Novinky
Zpět na článek
Cadillac rozšiřuje nabídku SUV. Nový XT6 může být alternativou velkého Escalade!
14 komentářů
Dinar
Spíš za americké ceny benzínu, ale i tak musím říct, že se mi to auto líbí, po delší době pěkné, úhledné a nenabubřelé suv od cadillacu. :yes:
Balkan
Ale zial citam ze predaj CT6 v USA je slaby. V kazdom príade, aj ja si myslim, že by ho mohli presunut a zostat u 2ch sedanov, jeden "mid size" a jeden "full size". V dobe kedy predaj sedanov je tak slaby- staci mid size ako CT5(povedzme troche mensi nez BMW 5 a vacsi nez BMW 3) a ten CT6, ktory je nieco ako nahrada za DTS, XTS, a tak troche aj CTS. S podvozkovymi variantami zakladny model moze byt pre dochodcov a 3.0TT pre sportovo zmyslajucich manazerov.
ATS- ja som to jazdil, skvele auticko, male sikovne, ale nepresvedcilo ma to ako Cadillac. A dnes je doba SUV a CUV? takze XT6 povazujem za skvely a potrebny krok
ATS- ja som to jazdil, skvele auticko, male sikovne, ale nepresvedcilo ma to ako Cadillac. A dnes je doba SUV a CUV? takze XT6 povazujem za skvely a potrebny krok
Anonym
No pár sedanů tu ještě je a nejen amerik...
CT6 se prodává slušně v číně, něco se prodalo i tu v Evropě (jen v čr sou minimálně 4) takže podle mě končit nebude.
Jinak ATS sedan už skončilo, dělá se už jen kupé....
CT6 se prodává slušně v číně, něco se prodalo i tu v Evropě (jen v čr sou minimálně 4) takže podle mě končit nebude.
Jinak ATS sedan už skončilo, dělá se už jen kupé....
jiricekc
No já to právě četl na zahraničních webech, namátkou tady: [odkaz]
Tu CT5 už jsem taky dohledal. Každopádně zrušit CT6 by byla hrozná škoda, je to podle mě jedno z nejhezčích aut na trhu, a to jak z venku tak ze vnitř.
Holt sedany to mají momentálně těžké, všichni chtějí nějaké to SUV a ze sedanů se stává ohrožený druh. V našich končinách jich je jak šafránu.
Tu CT5 už jsem taky dohledal. Každopádně zrušit CT6 by byla hrozná škoda, je to podle mě jedno z nejhezčích aut na trhu, a to jak z venku tak ze vnitř.
Holt sedany to mají momentálně těžké, všichni chtějí nějaké to SUV a ze sedanů se stává ohrožený druh. V našich končinách jich je jak šafránu.
Anonym
CT6 budou těžko rušit, to je skoro novinka, dělá se to chvíli. Oproti tomu ATS je už dost obstarožní věc (7 let) a CTS třetí generace pomalu taky (skoro 6 let).
Náhradou bude Cadillac CT5 [odkaz]
a menší CT4.
CT6 se podle mě přesune do jiné továrny, možná právě do Lansing GrandRiver. Končit určitě nebude, to je šum českých novinářů, kteří z uzavření továren automaticky vyvodili ukončení modelů. XTS taky bude končit těžko, když se prodává pořád dobře a loni se jich prodalo víc jak v roce 2017.
Co asi skončí je Impala a Buick Cascada...
Náhradou bude Cadillac CT5 [odkaz]
a menší CT4.
CT6 se podle mě přesune do jiné továrny, možná právě do Lansing GrandRiver. Končit určitě nebude, to je šum českých novinářů, kteří z uzavření továren automaticky vyvodili ukončení modelů. XTS taky bude končit těžko, když se prodává pořád dobře a loni se jich prodalo víc jak v roce 2017.
Co asi skončí je Impala a Buick Cascada...
jiricekc
Fakt novy sedany? Ja zatim zaznamenal, ze GM kostí sedany napric koncernem a bez nahrady. Vcetne ct6 a xts (u druheho to chapu). Ale pak treba i Impalu, malibu, lacrosse...
Anonym
ta 3,6 jezdí v průměru za 11, kor tahle nová s odpojováním válců 😄
Takže kdo nejezdí jen město úplně v klídku.
LPG bude trošku za balík, protože přímovstřik 😉
Takže kdo nejezdí jen město úplně v klídku.
LPG bude trošku za balík, protože přímovstřik 😉
kyklop
Cenu phm by ešte možno poriešilo lpg, len ma zaráža nízka hmotnosť prívesu vzhľadom k výkonu motora a veľkosti auta >😁
_Karel_
Za americký ceny bych si možná dal říct, to bych asi bych byl ochoten živit i ten motor.
A připravuje se náhrada za ATS a CTS, takže budou i nové sedany. :yes: