Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v roce 2018: Mírný pokles prodejů, Škoda předstihla Fiat a Audi
41 komentářů
Blue Sun
a roční pád o dvanáct procent? Trochu nechápu, tak špatná auta nemají.
tam to bude asi o dizloch... obecne mame uz prepad dizlov ... a co audi to dizel takze tam to stoji a pada .. teda v tomto pripade pada na motoroch ...
auta maju paradne a dnes su za mna uz najlepsi z D3 .. mne sa paci napriklad nove A1 a tam konecne mas len benziny uz biznisu navzdory .. chvalim tento krok :yes:
auta maju paradne a dnes su za mna uz najlepsi z D3 .. mne sa paci napriklad nove A1 a tam konecne mas len benziny uz biznisu navzdory .. chvalim tento krok :yes:
No když neměli 3 nebo 4 měsíce v EU co prodávat, tak moc nezáleží na tom jaká mají auta. Na druhou stranu mimo EU prodávají víc aut než v EU a třeba v Číně měli velký růst, takže celkový propad za všechny trhy mají jenom 3,5%.
To neměl celý koncern a přesto jediné Audi má takový propad.
To není pravda, Škoda, Seat nebo VW měly alespoň ty nejzákladnější modely a měly co prodávat. Stačí se podívat na měsíční propady od září do prosince jednotlivých značek a u Audi byly ty propady násobně větší. A třeba Škodovka je na tom cca od listopadu s nabídkou modelů prakticky stejně jako před WLTP zatímco Audi ani teď v lednu zdaleka nemá v nabídce původní repertoár.
Ale houby. Škoda měla asi 3 měsíce vypnutý konfigurátor, nešlo objednávat.
Jo tak to mi vysvětli jak asi Škodovka dokázala v Evropě prodat
v září 46,8 tis. aut a rok předtím 65,5 tis.
v říjnu 56,7 tis. aut a rok předtím 57,1 tis.
v listopadu 61,7 tis. aut a rok předtím 61,35 tis.
v prosinci 48,6 tis. aut a rok před tím 49,9 tis.
Pokles byl v září a pak se prodeje více méně dostaly na předchozí úroveň.
v září 46,8 tis. aut a rok předtím 65,5 tis.
v říjnu 56,7 tis. aut a rok předtím 57,1 tis.
v listopadu 61,7 tis. aut a rok předtím 61,35 tis.
v prosinci 48,6 tis. aut a rok před tím 49,9 tis.
Pokles byl v září a pak se prodeje více méně dostaly na předchozí úroveň.
Nemám ponětí, ale minimálně v ČR měli měsíce zaražené objednávky. Asi měli skladové zásoby.
Ale podstatné je, jestli prodávali a vyjma září škodovka prodávala jako minulé roky. Naopak Audi mělo v září propad ze 79 tis. na 31,6 tis., v říjnu ze 66,5 tis. na 31,2 tis. v listopadu z 65,4 tis. na 38,6 tis. a v prosinci z 55,5 tis. na 44,6 takže zdaleka ještě nejsou na svém. Když to vezmu kumulativně za ty čtyři měsíce, tak Škodovce spadly prodeje o nějakých 8%, Audi skoro o polovinu. Proti Škodovce úplně jiná píseň.
Co na tom nechápeš = chování V6 TDI plnících WLTP je hodně mimo realitu konkurenčních motorů. Za to miliony vydá jen fakt hodně zaslepenej fanda. Konkurence je úplně jinde
Schytal sem za to od Karla Xindly a podobný = nicméně Vaculíkovo pořadí naftovejch třílitrů: s náskokem R6 od Mercedesu pak díra pak R6 od BMW pak dlouho dlouho nic a na konci všeho V6 3.0 TDI prostě platí = to je prostě dnešní realita
I ve srovnání s mainstreamem typu Jeep V6 3.0 CRD od VM Motori celkem jednoznačně prohrává
Třeba to časem zvládnou dát dohromady a třeba zvládnou na WLTP předělat V8TDI a trochu to zvedne prodeje = ale teď sou měsíce hodně mimo realitu. Náskok konkurence díky lepší technice je drtící
Pro Audi nehraje ani no problem fungující R4 2.0TDI = nejlepší v nejslabší verzi = všichni hodnotící se shodnou na paradoxu = že lepší je a líp se jezdí se slabší a slabší verzí. To až tak asi nevadí v mainstreamovejch značkách = do prémie Audi chce člověk holt asi silnější. Takže třílitr neni teda je tak špatnej a zoufale reagující = že teď fakt ne. Pro někoho atraktivní V8TDI = aktuálně neumí WLTP = takže teď taky ne. A R4TDI = lepší sou slabší verze
Pro Audi aktuálně až neuvěřitelně špatně = neni divu že rok co rok vyhazovali šéfy technickýho vývoje
Schytal sem za to od Karla Xindly a podobný = nicméně Vaculíkovo pořadí naftovejch třílitrů: s náskokem R6 od Mercedesu pak díra pak R6 od BMW pak dlouho dlouho nic a na konci všeho V6 3.0 TDI prostě platí = to je prostě dnešní realita
I ve srovnání s mainstreamem typu Jeep V6 3.0 CRD od VM Motori celkem jednoznačně prohrává
Třeba to časem zvládnou dát dohromady a třeba zvládnou na WLTP předělat V8TDI a trochu to zvedne prodeje = ale teď sou měsíce hodně mimo realitu. Náskok konkurence díky lepší technice je drtící
Pro Audi nehraje ani no problem fungující R4 2.0TDI = nejlepší v nejslabší verzi = všichni hodnotící se shodnou na paradoxu = že lepší je a líp se jezdí se slabší a slabší verzí. To až tak asi nevadí v mainstreamovejch značkách = do prémie Audi chce člověk holt asi silnější. Takže třílitr neni teda je tak špatnej a zoufale reagující = že teď fakt ne. Pro někoho atraktivní V8TDI = aktuálně neumí WLTP = takže teď taky ne. A R4TDI = lepší sou slabší verze
Pro Audi aktuálně až neuvěřitelně špatně = neni divu že rok co rok vyhazovali šéfy technickýho vývoje
Zajímavé, jak s tím zoufalým motorem V6, který mají jako jeden z mála v nabídce po WLTP, a co je horší než motor z Jeepu, vyhrávají srovnávací testy s konkurencí jak na běžícím pásu.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nojo je to hrůza kterou fakt hlava nebere a jak správně opakuješ = i ten mainstreamovej Jeep a jeho VM Motori funguje líp. Holt se to mezi lidma rozneslo = no ono stačí navštívit dealera a projet se = a viz statistiky a propady prodejů o 50-60% = lidi to logicky nekupujou
Jak si to vysvětluješ ty?
Jak si to vysvětluješ ty?
Tak, že když s jediným motorem v q7, q8 nebo a6, a7 nebo A8 prodali v prosinci 44 tis. aut proti loňským 55 tis. aut viz statistika uvedená nahoře, tak až naběhnou další motorizace, tak se vrátí bez problémů na loňská čísla a zároveň z toho plyne, že lidé V6 kupují, konec konců v řadě případů nemají u Audi nic jiného na výběr.
Mimochodem LR nebo Nissan mají v Evropě ještě větší meziroční propad než Audi a samozřejmě to není nějakým špatným motorem, ale pomalým náběhem modelů/motorizací po WLTP stejně jako u Audi.
Mimochodem LR nebo Nissan mají v Evropě ještě větší meziroční propad než Audi a samozřejmě to není nějakým špatným motorem, ale pomalým náběhem modelů/motorizací po WLTP stejně jako u Audi.
No tak ty asi ty zoufalý prodlevy majitelům přeješ
Já bych jim přál spíš sladění převodovky a motoru = úrovně toho R3 1.2 v levnym Pažoutu = snad se na tu úroveň Q7 a 8 a A6, 7 a 8 dostanou
Já bych jim přál spíš sladění převodovky a motoru = úrovně toho R3 1.2 v levnym Pažoutu = snad se na tu úroveň Q7 a 8 a A6, 7 a 8 dostanou
No zoufalé, 17 bodů z 20 možných u q7 a 18 bodů z 20 možných u Touarega za převodovku sice není jako 19 bodů u X5, ale k zoufalosti to má dost daleko.
[odkaz]
Navíc když je občas váhající převodovka prakticky jediná vada na celém autě a v ostatních disciplínách (dynamika, komfort, jízdní vlastnosti, agilita, pružení, prostornost) konkurenci smázne, tak se s z toho majitelé asi úplně nezblázní.
[odkaz]
Navíc když je občas váhající převodovka prakticky jediná vada na celém autě a v ostatních disciplínách (dynamika, komfort, jízdní vlastnosti, agilita, pružení, prostornost) konkurenci smázne, tak se s z toho majitelé asi úplně nezblázní.
Preferuju pravdivou seriózní novinařinu i když uznávám že prachy za reklamu maj velkej vliv = na oooobjektiVWitu 😄
Občas? 😉
Občas? 😉
Samozřejmě je to špatnym motorem = když musí plnit emise = je to docela katastrofa nemající obdoby = proto Audi nedohání MB a BMW jak slyšim celej život = ale aktuálně se jim brutálně vzdaluje. Náskok zrovna v těch naftovejch třílitrech = je drtivej
Nebo tys fakt sežral tu okecávačku o důvodu proč jedině koncern nemá homologace? >😁 >😒]
Nebo tys fakt sežral tu okecávačku o důvodu proč jedině koncern nemá homologace? >😁 >😒]
Možná by sis měl dojít vyzkoušet reakce aktuálního V6TDI a skvělý ZF8HP
A pak pro porovnání něco fakt tuctově mainstreamovýho = typu Pažout 308 tři válce 1,2 a 8st. Aisin. Sem zvědavej jak ty popíšeš ten docela drtivej rozdíl
Jak ho cítí kupující = je vidět na prodejích
Uvidíme co bude po WLTP s V8TDI = měsíce běžej a zatim sem žádnou info nezaznamenal = což je taky zajímavý. Tuhle tu někdo psal že bude i v A6 apod. = to se mi moc nechce věřit. No uvidíme = to že VW nestíhá narozdíl od všech konkurentů homologace je bajka = to už si asi uvědomujou všichni. Asi jako když při Dieselgate tvrdili že jim hrozí možná až bankrot. Nebo blábol že emisní limity sou příliš přísný = a fakt jim to lidi žrali
A pak pro porovnání něco fakt tuctově mainstreamovýho = typu Pažout 308 tři válce 1,2 a 8st. Aisin. Sem zvědavej jak ty popíšeš ten docela drtivej rozdíl
Jak ho cítí kupující = je vidět na prodejích
Uvidíme co bude po WLTP s V8TDI = měsíce běžej a zatim sem žádnou info nezaznamenal = což je taky zajímavý. Tuhle tu někdo psal že bude i v A6 apod. = to se mi moc nechce věřit. No uvidíme = to že VW nestíhá narozdíl od všech konkurentů homologace je bajka = to už si asi uvědomujou všichni. Asi jako když při Dieselgate tvrdili že jim hrozí možná až bankrot. Nebo blábol že emisní limity sou příliš přísný = a fakt jim to lidi žrali
Měl by ses nad sebou zamyslet. Tady se nosí odkazy, které s danou diskuzí buď nesouvisí nebo dokládají opak toho, co tvrdíš, eventuelně je úplně nejlepší svá tvrzení nijak nedokládat. Proto ty dva :no: 😉
Kdy si zase otočil a odkdy si zase myslíš že V6TDI ve verzi plnící WLTP funguje jak má? 😄
Od 2018 škoda patří mezi skutečné světové hráče v mainstreamu. A to bez toho aby měla v zádech velký domácí trh naopak dokáže si podmaňavat extrémně úspěšně cizí trhy se silnými domácími značkami.
Fakt neuvěřitelný. :yes:
ambiciozna skoda ma ovela vacsie moznosti ako zaspavajuci fiat to vieme uz poniektori davnejsie co ten trh kusok sledujeme... a pockajme este ked pride bracek arony a t-crossu a neskor aj nova octavka ... navyse fiat sa prepada aj v amerike s 500L a 500X ... tam je to uz len kusovka... uz len cakam kedy opat z us trhu odidu ... smutne ale tak ked nie su nove vozy tak nemoze byt ani uspech.. konkurencia je totiz dnes uz inde ako pred 20 rokmi a aj ovela silnejsia ...
ja do buducna dokocna uz skor verim aj takej dacii ako fiatu... este aj ona ho casom da dole .. "to budete koukat" 😉
skoda este prekvapi.. vzdy som tvrdil ze ma neskutocne moznosti a stale ich ma nadalej obrovske... dokonca mam citak ze uz aj samotny vw uz skodu musi "krotit" aby jej moc nenarastli kridla hoc jasne... vsetko ide stejne do jednej kapsy 😉
este keby tak casom skoda prisla aj do ameriky s nejakym superbom.. novou octavkou aj kodiaqom/kodiaom kupe... slo by to podla mna... snad sa dockam :yes:
chybaju nove modely.. ozaj kedy bude nova panda ci 500L? ok nedrazdim uz radsej 😐
To, že Fiat neprodává auta, má jednoduchý důvod.
Pomalu žádný normální nevyrábí.
2017 - 123tis Ks
do 11/2018 - 97tis ks
Tj. na ty nejlepší prostě ztrácí. Přišlo na trh pozdě a teď už by měla být nová generace...
Ale to je prostě celý Fiat, posrtfolio se mu rozpadá pod rukama...
Car sales statistics are from the following countries: Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland. Sources: Manufacturers, ANDC, JATO Dynamics.
No Turkey 😉