Ekonomika
speedfred
2
....alebo ho už má. 😉
Přejít do diskuze
white label
Ne každý touží po sportovním autě, a ne každý, kdo touží po sportovním autě, touží zrovna po Ferrari. Ferrari je legenda a žádnou možnost svézt se s Ferrari bych si samozřejmě nenechal ujít. Své peníze (za své sportovní auto) ovšem nechám raději ve Stuttgartu. 😉
Kharl.ANTIDIESEL
nj
PADAJ JIM tam mosty, pomalu nemají kde dobíjet [odkaz] rozpočet katastrofálně fmínusu, ale hlavně že si tam leštěj férko...
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PADAJ JIM tam mosty, pomalu nemají kde dobíjet [odkaz] rozpočet katastrofálně fmínusu, ale hlavně že si tam leštěj férko...
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
vondry87
Deloitte? Těm se za půl roku podařilo zásadně roze*rat společnost, pro kterou teď pracuju. Čekají nás hodně zlé časy a spousta šikovných lidí odejde (ať už z donucení nebo z vlastní vůle). Je fajn vidět, že tu svou mizernou práci umí tak dobře prodat, že za to ještě dostanou ocenění a oni tak vesele a za nemalý peníz můžou škodit dál.
Šimpanz
Těžko mohou otisknou TOP 20, když se vyhlašuje jenom TOP 10. Pleteš si Brand Value a Brand Strenght. U Brand Strenght vyhlašují jenom deset společností a letos nejsilnější jsou Ferrari, Sberbank, Deloitte etc. a jiná automobilka než Ferrari v Brand Strenght není.
[odkaz]
[odkaz]
vondry87
Tady je originální článek. Jedná se o "relativní" index síly značky. Tedy nejedná se o absolutní hodnotu značky. V takové disciplíně by se samozřejmě Ferrari mohlo jít v porovnání s velkými automobilkami zahrabat..
[odkaz]
[odkaz]
Ozzman
Ehm.. jako Toyota tam je... ale to Ferari tam nevidím na prvních příčkách >😁
[odkaz]
[odkaz]
Hammunasakra
Když už o tom žebříčku píšete = proč ho nepřetisknete? Nebo alespoň výrobce aut? Nebo alespoň TOP 20 kde jsou ještě Toyota, MB a BMW