Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMitsubishi Outlander PHEV se dočkalo většího motoru. Inovovaný plug-in hybrid zlevnil
14 komentářů
Ada je zase tady
Bez dieselu je to neprodejné. 😒
Beefcake
Co to je za nezmysel udavat stale smiesne spotreby 1.7l podla NEDC ?
Nie je uz povinnost WLTP ?
Nie je uz povinnost WLTP ?
Není, až od příštího roku.
Ale překvapuje mě to, některé automobilky už letos uváděly WLTP a teď zase všichni hezky spadli zpět do NEDC.
Ale překvapuje mě to, některé automobilky už letos uváděly WLTP a teď zase všichni hezky spadli zpět do NEDC.
3_diamanty
elektormotoru vpredu je 173Nm a nie 137 ... uz jednu chybu som vam dnes nasiel pri atece ( razvor ) ... to ozaj nejde spravit aspon jeden clanok ( ci uz test alebo jazdne dojmy a pod. ) bez chyb v tabulkach? ved to snad po sebe by nemal byt problem skontrolovat ( a zaroven by to mala byt povinnost ) ked uz to clovek pusti na stranku....
Nech je kolko chce, ale podstatny je hlavne celkovy vykon/moment celej sustavy.
to ano... ale mne tieto hausnumera rezu oci .. jak pri atece tak aj pri tomto clanku stacili mi 2s a hned som opat nasiel chybne cisla.. od predavaca bananov by to neprekvapilo alebo od vratnika... ale od auto odbornikov? to o to zamrzia viac potom taketo kiksy v technickych udajoch ..
inak dufam ze na test PHEV outlanderu 2019 nebudeme cakat az do vianoc... jak to tu byva s niektorymi znackami ved to pozname ;-\
inak dufam ze na test PHEV outlanderu 2019 nebudeme cakat az do vianoc... jak to tu byva s niektorymi znackami ved to pozname ;-\
Anglicke Mitsubishi stranky pisu ale toto😒br />
Front motor, max torque Nm 137
Rear motor, max torque Nm 195
[odkaz]
Tak by som bol opatrny s tymi cislami a obvinenami 😄
Ak to teda bol MY2019, ale na strankach ho mali.
Asi to bude 2019, lebo je s 2.4L.
Rear motor, max torque Nm 195
[odkaz]
Tak by som bol opatrny s tymi cislami a obvinenami 😄
Ak to teda bol MY2019, ale na strankach ho mali.
Asi to bude 2019, lebo je s 2.4L.
predny elektromotor sa vykonovo nezmenil.... len zadny... tak pochybujem zeby ten isty elektromotor vpredu mal zrazu iny kroutak.. navyse o dost nizsi...
no a zmenil sa potom este samotny motor... to je asi najzasadnejsia zmena... inak ziskat 0,5s k dobru v zrychleni ( u takehoto hybridu ) je vcelku slusne zlepsenie vzhladom este aj na mozne zvacsenie celkovej vahy kvoli vacsiemu motoru ...
bola chyba pri razvore atecy v dnesnom teste? bola... ja viem stane sa... ale ked to mas kazdy mesiac X krat uz to prestava byt vtipne... chapeme sa 😉
PS: este je tu potom ta moznost ze zly udaj je potom tych 173Nm u predchodcu ... teda ze ten spravny udaj je 137Nm pre obe verzie ( aj novu aj starsiu )... kazdopadne fyzicky ten isty elektromotor s tym istym vykonom ma predpokladam stale len jeden a ten isty kroutak ...
no a zmenil sa potom este samotny motor... to je asi najzasadnejsia zmena... inak ziskat 0,5s k dobru v zrychleni ( u takehoto hybridu ) je vcelku slusne zlepsenie vzhladom este aj na mozne zvacsenie celkovej vahy kvoli vacsiemu motoru ...
bola chyba pri razvore atecy v dnesnom teste? bola... ja viem stane sa... ale ked to mas kazdy mesiac X krat uz to prestava byt vtipne... chapeme sa 😉
PS: este je tu potom ta moznost ze zly udaj je potom tych 173Nm u predchodcu ... teda ze ten spravny udaj je 137Nm pre obe verzie ( aj novu aj starsiu )... kazdopadne fyzicky ten isty elektromotor s tym istym vykonom ma predpokladam stale len jeden a ten isty kroutak ...
Mal by si vymenit svoj zdroj.
Minuly PHEV s 2.0 mal tiez 137Nm (SK stranka).
Novy podla SK, UK aj globalnej stranky ma to iste, tiez 137Nm.
Aspon som tam nasiel aj spotrebu podla WLTP, vraj 2L/100km. To sa mi tiez zda nejako malo.
A to bude zase nejaky SK unikat, ked vraj MY2019 zlacnel a pritom u nas je o 2000E drahsi.
Minuly PHEV s 2.0 mal tiez 137Nm (SK stranka).
Novy podla SK, UK aj globalnej stranky ma to iste, tiez 137Nm.
Aspon som tam nasiel aj spotrebu podla WLTP, vraj 2L/100km. To sa mi tiez zda nejako malo.
A to bude zase nejaky SK unikat, ked vraj MY2019 zlacnel a pritom u nas je o 2000E drahsi.
Největší výkon [kW/min]
Točivý moment [N.m/min]
Toč. moment elektromotoru vpředu [kW]
Toč. moment elektromotoru vzadu [kW]
Toč. moment se uvadi v Nm, vykon treba v tech kW, pripadne kolik kW pri jake frekvenci otacek.