Ekonomika
Největší automobilky světa v roce 2018. Titul jedničky si přivlastňují VW Group i Renault-Nissan. Jak to?
40 komentářů
Kdyz si nekdo koupi Teslu, tak ma jistotu, ze ma nejlepsi EV.
To pro me znamena nejpokrokovejsi auto.
To se o VW nebo Renaultu rict neda 😄
I kdyz Zoe a Twizy :yes:
To pro me znamena nejpokrokovejsi auto.
To se o VW nebo Renaultu rict neda 😄
I kdyz Zoe a Twizy :yes:
Najpokrokovejší neznamená najlepší.
Najväčší neznamená najlepší.
Najlepší môže byť pre každého niekto iný.
Najväčší neznamená najlepší.
Najlepší môže byť pre každého niekto iný.
Proc sem tahas Teslu? Tebe za to nekdo plati nebo sis spletl clanek ktery komentujes?
Fuj to jsem se lekl, takový velký napis Podvodwagen :-! přes celou obrazovku.
tesla je celkem mocná
Na trhu automobilov je s 245tis predanymi autami za 2018 skor trpaslik medzi klasickymi automobilkami. Chcelo by to presun vyroby Modelu 3 do Gigafactory 1, jej rychlejsie stavanie (Cinania by ju uz mali celu postavanu) a nebolo by treba saskovat so stanom vo Freemonte a stavanim druhej fabriky nedaleko.. + skorsie zacatie stavby Giga3. To vsak chce dalsie investicie a najvacsi investori Tesli ich aj ponukali. Go big or go home.. Tesle chyba China style rast.. Giga2 uz davno mala vyrabat najefektivnejsie 22% solarne panely a zaplavit s nimi trh, namiesto toho sa trapia so solarnymi skridlami.. skoda, mohli byt leader na dvoch frontoch..
Tak špatně tu alianci Ghosn evidentně nevedl. Mrchy závistivý japonský středověký. Kobka a miska rýže je hezký vděk.
Jinak- je to hloupá soutěž- vyhrává ten, kdo vlastní hodně značek. Nejvíc aut evidentně prodává Toyota.
Jinak- je to hloupá soutěž- vyhrává ten, kdo vlastní hodně značek. Nejvíc aut evidentně prodává Toyota.
Tak tak, rebricky koncernov su zdeformovane.. Toyota ako znacka je najvacsia, vsak ma najpredavanejsie auto historie, premenovanim Aurisu spat na Corollu sa to este len umocni a Corolla nikdy nebola tak vydarena ako ta nova + stara RAV4 bola najpredavanejsie SUV sveta, a nova je o toolko lepsia.. 2019 bude rok Toyoty. Snad im zisky pomozu k urychelniu vyvoja solid state baterii a vyhrame vsetci..
Není to soutěž, jen statistika. Prodej podle značek je zase jiná statistika.
Mně to smysl dává... u koncernů, jako je Toyota, Hyundai+Kia, Volkswagen Group.
Renault-Nissan-Mitsubishi už je na hraně. Vlastnicky jsou to pořád tři značky, nikdo nemá většinu nikde jinde. Jedna skupina je to hlavně proto, že vystupuje jako jedna aliance... ale i tak, různých kooperací a majetkových podílů je na trhu víc.
PS: co se vyklube z kauzy okolo Ghosna jsem zvědavý. Nevěřím, že by na něj nic neměli a byl to pouze způsob, jak ho odstavit od řízení RN... to by byl hodně drastický manévr s potenciálem alianci rozvrátit... ale na druhou stranu, dlouhodobě je patrná nespokojenost Nissanu s nerovnoprávným postavením v alianci, okořeněná významným vlivem francouzské vlády na Renault.
Mně to smysl dává... u koncernů, jako je Toyota, Hyundai+Kia, Volkswagen Group.
Renault-Nissan-Mitsubishi už je na hraně. Vlastnicky jsou to pořád tři značky, nikdo nemá většinu nikde jinde. Jedna skupina je to hlavně proto, že vystupuje jako jedna aliance... ale i tak, různých kooperací a majetkových podílů je na trhu víc.
PS: co se vyklube z kauzy okolo Ghosna jsem zvědavý. Nevěřím, že by na něj nic neměli a byl to pouze způsob, jak ho odstavit od řízení RN... to by byl hodně drastický manévr s potenciálem alianci rozvrátit... ale na druhou stranu, dlouhodobě je patrná nespokojenost Nissanu s nerovnoprávným postavením v alianci, okořeněná významným vlivem francouzské vlády na Renault.
Zdá se, že sami účastníci to považuji za soutěž. 😉
Případ Ghosn vidím spíš jako politikum.
Případ Ghosn vidím spíš jako politikum.
A tak motivace je jedna věc, že to na něj vytáhli v rámci boje o moc s francouzskou vládou je klidně možné... ale pokud by do toho šli a nic reálného na něj neměli, tak by mi to přišlo dost v duchu kamikaze.
Když se chce, vždycky se něco najde. Asi nebyl zrovna asketa, ale moc nevěřím, že by za své výdobytky utrácel a nikdo o tom nevěděl. Pokud tvrdí, že jeho nákupy schvalovala dozorčí rada, tak věřím, že si to úplně z prstu necucá. Ale samozřejmě jen spekulujeme.
Když se japonské soudnictví takhle brutálně zapojí do poměrně soukromé záležitosti mezi firmou a jejím manažerem, jeho podmínky jsou na úrovni vraha (bez kauce, denní výslechy, na jídlo jen rýže, nevytápěná cela) připomíná mi to obchodní válku Číny za Huawei a jejich odplatu - trest smrti pro Kanaďana.
Když se japonské soudnictví takhle brutálně zapojí do poměrně soukromé záležitosti mezi firmou a jejím manažerem, jeho podmínky jsou na úrovni vraha (bez kauce, denní výslechy, na jídlo jen rýže, nevytápěná cela) připomíná mi to obchodní válku Číny za Huawei a jejich odplatu - trest smrti pro Kanaďana.
Ghosna zastihla spravodlivost uz na tomto svete. Obhajovat ho moze iba clovek neznaly.
Tak se poděl o info.
Posledny Scenic dokazal ludom predavat s neuveritelnymi chybami. Vraj ostatne modely su v pohode, ale ja ich uz skusat radsej na vlastnej kozi asi nebudem 😄
To myslíš vážně? Fakt? Tohle je důvod, proč jsou Ghosnova obvinění určitě oprávněná a jen neznalí neví? Tvůj nepovedený Scénic?
No vzhledem k tomu, že japonská justice funguje v podstatě jako inkvizice, na koho ukáže, ten to má předem spočítané, tak si myslím, že na něj skutečného nemusí mít vůbec nic. Někde byla statistika, že přes 99% obžalovaných státním zástupcem tamní soudy pošlou do báně. Tedy z hlediska práv obžalovaných a možnosti hájit se doslova středověk (nebo komunistický novověk).
[odkaz]
[odkaz]
Nojo to řiká Babiš taky když ho chytnou při nějaký levárně a krádeži = že to je politikum >😁
A eště větší prča = sou lidi co mu to fakt žerou >😒]
Ty máš nějaký info že to je na Ghosna nastražený že nekrad? Nebo aspoň že je jako Rath = že krad jako většina ostatních ale někdo chtěl poslat do basy zrovna jeho?
A eště větší prča = sou lidi co mu to fakt žerou >😒]
Ty máš nějaký info že to je na Ghosna nastražený že nekrad? Nebo aspoň že je jako Rath = že krad jako většina ostatních ale někdo chtěl poslat do basy zrovna jeho?
Pokud se nepletu, tak francouzská vláda drží v Renaultu 15% akcií, což je méně než třeba Dolní Sasko ve VW ( 21😖. Ale možná maj frantíci větší tendenci do řízení kecat, to se zase nehádám. Jinak mi to ale s Ghosnem poněkud zavání.
.. ze za 2019 bude mat najvacsie predaje Toyota 😉
No a většina toho z Aliance se vyrábí..
S tou Aliancí si nejsem jistej = jistě je to podíl kapitálu a co sem čet tak "owned" 40/40/20% = což by vzhledem k těm vkladum dávalo smysl
Něco jinýho je vzájemný vlastnictví Renault Nissan a Nissan Renault
Vysvětlí to někdo za autorů? 😉
[odkaz]