Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba aut v Česku byla loni rekordní. Letos se růst zastaví

České automobilky loni těžily z pokračující silné poptávky, ale zároveň se pohybovaly na hranici své kapacity. Letos však budou muset řešit množství problémů.
Zpět na článek
25. 1. 2019 10:41
25. 1. 2019 11:11
25. 1. 2019 09:33
Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
a je pro něho odpovídající cena za auto více než 500 000.
Takže Vaše diskuze není směrodatná.

Uvidíme, kolik bude stát nová Octavia, kolik bude stát baterkové Citigo.
Dá se přepokládat, že Octavia bude od 500 000, pro zdejší čtenáře OK, ale co pro ostatní?

Tedy, záleží kolik budou stát ta nová auta, ale Scala naznačila zdražení a lehce se prodávat nebude.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
25. 1. 2019 09:48
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Jaká diskuse, ty tu vidíš nějakou diskusi o cenách aut?
25. 1. 2019 09:52
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Je důležité, zda zákazníci budou schopni akceptovat nové ceny aut, viz. Scala.
Takže ta diskuze bude i mezi zákazníky.

Nyní si Rapida 81kW koupíš od 319 900, Scalu od 394 900.
Avatar - Emel
25. 1. 2019 10:28
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
A jsou tu nějaké důvody, proč je Scala dražší, třeba výbava. Kdo těch 400 dát nemůže/nechce, tak si koupí třeba Tipo nebo ojetinu, to se nedá nic dělat... 1.4M aut vyrobených u nás je obrovské číslo a pokud spadne třeba na 1.3M, no tak holt spadne.
25. 1. 2019 11:58
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Přesně tak, Tipo je mnohem lepší volba, než jezevčíkovitý Rapid s tříválcem a 5kvaltem! ;-)
Avatar - _Karel_
25. 1. 2019 16:07
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Ano, nejen lepší volba, navíc i designový skvost, jak jsi správně nedávno napsal.
27. 1. 2019 10:30
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Tak ve srovnání s Rapidem to designový skvost skutečně je, o tom žádná (zejména sedan). A samozřejmě za podmínky alespoň šestnáctek kol. ;-)
Avatar - wakantanka
25. 1. 2019 12:02
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Hlavný dôvod toho cenového rozdielu je ten, že Rapid končí, Scala naopak začína a treba spraviť vatu, aby bol z čoho neskôr spúšťať. Nerobí to takto len koncern, taký Ford by vedel tiež svoje povedať. :-)
25. 1. 2019 11:29
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
A to se má auto dávat jako sociální dávka?
25. 1. 2019 14:12
Re: Ne každý má tolik peněz, jako čtenáři auto.cz
Nejde o dávku, jde o ty celkové prodeje.
Avatar - Emel
25. 1. 2019 10:41
Prudký pokles
Výroba v Nošovicích "prudce klesla" o 4,6%? Jako pokles to je, ale prudký pokles by byl podle mě třeba 15% a ne 5.
Rozbalit vlákno
4
25. 1. 2019 10:50
Re: Prudký pokles
Ona je ale výroba o těch pár procent méně třeba okolo 15000 automobilů. Což už vypadá trochu jinak. To rozhodně není malé číslo.
25. 1. 2019 11:11
Re: Prudký pokles
Jsu poslední kdo se auto.cz bude zastávat..ale není tam prudce,ale produkce..;-)
Avatar - Emel
25. 1. 2019 13:02
Re: Prudký pokles
Ježíš... jestli to tam bylo i ráno, tak mám asi vidiny :-)
Avatar - praděda7
25. 1. 2019 12:29
Re: Prudký pokles
No, ono ty škodovky a korejci z Nošovic už také nejsou z "levného kraje". Proto ten propad na domácí trhu.... :-!
25. 1. 2019 12:14
Smrt ekoterorismu!
Nezbývá než doufat, že poslanci evropského parlamentu v následujících letech prozří, nesmyslně zpřísněné limity C02 zmírní a nakonec tak zabrání, aby v Evropě kvůli jejich nezodpovědnému hlasování vypukla gigantická ekonomická krize! V USA to Trump udělal, tak snad někdo zachrání i Evropu... 8-s 8-s 8-s :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
25. 1. 2019 12:25
Re: Smrt ekoterorismu!
[odkaz]

>:-[]
25. 1. 2019 13:27
Re: Smrt ekoterorismu!
Tak jen aby ti němečtí doktoři a vědci, autoři té studie, nedostali padáka. To si dovolili dost, prezentovat takto "nekorektní" názory! ;-)