Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Výroba aut v Česku byla loni rekordní. Letos se růst zastaví

18 komentářů

jiras_
A to se má auto dávat jako sociální dávka?
Avatar - Emel
Emel
Výroba v Nošovicích "prudce klesla" o 4,6%? Jako pokles to je, ale prudký pokles by byl podle mě třeba 15% a ne 5.
Avatar - Emel
Emel
A jsou tu nějaké důvody, proč je Scala dražší, třeba výbava. Kdo těch 400 dát nemůže/nechce, tak si koupí třeba Tipo nebo ojetinu, to se nedá nic dělat... 1.4M aut vyrobených u nás je obrovské číslo a pokud spadne třeba na 1.3M, no tak holt spadne.
Avatar - Emel
Emel
Jaká diskuse, ty tu vidíš nějakou diskusi o cenách aut?
PowerHouse
Nejde o dávku, jde o ty celkové prodeje.
car
Jsu poslední kdo se auto.cz bude zastávat..ale není tam prudce,ale produkce..😉
Arese
Tak jen aby ti němečtí doktoři a vědci, autoři té studie, nedostali padáka. To si dovolili dost, prezentovat takto "nekorektní" názory! 😉
Avatar - praděda7
praděda7
[odkaz]

>😒]
Arese
Nezbývá než doufat, že poslanci evropského parlamentu v následujících letech prozří, nesmyslně zpřísněné limity C02 zmírní a nakonec tak zabrání, aby v Evropě kvůli jejich nezodpovědnému hlasování vypukla gigantická ekonomická krize! V USA to Trump udělal, tak snad někdo zachrání i Evropu... 8-s 8-s 8-s 😲 😲 😲
Arese
Přesně tak, Tipo je mnohem lepší volba, než jezevčíkovitý Rapid s tříválcem a 5kvaltem! 😉
PowerHouse
a je pro něho odpovídající cena za auto více než 500 000.
Takže Vaše diskuze není směrodatná.

Uvidíme, kolik bude stát nová Octavia, kolik bude stát baterkové Citigo.
Dá se přepokládat, že Octavia bude od 500 000, pro zdejší čtenáře OK, ale co pro ostatní?

Tedy, záleží kolik budou stát ta nová auta, ale Scala naznačila zdražení a lehce se prodávat nebude.
PowerHouse
Je důležité, zda zákazníci budou schopni akceptovat nové ceny aut, viz. Scala.
Takže ta diskuze bude i mezi zákazníky.

Nyní si Rapida 81kW koupíš od 319 900, Scalu od 394 900.
Arese
Tak ve srovnání s Rapidem to designový skvost skutečně je, o tom žádná (zejména sedan). A samozřejmě za podmínky alespoň šestnáctek kol. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, nejen lepší volba, navíc i designový skvost, jak jsi správně nedávno napsal.
Avatar - Emel
Emel
Ježíš... jestli to tam bylo i ráno, tak mám asi vidiny 😄
Avatar - praděda7
praděda7
No, ono ty škodovky a korejci z Nošovic už také nejsou z "levného kraje". Proto ten propad na domácí trhu.... :-!
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hlavný dôvod toho cenového rozdielu je ten, že Rapid končí, Scala naopak začína a treba spraviť vatu, aby bol z čoho neskôr spúšťať. Nerobí to takto len koncern, taký Ford by vedel tiež svoje povedať. 😄
Koumes
Ona je ale výroba o těch pár procent méně třeba okolo 15000 automobilů. Což už vypadá trochu jinak. To rozhodně není malé číslo.