Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Mondeo přijíždí v modernizované podobě. Nabídne hybridní kombi a moderní turbodiesel
45 komentářů
Elixir
Je toto facelift alebo nie je?
[odkaz]
Zadne svetla ma inovovane s full LED (pred FL kombi nemalo full LED), ale zase toto auto ma povodnu masku a automat s pakovym volicom namiesto kruhoveho volica, ktory by prave FL uz mal mat.
btw: na fotkach v clanku je automat s dvoma rozdielnymi volicmi: pakovym aj kruhovym. Takze ako to teda bude?
[odkaz]
Zadne svetla ma inovovane s full LED (pred FL kombi nemalo full LED), ale zase toto auto ma povodnu masku a automat s pakovym volicom namiesto kruhoveho volica, ktory by prave FL uz mal mat.
btw: na fotkach v clanku je automat s dvoma rozdielnymi volicmi: pakovym aj kruhovym. Takze ako to teda bude?
To je Hybrid, meziprodukt... u Fordu oblíbené. Pak za pár let, až se budou tato auta prodávat jako desetiletá-patnáctiletá, se budou na Fordklubech vést války, co, že je to za model, jestli to bylo bourané, že to má část z faceliftu a část ne >😁 Myslím, že je to nějaká Fordí úchylka >😁
Na druhou stranu, asi nebude problém předFL překopat na poFL
>😒]
Jen se vymění pár dílů >😁
Na druhou stranu, asi nebude problém předFL překopat na poFL
>😒]
Jen se vymění pár dílů >😁
Je to predface, ako už vyššie vysvetlil Ozzy, keď Ford priebežne niektoré veci zmenil už v rámci medziročných drobných vylepšení.
Ten volič automatu je otázny, na fotke 11 nie je manuál? Ale je dosť dobre možné, že nejaké základnejšie verzie budú mať "starý" pákový volič a lepšie verzie budú mať "modernejší" otočný (a.k.a. gombík na šporáku).
Ten volič automatu je otázny, na fotke 11 nie je manuál? Ale je dosť dobre možné, že nejaké základnejšie verzie budú mať "starý" pákový volič a lepšie verzie budú mať "modernejší" otočný (a.k.a. gombík na šporáku).
Na té fotce 11 je automat předFL verze, mám stejný >😁 Asi se jim připletla nějaká fotka toho mezigeneračního hybridu >😁
praděda7
v této šedivé barvě sluší..........ale kam až (díky ekošílencům) se propadlo v benzinových motorizacích je KATASTROFA! >😒] ( US verze Fusion měla v roce 2016 v útrobách V6 motor s 325 k)... :yes:
coubes
Mondeu to zvenčí slušelo i před tím, tenhle drobný makeup mu sice sluší, ale facelift měl proběhnout uvnitř. Palubka je prostě strašná.
_Karel_
Za mě dobrý, fešák :yes:
Interiér opravdu prokoukl, a přitom jen udělali díru do středové konzoly - hodně to pomohlo :yes😒br /> Edit: tu díru - koukám - mají i stávající verze.
Interiér opravdu prokoukl, a přitom jen udělali díru do středové konzoly - hodně to pomohlo :yes😒br /> Edit: tu díru - koukám - mají i stávající verze.
fOE
Lip se to popsat asi neda. Pokud mnelo mondeo uz pri svem uvedeni v evrope skluz, tak dnes je tech duvodu na to mondeo koupit jeste min. Jen protahovani nevyhnutneho, chce to novou generaci, nic jineho nema sanci zasadne pomoct.
Nove stare auto. To je Mondeo uz od chvile kedy prislo na europsky trh. Od Fordu to bol tazky fail, urobit "globalny" model, ale v Europe ho predavat az o dva roky neskor. Uz vtedy bolo tak okukane, ze bolo zrele na facelift. Teraz sa to uz zachranit neda...
kuny
To bývalo krásné auto.
Dnes je to takový americký humpolák. Když to srovnám s Passatem, tak vnitřní prostornost o něco většího auta (Mondea) je tristní. Zejména chudák spolujezdec - nějak mu tam zapomněli udělat prostor na nohy.
Za mě velice blbě obestavený vnitřní prostor, byť auto samo o sobě jezdí pěkně.
Nedivím se, že prodeje vadnou.
Dnes je to takový americký humpolák. Když to srovnám s Passatem, tak vnitřní prostornost o něco většího auta (Mondea) je tristní. Zejména chudák spolujezdec - nějak mu tam zapomněli udělat prostor na nohy.
Za mě velice blbě obestavený vnitřní prostor, byť auto samo o sobě jezdí pěkně.
Nedivím se, že prodeje vadnou.
WinDiesel
Ford Panther střídá podobně objemný DW10F od PSA.
Už 2 roky pohání v užitkové verzi Fordy Transity, zatímco DW10F už 4 roky pohání Boxery a Jumpery.
Bývalý Ford Puma byl nesmrtelný motor, jen vstřikování Delphi nebylo dostatečně robustní.
DW10F má ale také vstřikování Delphi, nyní už robustní a prakticky bezporuchové.
Nový Ford Panther "zdědil" vstřikování Continental od svého předchůdce Ford Puma 2,2 litr.
Rozdíl je tedy v tom, že dříve používali v PSA motory Ford Puma 2,2 litr pro Boxery a Jumpery a Ford používal DW10F 2,0 litr v osobních vozech. To skončilo a obě skupiny mají nyní svoje motory o jednom objemu různě nastavené pro užitkové a osobní aplikace.
PSA samozřejmě vnutí svoje motory Opelu a Ford se snaží sdílet alespoň částečně výrobu s VW. Komické je že Ford e😜andoval s motory Puma do USA, kde dříve nebyly, a to i menších užitkových autech i ve velkých třeba F150 (6-vál 3,0 litr).
Nouze naučila housti i GM, který musí po odprodání Opelu něco dělat s dieselovými motory, tak je pere do USA 😄
Třeba Colorado (4-vál) ale i Silverado (6-vál, 3,0 litr) a motory o menších objemech 1,6/2,0 i do menších osobních vozů.
Už 2 roky pohání v užitkové verzi Fordy Transity, zatímco DW10F už 4 roky pohání Boxery a Jumpery.
Bývalý Ford Puma byl nesmrtelný motor, jen vstřikování Delphi nebylo dostatečně robustní.
DW10F má ale také vstřikování Delphi, nyní už robustní a prakticky bezporuchové.
Nový Ford Panther "zdědil" vstřikování Continental od svého předchůdce Ford Puma 2,2 litr.
Rozdíl je tedy v tom, že dříve používali v PSA motory Ford Puma 2,2 litr pro Boxery a Jumpery a Ford používal DW10F 2,0 litr v osobních vozech. To skončilo a obě skupiny mají nyní svoje motory o jednom objemu různě nastavené pro užitkové a osobní aplikace.
PSA samozřejmě vnutí svoje motory Opelu a Ford se snaží sdílet alespoň částečně výrobu s VW. Komické je že Ford e😜andoval s motory Puma do USA, kde dříve nebyly, a to i menších užitkových autech i ve velkých třeba F150 (6-vál 3,0 litr).
Nouze naučila housti i GM, který musí po odprodání Opelu něco dělat s dieselovými motory, tak je pere do USA 😄
Třeba Colorado (4-vál) ale i Silverado (6-vál, 3,0 litr) a motory o menších objemech 1,6/2,0 i do menších osobních vozů.
Lištu zasahující do světel na 5. dveří už má Mondeo od léta 2018, celkem se mi líbí, přední maska na úvodce bych tipl, že bude ST line, srovnání s Titaniem v galerii je taky trochu zvláštní. Počkám si na běžné Mondeo Trend a Titanium. (Edit, na konci jsem se doklikal k porovnání Titanií, tam ten rozdíl opravdu moc drastický není... neříkám, že se mi nelíbí, ale asi nic závažného se neudálo)
Kola z ST line se dají taktéž už nějaký pátek koupit na stávající Mondeo.
[odkaz]
Líbí se mi kola u verze Titanium.
V interiéru se nic nezměnilo až na jednu pro mne podstatnou věc - volič převodovky... proboha, proč koružek?! Stávající AT volič je naprosto dostatečný a i vypadá dobře....
A přibyla kolečka u výdechů klimy na středovém panelu, což už mají Mondea z léta 2018...
Technicky - nové motorizace EcoBlue by měly být už vlastní výroby Ford, jsem na ně zvědavý, doteď Mondeo jezdilo na motorech PSA, které patří k tomu lepšímu hlavně co do spolehlivosti, takže to byla sázka na jistotu, kdežto poslední motorizace Ford TDCi byly katastrofa >😁 . Taky auto příjde o dvouspojku u verzí TDCi, která možná není nejrychlejší na trhu, ale je velmi komfortní a neškube.
Tyto informace v článku chybí 😐
Navíc, kde jsou informace o motoru 2.0EB ? A co 2.0 TDCi Biturbo ? EDGE ho po fl. dostane, Mondeo ne ? Vím, že nelze kombinovat s AWD, ale i přesto, nebude ?
A co verze ST ? Proslýchá se, že má po faceliftu přijít, bude mít 2.3 EB? Nebo americký 2.7 V6EB ?
Pro rodinné účely takový dvoulitr naprosto stačí.
Ono to auto není tak těžké, jak se zdá z fotek a i stávající 118kw Ecoboost na běžnou jízdu stačí, nicméně v této kategorii, pokud už někdo kupuje benzín, tak už zvolí to nejsilnější, viz Superb či Arteon s 2.0TSI, proto možná by bylo logičtější vynechat stávající Ecoboost 2.0 a nahradit ho 2.3/2.7V6, což by mohlo přilákat tyto zákazníky. No, nechme se překvapit. Ford dle mého názoru chce v Evropě válčit hlavně Fokusem, povýšil ho i množstvím verzí do zajímavého produktu, kdy můžeš mít levný Trend i výkonný RS, oplastovaný Active a podobně... Vybere si "každý".
Já vidím pro firmy i chudší zákazníky jako dobrou verzi 88kw 2.0TDCi, na dálnici dostatečné, malá spotřeba, velké auto... Uvidíme jaké budou ceny.
Ale naftových 132 kW je zrejme dynamicky/pružnosťou niekde inde.
[odkaz]
Jen tady takové srovnání, že ta auta nejedou ve skutečnosti tak rozdílně.
Jinak ze 180k mondeo drzi s VAG krok souhlasim...
...drzi krok s 150k. >😒] >😒]
[odkaz]
A stou dynamikou, hodně mě vytáčí, jak to zde hodnotí lidí , co s tím autem nikdy nejeli. Není to raketa, ale v provozu poznám, že tam ty koně jsou 😉
[odkaz]
[odkaz]
dalsia vec, v testoch s meranim hmotnosti to take zle nebolo tiez, lebo aj ostatne auta boli overwight, snad okrem mazdy 6. V celkovom porovnani je mondeo tazsie o 100kg max.
Dalsia vec, mondeo malo spomedzi konkurentov aj vzhladom na vytykanu hmotnost najkratsie brzdne drahy.
[odkaz]
[odkaz]
Já ho vidím všude, je v cenících i v konfigurátoru. Sup ho tam má už čtvrt roku
A u vás ho vidím také, druhá nejdražší konfigurace po BiTDI, za 43 030 eur. Arteon 47 780,- eur. V konfigurátoru je také máte oba s 2.0 TSI.
[odkaz]