Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Tour: 1,4 MPI za 319.900,- Kč, Combi za cenu liftbacku

Diskuze (52)
V červnu a červenci je Škoda Octavia Tour 1,4 MPI v akci se slevou 50 tisíc Kč a verze Combi za původní cenu liftbacku.

Škoda Octavia Tour se prodává s motory 1,4 MPI (55 kW), 1,6 MPI (75 kW), 1,8 T (110 kW) a 1,9 TDI PD (74 kW). S platností do 31. července Škoda zlevnila nejslabší motor o 50 tisíc Kč, verze Combi je o 55 tisíc Kč levnější, tedy za cenu liftbacku.

Model Octavia Tour se prodává v jediném stupni výbavy s možností příplatků. Standardem jsou dva airbagy, posilovač řízení, příprava na rádio, 4 reproduktory, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a střešní ližiny pro verzi Combi.

Boční airbagy jsou za příplatek 11.900,- Kč, stabilizační systém za 21.700,- Kč, klimatizace Climatronic společně s centrálním zamykáním za 22.900,- Kč. Balíček rádia s CD a MP3, palubního počítače Maxi DOT, centrálního zamykání, elektrického stahování předních oken, elektrického ovládání a vyhřívání zpětných zrcátek a dveřních klik a zpětných zrcátek v barvě karoserie vyjde na 38.700,- Kč.

Škoda Ocatvia Tour - akční nabídka do 31. 7. 2008
Motor1,4 MPI1,6 MPI1,8 T1,9 TDI PD
Zdvihový objem [cm3]1389159517811896
Válce/ventily4/44/24/54/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]55/500075/5600110/570074/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]126/3300148/3800210/1750-4600240/1800
Max. rychlost [km/h]171190219189
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,311,88,411,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,87,1/7,37,95,1
Cena Tour [Kč]319.900,-389.900,-469.900,-449.900,-
Cena Tour Combi [Kč]-389.900,-469.900,-449.900,-

Diskuze (52)
6. 6. 2008 22:19
Re: Vysoká cena
Máš pravdu, že Oktávka je ve vyšší třídě než Yaris, ale co se týká bezpečnosti u konkurence, tak jsem použil srovnání s Yarisem, který je o kategorii níž, ale má lepší bezpečnostní výbavu než Škoda Oktávie. Takže proto jsem si dovolil srovnávat Škoda Oktávii a Yarise.
A co se týká ceny, co jsou lidé ochotni zaplatit je hodně ovlivněné reklamou (většinou upravené a vytržené srovnání s konkurencí) u Škodovek je to hra na národní cítění (jediná česká automobilka a pod.)a velké kufry, "údajně" největší ve svých kategoriích.
6. 6. 2008 12:24
Re: Vyhodna
Výhodná pro koho? Pro výrobce jistě - vývoj i výrobní linky má zaplacené dávno, materiál na výrobu jedné Oktávky jim vyjde tak na 60-90 tisíc. Stát dostane DPH, prodejce marži a VW group si taky přijde na svoje. Zákazník si musí spočítat, jestli chce jít právě do tohohle modelu.
6. 6. 2008 12:22
Re: Vysoká cena
To sorry, ale Yaris srovnávejte s Fábií. Oktávka je velikost Corolly/Aurise a tam už jsou ceny o něco výš...
Cena je otázka toho, za kolik se to vyplatí výrobci a obchodníkovi a kolik za to lidi jsou ochotni zaplatit.
6. 6. 2008 09:04
Re: Vysoká cena
Já bych raději napsal, že mohou být do Oktávie montovány i poměrně moderní motory, ale většinou to není pravda, protože je tato poměrně moderní motorizace drahá, ve srovnání s konkurencí a proto si zákazníci většinou kupují zastaralé motory, které vyjdou levněji. Lepší bezpečnost u konkurence většinou je a to bez příplatků. Např. Yaris 1,3 má ve výbavě Sol, 9 slovy devět arbegů, stabilizaci, protiproklus a to vše za ceníkovou cenu 384 000 beze slev, které je možné dohodnout jako všude.
6. 6. 2008 08:46
Re: Vysoká cena
Proč pro důchodce, já osobně bych taková auta doporučoval mladým a nezkušeným řidičům. >:-[]