Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCadillac rozšiřuje nabídku SUV. Nový XT6 může být alternativou velkého Escalade!
14 komentářů
Anonym
Cadillac, potažmo GM do toho šlapou. Po XT4 i XT6, ktomu XT5 a Escalade. 4 SUV .
A připravuje se náhrada za ATS a CTS, takže budou i nové sedany. :yes:
A připravuje se náhrada za ATS a CTS, takže budou i nové sedany. :yes:
Fakt novy sedany? Ja zatim zaznamenal, ze GM kostí sedany napric koncernem a bez nahrady. Vcetne ct6 a xts (u druheho to chapu). Ale pak treba i Impalu, malibu, lacrosse...
CT6 budou těžko rušit, to je skoro novinka, dělá se to chvíli. Oproti tomu ATS je už dost obstarožní věc (7 let) a CTS třetí generace pomalu taky (skoro 6 let).
Náhradou bude Cadillac CT5 [odkaz]
a menší CT4.
CT6 se podle mě přesune do jiné továrny, možná právě do Lansing GrandRiver. Končit určitě nebude, to je šum českých novinářů, kteří z uzavření továren automaticky vyvodili ukončení modelů. XTS taky bude končit těžko, když se prodává pořád dobře a loni se jich prodalo víc jak v roce 2017.
Co asi skončí je Impala a Buick Cascada...
Náhradou bude Cadillac CT5 [odkaz]
a menší CT4.
CT6 se podle mě přesune do jiné továrny, možná právě do Lansing GrandRiver. Končit určitě nebude, to je šum českých novinářů, kteří z uzavření továren automaticky vyvodili ukončení modelů. XTS taky bude končit těžko, když se prodává pořád dobře a loni se jich prodalo víc jak v roce 2017.
Co asi skončí je Impala a Buick Cascada...
No já to právě četl na zahraničních webech, namátkou tady: [odkaz]
Tu CT5 už jsem taky dohledal. Každopádně zrušit CT6 by byla hrozná škoda, je to podle mě jedno z nejhezčích aut na trhu, a to jak z venku tak ze vnitř.
Holt sedany to mají momentálně těžké, všichni chtějí nějaké to SUV a ze sedanů se stává ohrožený druh. V našich končinách jich je jak šafránu.
Tu CT5 už jsem taky dohledal. Každopádně zrušit CT6 by byla hrozná škoda, je to podle mě jedno z nejhezčích aut na trhu, a to jak z venku tak ze vnitř.
Holt sedany to mají momentálně těžké, všichni chtějí nějaké to SUV a ze sedanů se stává ohrožený druh. V našich končinách jich je jak šafránu.
No pár sedanů tu ještě je a nejen amerik...
CT6 se prodává slušně v číně, něco se prodalo i tu v Evropě (jen v čr sou minimálně 4) takže podle mě končit nebude.
Jinak ATS sedan už skončilo, dělá se už jen kupé....
CT6 se prodává slušně v číně, něco se prodalo i tu v Evropě (jen v čr sou minimálně 4) takže podle mě končit nebude.
Jinak ATS sedan už skončilo, dělá se už jen kupé....
Ale zial citam ze predaj CT6 v USA je slaby. V kazdom príade, aj ja si myslim, že by ho mohli presunut a zostat u 2ch sedanov, jeden "mid size" a jeden "full size". V dobe kedy predaj sedanov je tak slaby- staci mid size ako CT5(povedzme troche mensi nez BMW 5 a vacsi nez BMW 3) a ten CT6, ktory je nieco ako nahrada za DTS, XTS, a tak troche aj CTS. S podvozkovymi variantami zakladny model moze byt pre dochodcov a 3.0TT pre sportovo zmyslajucich manazerov.
ATS- ja som to jazdil, skvele auticko, male sikovne, ale nepresvedcilo ma to ako Cadillac. A dnes je doba SUV a CUV? takze XT6 povazujem za skvely a potrebny krok
ATS- ja som to jazdil, skvele auticko, male sikovne, ale nepresvedcilo ma to ako Cadillac. A dnes je doba SUV a CUV? takze XT6 povazujem za skvely a potrebny krok
Takže kdo nejezdí jen město úplně v klídku.
LPG bude trošku za balík, protože přímovstřik 😉