Moc jsem nepochopil doporučení autora - " ...Pokud chcete vozit větší hmotnost na zádi, nezbývá než volit valníkové Movano s dvoukabinou, celkovou hmotností 4,5 tuny a uvažovat třeba o legislativním ponížení na 3,5 tuny...."
Pokud zvolíme vyšší celkovou hmotnost ale hned ji ponížíme zpátky na 3,5 tuny, není mi jasné co tím vlastně získáme. Takže jsem z toho trochu jelen
offf
0
Získáš tím podvozek stavěný na vyšší zátěž. Samozřejme se pak počítá že se to auto nakládá nad 3,5t, ale to ti nikdo narovinu neřekne.
Druhá možnost je, že s tím chceš jezdit někde v těžkých podmínkách. Pak máš odolnější podvozek a šanci že vydrží déle, ale zase menší oficiální nosnost.
kalousek
0
No přijde mi podivné že v testu auta doporučují takto porušovat zákon
yoggi
0
Pokial chcem odolnu dodavku, alebo co trosku odveze, tak IVECO DAILY a pokial chcem vozit tazsie bremena tak bud DAILYNU 7t, alebo EUROCARCO 7,5t a viac podla potreby 😉
Pokud zvolíme vyšší celkovou hmotnost ale hned ji ponížíme zpátky na 3,5 tuny, není mi jasné co tím vlastně získáme. Takže jsem z toho trochu jelen
Druhá možnost je, že s tím chceš jezdit někde v těžkých podmínkách. Pak máš odolnější podvozek a šanci že vydrží déle, ale zase menší oficiální nosnost.