V letošním roce se světu konečně představí první sériový elektromobil značky Mini. A prý to nebude jen městské přibližovadlo, má poskytnout i porci sportovních zážitků.
JJ, jen za to trochu "vezmeš" dojezd 320km se zmenší na půlku, ne-li na třetinu >:D Pochybuji, že se 135kW někdo pojede v "eko" režimu... (teda pokud nebude "muset"). Btw není lepší si koupit 141kW benzinový 2l motor a tu jízdu si prostě užít? ;-)
Tento výkon má i BMW i3.. takže s ohledem na majetkové vztahy bych čekal, že tam použijí stejný motor a patrně větší baterku. i3 má na spritmonotru průměr 15 kwh/100 což odpovídá udávanému dojezdu. Toto auto je do města, kde se dá dojezdům věřit a navíc se asi nečeká, že budete jezdit třeba po Londýně 300 km v kuse bez možnosti dobíjení..
Když budeš jezdit jen po městě, tak stačí mít poloviční výkon. Na to je 135kW zbytečný přepich... Navíc design je naprosto sterilní, bez emocí = nuda :no:
Ako auto primárne určené do mesta typu Londýn je to v pohode. JCW to nie je, tak v čom je problém? Inak Issigonis by musel hlavou krútiť nad všetkými novými Miníkmi, už nie sú ani malé, ani jednoduché, ani lacné. :-)
Ono to je u EV jinak. U spalovaku se pro vysoky vykon musi dat do auta velky, tezky, drahy motor, ktery ma pak i vetsi spotrebu, takze ma smysl uvazovat, ze auto s velkym vykonem pro me nema smysl. U EV je vykon limitovan hlavne baterii, takze dat vetsi vykon, ktery se hodi pri rozjezdech neni takovy problem.
Bla bla bla. Mám první verzi BMW i3 s baterií 22kWh (tak malá baterie se už dnes vůbec nevyrábí) a zvládá 124kW. Současná i ta nejmenší baterie zvládne od 150kW nahoru >:-[]
Ano, je 2019. Bohužel. Tisíckrát radši bych se ale probudil tak v roce 1970. Ale samozřejmě ne v husákovském Československu, ale třeba v severní Itálii. :-) To by byl opravdu ten nejkrásnější zmotnělý automobilový sen! :-)