Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Tour: 1,4 MPI za 319.900,- Kč, Combi za cenu liftbacku

V červnu a červenci je Škoda Octavia Tour 1,4 MPI v akci se slevou 50 tisíc Kč a verze Combi za původní cenu liftbacku.
Zpět na článek
5. 6. 2008 07:15
5. 6. 2008 08:16
5. 6. 2008 08:35
5. 6. 2008 08:47
5. 6. 2008 10:42
5. 6. 2008 10:43
5. 6. 2008 10:01
5. 6. 2008 10:43
5. 6. 2008 14:03
5. 6. 2008 10:33
5. 6. 2008 07:41
5. 6. 2008 08:54
neregistrovaný "antiVW2"
5. 6. 2008 09:35
5. 6. 2008 08:02
5. 6. 2008 18:58
5. 6. 2008 10:56
5. 6. 2008 17:10
5. 6. 2008 08:16
5. 6. 2008 14:15
6. 6. 2008 12:24
5. 6. 2008 15:45
5. 6. 2008 21:21
6. 6. 2008 08:39
5. 6. 2008 19:39
6. 6. 2008 07:45
7. 6. 2008 12:23
neregistrovaný "antiVW2"
25. 6. 2008 20:53
neregistrovaný "octaviatour"
5. 6. 2008 07:15
Centrál
Pokud se dobře dívám, tak při zakoupení balíčků Climatronicu a elektrického ovládání oken a zrcátek získáte duální centrální zamykaní. Za ty prachy, nekup to... Jenom vzadu zbydou švihadla.
Rozbalit vlákno
14
5. 6. 2008 08:11
Re: Centrál
... a můžeš mi prosím napsat, k čemu při Climatronicu Ti budou el.stahování zadních oken? To je tahání peněz z lidí...
5. 6. 2008 08:16
Re: Centrál
K tomu istému ako bez Climatronicu. Keď chceš vyvetrať, nemusíš sa načahovať cez pol auta dozadu jak pako ale pootváraš všetky okná pohodlne jedným prstom.
5. 6. 2008 08:26
Re: Centrál
...hmmm, pokud chci vyvětrat auto před cestou, otevřu si dveře. Kdybys mi napsal, že Ti malé děcka vzadu otvírají okna za jízdy, tak jasný, pojistkou si je ohlídáš, ale jinak je el. oken vzadu k ničemu.
5. 6. 2008 08:35
Re: Centrál
Nevím, osobně docela rád větrám zadními okny. Přiznám se, že klimatizaci s oblibou povětšinou vypínám, A jak říkáš, dětem můžu utnout hraní si se stahováním oken, ve starém autě jsem vždycky musel po příjezdu vzadu okna zavírat. Ostatně, se stejnou logikou bych mohl tvrdit, že je k ničemu i elektrické ovládání předních oken a levého zpětného zrcátka :).
Avatar - miromen
5. 6. 2008 08:35
Re: Centrál
Asi nemaš auto ktere by měli všechny okna v el. jinak bys nenapsal co jsi napsal.
5. 6. 2008 08:47
Re: Centrál
Máš prehriate auto, zapneš klímu a ideš? Nie si na hlavu? Normálny človek otvorí všetky okná, zapne klímu a chvíľu to nechá tak, aby vyhnal horúci vzduch von. Plus ak máš všade elektriku, tak častejšie vetráš ako púšťaš klímu - zajedno máš nižšiu spotrebu, zadruhé je to zdravšie. Rehocem sa z týpkov, zadebnených v drahých autách, div tam nemrznú, klíma im ští kondenzát pod auto, mrknem na teplomer, a vonku sotva niečo nad 20°C...
5. 6. 2008 09:52
Re: Centrál
Pravdou Klaudie je, že osobně nesnáším hučení vznikajícího při otevření zadních oken a taktéž pokud možno neotvírám při jízdě mimo město ani okna přední, tak klima je příjemným doplňkem cestování, kterou si cením výš, než větrání zadními okny.
5. 6. 2008 10:42
Re: Centrál
To ja tiež, ale účinok je nepopierateľný.
5. 6. 2008 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 6. 2008 10:01
Re: Centrál
Tak to nesouhlasím. Když si pustíš klimu na rozumnou hodnotu, tak máš vždycky nižší spotřebu než s otevřenými okny. To je totiž mnohem vyšší odpor vzduchu, který spotřebu zvyšuje o mnoho víc. Navíc jet po dálnici s otevřenými okénky, no hrůza.
5. 6. 2008 10:43
Re: Centrál
Ty počuj, kámo, nauč sa čítať a skús najprv pochopiť, čo som napísal a až potom reagovať.
5. 6. 2008 14:03
Re: Centrál
Jiste >:-[] . Vetsina novych aut ma u dalkoveho centralu moznost otevreni vsech oken...v lete neocenitelne. Jinak dobry joke :yes:
5. 6. 2008 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:38
Re: Centrál
Moc Octávek jsem se švihadlama opravdu neviděl. Nechápu jak to škodovka může vůbec nabízet.
Avatar - miromen
5. 6. 2008 07:41
Usměvne
Tak stara ochcavka konstrukčně z roku 96 a stale stoji nad 300 000.Takova astra klasik ktera je po všech strankach lepšim autem až na menši kufr koštuje již několik let pod 300 000.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "antiVW2"
5. 6. 2008 08:54
Re: Usměvne
Ta stara Octavka si vzdy najde kopec zakaznikov. Ceske i slovenske rodiny po tom hodia rodidla. Im je jedno, ze to ma vzdu bubny, okna su na klucku, nema to klimu a v lete budu spoteni jak mysi, ze to nema ABS, ESP a pod., ze to je zastarale a pomale. Ekonomicka situacia spravi svoje a Skodovka bude zase pisat skvele cisla v statistikach.
Avatar - miromen
5. 6. 2008 09:35
Re: Usměvne
Jojo těch lidi je mi upřimně lito.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:31
Re: Usměvne
ABS má standartně každá Octavia. ESP si také může přikoupit.
5. 6. 2008 08:02
Vysoká cena
Vzhledem k motorizaci a základní výbavě, tedy spíše holobitu je ta cena ještě stále vysoká, automobil s vnitřním prostorem třídy GP či 207 a místem na zadních sedadlech ještě menším než zmiňované vozy. Vynahrazuje to snad jen kufrem a renomé solidního auta.
Rozbalit vlákno
20
5. 6. 2008 08:15
Re: Vysoká cena
Nasadni, nasáčkuj do toho rodinu a víkendový nákup, naštartuj 1.4 MPI, a zistíš, že ťa predbehnú aj autá považované za oveľa väčšie šunky, a aj 300 tisíc za taký voz by boli vlastne vyhodené peniaze.
5. 6. 2008 08:28
Re: Vysoká cena
No tak ten 1.4-MPI/55kW fakt nie je ziadna vyhra. Ale dakemu kludnemu dochodcovi postaci...
5. 6. 2008 08:48
Re: Vysoká cena
Skúsil som s piatimi osobami a batožinou, jazda asi 80 km. Ľutoval som, že som sa nechal prehovoriť a sadol som za volant. Dynamika na úrovni Škody 105, predbiehať chcelo dávku odvahy a ešte väčšiu dávku predvídavosti.
5. 6. 2008 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
5. 6. 2008 18:58
Re: Vysoká cena
VW velmi trpi benzinovymi motormi ??? čo to trepeš? Viezol si sa niekedy s motorom TSI? Určite nie, skús aj niečo iné ako základné motory 1,2 1,4 1,6 a pochopíš... Základné motory má slabé každá značka, Focus 1,4 Mondeo 1,6 Yaris 1,0 atď... No a riešiť pomer cena/výbava tiež nemá zmysel, akú výbavu ponúka Logan? Tam si kopec vecí nemôžeš ani len doobjednať. Škoda ti túto možnosť aspoň ponúka. ;-\
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 07:42
Re: Vysoká cena
Jenže každé auto nemá TSI. Okrajový motor jméno značky nedělá. Většina aut i tak jezdí právě s těmi základními motory a tam, bohužel, ostatní značky koncern VW dost válcují. I stará 1.1i v Peugeotu 206 je živější než modernizovaný HTP.
6. 6. 2008 08:44
Re: Vysoká cena
Jenomže ten Tebou zmiňovaný Yaris ná z litrového motoru oněch 55 kW jako VW 1,4/8 MPI.
5. 6. 2008 10:59
Re: Vysoká cena
Tak samozrejme toto nie je auto u ktoreho sa caka ze bude casto jazdit plne nalozene (5 osob + batozina). Je to lemra, a porovnanie so 105-kou sedi (ta vazila asi 1/2 toho co octavka, tak mohla mat s 32kW motorom hadam este lepsiu dynamiku)...
5. 6. 2008 14:02
Re: Vysoká cena
Od auta velkosti Octavie cakam ze odvezie 5 osob a batozinu. ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:33
Re: Vysoká cena
1,4 v kombíku musí být opravdu hrůza :'-(
Opravdu jen pro důchodce. Ale stejnak by mohla škodovka zlevnit více pořád je to aspoň v nějaké solidní výbavě hodně
6. 6. 2008 08:46
Re: Vysoká cena
Proč pro důchodce, já osobně bych taková auta doporučoval mladým a nezkušeným řidičům. >:-[]
5. 6. 2008 08:46
Re: Vysoká cena
Ako pises: kufor, renome a este celkom slusne materialy v interiery. Inak v zaklade prakticky ziadna vybava a ta priplatkova je nieco strasne, vyzera to ako keby islo o uplne nove auto a nie o auto ktore sa uz peknych par rokov vyraba a navyse je na trhu jeho nova generacia a ta tiez pojde za chvilu na facelift. Inak v Nemecku kupis Octaviu Tour 1.6 vratane klimy, elektriky, radia, bocnych airbagov za 13tis. Eur , t.j. 325tis. Kc
5. 6. 2008 10:56
Re: Vysoká cena
V dnešní době si nedovedu představit, že si někdo koupí nový auto bez dálk. centrálu a se švihadlama na oknech, navíc ve formátu Octavie, fakt ubohost, ale ubohost taky těch lidí, co by to vzalo.
5. 6. 2008 13:55
Re: Vysoká cena
Myslím, že o ubohosti nemůže bejt řeč.Máš t v hlavě zmatený.Jsou lidi co jim je jedno , že nemaj vše v elektrice atd.Nerozhoduj za druhé jakou chtěj výbavu.

PS - Přjde mi úsměvné, že za tyhle ceny co je v nábídce 12 let staré auto, musí prodávat např Fiat svoje nové Bravo.
5. 6. 2008 14:30
Re: Vysoká cena
Kolik se proda Brava v Evrope a kolik OI.? ;-) Octavia neni o Bravu, ale o Ceedu SW, vybav OI. na max a jsi pres 480kkc, za to je i Focus, Golf blablabla... :-)
5. 6. 2008 17:10
Re: Vysoká cena
Usměvné je spíš to, že za tu cenu to někdo koupí...

Když za ty peníze můžu mít o generaci modernejší vůz se slušnou výbavou, lepší bezpečností, moderními motory. Ale holt asi nejdůležitejší výbavou zůstává ten objem kufru.... :'-(
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 17:47
Re: Vysoká cena
Oni v ní jsou moderní motory. Motory se měnili postupem času. Lepší bezpečnost? Tím bych si zase nebyl tak jistý.
6. 6. 2008 09:04
Re: Vysoká cena
Já bych raději napsal, že mohou být do Oktávie montovány i poměrně moderní motory, ale většinou to není pravda, protože je tato poměrně moderní motorizace drahá, ve srovnání s konkurencí a proto si zákazníci většinou kupují zastaralé motory, které vyjdou levněji. Lepší bezpečnost u konkurence většinou je a to bez příplatků. Např. Yaris 1,3 má ve výbavě Sol, 9 slovy devět arbegů, stabilizaci, protiproklus a to vše za ceníkovou cenu 384 000 beze slev, které je možné dohodnout jako všude.
6. 6. 2008 12:22
Re: Vysoká cena
To sorry, ale Yaris srovnávejte s Fábií. Oktávka je velikost Corolly/Aurise a tam už jsou ceny o něco výš...
Cena je otázka toho, za kolik se to vyplatí výrobci a obchodníkovi a kolik za to lidi jsou ochotni zaplatit.
6. 6. 2008 22:19
Re: Vysoká cena
Máš pravdu, že Oktávka je ve vyšší třídě než Yaris, ale co se týká bezpečnosti u konkurence, tak jsem použil srovnání s Yarisem, který je o kategorii níž, ale má lepší bezpečnostní výbavu než Škoda Oktávie. Takže proto jsem si dovolil srovnávat Škoda Oktávii a Yarise.
A co se týká ceny, co jsou lidé ochotni zaplatit je hodně ovlivněné reklamou (většinou upravené a vytržené srovnání s konkurencí) u Škodovek je to hra na národní cítění (jediná česká automobilka a pod.)a velké kufry, "údajně" největší ve svých kategoriích.
Avatar - iudex
5. 6. 2008 08:16
Generácie
Mozno chce Skoda dospiet do rovnakého stádia ako kedysi v Star Treku Generations, ked sa stretli takmer vsetky postavy zo seriálov - mozno chce, aby sa dozila O I generácie O III a predávali sa paralelne: nová O III, O II Classic a O I veteran edition >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:41
Re: Generácie
Vysvětli mi proč by škodovka měla vyřadit z výroby auto které se pořád skvěle prodává a to za velice slušnou cenu (tím myslím vysokou) a u kterého je vývoj a všechno již dávno zaplacené a zůstává na něm jen vysoký zisk?
5. 6. 2008 14:15
Vyhodna
Je OI. vyhodna, ci ne? Jista konkurence nabidne za podobne penize aktualni modely...Skoda by mela jit s cenou pod 280,000Kc. I kdyz, pokud je poptvaka (cisla neznam)... ;-)
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2008 12:24
Re: Vyhodna
Výhodná pro koho? Pro výrobce jistě - vývoj i výrobní linky má zaplacené dávno, materiál na výrobu jedné Oktávky jim vyjde tak na 60-90 tisíc. Stát dostane DPH, prodejce marži a VW group si taky přijde na svoje. Zákazník si musí spočítat, jestli chce jít právě do tohohle modelu.
5. 6. 2008 15:45
Risk
Kupovat náběh nebo výběh výroby není zrovna šťastný krok. Ale rozhodují peníze - i když, pokud by šlo opravdu o peníze, to bych ale zase radši sáhnul po Loganu nebo Thálii + 100.000 v kapse...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:36
Re: Risk
to si děláš *. Logan a thálie to nejsou auta. Auto už je vychytané takže bych se koupi nebál. I když za tuhle cenu si raději připlatím za O2.
5. 6. 2008 21:21
Re: Risk
A čo sú to, kolobežky? >:D
6. 6. 2008 08:39
Re: Risk
Asi jsi to moc nepochopil, co jsem psal ale pokud někdo jde do výběhového typu a to od začátku ne moc povedenýho auta, tak to asi dělá kvůli penězům -chce nové a levné auto. A pokud to dělá kvůli penězům, tak to není ten nejvychytanější krok. Oktávka se tváří jako velký auto (proto asi mělo tolik zájemců >:D ) ale jinak bída. A ten motor pro takový těžký auto - to je výhra. Logan nebo thalie uvádím jako prostorově ne moc odlišné auta ale daleko finančně přístupnější. Výkřiky typu "to jsou auta?" svědčí jen o hlouposti autora.
5. 6. 2008 19:39
Joke
Ani jsem nevedel,ze se tahle mrdka jeste vyrabi.Ta Skudka jsou fakt *,ze si za neco takovyho reknou tolik penez a jeste s takovym motorem,kuva kdybych v tom prijel k nejakymu kopci,tak by ostatni museli vyskakat z auta tlacit me,jinak bych to se Skudkou ani nevyjel.Fakt me sere,ze se jeste najdou takovy blbci a neco jako je tohle si koupi.Mozna bych se mel chovat jako patriot,ale Skudka mi k tomu nedava zadny duvod,nejenze u nas prodavaji za absolutne neprimereny ceny,ale ze stale nabizeji auto,ktery je proste zastarale a nema na trhu co delat a za takove ceny je vysmech a dukaz,ze Skodovka si na nasem trhu muze opravdu delat co se ji zlibi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 07:45
Re: Joke
Už ti bylo pět? To je slovník...
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 12:23
je to len ochcavia,
Nicméně zpět ke skutečným pozitivům. Osobně mi přijde, že řidiči Octavií TDI tak nějak začali chápat, že svět nekončí magickým číslem 1,9 a že skutečně neplatí rovnice: více červených písmenek v TDI = větší bůh. A co více, tito lidé dokonce na dálnici objevili i pravý pruh. Tento pozitivní trend má za následek mnohem méně okousaných nehtů, méně vyřvaných hlasivek a především větší plynulost provozu. Jednou z příčin tohoto jevu je jistě i to, že si dnes může koupit lepší, silnější, bezpečnější a hezčí auto než je Octavia prakticky kdokoli. Kvalitních čórek je v bazarech a na kladenských vrakovištích co hrdlo ráč
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "octaviatour"
25. 6. 2008 20:53
Jiný pohled
Sám vlastním vozidlo Octavia (I) combi a pořizuji si úplně novou Octavii Tour combi, k Vašim připomínkám uvádím, že u motoru 1.9 74Kw, jsou kotoučové brzdy vzadu a klimatizace v základu. Pořizuju si ji z "D", včetně Prime top + Dynamic + Dynamic plus paketů, šíbru, EPS a parkovacích senzorů, za cenu 460000,-Kč včetně DPH. Jen pro zajímavost, nevím jaké jiné auto za tuhle cenu v té výbavě, velikosti a "komfortu" bych koupil. Jinak kupuji vozidlo znovu, protože "žere" 5,5 litru (po záruční době ho opět načipuju na cca. 95Kw a se spotřebou to hne maximálně o 0,5 litru nahoru) + potřebuji velký kufr + je to spolehlivé auto a manželka nemá problém se s ním rozjet a jezdit. Jinak v jediném s Vámi plně souhlasím, cena v ČR je nepřiměřená.
Rozbalit vlákno
0