Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
podložit péra
Ada je zase tady
| 20. 1. 2019 18:31
alespoň o 3cm, aby to nevypadalo tak blbě! Dobrou zprávou je nový diesel. Mohl by se uplatnit v malých vozech VAG, jako je Cígo, které ho nutně potřebuje!
Avatar - J@...
podložit péra
J@...
| 20. 1. 2019 20:30
Kdybys dal do Citiga diesel, tak se mu budou povolovat všechny šroubky tím třesem. :-)
podložit péra
cendakocour
| 21. 1. 2019 11:51
Těžko vysvětlíš někomu, kdo má plnou hlavu nafty, on by dal diesel i do motorový sesle pro invalidy :-!
podložit péra
free78
| 21. 1. 2019 23:40
Kdepak diesel jenom do Cíga, proč ne i do motocyklů a automatických praček?
Avatar - twistedTSD
No
twistedTSD
| 20. 1. 2019 18:37
Myslím, že tam kamufláž pořád je.
Avatar - wakantanka
No
wakantanka
| 20. 1. 2019 18:48
Asi tak. Počkal by som na oficiálne fotky, lebo toto vyzerá (asi cielene) len ako ďalší facelift.
No
pantani
| 20. 1. 2019 18:52
Za mě to má zatím trošku dost opticky těžkej přední i zadní nárazník, jinak to ale nevypadá zle nato, že to jistě není žádnej R-line ani GTI a má to jen 17". Nějaký GTI se dá najít na fotkách jinde a to je teda moc pekný.
No
Ja Prvni 123
| 20. 1. 2019 19:13
... a má to JEN 17... není co dodat.
Avatar - Blue Sun
No
Blue Sun
| 20. 1. 2019 19:36
Na sedmnáctky jsou ta kola nějaká velká, ne?
No
praděda7
| 20. 1. 2019 18:59
Koncern si nemůže dovolit aby Golf nevypadal jako Golf... :-!
Avatar - rokyta.p
No
rokyta.p
| 20. 1. 2019 19:58
Právě, Golf od V. vypadá pořád jako Golf >:D Uvidíme technicky. Ale přijde mi to malinko jako mula, přední náprava na některých záběrech tolik nepasuje a celý je předek jako by mírně disproporční. Boční stěny až na absenci spodního prolisu zas mírně jak Mercedes Áčko w176 ;-)
Avatar - J@...
No
J@...
| 20. 1. 2019 20:32
Nejlepší designový počin prověřený časem je Golf IV. :-!
Avatar - Blue Sun
No
Blue Sun
| 20. 1. 2019 20:41
Obdivovat pravěk?
No
martin_dr
| 20. 1. 2019 21:13
a NOKIA 3210 >:D
Avatar - Ada je zase tady
No
Ada je zase tady
| 20. 1. 2019 23:58
6310i ;-)
No
megacruiser
| 21. 1. 2019 23:13
Souhlas, design špička. Další generace už tak dokonalé z hlediska designu nebyly. Bohužel měl extra malý prostor uvnitř a dost se sypal.
Avatar - white label
No
white label
| 21. 1. 2019 23:28
Jedním z hlavních důvodů proč byl G4 tak líbivý byl fakt, že šlo o poslední "malý" Golf, ale přitom už na velkých (obvodem) kolech, což šlo (na druhou stranu) logicky proti prostornosti (zejména omezený prostor vzadu na nohy).
Avatar - traveldrive
No
traveldrive
| 20. 1. 2019 19:57
Myslíš, že nový Golf reálne nebude vyzerať len ako facelift? ;-)
Avatar - wakantanka
No
wakantanka
| 20. 1. 2019 20:18
Mno, osobne by som čakal viac. Toto mi pripadá ako polovicata robota. Ak je to teda final.
Avatar - traveldrive
No
traveldrive
| 21. 1. 2019 07:15
No, možno nejaký detail ešte skrývajú, osobne sa mi ešte nepozdáva predná kapota a tvar predných svetiel.
No
multicar
| 20. 1. 2019 19:24
V článku se píše, že Golf už nemá co skrývat. Tak pokud na té fotce je nová generace, tak ani neměl co skrývat, vždyť je to prakticky stejné >:D >:D >:D >:D
Avatar - iudex
No
iudex
| 21. 1. 2019 08:45
Presne tak, asi ťažko by VW (či akákoľvek iná automobilka) poslala na verejné cesty nezakamuflované auto pol roka pred oficiálnym predstavením. A aj z tej (veľmi nekvalitnej) fotky sa dá vidieť, že to auto je nejakým spôsobom polepené, najmä svetlá nevyzerajú ako komplet odhalené a celkovo sa mi javí, akoby tam bol mix nových a pôvodných dielov. Proste dám ruku do ohňa za to, že toto nie je definitívna podoba nového Golfu (a naopak ma prekvapuje, ako tu niektorí vyvodzujú definitívne závery a silné hodnotenia).
Avatar - palix
No
palix
| 21. 1. 2019 18:56
Ak sa mám priznať, aj keby po ceste behal najnovší predsériový Golf v top výbave a krikľavej farbe, tak by ma nenapadlo, že je to nový Golf - bez urážky. Rozlišujem Golfy 1 , 2 , 3 , 4 ešte možno 5 a od 6 je všetko viacmenej rovnaké auto. Neurazte sa priaznivci Golfa prosím. Napr taký Civic je vždy rozdielné auto, rovnako Mazda 3, alebo Opel Astra...
Samozrejme, načo by na Gofe niečo výrazne menili, keď sa predáva perfektne?
Avatar - white label
No
white label
| 21. 1. 2019 20:05
Takže od 6. až po 7. generaci je to všetko viacmenej rovnaké auto...
Bez urážky, tak to je neuvěřitelně dlouhá šňůra celých dvou generací.... >:D ;-)
Avatar - palix
No
palix
| 22. 1. 2019 11:52
Samozrejme sa hanbím za to, že Golfy nerozoznávam. Možno preto, že iné autá sú viac odlišné, alebo Golf stojí tak trochu mimo môjho záujmu. Napríklad Octavie, Fabie... rozoznávam veľmi dobre a tiež ich neplánujem kupovať.
Avatar - white label
No
white label
| 22. 1. 2019 13:55
Tak pokud se ti plete jen 6.g. se 7.g, tak to ještě s tebou není tak strašné. Opticky je totiž 6. g. podobná víc na 7. g., i když technicky je v podstatě shodná s 5.g., např. včetně prosklení (kompletně).
Avatar - palix
No
palix
| 22. 1. 2019 21:14
Na rozpoznávanie Golfov je potrebný znalec ;)
Avatar - white label
No
white label
| 22. 1. 2019 21:37
Tak zlé to snad není...
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 20. 1. 2019 19:15
a rychlejší připojení mobilu... takže bude asi tak o 15% dražší...

A vlastně proč ne, když to pořád dost lidí zaplatí.
A nebude jim ani vadit, že za servis dají každé dva roky jako za nové, malé auto... a po 4 letech jim dost možná motor klekne docela...
Jo, bude to mít jinou lištu...
tradon
| 20. 1. 2019 20:13
Teda ja mam G7 s 1,2 patej rok a nevidim zasadni rozdil v cene servisu proti predeslym autum ... pravda za olej si uctuji nesmyslne ceny, ale to je problem i jinde. Mozna u GTI bych mluvil jinak, ale kazdopadne strasis lidi ...
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 20. 1. 2019 20:31
Straším?
Jestli, tak jen trošičku... a oslavné řeči tady lžou nesrovnatelně víc.
:-)

Tak abych nelhal: s Golfem přímo dlouhodobou zkušenost nemám. Jezdil jsem 3 roky Passatem... a prohlídka stála něco přes 10 tisíc... na konci druhého roku - to měl najeto 60 tis km pak skoro 30 tisíc.
Byl to diesel, dvouspojka.
Cenu malého auta představoval oprava "malé havárie", když do mě na dálnici vletěl kus pneumatiky z kamionu v protisměru. Jasně, u novýho auta to hradila pojišťovna... ale popravdě já si u soukromého auta po "leasingu" už havarijní pojištění neplatím.

Nikdy jsem dlouhodobě neřídil horší auto. Spotřeba nového dieselu byla stejná, jako u o něco výkonnějšího benzínového motoru Alfa Romeo... z roku 1995... převodovka mě nechala stát na silnici... tolik závad jsem v životě nezažil - závady jako obrazovka mezi budíkama byla najednou naruby a barvy byly inverzní...
Arogantní servis, protože jsem jezdil jen Passatem... slušné zacházení si zasloužili jen majitelé Audi... ale ani těm to nedokázali servisovat se znalostí věci - jen jim u toho vařili kafe.

Ne, VW mi do baráku nesmí... a reklamní sloty a PR články tady mi stále přicházejí drzé...
Avatar - twistedTSD
Jo, bude to mít jinou lištu...
twistedTSD
| 20. 1. 2019 21:15
Rozumím, že máš špatnou zkušenost...ale osmičkový Golf určitě nemůže za to, že jsi s Passatem jezdil do špatného servisu.
Avatar - Verny_2013
Jo, bude to mít jinou lištu...
Verny_2013
| 20. 1. 2019 22:52
Překlik jsem se, ten příspěvek patřil Ja prvni 123
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:21
To je fakt... ale je to obecná zkušenost - včetně škodovek... jsou to prostě povýšení, arogantní.. Němci...
Avatar - Verny_2013
Jo, bude to mít jinou lištu...
Verny_2013
| 20. 1. 2019 22:53
Vidíš a mě se Sportsvanem - derivátem Golfu 7 stály servisní prohlídky za 4 roky ježdění a 62 000 Km necelých 10 000 Kč a to bez jediné závady. a co se týká oprav tak myslíš, že třeba za korejce či japonce dáš míň než za Golfa? Já pochybuju.
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:22
No - všechno je relativní.. souhlas, za Korejce nebo Japonce dám totéž = nechci je.
:-)
Jo, bude to mít jinou lištu...
Meky
| 21. 1. 2019 08:56
Celkom ti verim, ja mam velmi zle skusenosti so Skodovkou - ktoru u nas servisuju rovnake firmy ako VW.
U mna teda Skodovka skoncila - a prejst na VW, kde je servis rovnaky... nie som blb. :yes: >:-[]
Avatar - iudex
Jo, bude to mít jinou lištu...
iudex
| 21. 1. 2019 08:36
Ani u GTI by si nehovoril inak, mal som ho a nijak drahý servis. Jasné, že 2,0 má viac oleja ako 1,2 a pod., ale to sú minimálne rozdiely v cene.
Jo, bude to mít jinou lištu...
ptr078
| 20. 1. 2019 23:26
golf 1,4 tsi, 50 000 km za 3 roky, kupene nove, zatial naklady okrem benzinu sada stieracov cca 30 e, dve servisne prehliadky cca 220 e kazda, sam som si menil olej asi 3krat cize 5e filter 40e olej, 15 e vzduchovy filter. Co tam mas dalej?
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:23
A za co jsi teda platil těch 220 éček, když sis olej měnil sám?!

>:D
Jo, bude to mít jinou lištu...
ptr078
| 21. 1. 2019 22:36
mal som tam 30tis km interval alebo 2 roky, a davaju tam 5w 30. prvy krat som menil po 1500km a dal som mobile new life 0w 40 a odvtedy menim kazdych 10tis km. a na garancky treba chodit koli zaruke...
Avatar - wikinko
Jo, bude to mít jinou lištu...
wikinko
| 21. 1. 2019 07:15
Za tvoje komplexy a za to ze si golfa nemozes dovolit a jazdis autom ktore vyzera akoby si si ho pozical od sestry my nemozeme.
Jo, bude to mít jinou lištu...
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:37
No, ty jseš teda dobře mimo mísu...

Asi to máme prostě jinak.
Já si kupuju auto - v pořadí důležitosti: především podle toho, jak se mi s ním jezdí - včetně pohodlnosti sedaček, hluku v kabině, zvuku motoru, dostupné výbavy (té, co chci...
vnucování výbavy co nechci počítám mínusem)... atd.
Pak hodnotím bezpečnost, primárně podle bezpečností výbavy a videa z nárazových testů... hvězdičky mě už nezajímají - systém pro udržení se v jízdním pruhu ani počítání mrknutí oka za přínos nepovažuju.
Třetí je ekonomika = kolik stojí, ale taky za kolik jezdí a kolik mě bude stát běžný servis a potenciální oprava - to je život... to všechno ve srovnání s tím, kolik jsem ochoten do toho investovat.

Pak dlouho nic... a při objednávání si asi neobjednám růžovou barvu... protože by to blbě vypadalo. Pokud to na nějakýho polointeligenta působí tak, že jsem si ho půjčil od sestry - a to zejména proto, že ještě nepochopil, že 500X není stejný auto jako 500... a ani to není hanba řídit, tak to je mi nějak úplně jedno.
Avatar - wikinko
Jo, bude to mít jinou lištu...
wikinko
| 22. 1. 2019 06:48
som si myslel ze mas viac rozumu.
Tfuj
mozgog
| 20. 1. 2019 19:16
Z toho úhlu záběru to trochu připomíná Fóbii ... a v té černé je to obzvlášť hnus.
Avatar - WinNatural
Hmmm,
WinNatural
| 20. 1. 2019 19:34
stále stejně odporný skopčácký hnus :no:
Golf
Futurista
| 20. 1. 2019 19:44
WV nemá důvod moc golf měnit. Ale pokud ta světla budou fakt jak z Tipa, pak to moc vábně na těchto fotkách nevypadá...
Design
frite
| 20. 1. 2019 20:01
Ten jejich přístup k designu je fakt dobrý. Uděláme auto které vypadá už dnes stejně nudné a fádně jak bude za deset let a budeme tomu říkat nadčasový design..
Hladový testovací jezdec
Arese
| 20. 1. 2019 20:13
Tak ze snímků je vidět, že když testovacího jezdce VW přepadne chuť na hamburger, jdou bezpečnostní předpisy ohledně utajení stranou. >:D
Jinak design jako vždy - nenadchne, ale ani neurazí. Mnohem zvědavější jsem na nový Leon. ;-)
Hladový testovací jezdec
car
| 20. 1. 2019 21:07
Tak tentokrát souhlas.Golf musí zůstat Golf,zákazníci tohoto auta to tak prostě vyžadují.A kdybych si měl z nějakýho pro mě neznámého důvodu vybrat auto koncernu vw,tak Leon je jasnéj..ten se mě líbí.
Hladový testovací jezdec
McBlacky
| 21. 1. 2019 11:27
mě se taky líbí Leon, dokud ovšem nezlepší pozici za volantem, moc dobrá volba to není.
Avatar - LeonST
Hladový testovací jezdec
LeonST
| 21. 1. 2019 17:50
Mluvíš mi z duše ;-) Doufám, že trend, kdy Seat dostane k dispozici stejnou techniku bude zachován a to včetně Cupry.
Avatar - KANKUNEN
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
KANKUNEN
| 20. 1. 2019 20:14
vypadal jinak. Je zajímavé kolik lidí není schopno připustit, že Golf je nejlepší ve třídě. Ti co tvrdí že to tak není, nikdy do placu nehodí to lepší.
Avatar - WinDiesel
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
WinDiesel
| 20. 1. 2019 20:21
Ale klid Fine. Skopčáci jsou lidi stádního typu bez fantazie, a tak proto kupují pořád stejné auto. Němci prostě Němcům rozumí >:D
Nehledej za tím žádné složitosti.
Stejně tak jako šli za Adolfem, šli i za Krysařem a dnes jsou za Mutti Merkel, oni prostě nemají odvahu na to koupit jiné auto. Stejně tak jako až do hořkého konce válčili, dnes jdou za Angelou a přenechávají svoji zemi arabášům a bubákům, tak budou donekonečna kupovat Golfy >:D >:D :-!
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Ja Prvni 123
| 20. 1. 2019 20:37
Přesně tak.
Doporučuji si přečíst historii Brouka... zejména konec jeho kariéry... a přístup Němců ke změně na Golfa.

No, a teď prostě stejně tupě kupují Golfa.

A protože je to velká země a silná ekonomika, tak se jich v součtu prodá hodně.

Na tom nemění nic ani fakt, že Golf je vážně asi nejlepší... Volkswagen.
Všechny ostatní VW jsou jednoduše horší.
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
scadar
| 20. 1. 2019 20:43
Na co ty slohovky, stacilo, abyste kankunenovi oba i s WinDieselem napsali “taky nedokazu dat priklad lepsiho auta, nez je golf”. :-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
DonVito
| 20. 1. 2019 21:09
Vis, treba podle posledniho testu Focus vs Golf je lepsi.. Focus :-O

S 1.5 benzinem.

[odkaz]
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
scadar
| 20. 1. 2019 22:55
A ja rikam - proc ne. Novej focus se mi hodne libi a na kankunenovu vyzvu je to v podstate asi jedina odpoved... Golf je komplexne podle mne extremne tezkej souper, ale jestli ma nejaky soucasny auto potencial mu trochu zatopit, tak je to prave focus. Stejne jako pred lety jeho prvni generace. Ale soudy bych nechal az po radnym predstaveni Golfu 8. :-)

Do tech dvou kasparu jsem rejpal, protoze hezci ukazku potrefene husy jsem uz dlouho nevidel. ;-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Šimpanz
| 21. 1. 2019 00:28
No lepší, když má boxer zavázanou jednu ruku za zády to se to vítězí, stačí tu ruku rozvázat (tedy dát stejně výkonný motor)
[odkaz]
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Provocateur
| 21. 1. 2019 09:02
Ikdyby se boxerovi druhá ruka rozvázala, tak by mu to v konečném výsledku vůbec nepomohlo:
[odkaz]

V tvojim odkazu srovnávají úplně jiný sport. Focus s jiným podvozkem, automatem...
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Šimpanz
| 21. 1. 2019 11:34
Jak jiný sport, srovnání automatu s automatem a motory se stejným výkonem a odměřené jednou redakcí. To tvé podivně sestříhané video je zcela nevypovídající. Tady máš odměřené manuály, prakticky stejný výsledek, tříválec nestíhá.
[odkaz]
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Provocateur
| 21. 1. 2019 12:08
Koukám, že ty moc bystrej šimpanz nebudeš :-)
Focus s manuálem, se sportovně nastaveným podvozkem = 1. sport
Focus s automatem, s normálním podvozkem, v rádoby luxusní výbavě = 2. sport

Spíš ty tvoje podivně sepsané hodnoty jsou zcela nevypovídající. Tady máš další video (zrychlení na konci) u Focuse, které to potvrzují:

[odkaz]
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Šimpanz
| 21. 1. 2019 12:16
Zrychlení změřené podle tachometru je o ničem.
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Provocateur
| 21. 1. 2019 13:17
U Focusu je 100 km/h dle GPS 104 km/h tacho. Ale ten rozdíl 1,3 s určitě neodpovídá tomu, co změřili čučkaři v tvém odkaze ;-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Arese
| 20. 1. 2019 20:49
To jako fakt chceš tvrdit, že se Golf výborně prodává jen v Německu? >:D
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
DonVito
| 20. 1. 2019 21:08
Tak Golf je celosvetove na peknem sestem miste.

Kazdopadne za Corollou a Civicem ;-)

[odkaz]
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Arese
| 20. 1. 2019 23:33
Každopádně je to již několik desetiletí evropský bestseler (ať už se to někomu líbí, nebo ne)! :-) :yes:
Avatar - kaa
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
kaa
| 21. 1. 2019 12:43
Ale doby, kdy se nižší střední všeobecně říkalo třída Golf, jsou tytam.
Avatar - white label
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
white label
| 21. 1. 2019 13:00
Které doby máš konkrétně na mysli a co se od těch dob tak zásadně změnilo?
Avatar - iudex
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
iudex
| 21. 1. 2019 16:11
Pozri si akýkoľvek test nižšej strednej v nemeckom periodiku, bude tam Golf-Klasse.
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:25
... v "nemeckom periodiku" nepochybně...
Avatar - white label
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
white label
| 21. 1. 2019 01:42
Corolla (o Civicu, Focusu... nemluvě) je celosvětově před Golfem především díky tomu, že Golf nemá verzi sedan (resp. existuje pod jiným názvem - Jetta a spol.), která je mimo Evropu obecně velmi oblíbená, ovšem pokud se jedná čistě o karoserii hb, pak je Golf suverénně králem prodejů nejen v Evropě, ale i v celosvětově.
Golf v součtu s Jettou a spol. poráží prodejně všechny, včetně součtu Corolly s Aurisem.
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Nonsens
| 21. 1. 2019 10:20
to si od korolákov ešte zlízneš
Avatar - white label
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
white label
| 21. 1. 2019 12:05
Jj, i když, jak sám vidíš, tak kromě palečků dolů se na nic dalšího nezmůžou... ;-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
overnight
| 21. 1. 2019 08:04
Tak Češi jsou úplně stejný stádo.. zas se Škodovkama. :-! Nic světoborného si neobjevil
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
webpaja
| 21. 1. 2019 08:39
Jasně a japonci nebo korejci kupují hlavně cizí auta? Francouzi nejsou patrioti? Klídek hoši ;-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Ja Prvni 123
| 21. 1. 2019 20:28
Ale já se nedivím, že Němci kupují především německá auta... já jen kroutím hlavou nad tím nadšením tady v zemích království koruny české... nebo Ty se cítíš být Němcem?
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
frite
| 20. 1. 2019 21:02
Jaký nejlepší? Ano něco takového existuje? Kdo to vyhlásil?
Muze byt nejlepsi pro někoho, sejnen jako muze být pro někoho nejlepší focus nebo oktávka. Jo, nema zásadní kiksy, ale.to jen díky tomu ze ho navrhuji jako naprosto průměrný a neriskují, a jak známo kdo nic nedělá, nic nepokazí, že.
Pro mě je např pro svůj design nejhorší volbou ve třídě, a to.asi docela suvereně. Jasne, je to moje osobní hledisko, ale muze "nejlepší auto" odrazovat designem být jen jediného člověka?
Můžeme říkat akorát ze je v evropě aktualne nejprodávanější, ale to je tak jediné co nejde popřít.
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
DonVito
| 20. 1. 2019 21:13
No to s tim riskovanim a prumernosti plati pro koncern tak nejak obecne :-)
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
GeekStar
| 21. 1. 2019 11:55
Nevím, jestli lepší, nějak objektivně jsem to neměřil, ale já subjektivně bych dal určitě před Golfem přednost Mazdě 3 (a to i té končící generaci), protože nabízí stejnou praktickou stránku, je podle mne mnohem hezčí a má drtivě lepší podvozek (komfortnější a sportovnější zároveň), motor (když srovnáme dvoulitr Mazdy s podobně výkonným TSI - mazďácká atmosféra je mnohem příjemnější) i převodovku (automat Mazdy poráží DSG o parník a i manuál má Mazda špičkový, Golf průměrný) a jako bonus budu jezdit autem, které není na každém rohu.

Kdyby nebyla na trhu Mazda 3, koupil bych raději než Golf i Civica nebo Focuse.

Těžko mne přitom vinit z bychařství, řešil jsem podobnou otázku o třídu výš a před Passatem jsem dal přednost Mazdě 6, a to úplně ze stejných důvodů. :-)
Avatar - palix
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
palix
| 21. 1. 2019 19:07
Jazdím Mazdou 3 2,0. Je to výborné auto, ktoré veľa recenzii posunulo na úroveň Golfa - podvozkovo niektoré aj vyššie. Samozrejme si nedovolím povedať, že je lepšia ako Golf, ale oveľa horšia nie je.
Priznám sa, že Golf som ani veľmi nepozeral (možno skladovky pre porovnanie ceny), lebo som chcel "japonca".
K motoru asi toľko - 90% vodičov by povedalo, že TSI je lepší motor ako Skyactive, lebo je tam turbo a nie je potrebné motor vytáčať... Kto si raz zvykne na turbomotor, ten bude mať pocit, že atmosféra je "zdochlina", ktorá neide. Mne ale vyhovuje 2,0 atmosféra. Navyše na Mazde 3 je naozaj skvelý podvozok, ktorý je pohodlný a podrží.
Každopádne Golf je skvelé auto, ktoré si ale nikdy nekúpim.

Môj postoj k osobnému vlastníctvu VW / Škoda ovplyvňuje to ,že tie autá sú a často nadhodnotené a majú niekedy až fanatických fanúšikov. Nechcem byť v očiach niekoho znalec áut, pretože jazdím koncernovým autom. Navyše akosi nemám rád dokonalé veci :-)
Avatar - white label
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
white label
| 21. 1. 2019 20:12
A být v očích někoho znalcem aut, protože jezdíš japonským autem (Mazdou), ti naopak nevadí? Pro někoho je dokonalá právě Mazda, nikoli VW.
Avatar - Jaros71
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
Jaros71
| 22. 1. 2019 00:37
Hmm..zajímavá diskuze.

Ve firmě jezdím 2 roky staré auta - VW Touran a Mazdu CX5 , obě jsou diesel 150 k.
Mazda je 4*4 , cena byla téměř stejná , VW má lepší výbavu Higline a šíbr.
Obě auta jezdí velmi dobře , Mazda má trošku sportovněji laděný podvozek .
Větší spokojenost a bezproblémovost je ZATÍM s VW.

Servis VW až po 2 letech ve 30 tis km..bez závad , cena s výměnou oleje 5 tis.

Mazda servis každý rok , bohužel bez AD BLUE , vypaluje a žere olej , výměna oleje jednou za 10 tis , podruhé za 12 tis km. Cena servisu 1* 6 tis , 1* 8 tis.
Spotřeba CX5 8-10 litrů , Touran bere 5-7 lirů..+ močovina 70 kč / 7500km.
Mazda navíc 3.reklamace :
-nedržící opěrka , neuznáno , zlomena rukou při opření výměna mechaniky po roce1600 kč.
-po 2.letech se loupe lak na kapotě , dva 0,5 cm malé puchýřky , jenž časem odprýs­kly.­..NE­UZNÁ­NO..POŠ­KOZE­NÍ SNAD VĚTREM ČI CO???
-po 2.letech se zdeformovalo na boku sedadlo řidiče...vypadá jako po nájezdu 300 tis km..­.NEUZ­NÁNO­..šp­atné nasedání řidičů..???
:-O
Materiál sedadla není příliš kvalitní , nový model je jasně vylepšen.
Také se trhá zadní prostřední sedadlo při sklápění v zavazadelníku , nekvalitní měkký potah Mazdy je zarážející.

Navíc AUTOMAT MAZDY JE TRAGEDIE NA PŘEDJÍŽDĚNÍ , pomalé reakce , auto ve druhé nejvyšší verzi nemá možnost volit např. sport režim. Ve městě při kolonách je automat japonce super.
DSG VW je natom zcela opačně , super jezdí , do kolon a hrkání po městě nic moc.
Avatar - white label
Jen hlupáci chtějí, aby Golf
white label
| 22. 1. 2019 01:25
V kolonách musíš dát dsg do eSka, nebo do manuálního režimu, hlavně ho nenechat v Déčku.
Avatar - 3_diamanty
pekne
3_diamanty
| 20. 1. 2019 20:23
hlavne ta presklenna plocha mi pride uz z fotiek podstatne vacsia ako ta v mojom malom aute kde mam obcas pocit ze som doslova skryty v tom koncernovom voze.... obcas je to sice fajn ale ked na kazdy semafor treba natahovat hlavu dopredu kvoli uzkemu a nizkemu celnemu sklu tak clovek si casom uvedomi vyhodu a plusy vacsej presklennej hoc mensie sklo je potrebne oskrabavat po mensej ploche od ladu v zime :*) ...

tak ci onak ocakavam ze novy G8 ostane aj nadalej golfom ... teda ze pojde skor o rozumny evolucny krok vpred a nic revolucne co by golfu ani neslusalo .. ale ta presklenna plocha je ozaj prijemna a posobi to hodne rodinne a neagresivne .. kedze cakal som vacsi "tank" ... golfik teda zda zda sa ostane aj nqdalej golfom ale to je len dobre .. so svorvalcom pod kapotou to iste nebude zla kombinacia :yes:
pekne
Ja Prvni 123
| 20. 1. 2019 20:40
:-)
Ještěže jako městské auto mám Punto - tam je čelní sklo tak vysoko, že na semafor je vidět i v leže.

A protože Vysočina, mám tam nezávislé topení, to by mohlo jít i do VW, ne?
Rozšiřující se boky
chytrak1
| 20. 1. 2019 21:05
Dobrý je ze se vrací ze sestky forma bočního prolisu a rozšiřující se boky. To sedmicce chybělo, děla to auto zajimavejsim.
Zrcátka
Arese
| 20. 1. 2019 23:35
Překvapující jsou ta zrcátka ukotvená na plechu dveří. Ta byla v koncernu VW zatím vyhrazena hlavně Seatu.
Avatar - traveldrive
Zrcátka
traveldrive
| 21. 1. 2019 07:48
Tak to je fakt novinka jak prasa. S nimi bude ten Golf jazdiť jak blázon. >:D
Hezké auto
Mig_35
| 21. 1. 2019 08:39
Nechápu, že někoho udivuje, že auto typu Golf vypadá pořád víceméně stejně. Ad jedna, rozdíl mezi opravdovými stálicemi typu Wrangler, Brouk, 911 je daleko menší i po dekádách, ad dvě - když máš produkt, který se dobře prodává po dlouhá léta, uděláš z něho něco úplně jiného? Neslepuj, co se nerozbilo...
Avatar - KANKUNEN
Hezké auto
KANKUNEN
| 21. 1. 2019 09:08
A v diskuzi to udivuje většinu. Asi jako ve sportu komentovat, pořád dokola vyhrávají , protože se bojí obměnit hráče. ;-)
1.5 TDI, aneb diesel chytá druhý dech
simson33
| 21. 1. 2019 09:02
Zatímco příchod Golfu 8 v červnu 19 je dlouho očekávaný, tak (případný) příchod nového dieselu 1.5 TDI je daleko zajímavější zpráva. Ještě při představení nové generace dieselu 2.0 TDI evo VW uváděl, že nic menšího než 2.0 nebude, protože se to nevyplatí, a rok se s rokem sešel a dieselová "jednapětka" je tady :yes:
[odkaz]

Úsloví "nikdy neříkej nikdy" má opravdu něco do sebe...
Vypadá to, že automobilky se s emisní normou Euro 6d - TEMP nakonec dokáží vypořádat lépe, než to původně vypadalo, tedy bez nutnosti přímé elektrické podpory dieselu.
1.5 TDI, aneb diesel chytá druhý dech
topten
| 21. 1. 2019 09:14
euro 6d temp neni o elektricke podpore, ale v pripade dyzlu o snizeni jedovatych emisi NOx, ktere dosavadni dyzly v realu az radove prekracovaly a to vcetne tech s euro 6b.
I pres spoustu kvikotu, ze zprisnena emisni norma dyzly vpodstate pohrbi se ukazuje, ze nove dyzly s SRC jsou v realu hluboce pod laboratornim limitem. a to, ze se maly dyzl nabizi i do maleho levneho auta znamena, za prisnejsi emisni norma motor nijak zasadne neprodrazila. otazka porad je, jestli takovej motor je vhodnej na kratke popojizdeni a do mesta...
1.5 TDI, aneb diesel chytá druhý dech
simson33
| 21. 1. 2019 10:58
ad 1) No ona ta elektrická podpora právě má přímou úměru se snížením emisí...
ad 2) Typický městský provoz asi žádnému dieselu nesvědčí, ale jestliže by měla volba znít benzínový tříválec (někde i s vypínáním jednoho válce) nebo dieselový čtyřválec, tak já mám celkem jasno.
Avatar - LeonST
1.5 TDI, aneb diesel chytá druhý dech
LeonST
| 21. 1. 2019 17:57
Po zkušenosti s 1.6 TDI 77 kW v Octavii a Rapidu v naší firemní superflotile a srovnání s 2.0 TDI a 1.4 TSI, které jezdím soukromě, bych se tomu spíše vyhnul, ale proti tříválci 1.0 TSI je to vlastně kultivovaný motor s plynulým zátahem a super spotřebou, jen to zpřevodování bych upravil... Navíc jak teď vylítnul ceník u Scaly s 1,6 TDI, tak by nakonec 1.5 diesel mohla být dobrá ekonomická varianta. Akorát netuším, zda to bude mít močovinu.
Avatar - twistedTSD
1.5 TDI, aneb diesel chytá druhý dech
twistedTSD
| 21. 1. 2019 10:43
co2 limity se samy nesplní...
uááámňmňmň
legnaw
| 21. 1. 2019 11:08
nudaaaaa :-!
Golf
Londonbridge
| 21. 1. 2019 12:11
Golf ide na istotu tak ako misionarska poloha nic s tym nepokazis a ked chces experimentovat nemusi sa to podarit >:D
Kamufláž ...?
Lahváč
| 21. 1. 2019 12:34
Na co? To auto žádnou kamufláž nepotřebovalo. Však to rozeznat nejde předchozí generace nejde.
Avatar - white label
To je G8?
white label
| 21. 1. 2019 12:59
Dejte mi černý G7, půl kila černé izolepy (i s Michalem Nesvadbou), a já vám "G8" udělám taky, jako, že se johanes.vag nejmenuji.
A pod ním taky můžete tak zasvěceně diskutovat.
A že se bude G8 opticky dost podobat na G7, může dnes překvapit už jen "blonďáka". ;-)
Evoluce
ericn
| 21. 1. 2019 18:12
Čeká snad někdo něco jiného? Asi těžko... Proč revolučně měnit něco, co prostě funguje a prodává se jak housky na krámě ;-) :yes:
Perfektně neutrální
hustodrak
| 21. 1. 2019 19:50
A tak to má být. U fauve si kupuješ věc, kterou prostě znáš. I já chodím do,"svoji" pekárny pro chleba, který mi chutná.. Soused zkouší cereální brambororo hyper nutriční bezlepkobezpečivé pečivo.. Ale když mi chutná pořád ten chleba.
Avatar - JirkaV8
finalni look?
JirkaV8
| 22. 1. 2019 00:38
Nevim jestli se nejaka prototypova dilna nebo tuner nebavi. Nemyslim si, ze to je zcela finalni podoba. Za me jen hozena rukavice aby bylo o cem mluvit.
Avatar - Jaros71
finalni look?
Jaros71
| 22. 1. 2019 00:43
Taky si myslím , že to bude vypadat trošku jinak.. :-)
Golf GTi Mark V
praděda7
| 22. 1. 2019 12:02
Mě zaujal krásnou maskou chladiče, která se ale až příliš podobala Audi, tak příští model už dostal stopku.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku