Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
comper
Velke kolesa, sportove znaciky, launch control a k tomu stvorvalcova nafta, fejkovy vyfuk a reprak v narazniku - pre aky osobnostny profil zakaznika vytvorili toto auto?
Pro takové, kteří půjdou a to auto si koupí, pro plakáty je tu kopa jiných, "alternativních" SUV >:-[]
nj ftáci uotvíráci:
Tesly S/X/3 budou v nepřítomnost řidiče hlídat samy sebe palubními kamerami v „Sentry Mode“ („strážní režim“) potvrdil na Twitter generál Elfonz Mlask [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Tesly S/X/3 budou v nepřítomnost řidiče hlídat samy sebe palubními kamerami v „Sentry Mode“ („strážní režim“) potvrdil na Twitter generál Elfonz Mlask [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Pre mladeho ksiltofkara pretekara co si bude poziciavat od otecka jeho firemne auto na vikendovu zabavu a tajny poulicny drag race po nociach a zvukom z reprakov bude ohurovat jednoduchsie mlade slecny so silikonmi a kacacou papulou >:-[]
Tak keď už doterajší japonský idol šiltovkárov prestal robiť športové autá a namiesto toho robí dýchavičné atmosféry s CVT automatom (ale zato super asistenčnými systémami), musia si šiltovkári hľadať nový idol. ;-)
iu juuuj nie tak nahlas ,lebo zachvilu dojde Beef a nalozi nam >:-[]
Pomaly,ale iste zacinam mat pocit,ze dotycna znacka co ju spominas dopadne rovnako ako moja niekdajsia srdcova zalezitost Mitsu ;-\
Pomaly,ale iste zacinam mat pocit,ze dotycna znacka co ju spominas dopadne rovnako ako moja niekdajsia srdcova zalezitost Mitsu ;-\
Jak vypadá život jednoduše, pokud je k tomu jednodušší optika ;-)
Mě by zajímalo, která mladá slečna, která má silikony se pozastaví nad nějakou Škodovkou... >:D
Ta z hybridního světa :-! :-)
Tys nikdy nebyl v ústeckym kraji, viď? >:D
No, byl, ale asi jsem to nezkoumal moc důkladně.... zní to lákavě >:D Kam mám vyrazit? >:-[]
Nene, takhle se to nedělá, rovnou vyrazit, to je taky nápad - nejdřív si nastuduješ mapu, pusíš Twin Peaks, Pustinu, Stalkera a pár reportáží z Krimi zpráv a vyzbrojen novými vědomostmi vyrazíš do přívětívějších lokalit jako Teplice nebo Litoměřice. Hardcore sever jako Most nebo Chomutov, to pro začátečníky ze středu Čech fakt není. >:D
A ja som mal pocit, že to redaktor v teste vysvetlil dostatočne... 8-s
Proste odosobni sa od znaku RS a nehľadaj tam nasilu racing sport, Kodiaq RS je proste bežné SUV s konečne primeraným motorom (keď slabšie varianty sú len také dostatočné), pár optickými vylepšeniami a dobrou výbavou už v základe. Punktum.
Proste odosobni sa od znaku RS a nehľadaj tam nasilu racing sport, Kodiaq RS je proste bežné SUV s konečne primeraným motorom (keď slabšie varianty sú len také dostatočné), pár optickými vylepšeniami a dobrou výbavou už v základe. Punktum.
Kdeopak, Škodovka udělá SUV za 1M, které je velké, silné, vybavené, má výborný vnitřní prostor, možnost 7mi míst, utáhne vlek, ale to je špatně, protože je to Škodovka.
Toyota udělá hybrid, který žere podobně, je menší, slabší a stojí +/- stejně... a to je majstrštyk.
Nechápu, a prý že já jsem troll >:D
Toyota udělá hybrid, který žere podobně, je menší, slabší a stojí +/- stejně... a to je majstrštyk.
Nechápu, a prý že já jsem troll >:D
Aspon v tejto verzii by mohlo byt auto ako tak vybavene a nie ze pri cene 1.189.000 este potrebuje vybavu za 250.000. Fejkova koncovka je uz fakt na smiech. Asi ako "rekord" na ringu.
Reálná cena nebude tak drsná, proč výbavu za 250 tisíc ? Nemusíš mít v autě všechno a fake koncovka? To je móda... rekord na ringu je marketing..
A na co bys těch 250 tisíc potřeboval? Základní výbava je celkem bohatá a obsahuje například DCC, navi, virtual cockpit, Canton, full LED, 20" kola,...
Ale ved tvrdim ze ten motor tam nepatri? S tym nemam problem, ale to stylizovanie do role pomaly sportiaku (rekord na Nringu, sportove sedacky, velke kolesa, bodykit) podciarknute fejkovymi trapnostami ako slepy vyfuk ci reprak na zvuk, no povedz koho to ma oslovit?
A jak bys postavil marketingovou komunikaci ty sám? Posunul bys to do roviny, jakoze ať v tom lidi hlavně nehledají sportovní auru, protože je to jen o silnějším motoru?
Škoda jako firma musí prodávat a marketing je nástroj prodeje.
BMW taky nemá žádné město M. ;-)
Škoda jako firma musí prodávat a marketing je nástroj prodeje.
BMW taky nemá žádné město M. ;-)
Bohužiaľ, doba a ľudia si podobné protiklady žiadajú. Dnes nie je podstatné, čo to dokáže, ale ako to vyzerá. Jedného štandardného Kodiaqa u nás denne stretávam, chlapík sa v tom prezentuje ako sám Boh, pritom to auto je tak neskutočne hnusné. Pozerám český cenník a bez toho aby som niekomu niečo vnucoval, pýtam sa. Prečo preboha mám dať za tento mladoboleslavský nezmysel uvedenú sumu, keď mám za to napr. AR Stelvio s 280 koňovým benzínom a prakticky v plnej výbave a ešte 100 000 Kčs ušetrím na luxusnú dovolenku. Stelvio možno nie je tak praktické ako Kodiaq, ale na športové SUV sa nehrá, ono ním reálne je.
Co vás na tom autě tak štve? Už jsi několikátý >:D Vadí vám lidi, co si to kupují, protože na to mají?
Jako produkt je to auto velmi solidní, taky si nemyslím, že je to miss krásy, ale je to auto, které splní požadavky mnoha aut v jednom. Supluje z části MPV, z části Offroad a z části velký silný kombík. Nic nedělá dokonale, ale málo kdo využije všechny možnosti jednoho z výše uvedených a to něco, co lidi potřebují (občas polní cesta, občas naložit po strop, občas převézt 7 lidí na dovolenou) to SUV zvládne levou zadní.
Ještě bych pochopil, že vás ta auta štvou díky lidem, které je řídí, ale ti největší čuňata dnes už nejezdí takovými novými auty... nejagresivnější řidiči sedlají 10-15 let staré Sedany/kombíky/SUV....
Jako produkt je to auto velmi solidní, taky si nemyslím, že je to miss krásy, ale je to auto, které splní požadavky mnoha aut v jednom. Supluje z části MPV, z části Offroad a z části velký silný kombík. Nic nedělá dokonale, ale málo kdo využije všechny možnosti jednoho z výše uvedených a to něco, co lidi potřebují (občas polní cesta, občas naložit po strop, občas převézt 7 lidí na dovolenou) to SUV zvládne levou zadní.
Ještě bych pochopil, že vás ta auta štvou díky lidem, které je řídí, ale ti největší čuňata dnes už nejezdí takovými novými auty... nejagresivnější řidiči sedlají 10-15 let staré Sedany/kombíky/SUV....
Možná ho neštve samotné auto, to za nic koneckonců nemůže. Možná mu jen, stejně jako mně, vadí nesmyslná masáž ze všech stran o "sportovních SUV". Prostě ne, nejsou.
Možná mu prostě jen vadí, jak jsou SUV tlačena ze všech stran jako řešení na všechny problémy. Jako kdybychom do doby jejich příchodu vlastně nežili a vše bylo špatně. Jak jsme jen mohli...
Nejagresivnější řidiče tedy potkávám v sedanech Audi/BMW, v Octaviích a Superbech.
Možná mu prostě jen vadí, jak jsou SUV tlačena ze všech stran jako řešení na všechny problémy. Jako kdybychom do doby jejich příchodu vlastně nežili a vše bylo špatně. Jak jsme jen mohli...
Nejagresivnější řidiče tedy potkávám v sedanech Audi/BMW, v Octaviích a Superbech.
Že to není sportovní auto, to snad ví dnes i malé dítě, vždyť se rozhlédni, kolik věcí má příponu sport. Oblečení, elektronika a doplňky (třeba různé sportovní hodinky, které nosí většina nesportovců) a tak...
Řešením to do jisté míry je. Já se SUV nechci zastávat, ty víš, že s nimi nejezdím, tedy jen občas, ale nevlastním žádné. Je to takový kompromis, dovolil bych si přirovnání k smartphonu. Dříve to byl jen telefon, dnes je to multimediální zařízení, které umí od poslechu hudby, přes fotoaparát až po hraní her a připojení k internetu. Nikdo nepopírá, že kvalitní zrcadlovka strčí každý mobil do kapsy, nebo, že kvalitní audio je někde jinde, stejně jako, že na prohlížení internetu je pořád nejlepší velký monitor u PC/Notebooku. Ale mnoho lidí ten mobil má jako jediné zařízení na vše a ostatní věci nepotřebují, nebo je využívají méně, protože ten smartphone je pořád po ruce. Podobně je to s tím SUV, proč střídat auto do města, na chatu či k moři, nebo na odvoz skříně... takže jeho oblíbenost chápu... tedy v tomto původním smyslu.
A že se z SUV stává módní doplněk? To ze Smarthponu přeci taky >:D
Člověče, já pozoruji nejvíce čuňat v olítaných O2,Passatech B6, či prémiovkách podobného stáří, nová a drahá auta ani moc ne... leda Fabie, do kterých přesedlali cesťáci >:D . Když jsem teď přesedlal na jízdy v Praze a okolí do starého Clia, tak si všímám té agresivity daleko více, protože na to tihle frajeři mají pod kapotou, aby mi ukázali, že mají většího a že jim to jede >:D Uhýbám jim, ale stejně si neodpustí bliknutí, najíždění, nebo jiné omezení. Zajímavé je, že když stejně rychle jedu v druhém autě a to není žádná nadupaná kára, tak se mi tohle tak často nestává....
Řešením to do jisté míry je. Já se SUV nechci zastávat, ty víš, že s nimi nejezdím, tedy jen občas, ale nevlastním žádné. Je to takový kompromis, dovolil bych si přirovnání k smartphonu. Dříve to byl jen telefon, dnes je to multimediální zařízení, které umí od poslechu hudby, přes fotoaparát až po hraní her a připojení k internetu. Nikdo nepopírá, že kvalitní zrcadlovka strčí každý mobil do kapsy, nebo, že kvalitní audio je někde jinde, stejně jako, že na prohlížení internetu je pořád nejlepší velký monitor u PC/Notebooku. Ale mnoho lidí ten mobil má jako jediné zařízení na vše a ostatní věci nepotřebují, nebo je využívají méně, protože ten smartphone je pořád po ruce. Podobně je to s tím SUV, proč střídat auto do města, na chatu či k moři, nebo na odvoz skříně... takže jeho oblíbenost chápu... tedy v tomto původním smyslu.
A že se z SUV stává módní doplněk? To ze Smarthponu přeci taky >:D
Člověče, já pozoruji nejvíce čuňat v olítaných O2,Passatech B6, či prémiovkách podobného stáří, nová a drahá auta ani moc ne... leda Fabie, do kterých přesedlali cesťáci >:D . Když jsem teď přesedlal na jízdy v Praze a okolí do starého Clia, tak si všímám té agresivity daleko více, protože na to tihle frajeři mají pod kapotou, aby mi ukázali, že mají většího a že jim to jede >:D Uhýbám jim, ale stejně si neodpustí bliknutí, najíždění, nebo jiné omezení. Zajímavé je, že když stejně rychle jedu v druhém autě a to není žádná nadupaná kára, tak se mi tohle tak často nestává....
Nalozit po strop mozes aj kombi aj MPV, polnu cestu zvladne aj Alhambra 4x4 a jediny kto pojde v tomto aute a s 6 dalsimi na dovolenku(ak tym nemyslis najblizsi supermarket) budes ty a mozno este nejaky jedinec. A doprial by som ti sediet v 3.rade aby si zistil vyhody DCC a aby si si naplno uzil ten rezonator na ktorom tak usilovne pracovali ludia z MB.
Ludia maju mozno tak trochu problem s cenou ktora nieje zrovna ludova a obhajit si ju uz musi kazdy sam. Za mna je to teda riadne prestrelene. Schvalne by som chcel vediet kolko ludi vyuziva tych 7 miest.
Ludia maju mozno tak trochu problem s cenou ktora nieje zrovna ludova a obhajit si ju uz musi kazdy sam. Za mna je to teda riadne prestrelene. Schvalne by som chcel vediet kolko ludi vyuziva tych 7 miest.
Já SUV nevlastním, dokonce ani tu rodinu , kterou bych tam naložil >:D Ano, Alhambra to taky zvládne, ale vždyť stojí stejně >:D
Jinak ale na dovolenou autem jezdím, mám to tak rád, v čem je problém?
Tady nikdo neříká, že to musí využívat na 7 míst, ale nouzově převézt pár km? Proč ne... Seděl jsem tam, mám 188cm.. radši 10 km tam, než pěšky...
Jinak ale na dovolenou autem jezdím, mám to tak rád, v čem je problém?
Tady nikdo neříká, že to musí využívat na 7 míst, ale nouzově převézt pár km? Proč ne... Seděl jsem tam, mám 188cm.. radši 10 km tam, než pěšky...
Tak tomu ale bylo odjakživa. Jako auto strašný P206 byl i neprodávanějším evropským autem ne?
Neporovnával bych primárně zadokolku s předokolkou. Stelvio je jiná liga. Jestliže budeš výrobce a bude poptávka po SUV s poseudosportovním flairem, tak jí budeš ignorovat?
Neporovnával bych primárně zadokolku s předokolkou. Stelvio je jiná liga. Jestliže budeš výrobce a bude poptávka po SUV s poseudosportovním flairem, tak jí budeš ignorovat?
A co je na tom špatného, že si dnes lidi můžou dovolit koupit takové auto, které se jim libí? Bez toho, aniž by s kalkulačkou v ruce porovnávali do poslední koruny, nakolik je nákup takového auta praktický a efektivní? Je prostě čím dál víc lidí, kteří si nepotřebují koupi auta zdůvodňovat nějakými rádoby objektivními pseudoargumenty.
Tak jsem si dal tu práci a obě auta si nakonfiguroval.
Kodiaq v plné palbě (kromě nezávislého topení,3. řady sedadel a tažného) vychazí na 1 400 000,-
Stejně vybavené Stelvio B-Tech 280k vyšlo na 1 770 000,-
Kde jsi teda ušetřil těch sto tisíc na luxusnú dovolenku? Než se teda příště začneš pýtat, tak si ty ceny ověř :-).
Kodiaq v plné palbě (kromě nezávislého topení,3. řady sedadel a tažného) vychazí na 1 400 000,-
Stejně vybavené Stelvio B-Tech 280k vyšlo na 1 770 000,-
Kde jsi teda ušetřil těch sto tisíc na luxusnú dovolenku? Než se teda příště začneš pýtat, tak si ty ceny ověř :-).
all.or.nothing
... Carwow na youtube.... tak že to ten anglan pořád dělá, pro některé níže, vítejte v 21. stolet
kpt.Budha
U dvou DSG obludiček měřit disciplínu "zrychlení na 6. převodový stupeň"... to je stejně vymyšlená kategorie, aby Kodiaq něco vyhrál, jako ten Ring. Navíc by mě zajímalo, jak to vůbec dokážete změřit, mé DSG i v Cupra režimu s manuální volbou stupňů při plném zašlápnutí plynu v takto nízkých otáčkách stejně přeřadí, Vám ne? Nebo držíte plyn na hranici, aby nezařadil? No nic, nebudu to tu hanět, Kodiaq se mi bohužel hnusí, tak jsem asi zaujatý. A na těchto RS kolech ještě mnohem víc. Jsem moc zvědavý, jak se to bude na těch dvaceti palcích chovat, protože opět z vlastní zkušenosti bohužel vím, že ani DCC si s takovýmhle pneumatikovým profilem moc poradit nedokáže. Ale samozřejmě když si někdo žádá takhle velké auto, které se však bude chovat jako žebřiňák, prosím. Ale s definitivním soudem počkám do dubna, kdy se nám tu bohužel jeden zjeví...
Dobrý den,
ano, když dáte plný plyn a zamáčknete tlačítko pod pedálem, převodovka podřadí. Takže nedáváme pedál úplně až k podlaze. A neřekl bych, že to je disciplína vyloženě vycucuná z prstu, mě osobně hodně překvapilo, že byl ten obrovský, těžký a daleko míň dynamický v tomto konkrétním případě rychlejší. Jak píšu, ani malé pivo bych na to nevsadil,
díky,
Machi
ano, když dáte plný plyn a zamáčknete tlačítko pod pedálem, převodovka podřadí. Takže nedáváme pedál úplně až k podlaze. A neřekl bych, že to je disciplína vyloženě vycucuná z prstu, mě osobně hodně překvapilo, že byl ten obrovský, těžký a daleko míň dynamický v tomto konkrétním případě rychlejší. Jak píšu, ani malé pivo bych na to nevsadil,
díky,
Machi
Ano, já jsem také překvapen, ale není lepší změřit, jak to bude reálně? Tedy plný plyn? Ať je to trošku bližší provozu?
Martine, Budha má pravdu. Dává mi smysl měření rychlost výchozí a konečná i s prodlevou na plynu. To je přesně ten parametr, který všechny u předjíždění zajímá. U některých převodovek musíš buď přes pádla a během předjíždění odřazovat nebo pobídnout lehce plynem, aby jsi nemusel čekat na nástup kickdownu.
Já bych si na to klidně to pivo vsadil.
Protože když vyjdu z údajů v článku, tak Ateca začíná zrychlení na 6.RS při 80 km/h při cca. 1.475 ot./min. Tzn. v oblasti, kde výkonná benzínová turba tlačí prd a nebo zcela minimálně. A končí při 120 km/h okolo 2.200 ot./min., kdy reálně bude teprve skutečně naplno tlačit (nejel jsem, ale taková je moje zkušenost z x aut, kdy reálný plný zátah turbobenzínu je obvykle o pár set otáček výše, než papírová hodnota, viz. metodika měření točivého momentu "shora-dolů").
Naopak diesel u Kodiaqu bude díky svému průběhu křivek i na 6.RS mezi 80-120 Km/h blízko nebo dokonce na maximálním (a výrazně vyšším) točivém momentu, navíc rozdíl otáček je vzhledem k velmi rozdílné charakteristice obou konstrukcí malý (2.400 vs. 2.250), tzn. Ateca je zpřevodovaná na 6.RS hodně na dlouho.
Jezdím podobným výkonným turbobenzínem, který točí při 130 km/h cca. 2.900 ot. a nejvyšší RS lze použít pro plynulou jízdu a skutečně mírnou akceleraci (s ohledem na parametry motoru) tak od 80 km/h, tzn. měřeno zpřevodováním Atecy to odpovídá od 97 km/h.
Protože když vyjdu z údajů v článku, tak Ateca začíná zrychlení na 6.RS při 80 km/h při cca. 1.475 ot./min. Tzn. v oblasti, kde výkonná benzínová turba tlačí prd a nebo zcela minimálně. A končí při 120 km/h okolo 2.200 ot./min., kdy reálně bude teprve skutečně naplno tlačit (nejel jsem, ale taková je moje zkušenost z x aut, kdy reálný plný zátah turbobenzínu je obvykle o pár set otáček výše, než papírová hodnota, viz. metodika měření točivého momentu "shora-dolů").
Naopak diesel u Kodiaqu bude díky svému průběhu křivek i na 6.RS mezi 80-120 Km/h blízko nebo dokonce na maximálním (a výrazně vyšším) točivém momentu, navíc rozdíl otáček je vzhledem k velmi rozdílné charakteristice obou konstrukcí malý (2.400 vs. 2.250), tzn. Ateca je zpřevodovaná na 6.RS hodně na dlouho.
Jezdím podobným výkonným turbobenzínem, který točí při 130 km/h cca. 2.900 ot. a nejvyšší RS lze použít pro plynulou jízdu a skutečně mírnou akceleraci (s ohledem na parametry motoru) tak od 80 km/h, tzn. měřeno zpřevodováním Atecy to odpovídá od 97 km/h.
Tak to je kravina jak hrom, merat akceleraciu a nedat plyn uplne na podlahu, nechcete merat aj akceleraciu dole kopcom na neutrale? Nic nehovoriaci udaj, pri automate vodica zaujima akurat kolko to potrva ked tam slapne vollgas a auto robi, co dokaze.
Takže automobilka ten motor a převodovku pracně sladí na maximální zrychlení při předjíždění, ale vy naprosto vědomě tento fakt a snahu ignorujete a měříte něco naprosto irelevantního? Nebylo by lepší výrobek testovat tak, jak výrobce zamýšlel, že se bude používat? To můžete taky testovat troubu s otevřenými dvířky a stěžovat si, že je v ní nízká teplota a špatně peče.
Vzhledem k potížím posledních koncernových vozů s pomalou odezvou DSG jediný smysluplný test je: jízda na tempomat určitou rychlostí, následně zadupnout plyn na podlahu a v ten moment spustit stopky. Stopky zastavit při dosažení požadované rychlosti. Tento postup opakovat pro různé rychlosti.
Vzhledem k potížím posledních koncernových vozů s pomalou odezvou DSG jediný smysluplný test je: jízda na tempomat určitou rychlostí, následně zadupnout plyn na podlahu a v ten moment spustit stopky. Stopky zastavit při dosažení požadované rychlosti. Tento postup opakovat pro různé rychlosti.
Merit by se melo pri ustalene jizde danou rychlosti (jedes za nakladakem) sup a chces vystrelit (predjet) do nejake rychlosti. Zda si auto podradi o jeden nebo dva. Za jak dlouho nebo s jakymi jde otackami do akce. To uz je problem auta a jeho nastaveni. Urcovat mu stupne nebo otacky je cesta do pekel. Proste jen, catch me, if you can ;-) Bud Kodiaq Atecu chytne, nebo mu Ateca ujede. Pak to muzete doplnit textem kdo lip tahal nebo napak zmatene radil a jine.
Jezdím tím samým TSI (jen v jiný kastli) a u něj turbo tlačí naplno jen když je plyn na podlaze. Tak by mě zajímalo, co jste vlastně změřili :-)
Porovnávat jízdní vlastnosti mezi benzínem a naftou, tedy motory s odlišnými vlastnostmi, není úplně nejlepší nápad. Každý z těch motorů má jiné průběhy výkonových a momentových křivek.
Pokud mělo dojít k porovnání chování aut při pružném zrychlení, tedy typicky předjíždění, tak měl být využit max. potenciál auta, tedy u automatické převodovky prošlápnutí plynového pedálu na podlahu - ať auto ukáže, co umí, ať si podřadí, nebo ne.
Pokud mělo dojít k porovnání chování aut při pružném zrychlení, tedy typicky předjíždění, tak měl být využit max. potenciál auta, tedy u automatické převodovky prošlápnutí plynového pedálu na podlahu - ať auto ukáže, co umí, ať si podřadí, nebo ne.
Porovnávat jízdní vlastnosti mezi benzínem a naftou, tedy motory s odlišnými vlastnostmi, není úplně nejlepší nápad. Každý z těch motorů má jiné průběhy výkonových a momentových křivek.
Pokud mělo dojít k porovnání chování aut při pružném zrychlení, tedy typicky předjíždění, tak měl být využit max. potenciál auta, tedy u automatické převodovky prošlápnutí plynového pedálu na podlahu - ať auto ukáže, co umí, ať si podřadí, nebo ne.
Pokud mělo dojít k porovnání chování aut při pružném zrychlení, tedy typicky předjíždění, tak měl být využit max. potenciál auta, tedy u automatické převodovky prošlápnutí plynového pedálu na podlahu - ať auto ukáže, co umí, ať si podřadí, nebo ne.
Pane Machala, neobhajujte tuto kategorii. Pruzne zrychleni z rychlosti x na kick-down smysl ma, ale vy ani nedoslapnete zcela pedal, aby prevodovka neradila. Pokud by na manualni rezim vsechny nepodrazovaly ( ala treba BMW ), bylo by to o necem jinem, v pripade rozdilnych stupnu (7 vs 8) ale opet na nic.
Doporucoval bych tuto kategorii zmenit na ten kick-down a kdyz u toho budete, zruste hodnoceni tabulkove spotreby-proti tomu je to zrychleni na 6.stupen genialni majstrstyk >:-[]
Doporucoval bych tuto kategorii zmenit na ten kick-down a kdyz u toho budete, zruste hodnoceni tabulkove spotreby-proti tomu je to zrychleni na 6.stupen genialni majstrstyk >:-[]
RS
I když to není můj šálek kávy, tak v této pseudosportovní variantě to jsou v zásadě pěkná auta. Dokonce bych řekl, že škodovka vypadá výrazně atraktivněji, nicméně tato fotka přesně dokládá marnost designového centra. Jako hatch s kombíkem...
[odkaz]
[odkaz]
kodiaq je ako taky fajn a pekny suhlasim... ale stejne by mi tu viac sedela klasicka nejaka 2.0tsi 4x4 verzia pripadne scout verzia ako tato RS .... ateca sa mi viac pacila este ako seat.. uz ako cupra sa mi nepaci vobec.. ale kodiaq je v principe krajsi jasne... ale je aj o triedu vacsi... k atece musime v podstate prizvat karoq ako opponenta ... ale aj ten je v scout verzii podla mna krajsi ako akakolvek ateca s akymkolvek logom na maske ....
Dinar
začátkem každého roku je potkávám při běhání, na bazéně, jsou tlustí, ale odhodlaní (minimálně do února), zkusí se vyprsit, zrychlit, zhubnout, aby zjistili, že tohle pro ně není... Tak nějak mi připadá kodiaq rs, prostě to zkusil, zhubnout, zrychlit, zmrštnět, ale nejde to, bude dál tím oplácaným borcem, co má jen slušnou páru. ;-)
Neber mi ilúzie, ja som tiež začal od začiatku roka žiť zdravšie a tiež verím, že mi to vydrží. >:-[]
Co ty potřebuješ shazovat? >:D
:yes: Tak tohle je zatím text roku >:D
kalousek
"....Kodiaq RS ale ukázal, co v praxi znamená 500 N.m. V automatickém režimu ateca ještě prchla, na šestku z 80 na 120 km/h však na škodovku ztratila 1,5 s. Na takto velký rozdíl ve prospěch skoro dvoutunového kodiaqu bych nevsadil ani malé pivo. V jiném zpřevodování sedmistupňových DSG bych rozdíl nehledal, na nejvyšší převod točí škodovka při 130 km/h dokonce o něco míň než cupra...."
Domnívám se že názor p.Machaly je poněkud zcestný. Pokud benzín točí při nějaké rychlosti zhruba tolik co nízkootáčkový diesel, tak je jasné že ten benzín pracuje s dost těžkým převodem. Tj. rozdíl je právě v tom zpřevodování, které je v danou chvíli pro každý z motorů odlišné z hlediska jejich charakteristik
Při testech pružnosti by motory měly pracovat v obdobném režimu otáček - tím samozřejmě nemyslím absolutní číslo ale podobné rozmezí v rámci celé jejich charakteristiky. Dám příklad - diesel pracuje mezi 1500-4500, benzín mezi 2000-6000, tak nemůžu oba motory porovnávat v rozmezí třeba 1500-2500. Musím pro diesel zvolit 1500-2500 a pro benzín odpovídajících 2000-3300.
Jinak to zákonitě vyjde v neprospěch motoru, který pracuje v relativně nižších otáčkách a tudíž v pásmu nižšího výkonu
Protože jak dobře víme - a vědí to určitě i redaktoři auto.cz - autem nehýbe moment, autem hýbe výkon !
Domnívám se že názor p.Machaly je poněkud zcestný. Pokud benzín točí při nějaké rychlosti zhruba tolik co nízkootáčkový diesel, tak je jasné že ten benzín pracuje s dost těžkým převodem. Tj. rozdíl je právě v tom zpřevodování, které je v danou chvíli pro každý z motorů odlišné z hlediska jejich charakteristik
Při testech pružnosti by motory měly pracovat v obdobném režimu otáček - tím samozřejmě nemyslím absolutní číslo ale podobné rozmezí v rámci celé jejich charakteristiky. Dám příklad - diesel pracuje mezi 1500-4500, benzín mezi 2000-6000, tak nemůžu oba motory porovnávat v rozmezí třeba 1500-2500. Musím pro diesel zvolit 1500-2500 a pro benzín odpovídajících 2000-3300.
Jinak to zákonitě vyjde v neprospěch motoru, který pracuje v relativně nižších otáčkách a tudíž v pásmu nižšího výkonu
Protože jak dobře víme - a vědí to určitě i redaktoři auto.cz - autem nehýbe moment, autem hýbe výkon !
Orm
To je už úplná zvrhlost - pořídit si obrovské a těžké auto a pak vymýšlet, jak mu dodat jízdní vlastnosti sporťáku.
Kdyby někdo opravdu myslel na životní prostředí, tak by tyhle žravé mastodonty výrazně omezil.
Kdyby někdo opravdu myslel na životní prostředí, tak by tyhle žravé mastodonty výrazně omezil.
Pak by se musely zakázat i všechna výkonnější auta. Takovej Mustang třeba. Co ty na to?
Blue Sun
rád, že aspoň z jednoho testu vyjde závěr, že SUV prostě sportovní nejsou. Děkuji.
Jediné, co jeho úroveň fakt neskutečně sráží je to nekonečné omílání "rekordu" Kodiaka na Ringu. OK, jednou, budiž... ale podruhé už to je podivné, jakkoli více už prostě... trapné.
Jediné, co jeho úroveň fakt neskutečně sráží je to nekonečné omílání "rekordu" Kodiaka na Ringu. OK, jednou, budiž... ale podruhé už to je podivné, jakkoli více už prostě... trapné.
Já to teda od druhé zmínky chápal jako jasnou ironii, a pobavilo mě to. Nevěřím, že to Martin myslel vážně.
Presne tak, Martin si z toho rekordu uťahuje. Žiaľ mnohí tu nedokážu pochopiť iróniu či čítať medzi riadkami.
Ironické nebo ne, prostě mi to tam vadilo. Pak mi to už ani jako ironie nepřijde, jen jako příliš velká trapnost.
3_diamanty
vzdy bude viac sediet skor outdoorovy paket spriahnuty s terennejsimi kolami ako takato "hra na sportiak" ... kodiaq scout [odkaz] je podla mna lepsia volba ako RS verzia ak zvazime uz len samotnu SUV kasnu a cielenie auta.... ( a ak by som si mohol vybrat kodiaq tak by to bol prave scout )
chlapci a opravte si v tabulke razvor u atecy... 1631mm je fakt malo...
bude aj karoq RS? vie niekto... mal by asi blizsie k atece ako kodiaq predpokladam
chlapci a opravte si v tabulke razvor u atecy... 1631mm je fakt malo...
bude aj karoq RS? vie niekto... mal by asi blizsie k atece ako kodiaq predpokladam
overnight
Ještě bych k nim pro srovnání postavil koncernový suv Lambo Urus za pět mega >:D Mimochodem když někdo nechápe význam silnýho suvecka je to jeho problém. Třeba pro automobilku Lambo je tohle suv stěžejní model a pro Porsche jsou silná suv už absolutně nepostradatelná. Je to něco co lidi chtějí ať se to někomu libi nebo ne. Byť nejsem fanda do těchto aut je fakt, že takový koktejl univerzálnosti nic jinýho nenabídne a delá to z nich velmi velmi atraktivní auta. Jinak obě auta Cupra a Kodiaq jsou zaměřena na úplně jinou skupinu zákazníků.. porovnávat je mezi sebou je nesmysl.
dr.Remorey
co se týká praktičnosti, težko Kodiaq bude hledat v této cene konkurenci, zvenku je to asi pro nekoho stravitelný, i když se mi moc nechce verit, že by se za tím nekdo otáčel, cena rekneme Ok, ale vnitrek je zklamání. Tam proste bude videt, že se v koncernu musí šetrit na sankce, i kdyby se škodofilové postavili na hlavu. A ten Seat, pardooon, Cupra, to už je úplnej nesmysl.
rohYpnol
Ať je vítězem kdokoliv... Ať je technický základ obdobný... Jedno se upřít nedá.
Kodiaq RS dává smysl. Vůz je opravdu praktický a dotažený. Chyb je poskrovnu. Ale inforainment, praktická stránka, materiálové sladění, zpracování... To vše do sebe zapadá jak tetris... Kodiaq si na nic nehraje.
Cupra Ateca je co? Rádoby víc než Seat, přitom JE to Seat... Infotainment přitom o půl generace za Škodou... Ano, něco co se tváří jako víc než Seat je méně než Škoda...
Stokrát může být Cupra Ateca jízdně zajímavější, ale jestli budu srovnávat s Kodiaqem RS, tak právě tou sladěností a uceleností je pro mě jasným vítězem právě Kodiaq RS. Cupra Ateca je nesmyslný počin Seatu, ze kterého (možná) za 30 let bude zajímavý sběratelský kousek... :-!
Kodiaq RS dává smysl. Vůz je opravdu praktický a dotažený. Chyb je poskrovnu. Ale inforainment, praktická stránka, materiálové sladění, zpracování... To vše do sebe zapadá jak tetris... Kodiaq si na nic nehraje.
Cupra Ateca je co? Rádoby víc než Seat, přitom JE to Seat... Infotainment přitom o půl generace za Škodou... Ano, něco co se tváří jako víc než Seat je méně než Škoda...
Stokrát může být Cupra Ateca jízdně zajímavější, ale jestli budu srovnávat s Kodiaqem RS, tak právě tou sladěností a uceleností je pro mě jasným vítězem právě Kodiaq RS. Cupra Ateca je nesmyslný počin Seatu, ze kterého (možná) za 30 let bude zajímavý sběratelský kousek... :-!
ostomas
- Odmyslete si RS a vyjde vám fakt dobrá kombinace SUV+silný diesel. Diesel se do SUV podle mě hodí více kvůli kroutícího momentu - ikdyž Cupra ho má taky slušný.
- Nicméně Kodiaq dokáže ve zrychlení poměrně držet krok s Cuprou, což je dobrý výsledek.
- Cupra Ateca? Kdo chce sportovní univerzální auto, koupí si Leona Cupru ST (sám ho vlastním, nelákavá značka Seat - jak se říká Fiat, Seat, nebrat), Golf Variant R (nejmodernější technika, + 200000,-, 20k navíc), Octavii kombi RS benzín (největší užitek, nemá 4x4, 50k míň). Záleží na prioritách.
- Dle mého měl mít Kodiaq jen 2 verze - Scout a RS (pokud někdo chce vypadat sportovně) do, kterých by se dal dát ten silný motor.
- Nicméně Kodiaq dokáže ve zrychlení poměrně držet krok s Cuprou, což je dobrý výsledek.
- Cupra Ateca? Kdo chce sportovní univerzální auto, koupí si Leona Cupru ST (sám ho vlastním, nelákavá značka Seat - jak se říká Fiat, Seat, nebrat), Golf Variant R (nejmodernější technika, + 200000,-, 20k navíc), Octavii kombi RS benzín (největší užitek, nemá 4x4, 50k míň). Záleží na prioritách.
- Dle mého měl mít Kodiaq jen 2 verze - Scout a RS (pokud někdo chce vypadat sportovně) do, kterých by se dal dát ten silný motor.
Frizinko
To porovnanie zrychlenia na 6 prevodovy stupen nema ani zmysel komentovat. Cupra pri kickdowne hadze 3 pri ~100km/h. Spotreba v cupre? S lahkou nohou bez problemov pod 10 litrov (motor s 5000 km), na dialnici pri 140 s nakladackami pri predbiehani sa bez problemov vojde do 9.5l/100km! Takze neviem ako pan redaktor meral. A ti co tu pisete ze komu je take auto - s leon cupra a octavia rs veru na chatu nevyjdem lebo ostanem vysiet na bruchu. Takze zmierte sa s tym ze niekto proste chce univerzalne pohodlne suv so silnym motorom. A nie ze mam sportove suv a idem sa teraz pretekat a nieco si dokazovat. Bud sa s nim kolisem pohodlne po dialnici, vyjdem s nim na chatu, a ked mam chut tak mu vypeciem a pekne si to uzijem.
Machi
2018 registrováno jen 261.437 nových autopopelnic, o 3,7 % méně než v roce 2017.
2018 je v podstatě posledním rokem, kdy se podle plánů ještě nezačnou masově uvádět na trh elektromobily [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
:-!
:-! :-!
:-! :-! :-!
:-! :-! :-! :-!
:-! :-! :-! :-! :-! :yes:
PS: ty ještě snad řešís hladový voko a prázdnou prkenici?? >:D >:D >:D >:D
musíš se posunout vo level vejš [odkaz] a nehnít furt stou sockou na hradě >:D >:D >:D >:D
Fakt je, že není reálně kde. A pokud je obsazeno...
Představa jak na Chodově visí z každého bytu prodlužka je stejně úsměvná jako tvoje hloupoučká výkřiková pseudoargumentace. ;-)
Neplácej nesmysly teoretiku.
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D
SI TO NEJDŘÍV NASTUDUJ ABYS NEBYL ZA DEPILA !! >:D [odkaz]
u autodebilů fpolsku [odkaz]
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)