Novinky
125S
0
To já skončil v mým oblín´beným McLarenu F1 a později F1 LM, ale jak píšu nahoře, HP2 byla už akrkádou, který moc nemusim, Porsche bylo poseldní 😒
Přejít do diskuze
No nechci bejt zlej, ale HP2 byla už arkádou a né simulátorem jako Porsche 😉 Jinak zase byly v HP2 pěkný auta jako Lotus, Mc-Laren, Ferrari 360, 550, F50 😄 ,...
Jo, taky jsem slyšel, stejně tak zajímavá mohla být Dora, kterou chtěli umístit na pásový podvozek. Sověti to dotáhli nejdál se strojem "Kondensator", kalibr 408mm [odkaz] , což měla být protiváha americkýho "atomovýho kanonu" a odvozený samohybný moždíř kalibru 420 mm.
Já to myslel, že tvarově to spíš odpovídá samohybným dělům, nebo houfnicím. Většina z nich má totiž nástavbu posunutou dozadu. Samozřejmě že Maus byl "normální" tank.
Chlap, který si neumí hrát je mrtvý. Správný otec si kupuje hračky tak, aby si s nimi sám mohl hrát :-!
Ale ja ťa chápem velmi dobre... >😒] Takm utekaj za sestričkou, nech ti dá tú inekciu pre ukludnenie... A hlavne okolo seba prestaň kopať nožičkami aby si si neublížil ty náš matelko... 😉
No keď som ti pochválil fotky Káčka, hneď si ma napadol a urážal. Tak čo vlastne čakáš, keď sa nevieš slušne chovať?? Najprv sa nauč že k dospelým sa máš správať slušne a potom dačo normálneho napíš ty malý mudrlant... :-!
Když už jsme u těch megalomanských projektů které by asi (určitě) nefungovaly - tak existoval projekt na tzv. zemní křižník - tj. monstrum na pásech vyzbrojené věží z kapesní bitevní lodi a poháněné lodním motorem. Projekt se nazýval Ratte - tedy krysa. Hmotnost se měla pohybovat kolem cca. 1000 tun. Naštěstí se to nedostalo ze stádia výkresů. Něco obdobného nechal vyvíjet i Stalin, kde se projektem zabýval leningradský traktorový závod. Tahle obluda měla mít označení KV-5 a snad existoval rozpracovaný prototyp, zničený při něm. útoku.
Možný to je, zdroje se liší. Na tohle je skoro lepší literatura. Ruská, polská i naše.
Maus se mi zas tolik nelíbí, tedy spíš že nevypadá jako tank, spíš by člověk řek, že to je moždíř, kdyby to mělo tlustší hlaveň. Ale E-100 by bylo asi použitelnější, taky vypadá o něco víc k světu.
Myšičko myš pojď ke mně blíž.. (písnička od Buty). Jo něco mi to říká 😉 140tun, kańon ráže 150mm + 75mm, protiletadlový 20mm kańon.. prototyp je vystaven v muzeu v Kublance (Rusko). Jinak kravina nesmírná 8-s
Koukám, že jste se pěkně rozjeli o bojové technice wehrmachtu. Docela se taky o danou problematiku zajímám. Říká ti něco supertěžký tankzvaný Maus???
no co by došel benzín a do výplaty daleko. Takže:
ehehehe rrrrr (start) heeeen (1st.) hen (vyřazeno) krrrrr (přes zuby) heeeeeen ...
ehehehe rrrrr (start) heeeen (1st.) hen (vyřazeno) krrrrr (přes zuby) heeeeeen ...
Tak mňa zas napadla pri tvojich odkazoch moja automobilová slabosť a to je Ford GT40. To je ešte len ten správny zvuk. [odkaz] tzv. "správny chraplák" :-!
Ještě k tvému zlatému pravidlu. Pokud jsou lidi ochotni dávat o pár milionů více za 911 (a já se jim nedivim), může takto Porsche "rejžovat" na svém dědictví/historii a dotovat vývoj 911, aby se udržela na čele i se starší koncepcí. Podle mého názoru, ale přijde doba (kdy?), kdy tyto finance stačit nebudou. I proto tak "klasická" značka, jako je Porsche, hledá cestu ze současného stavu. Jde-li o finance, cestu již našlo (módní vlnu). Zůstanuli u sporťáků, pak si myslím, že bychom se zde měli častěji bavit o Caymanu. Ten (jeho následovníci) odsune 911 do role prestižní, dost možná pro Porsche finančně zajímavého, ale již ne technicky a výsledkově preferovaného vozu. Až čas ukáže.
Zas tak lehké to nebude. Vyspělých automobilek je dost a dost, ale že by příští týden se tu objevilo 20 nových sportovních coupé, které budou válcovat 911 Turbo, tak to asi ne.
S čím naprosto souhlasím je, že pokud si Porsche podrží dosavadní koncepci (historický odkaz) a reálné výsledky na silnici, nenajde hnedtak konkurenci.
Ikdyž poslední věta je vyřčena jen tak na jedno oko 😄 , tak tady pozor. Sport a tedy i sportovní auta jsou o výsledcích. Pokud se nastart běhu postaví šampion posledních 5 let, kterého v cíli deklasuje nováček, pak zde máme nového šampiona. Jistě, u aut (pro běžný provoz, tím spíš) to není tak jednoduché, ale je zřejmé, kam tím mířím.
S čím naprosto souhlasím je, že pokud si Porsche podrží dosavadní koncepci (historický odkaz) a reálné výsledky na silnici, nenajde hnedtak konkurenci.
Ikdyž poslední věta je vyřčena jen tak na jedno oko 😄 , tak tady pozor. Sport a tedy i sportovní auta jsou o výsledcích. Pokud se nastart běhu postaví šampion posledních 5 let, kterého v cíli deklasuje nováček, pak zde máme nového šampiona. Jistě, u aut (pro běžný provoz, tím spíš) to není tak jednoduché, ale je zřejmé, kam tím mířím.
Že postavit auto jako je GT-R není až takový probém, je i není pravda. Pro vyspělou automobilku s dostatečnou zkušeností, např. Nissan, která není při tvorbě ultimativního auta svázána žádnými "historickými" limity, to problém není. Stejně jako např. pro Audi jejíž první supersport "od zeleného stolu" se s produkty, ve třídě zavedených značek, může také směle měřit. Ve vztahu k Porsche je nutné ale vnímat ono historické hledisko, které, bohužel pro konstrukci ryzího sporťáku, disponuje dnes už velmi přežitou koncepcí. Ale přesto, Porsche z 911ky stále dokáže vydolovat takové vlastnosti, aby se i objektivně dokázalo držet na špici sportovních automobilů. A proč se tak rádo a ochotně drží v rámci oněch historických limitů? Nejlepší odpovědí je pohled na cenový rozdíl mezi GT-R a jeho relat. nejbližším konkurentem od Porsche, tedy 911-turbo. Skoro 2 mil., slovy dva miliony korun, tedy dvě GT-R za cenu jednoho Porsche, to je ono, lepší příklad síly image v praxi se bude hledat jen těžko. Zlaté pravidlo, neměň, co funguje, v automobilovém světě platí dvakrát, a Porsche to ví, proto se nikdy nedočkáme nějakého "lidového" klonu Porsche GT, s cenou do tří mega, degradovalo by to devětsetjedenáctku, a to Porsche nemůže připustit. A že je 911 životaschopná a stále přitažlivá... stačí se jen podívat na fotky posledního faceliftu o pár článků níže, tohle auto, už v základu, má oproti GT-R takové charisma, že i kdyby GT-R, se svým zmixovaným niponkorvetím designem, mělo vzadu osm laufů a pět křídel, pořád to bude, pro milovníka sporťáků ve srovnání s carrerou, auto s přitažlivostí starého trabanta. 😉
Je spousta staveb, které GT-R s prstem v nose strčí do kapsy. Problém to postavit není. Problém je až sériová výroba a peníze na ni.
911 je právě díky tomu, že se drží své koncepce auto s duší.
911 je právě díky tomu, že se drží své koncepce auto s duší.
Bolo by mozne pri rozsiahlych galeriach davat k fotografiam aspon kratke popisky ako nazov auta, model, napr. Porsche xyz a rok? Pri Porsche mi to az tak nevadilo, ale napr. pri starych Fiatoch alebo US autach, to bol dost problem. Uz ked sa na nieco pozerame, tak nech vieme, na co.
Vdaka
Vdaka
Porsche su uzasne a krasne auta (az na jednu vyninku). Ale tvrdit, ze postavit auto ako GT-R nie je az taky problem.... Ak sa na to divas takto, tak coskoro tu mame konkurenciu od automobiliek ako Tata, mozno sa chyti aj Zaporozec, koniec koncov, chce to len pocitac a par vzorcov, vsak. Vari si nemyslis, ze v Zuffenhausene pracuju s logaritmickym pravitkom...
911 je rovnako pocitacovy produkt ako GT-R. Ved podla fyzikalnych zakonov by mala 911 ist zadkom von v kazdej zakrute, nie nadarmo mala davno jedna z nich prezyvku Widow maker...
911 je rovnako pocitacovy produkt ako GT-R. Ved podla fyzikalnych zakonov by mala 911 ist zadkom von v kazdej zakrute, nie nadarmo mala davno jedna z nich prezyvku Widow maker...
To můžeš, není vystavená... Aspoň myslím, chtějí ji ukazovat jen při zvláštních příležitostech... No rozhodně je zajímavá. Měl jsem tu čest dvakrát vidět v provozu. Abys neřek, že jsem lakomej.. 😉 [odkaz]
Jo, nechtěl jsem to psát, protože nevím nakolik jsou ty lesy ve filmu podobný těm skutečnejm v Ardenách. Ta vyváženost, včetně hry na city je tam opravdu citlivě dávkovaná... A pak mam rád ty krátký záběry v díle kdy maj toho "schopnýho" velitele jak útočej směrem z lesa na vesnici, tu německou klasiku - "ladung - feuer!". No vizuálně i vyprávěním, ty osobní tragédie za každým z těch vojáků a zároveň to, že prostě zemře a přijde další, a člověk se s tím jakoby musí smířit. To posouvá ten "film" mnohem dál, než jakýkoliv jiný.
Ja ten serial miluju. Uz jsem to videl xkrat. Nektery dily jsou vylozene o rezbe a nektery jsou zase vic citovy. Podle me perfektne v rovnovaze. Jinak mne sedi Winters, Bull a Spears (ten jak je trosku magor a v jednom z dilu probiha skrz nemcema obsazeny mesto a pak se zase vraci). Lesy v Belgii asi myslis Bastogne a jeste jeden
No tak to byl myslím druhej díl. A pak lesy v Belgii. Já měl dycky rád Guerneryho, ale tam mu to rozcupuje tu nohu.. No fakt si myslím, že lepší válečnej film, byť je to seriál, není.
Máš pravdu. Film zavání propagandou, ale natočený je dobře! O událostech v Somálsku mnohem realističtěji vypovídá stejnojmenná kniha.
Jo Harris i Jude Law (to je teda jméno) zahráli pěkně. Horší bylo to o těch indiánech, to mě nebavilo, myslím že se to jmenovalo kod Navajo. Pearl Harbor není ani válečnej film. To je taková napůl love story. Ale Stalingrad (ted nevím, ono jich bylo myslím víc), to je taky pěknej mord.
asi 2 dny zpatky jsem zrovna koukal na tenhle dil. Je to den seskoku...likvidujou tam pak ty 88ky. Ta scena co popisujes je husta no
Zajímavej. O něm slyším poprvý. No já nevím, mě se z těch úplně současnejch líbí asi jen Leo. Jinak je toho samozřejmě víc. A čím těžší tím mě to víc rajcuje. >😁 >😒]
No já myslím, že těch pár co se jim vešlo dovnitř, plus jedna v hlavni, že tím bojová hodnota klesala na minimum. To byla vyloženě defenzivní zbraň, bez zázemí odkud by přiváželi munici si moc nezastříleli. Kdes přišel na to, že to byly hlubinný pumy? Byť nevím, jestli ten systém není převzatej a upravenej. V principu to vlastně bylo obrovský RPG.
Ale Band Of Brothers je neskutečná řež a fakt pěkně udělaný... Pamatuju myslím druhý díl. Plíží se po louce, kolem palba, jeden se ptá "kde je tu velitelství (nebo tak něco)?" Ten druhej mu odpoví a ukáže někam za sebe. Tak se ten první trochu zvedne hlavu, aby se jako podíval. Hvízd. Kulka skrz helmu. Žádnej patos. Vizuálně to navazuje na vojína Ryana, ale nemá to takovej nepravděpodobnej příběh. Prostě taková 2.světová v Evropě skoro v přímým přenosu.
jj, hezky překroucená akce. Nebýt italů a pákistánců tak tam pochcípali všichni, o tom tam samo nic není ;-\ Ne nadarmo se o Amících říká, že jsou schopni sami porazit kterýkoliv stát světa, ale nikdy sami žádnou válku nevyhrají. I ta Kanada je ve válce porazila. I když pardon v Panamě to zvládli sami
To byla vadná série, na ne zapoměli přimontovat dělo a proto prohráli válku 😉 >😒] >😁
To je smutný, dyt by to byl i boj proti divoké jízdě. Takhle na jedný straně vymejšlej kde co a ve hře auto nezničíš... ;-\
Amíci naposledy dělali dobré válečné filmy v sedmdesátých letech.. teď je to strašný patos.. nejhorší je, ale Pearl harbor! Zlatá Tora, Tora, Tora!
Tak Sherman je typický příklad vítězství kvantity nad kvalitou.. Jeden Panther na 7 Shermanů, brrr.. No co si budem nalhávat do Abramse dělali tanky lepší sověti. I když takový souboj T-80U vs.Abrams.. No nevím na koho si vsadit. :-!
Aha, tak ted si mě dostal. Ten první na barevný má Porsche podvozek, tak si nejsem jistej, jestli nakonec tohle neměl původně bejt podvozek pro K.Tiger, ale myslím, že ne, že J.Tiger byl o něco delší. Musel bych do literatury... 😉 A tím nemyslím Babičku. I když ta je od Němcový... >😒]
Jo, myslím že je. Já vím jak to vypadá, to si nemusíš dělat práci. Persching byl možná horší, ale on si snad ani moc nezabojoval. Já nesnášim Sherman. Prostě to je NEtank. >😁
GTI je asi krapet jinej rocnik...a v ty dobe nemel tyhle moznosti, takze ho kdyztak muzem oznacit za zavistivce >😒]
Já ne, dyt to ani snad žádnou 3d akceleraci nemělo... 😉 A na P75Mhz to běhalo v klidu...
No přesně to mě napadlo, v pondělí usedne GTI k počítači a už budem kovbojové... To si hrál Most Wanted, to bylo docela těžký... Ale na hraní si s autama dobrý. 😄
Presne tak. SE melo 4 extra auta navic. Ted nevim ktery to byly...urcite to byl Ford Indigo a mozna i ta 90ka, Italdesign....nevim
noo lepší jsem na rychlo nesehnal. A stejně mám dycky dilema jestli Königstiger nebo IS-2m. Lones ať se nezlobí, ale Pershing byl ... :-!
Ale abys neřekl, tohle by měl být podle mne taky věž Porsche [odkaz]
Ale abys neřekl, tohle by měl být podle mne taky věž Porsche [odkaz]
No samozrejme nutnost pro všechny plackaře, tolik placek vč. xj220... Škoda že v tu dobu ještě nebyla možná obstojnější grafika.
To ani nevím, až teď jsem si po asi roce zahrál HP2, ale jinak už na to nemam čas ani stroj.
Aby v tom nebyl bordel... [odkaz] Doporučuju, zejména do HP2 se dá dostat spousta krásných aut.
[odkaz]
tady je seznam. Ja mluvil o High Stakes (pro me 4, v seznamu 6). Problem je, ze v seznamu vidim 2 hry, ktery vubec neznam
tady je seznam. Ja mluvil o High Stakes (pro me 4, v seznamu 6). Problem je, ze v seznamu vidim 2 hry, ktery vubec neznam
To ne, ale vynahrazovali to zhoršenými jízdními vlastnostmi. Dnes už se firmy bojí a když auta licencují tak musí být nezničitelné 8-s
Až nás si někdo přečte tak na nás poštve cvokáře >😒]
ale co bych nechtěl po psaní blogu, nic jiného než šibání to být nemůže >😒]
ale co bych nechtěl po psaní blogu, nic jiného než šibání to být nemůže >😒]
No jo, tak nezapomeň že výkon počítačů tehdy nějakej závratnej kolotoč destrukcí neumožňoval v rámci závodních her.
Aha, tak on už to ten systém sám zalamuje, že se mi to dalo až sem na konec. No to neva, tak je tu ten příspěvek 2x. No nějak jsem se nechal zmást a chtěl jsem tvrdit, že to byla verze Henschel. Ale pak jsem si uvědomil, že Tiger(P) pak předělali na (Ferdinand/Elefant) a Königstiger se lišil jen věží.
Presne tak...SLK! To jsem mel hrozne najezdeny...ze jsem se ho horkotezko vzdaval a snazil jsem se nim dostat co nejdal. Tenkrat jsem jeste nevedel co je to metrosexual...dneska bych volil jinak >😁
"hen heeeen" jsi mel koukam stejnej motor jako ja! Ja teda casem vim zapracoval na otackach a jeste startovani jsem se naucil... >😁
mám rád simulátory.. arkády jsou dobré na vyblbnutí, to je fakt.. ale když do něčeho prásknu tak chci aby se to rozletělo na kusy :-!
Právě ta obtížnost se mi líbila.. testdriver byla má oblíbená sekce 😉
P.S.: cos měl proti mému královskému tygrovi? >😒]
P.S.: cos měl proti mému královskému tygrovi? >😒]
O hodne jsi prisel...zlamal jsem na ni 2 joysticky >😁 100x jsem si mohl rikat, ze nezalezi na tom jakou silou tlacim na joy nebo klavesu...porad jsem na to tlacil jako blazen. Vcetne naklaneni do zatacek. Jo a trojka taky nebyla spatna - prvni pursuit mod...dodnes vim nazev oblibeny trate: Atlantica 😉
Nevím no, mě arkády vyhovujou, hry hraju pro zábavu, PU mi přišlo docela těžký, ani ten engine se mi nikterak moc nelíbil, nebo ty tratě, už nevím. Prostě pro Porschefily určitě "must have", pro mě jen další nic moc díl.
Někdo honil auta v kompu někdo na koberci.. hen héééén hen hen hééén (řazení s meziplynem) >😒]
Nevím no, mě arkády vyhovujou, hry hraju pro zábavu, PU mi přišlo docela těžký, ani ten engine se mi nikterak moc nelíbil, nebo ty tratě, už nevím. Prostě pro Porschefily určitě "must have", pro mě jen další nezajímavý díl.
Ja hral naposledy neco, kde hlavni bastard jezdil v M3 a tu jsem hrozne chtel projet, takze jsem to dohral i bez cheatu. Ale byla to jinak hrozna pakarna >😁 Doufam, ze nas cte GTI...budeme oznaceni za "plejstejšnový kovboje"!
dvojku jsem neměl tu čest, tedy jen málo u kámoše... až od trojky, ale tu si taky pamatuji matně
Ja uz ani nevim v cem jsem na konci jezdil...Ale McL to asi nebyl, protoze toho jsem vzdycky dovezl na srot a XKR se mi blbe ovladalo. Vim, ze prechod na silnejsi auto byl pro me docela problem nez jsem si zvyknul 😄 Jinak jeste zpatky k NFSII : pamatujete tu slideshow? To byla bomba 😄
A to nemluvím o tom jak se tam dalo skvěle s těma autama podnikat. A tuning tam byl vlastně taky... v té hře prostě bylo všechno :yes: :yes: :yes:
Aha.. Já Unleashed nikdy nehrál, jen pokusně abych se "svezl" s XJS. Jinak mě Unleashed nechytlo, bylo moc.... no jak to říct a neurazit, prostě moc Porsche.
Porsche 935, byla to prémie v Porsche Unleashed. Abys ji odblokoval, musel jsi porazit vždy testovacího řidiče. Tak se tam dala odblokovat 911 2,7RS, 550 Spyder, 935 a GT1
Já zásadně končil poslední ve svém XKR. >😒] >😁 Než jsem pochopil, že když vyměním Ford TS50 za Jaguar XJR15 tak mám šanci...
ten byl taky super, ale já zásadně jezdil v konkurenci McF1, a to Mercedes Bend CLK-GTR [odkaz]
Čemu říkáš Moby Dick? Já jsem MW ani nedohrál, ale načítoval jsem to, abych si mohl tunit auta. Hlavně kola atd. Na ty nálepky a hlavně ty kity na to mě moc neužilo.
NFS Hot Pursuit 2. Tu mám asi nejradši. Navíc do ní existuje spousta pěknejch aut a má krásný tratě. Zejména ty středomořský mám rád.
Po podzemce jsem to už nehrál.. zanevřel jsem na to.. občas projedu Moby Dicka, ale tot vše.. ten zvuk když pustíš nohu z plynu je prostě uááá..
No Untrgrunt je strasnej, ale MW uz zase jde, dokonce i některý tuningový doplnky docela jdou... Já si třeba udělal Mustanga v národních barvách, švestková modř s bílým a červeným pruhem. 😉
no "tuning" verze s čočkama je od designerské firmy Strosek, má na svědomí jak 944,968 tak sdamozřejmě i 911
zkoušel zkoušel.. nevím v kterém rallye simulátoru byla i skupina B, to byla taky radost! Hlavně P205!
:yes: :yes: :yes: tak pod toto sa podpisem, a 2x pociarknem 😉 ja som to cele presiel asi 4x
Gratuluji k mazlíkovi! :yes: Mi se vždy líbila verze od Rinspeedu, kde místo vyklápěček byly "čočky"
Jám jako zarytý Porsche fanda od mala přeji Porsche jen to nej!
Díky Ferdinande!
Mám tu čest jezdit s Tvým odkazem!
Díky Ferdinande!
Mám tu čest jezdit s Tvým odkazem!
Postavit takové auto jako je Nissan GT-R, není až takový problém.
Porsche si drží svůj vzhled a koncepci už pěknou řádku let. GT-R je jen počítačový produkt bez duše.
Porsche si drží svůj vzhled a koncepci už pěknou řádku let. GT-R je jen počítačový produkt bez duše.
A co predchozi dil? Kde byl tusim opet McLaren F1! A myslim, ze i vubec prvni moznost zniceni auta v NFS >😁 To mi delalo velky problemy...Jinak NFS II je legendarni, tusim ze pak byla i nejaka rozsirena verze ne? Special Edition myslim...ale uz nevim co navic obsahovala
Jo člověk než to dostal do ruky.. a ten zvuk když člověk pustil v plné rychlosti nohu z plynu.. uááá
A pak ve dvojce se perfektně driftovalo s Lotusem Esprit :yes: jo a v tom NFS Porsche jsem měl jako mladej svišť občas problém udržet první Turbo a 935 na silnici :-! >😁
No jasně akorát si nejsem jistej jestli uhýbali >😁 ty tratě v dnešních hrách taky nemají obdoby, dalo se jezdit půl hodiny křížem krážem všema odbočkama 😉 :yes: :yes: :yes:
No já si pamatuju i dobu, kdy jsme s kamarádem byly vyplesklý z Dogde Viper v demu! k prvnímu NFS.
Jo NFS Porsche.... nejlepší hra co jsem kdy hrál :yes: dokonce se tam dalo i blikat blinkrama 😉 >😁
Steve McQueen a jeho film Le Mans. V hlavní roli Steve McQueen a Porsche 917.
[odkaz]
legendární start (tlukot srdce je nezapomenutelný! to jsem prosím viděl film v šesti letech! (21let zpět))
[odkaz]
trocha nehod [odkaz]
[odkaz]
legendární start (tlukot srdce je nezapomenutelný! to jsem prosím viděl film v šesti letech! (21let zpět))
[odkaz]
trocha nehod [odkaz]
Jedno z mých nejoblíbenějších. Prvně jsem jej spatřil v NFS: Porsche Unleashed a hned jsem se do něj zamiloval.
[odkaz]
ten zvuk motoru je prostě ...
[odkaz]
[odkaz]
ten zvuk motoru je prostě ...
[odkaz]
dovolim si ta poopravit😒br />
VW je oproti inym automobilkam o krok vpred a Porsche je od VW tiez od krok vpred ...tak ak dobre pocitam ..."vzdy o dva kroky vpred" 😉 ....no pred NISSAN-om GT-R je zase o krok vzad >😁
Ale zachovala. Netrvalo to 60.let, ale 40. A je to prave letos, co Jaguar XJ oslaví čtyřicátiny. 911 je o 5 let starší takže letos oslaví "polokulatiny".
klasik klasiku 60 let stejny look stejny profil.maloktera a snad zadna automobilka si neudrzela stejnou nezamenitelnou vizaz u svych stezejnich modelu.jsem asi sam,ale me se nejvice libi 968 kabrio.