Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mini Cooper SE: První elektrický miník bude čistokrevným hot hatchem

14 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Autor v nadpisu vystřihl pěkný oxymóron - elektro a čistokrevný hot hatche.
ericn
JJ, jen za to trochu "vezmeš" dojezd 320km se zmenší na půlku, ne-li na třetinu >😁 Pochybuji, že se 135kW někdo pojede v "eko" režimu... (teda pokud nebude "muset"). Btw není lepší si koupit 141kW benzinový 2l motor a tu jízdu si prostě užít? 😉
bez_prislusnosti
Tento výkon má i BMW i3.. takže s ohledem na majetkové vztahy bych čekal, že tam použijí stejný motor a patrně větší baterku. i3 má na spritmonotru průměr 15 kwh/100 což odpovídá udávanému dojezdu. Toto auto je do města, kde se dá dojezdům věřit a navíc se asi nečeká, že budete jezdit třeba po Londýně 300 km v kuse bez možnosti dobíjení..
ericn
Když budeš jezdit jen po městě, tak stačí mít poloviční výkon. Na to je 135kW zbytečný přepich... Navíc design je naprosto sterilní, bez emocí = nuda :no:
Arese
Ještě, že se tohoto nedožil sir Issigonis... 😲 😢
Avatar - wakantanka
wakantanka
Myslíš reinkarnované Mini ako také, alebo len toto SE? Pretože ani jedno nemá s pôvodným autom dokopy nič spoločné, len zopár designových odkazov.
Arese
Samozřejmě že elektrickou "SE"! Proti novodobému vzkříšení MIníka by jistě nic nenamítal! 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ako auto primárne určené do mesta typu Londýn je to v pohode. JCW to nie je, tak v čom je problém? Inak Issigonis by musel hlavou krútiť nad všetkými novými Miníkmi, už nie sú ani malé, ani jednoduché, ani lacné. 😄
Avatar - nokia9500
nokia9500
@ericn mám i3 125kW a v eco režimu jezdím dost často
ericn
tak to je vážně pecka a k čemu ti těch 125kW je, když je ani nevyužiješ?
westeros
Ono to je u EV jinak. U spalovaku se pro vysoky vykon musi dat do auta velky, tezky, drahy motor, ktery ma pak i vetsi spotrebu, takze ma smysl uvazovat, ze auto s velkym vykonem pro me nema smysl. U EV je vykon limitovan hlavne baterii, takze dat vetsi vykon, ktery se hodi pri rozjezdech neni takovy problem.
Arese
Dát silnější elektromotor určitě problém není, ale z čeho ho napájet, že? >😒] >😒] >😒]
Avatar - elektrikar
elektrikar
Bla bla bla. Mám první verzi BMW i3 s baterií 22kWh (tak malá baterie se už dnes vůbec nevyrábí) a zvládá 124kW. Současná i ta nejmenší baterie zvládne od 150kW nahoru >😒]

Arese. Cink cink. Budíček. Je 2019.
Arese
Ano, je 2019. Bohužel. Tisíckrát radši bych se ale probudil tak v roce 1970. Ale samozřejmě ne v husákovském Československu, ale třeba v severní Itálii. 😄 To by byl opravdu ten nejkrásnější zmotnělý automobilový sen! 😄