České automobilky loni těžily z pokračující silné poptávky, ale zároveň se pohybovaly na hranici své kapacity. Letos však budou muset řešit množství problémů.
a je pro něho odpovídající cena za auto více než 500 000.
Takže Vaše diskuze není směrodatná.
Uvidíme, kolik bude stát nová Octavia, kolik bude stát baterkové Citigo.
Dá se přepokládat, že Octavia bude od 500 000, pro zdejší čtenáře OK, ale co pro ostatní?
Tedy, záleží kolik budou stát ta nová auta, ale Scala naznačila zdražení a lehce se prodávat nebude.
A jsou tu nějaké důvody, proč je Scala dražší, třeba výbava. Kdo těch 400 dát nemůže/nechce, tak si koupí třeba Tipo nebo ojetinu, to se nedá nic dělat... 1.4M aut vyrobených u nás je obrovské číslo a pokud spadne třeba na 1.3M, no tak holt spadne.
Hlavný dôvod toho cenového rozdielu je ten, že Rapid končí, Scala naopak začína a treba spraviť vatu, aby bol z čoho neskôr spúšťať. Nerobí to takto len koncern, taký Ford by vedel tiež svoje povedať. :-)
Nezbývá než doufat, že poslanci evropského parlamentu v následujících letech prozří, nesmyslně zpřísněné limity C02 zmírní a nakonec tak zabrání, aby v Evropě kvůli jejich nezodpovědnému hlasování vypukla gigantická ekonomická krize! V USA to Trump udělal, tak snad někdo zachrání i Evropu... 8-s8-s8-s:-O:-O:-O