncili ,vitajte ufo dobu. :-!
s GTR R35 som taky problem nemal, jeho nastupca tam uz obavy mam, tiez mam pocit, ze to poriadne pokaslu... nejak az na Lexus v japonsky dizajn neverim, nova Corolla je super a takto dolezite auto naopak min. diskutabilne... rozhodne nie je lubive ani jednoduche... Japoncici su v tom dizajne stale velmi nevypocitatelni bohuzel 😄
Podle mě je to proti studii hlavně moc vysoké
tazisko je nizsie ako na GT86, trocha priestoru na hlavu budis, ked sa tam ma naskladat aj 2m persona tak to este pochopim... co ale nepochopim su tie 3 podivne nasavacie otvory v prednej maske, to fakt vypada ako nepodareny tuzing... tedy aspon pre moje oko... ten vyspuleny nos a podivno pretiahnute svetla by som este nejak skusol, ale ten spodok prednej masky je total priserny... a zo zadu to je zas tak moc vyhrotene, nelubia sa mi ani tie spary medzi prednou kapotou, prahmi s nasavanim vzduchu, cele to je take dočmárané ...
Aj tak mam stale pocit, ze ten predok je silne inspirovany s Prelude 4G...[odkaz] [odkaz]
Aj tak mam stale pocit, ze ten predok je silne inspirovany s Prelude 4G...[odkaz] [odkaz]
Tá výška závisí od uhla pohľadu, z tohto sa naopak zdá ako dosť nízke: [odkaz]
Hm, možná... zajímalo by mě srovnání rozměrů se studií, zkusím to někdy dohledat
[odkaz]
[odkaz]
FT-1 délka 4675, šířka 1970, výška 1225, rozvor 2740
Supra délka 4379. šířka 1854, výška 1292, rozvor 2470
Supra délka 4379. šířka 1854, výška 1292, rozvor 2470
Díky :yes: . No tak to je jasný... něco takovýho jsem čekal, možná teda ne až o tolik. Studie o 11,6 cm širší, 30cm delší a 6,7cm nižší, to je rozdíl jako kráva.
V kontexte uvedeného potom nie je dôvodné vyčítať Supre, že nevyzerá ako koncept, proste skrátiť auto o 30 cm je obrovský rozdiel.
Mimochodom tá výška rozhodne nie je veľká, 1292 mm je nízke, dokonca o chlp nižšie, ako Cayman (ten má 1295 mm).
Mimochodom tá výška rozhodne nie je veľká, 1292 mm je nízke, dokonca o chlp nižšie, ako Cayman (ten má 1295 mm).
:yes:
Inak zaujímavé je porovnanie s Caymanom, ten je takmer identický😒br /> d=4379mm
š=1801mm
v=1295mm
r=2475mm.
Inak zaujímavé je porovnanie s Caymanom, ten je takmer identický😒br /> d=4379mm
š=1801mm
v=1295mm
r=2475mm.
No, a jak parádní, designově, cayman je, protože zákl linka je jednoduchá, důraz je na detaily, světla, zrcátka, místo překřivkované a přeprolisované kastle supry. Jakkoliv si uvědomuju, že auto s motorem uprostřed je trochu jiné zadání než auto s motorem vepředu, prostě to porsche na dané ploše zvládlo o moc líp. 😉
Mig_35
...nebo v černé, ta k těm křivkám bude trochu milosrdnější než červená. Je to trochu ufo - ale je to japonský sporťák - ty vždycky vypadaly šíleně, nebo odvážněji, než evropská a americká konkurence...
Interiér jako kdyby z oka vypadnul BMW, taky bez připomínek.
Tak teď už jen ty ceny.
Btw. stovka za 4,3 - :yes:
Interiér jako kdyby z oka vypadnul BMW, taky bez připomínek.
Tak teď už jen ty ceny.
Btw. stovka za 4,3 - :yes:
Šíleně... to bych se docela hádal. Když se zaměřím na zlatý devadesátky, kdy kralovala Supra, NSX, RX-7 a Skyline - to jsou všechno tvarově celkem konzervativní auta, ne? Hlavně původní NSX, ale i ta ostatní auta, Supra s tím křídlem byla asi největší "odvaz".
A i další - S2000, 200/240SX, Integra, 300ZX atd.
Vlastně mě těch úletů moc nenapadá. Druhá Impreza byla trošku ufo, MX-3 a 100NX vypadaly jako žába, čtyřoká Celica byla trošku odvaz...
A i další - S2000, 200/240SX, Integra, 300ZX atd.
Vlastně mě těch úletů moc nenapadá. Druhá Impreza byla trošku ufo, MX-3 a 100NX vypadaly jako žába, čtyřoká Celica byla trošku odvaz...
Tak řeknu odvážněji, víc než šíleně. Mám je zafixované z Fast and furious a hlavně teda ty tuningové kreace byly šílené, uznávám, že sériové provedení tak moc šílené není.
No dobře, tuningové kreace beru, ale to přece nemůžeš počítat. Ale sériovka? Která je pro tebe šílená? Žádná z nich nemá extravaganci třeba Countache nebo Viperu. Nebo třeba BMW Z1, abychom zůstali více při zemi.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
motorob
Já se nemohu ubránit tomu, že to auto zapadá designové složitosti, přeplácanosti, všech ostatních podobných. Dokonce věřím tomu, že kdyby to nebyla Supra, tedy jakási ikona, tak tady tolik usilovně neklikáme. A také nevidím jedinou fotografii, vše je podle mě jen počítač. I tak bych se samozřejmě rád svezl a přeji hodně prodejních úspěchů.
Něco podobného předvádí Honda se svojí novou Afrikou, která je naprostým odvarem staré motorky.
...ale já konkrétně se o to auto zajímám především kvůli technice a tomu, jak bude jezdit.
Bez urážky, kdyby v tom nebylo srdce od BMW, asi bych nad tím ani nevzdechnul. Docela čumím, že jim BMW pustilo téměř to nejlepší, co má. Odpovědí asi bude to, jak jim pomohli s hybridy...
...ale já konkrétně se o to auto zajímám především kvůli technice a tomu, jak bude jezdit.
Bez urážky, kdyby v tom nebylo srdce od BMW, asi bych nad tím ani nevzdechnul. Docela čumím, že jim BMW pustilo téměř to nejlepší, co má. Odpovědí asi bude to, jak jim pomohli s hybridy...
Stejsn
až je to hnusný. Ale žádný div, nepamatuju si za posledních 10 let na žádnou pěknou toyotu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
praděda7
....styling je překombinovaný....a ta zdeformovaná střecha je opravdová bomba. Kdesi jsem četl že to je kvůli místu pro hlavu pro vysoké postavy. A to se nedalo řešit nějak elegantněji? No uvidíme naživo.
Mechanika důvěrně známá... ok. Z 0-100 4.3s, tak jak se dalo očekávat.
Bohužel takový vůz bez manuálu pro mě nedává smysl..... ;-\
Mechanika důvěrně známá... ok. Z 0-100 4.3s, tak jak se dalo očekávat.
Bohužel takový vůz bez manuálu pro mě nedává smysl..... ;-\
roboss
...prekombinované. Po predné okno ako tak, ale smerom dozadu bieda. Predchádzajúca Supra bola oveľa vyváženejšia. A interiér tiež nepasuje k názvu "Supra".
Corkybell
..hmm..chvilka zamyslenia pri medovej Jelinkovej slivke..
Je len o 14 cm dlhsie ako auto z rodiny GT-86.
Ma o 10 cm kratsi razvor ako GT-86.Bratovrazda?
Kto si uz len kupi GT-86 ked tu bude zakladna Supra,ktora sa bude dat ladit vdaka turbu.
Motor z BMW.Ok,preco nie.
Vsak vsetky Supry boli odjakziva R6.
Ale preco automat?
Vsak v ponuke BMW je M2 Competition s manualom a vykonom 410 koni.
Preco tuto kombinaciu neprebrala Supra?
Chysta Supra tuto verziu v prevedeni Supra GRMN?
Toyota kam smerujes?
Najprv motor od Subaru a teraz R6 od BMW.
Toyoto,to mas fakt za potreby?
Hmmm..a pritom si vyrabala klenot medzi motormi 2JZ-GTE.
Uz ked si tak urputne chcela Toyoto zachovat R6,tak preco si nezachovala aj sedenie 2+2,ktory maju Supry od 78 roku az do ukoncenia mkIV 2002?
Najvyssi cas kupit mkIV,kym zasa nezdrazeju potom co sa teraz objavilo toto ufo a ludia si uvedomia ake krasne a dokonale auta sme mohli kupit koncom devatdesiatok.
Supra uz nikdy nebude Supra a toto auto si podla mna nezasluzi nosit tento nazov na kapote,kedze je to len bastard co vyzera ako ksiltofkatov vlhky sen.
Jbmnt..dopijem posledneho frtana a idem spat.
P.S.viem,viem nemam chlastat a potom vypisovat...
Je len o 14 cm dlhsie ako auto z rodiny GT-86.
Ma o 10 cm kratsi razvor ako GT-86.Bratovrazda?
Kto si uz len kupi GT-86 ked tu bude zakladna Supra,ktora sa bude dat ladit vdaka turbu.
Motor z BMW.Ok,preco nie.
Vsak vsetky Supry boli odjakziva R6.
Ale preco automat?
Vsak v ponuke BMW je M2 Competition s manualom a vykonom 410 koni.
Preco tuto kombinaciu neprebrala Supra?
Chysta Supra tuto verziu v prevedeni Supra GRMN?
Toyota kam smerujes?
Najprv motor od Subaru a teraz R6 od BMW.
Toyoto,to mas fakt za potreby?
Hmmm..a pritom si vyrabala klenot medzi motormi 2JZ-GTE.
Uz ked si tak urputne chcela Toyoto zachovat R6,tak preco si nezachovala aj sedenie 2+2,ktory maju Supry od 78 roku az do ukoncenia mkIV 2002?
Najvyssi cas kupit mkIV,kym zasa nezdrazeju potom co sa teraz objavilo toto ufo a ludia si uvedomia ake krasne a dokonale auta sme mohli kupit koncom devatdesiatok.
Supra uz nikdy nebude Supra a toto auto si podla mna nezasluzi nosit tento nazov na kapote,kedze je to len bastard co vyzera ako ksiltofkatov vlhky sen.
Jbmnt..dopijem posledneho frtana a idem spat.
P.S.viem,viem nemam chlastat a potom vypisovat...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
...barva je přívětivá k prapodivné změti křivek a tvarů. Koncept vypadal sice ne vyloženě hezky, ale zajímavě, série ztratila i tu zajímavost.
Docela mě to mrzí, Toyota by podle prvních rozporuplných reakcí mohla mít problém s využitím potenciálu RWD + R6.
Docela mě to mrzí, Toyota by podle prvních rozporuplných reakcí mohla mít problém s využitím potenciálu RWD + R6.
Ja nie som taký kritický, predná polovica sa mi páči bez výhrad, rozpačitý som z tej línie strechy a zadnej časti, to je trochu prekombinované. Ale s červenou nemám problém, naopak, čo iné dať na malý športiak, šedá nech ostane sedanom.
Inak Briti už majú ceny, je to vraj 52t Ł. To sa samozrejme nedá priamo premeniť na naše, ale niečo napovie porovnanie so Z4, ktorá s R6 začína na 49t Ł. Teda akosi sa nenapĺňajú reči Toyoty, že to bude dostupnejšia alternatíva.
Inak Briti už majú ceny, je to vraj 52t Ł. To sa samozrejme nedá priamo premeniť na naše, ale niečo napovie porovnanie so Z4, ktorá s R6 začína na 49t Ł. Teda akosi sa nenapĺňajú reči Toyoty, že to bude dostupnejšia alternatíva.
ty vole. tak to je trochu zklamání. jak říkáš, mělo to být levnější než Z4...
fakt že jo
...
Prices start at Ł52,693, making the new Toyota more e😜ensive than rivals including the Ł44,000 Porsche 718 Cayman and the Ł46,000 Alpine A110
...
fakt že jo
...
Prices start at Ł52,693, making the new Toyota more e😜ensive than rivals including the Ł44,000 Porsche 718 Cayman and the Ł46,000 Alpine A110
...
V devadesátkách japonské "alternativy" k porschům a ferrari měly tu výhodu, že stály výrazně míň a měly nějaké technologické vychytávky (ať motor nebo podvozek), které jim pomáhaly tehdy technicky rigidním evropským ikonám konkurovat, resp. dávat tu zajímavou a levnější alternativu. Design byl sice vesměs komformní, ale současný.
Nová supra to má v tomto ohledu těžké, na svět se dostala jen díky konfekční technice bmw, nemá tedy žádnou tech. vychytávku, kterou evropská auta nemají, design, ačkoliv se některým tady líbí, jí obecně taky nepomůže, a to je dnes mnohem větší problém než před pětadvaceti lety, protože jak to auto vypadá, je z hlediska prodejů mnohem důležitější, než jak jezdí. Plus cena, která je místo výhodné spíš nevýhodná a na výsledek je zaděláno, bude to prodejní zklamání, což jak webpaja ráno trefně poznamenal, bude mít za následek hlavně to, že žádná další generace už nebude. A to je škoda. Podle mého hlavní příčinou bude design, vypadat supra aspoň z 80% jako koncept, byla by to prodejně jiná story. 😉
Nová supra to má v tomto ohledu těžké, na svět se dostala jen díky konfekční technice bmw, nemá tedy žádnou tech. vychytávku, kterou evropská auta nemají, design, ačkoliv se některým tady líbí, jí obecně taky nepomůže, a to je dnes mnohem větší problém než před pětadvaceti lety, protože jak to auto vypadá, je z hlediska prodejů mnohem důležitější, než jak jezdí. Plus cena, která je místo výhodné spíš nevýhodná a na výsledek je zaděláno, bude to prodejní zklamání, což jak webpaja ráno trefně poznamenal, bude mít za následek hlavně to, že žádná další generace už nebude. A to je škoda. Podle mého hlavní příčinou bude design, vypadat supra aspoň z 80% jako koncept, byla by to prodejně jiná story. 😉
Tak kým Ty ako hlavné meradlo (predajného) úspechu vidíš dizajn, ja to podmieňujem cenou. Ako píšem vyššie, prvý nástrel ceny v GB je dosť pesimistický, ak bude Supra drahšia ako prémiový súrodenec Z4, tak to bude mať sakra ťažké a v tom prípade sa pripájam k vašim predpovediam o predajnom neúspechu a konci Supry nadobro.
Já bych z britských cen ještě nepanikařil, uvidíme, co předvedou u nás. Je fakt, že se jim už povedlo pohřbít GT-86... loni u nás 8ks oproti 34 BRZ... no jasně, proč si kupovat stejný auto za víc peněz. Ale myslím, že o něco levnější než Z4 přece jen bude. A je to kupé, to je pro mě bonus. Ještě nejsem tak chudej, abych jedl plesnivý sejry, pil starý víno a jezdil autem bez střechy.
PS: [odkaz]
GT-86 s 87tkm, v zajímavé oranžové, za 385t... to je pokušení.
PS: [odkaz]
GT-86 s 87tkm, v zajímavé oranžové, za 385t... to je pokušení.
Když jsem šel v létě pro Mondeo, vedle stála za stejné peníze přesně taková 86tka s necelými 40 tisíci km.... vážně jsem se chvíli zastavil a zamyslel, jestli potřebuju kombik >😒]
Tak z logiky veci vyplýva, že kupé by malo byť lacnejšie ako otvorená verzia, ale ako vidíš v GB to tak nebude. U nás ako píšem môže byť situácia úplne iná, ale zase z hľadiska predajných čísel relevantný je britský trh a nie slovenský (český). A Briti celkovo majú kladný vzťah k malým športiakom, takže úspech na jednom z najväčších trhov v EU bude pre osud Supry kľúčový. A byť Brit, mať Supru za 52t a Cayman za 44t... to by nebolo dlhé rozmýšľanie.
Hm, ta GT86 je fakt zajímavá za ty love. 😄
Já ale nikdy nepochopím, proč tam do psí pr... nedá aspoň subaru ten dvoulitr s turbem, stačilo by 50 koní navíc a to auto bude dávat mnohem větší smysl.
Já ale nikdy nepochopím, proč tam do psí pr... nedá aspoň subaru ten dvoulitr s turbem, stačilo by 50 koní navíc a to auto bude dávat mnohem větší smysl.
Ta druhá věta platí hlavně pro nový auto. U ježděnky mi to dává smysl i takhle - relativně levná hračka, u který se dá čekat i celkem finančně nenáročná údržba... možná zkusím přesvědčit manželku, že to je fajn náhrada za Swifta 😄
Že bych zkusil totéž ? 😉 Jenom spíš pokukuju po BRZ.
Hm, a není to jedno? Byly tam nějaké rozdíly ve výbavě a BRZ je jako nová levnější... ale jinak?
Jasně, znáš mě, takže Subaru modrá je rozhodně dobrá... ale tuhle oranžovou bych zvládl 😄
Na inzerci je jedna přesně pro tebe... s automatem 😉 [odkaz]
...a jedna manuální, ale šedivá... to je pro mě no-go. Ale s iudexem máte tu barvu rádi... [odkaz]
Jasně, znáš mě, takže Subaru modrá je rozhodně dobrá... ale tuhle oranžovou bych zvládl 😄
Na inzerci je jedna přesně pro tebe... s automatem 😉 [odkaz]
...a jedna manuální, ale šedivá... to je pro mě no-go. Ale s iudexem máte tu barvu rádi... [odkaz]
Ja už som presedlal na farebné (dosť bolo šedi v mojom živote) a rovnako oranžový je woody. 😉 Mimochodom práve som zistil, že Proceed (čo by mohol byť teoreticky nástupca rodinného povozu) sa robí aj vo výraznej oranžovej: [odkaz]
Jako asi jo....ale BRZ se mi líbí o chloupek víc. Možná je v tom lehká alergie na Aurise 😄
Jinak mi malinko křivdíš jak s automatem, tak s barvama. 😉
Jinak mi malinko křivdíš jak s automatem, tak s barvama. 😉
Zejména když máš oranžové auto s manuálem a já stříbrné s automatem... ale tak rejpnout si můžu 😄
Za mě v designu nevidím podstatný rozdíl, asi by mi to bylo fuk. Víc se mi líbí ten poslední fl, ale tam je holt cena jinde.
Za mě v designu nevidím podstatný rozdíl, asi by mi to bylo fuk. Víc se mi líbí ten poslední fl, ale tam je holt cena jinde.
Tak to je pořádně přepálené zjednodušení..., jednak je barva primárně o odstínu a pak taky stejná barva nesedí každému autu.
V téhle barvě bych si to auto taky nekoupil a stejně tak bych si ho nekoupil s tímhle automatem. A jsem si skoro jistý, že woody i iudex to mají (v tomto případě) stejně. 😉
Neuznávám dělení na barvy a "nebarvy" ve smyslu, že jedno z toho je dobře a to druhé špatně, u mě rozhoduje aplikace na konkrétní auto daný výběr barev (možnosti) k němu, a z toho se pak snažím vybrat to nejlepší... a jestli mi z toho vyjde barva, nebo naopak nebarva je pro mě druhořadé.
Např. aktuálně jsou pro mě dvě top barvy na 911ku - křídově šedá a karmínově červená (na bednu bych dal ještě GT silver) a je mi jedno jestli je to zrovna barva, nebo tzv. nebarva (50 odstínů šedi), mnohem podstatnější je trefení odstínu a to, jak celkově sedí ke konkrétnímu autu, kolům...
V téhle barvě bych si to auto taky nekoupil a stejně tak bych si ho nekoupil s tímhle automatem. A jsem si skoro jistý, že woody i iudex to mají (v tomto případě) stejně. 😉
Neuznávám dělení na barvy a "nebarvy" ve smyslu, že jedno z toho je dobře a to druhé špatně, u mě rozhoduje aplikace na konkrétní auto daný výběr barev (možnosti) k němu, a z toho se pak snažím vybrat to nejlepší... a jestli mi z toho vyjde barva, nebo naopak nebarva je pro mě druhořadé.
Např. aktuálně jsou pro mě dvě top barvy na 911ku - křídově šedá a karmínově červená (na bednu bych dal ještě GT silver) a je mi jedno jestli je to zrovna barva, nebo tzv. nebarva (50 odstínů šedi), mnohem podstatnější je trefení odstínu a to, jak celkově sedí ke konkrétnímu autu, kolům...
Jo, jasně, ale i tak je to pořád auto, s kterým se rád jedu projet jen tak. A to potřebuju. 😉
Ono jedno podmiňuje druhé, designem supra nepotáhne, být levná, pak nad tím kupci přimhouří oko, jestli levná nebude, bude netáhnoucí design o to větším problémem. 😉
Budu to chtít vidět, teď nadšený nejsem a o to víc mě to mrzí. Hodně jsem se na to těšil. Toyota si mohla dovolit být mnohem e😜resivnější než bavorské dvojče.
Veď aj je, skôr či tej e😜resívnosti (zozadu) nie je priveľa: [odkaz]
Inak ani toto sa Ti nepáči? [odkaz]
Inak ani toto sa Ti nepáči? [odkaz]
Hm. Tak náhodou ten pohled přímo zezadu je za mě ok, tam ty tvary zapadnou do sebe... a naopak to stříbrné z předoboku se mi nelíbí, z toho dýchá ta překombinovanost, je tam těch hran a tvarů prostě moc (hlavně kolem zadního kola, ale ani přední světla nejsou úplně ono).
Zadek mi taky asi vadí nejvíc z nějakého zadoboku.
Čím dýl ale ty fotky prohlížím, tím víc si říkám, že to asi bude dobrý... naživo to auto bude asi překvapivě kompaktní a budeš na něj koukat víc shora. Stejně jako mě vždycky znova překvapí, jak je RX-7 FD malý 😄
Zadek mi taky asi vadí nejvíc z nějakého zadoboku.
Čím dýl ale ty fotky prohlížím, tím víc si říkám, že to asi bude dobrý... naživo to auto bude asi překvapivě kompaktní a budeš na něj koukat víc shora. Stejně jako mě vždycky znova překvapí, jak je RX-7 FD malý 😄
Hmmm, tak to mi nějak nekoresponduje s tou proklamovanou dostupností. ;-\
Mimochodem, včera mi Emel Kodiaqa přepočítával na Citiga. Kolik je to teda Citigouček, ať z toho mám lepší pocit ? >😁
Mimochodem, včera mi Emel Kodiaqa přepočítával na Citiga. Kolik je to teda Citigouček, ať z toho mám lepší pocit ? >😁
Dylan McKay
Naprostá bomba od nejlepší značky. Nemám jedinou výhradu. :yes:
Suhlasim a vitam "vyssi level" Supry, vid. Akio Toyoda: "V minulosti jsem strávil bezpočet hodin za volantem staré Supry na okruhu Nürburgring ... nová Supra GR se zrodila testováním na okruhu Nürburgring a mohu čestně prohlásit, že tento vůz je radost řídit a je lepší než kdy dříve"
Ham.
vypadá lépe než na prezentačních fotkách co jsou u článku. Sice vedle Caymanu je to pořád překombinované, ale tak nějak očekávatelně vzhledem k japonskému původu.
[odkaz]
[odkaz]
Markus1
Asi som nejaky zvlastny ale mne to auto pride sexi a pripomina mi moje z4 coupe...som zvedavy na cenu.... design novej z4 ma neocaril... bol som aj na predstaveni zakaznikom a ani nazivo sa mi to moc nepaci...za mna toyota well done
pejcl.jiri
Cena v UK je 52.695 GBP, což odpovídá v přepočtu zhruba 1,5M Kč. Doufám, že místní importér nasadí lepší cenu :yes:
BTW... co je ta ploška mezi spodními rameny volantu? Je to displej, touchpad, nebo jen kus plastu?
Btw. nič sa nespomína o pôvodne avizovanom štvorvalci 2,0T.
S 2,0t se vytasí jistě až později, na launch musí mít nabito ostrými. 😉
..to sa dalo cakat od japanese ,kedze u nich je aj toto moderne a cool
[odkaz]
[odkaz]
Som aj rozmyslal,ze ked nezarobim na pravy RR ,tak kupim ten od neho >😒]
[odkaz]
EMW, nebylo BMW a ani to logo se nelišilo pouze změnou jedné barvy (viz tvůj avatar).
Slovo problém si tu použil ty, tak proč se ptáš mě, "co je za problém"?
[odkaz]
A jestli máš zase problém, tak zkus prášek.
Není EMW, jako EMW, něco si o tom zjisti, než zase začneš štěkat.
Psal jsem logicky o EMW v období s "obšlehnutým" červenobílým logem, nikoli ovšem s nesmyslem co máš jako avatar.
[odkaz]