Tak nevím. Na obrázcích je podle mě běžný čínský Kamiq, a ne verze GT. Takže úžasný článek o tom, že se pro Čínu chystá jiná verze Škodovky. Fakt zajímavý. :-|
je cit. "nápis Škoda místo loga značky" výrazný? Na základě zveřejněných fotografií Scaly se já domnívám, že nápis namísto loga nejenže není výrazný (to tedy ani náhodou), ale také že namísto zvýraznění identity značky přináší pravý opak.
Jediné výrazné nápisy- jména výrobců na zádích mají pick-upy Toyoty a Nissanu.
Ještě rozumné je doplnění loga jménem značky ve středu pod logem, jako mají poslední Seaty. Ale řešení škodovky je vskutku ke smíchu.
Za mě jednoznačně palec nahoru - až na ty levnější interiérové plasty a chudý přístrojový štít paráda. Jen bych si v kufru přál kobercem čalouněné zadní podběhy. Taky kola by měla být v podbězích více rozkročená, na stylizovaných fotkách evidentně opět použili podložky a hned to vypadá o třídu lépe. Ale to bych Škodovce za tu parádní mechanickou ručku i odpustil! :-):yes:
Nechápu, proč ze mě lživě děláš nějaké fanatického Škoda fans. Pokud by sis vyhledal mé diskusní příspěvky týkající se třeba první generace tříválců HTP, Fabie II, nebo původního provedení Rapidu, Škodovku jsem tam rozhodně nešetřil! :-)
To mal byt povodne Kamziq, lebo to bude mat extra special "SUV" schopnosti... Cca take ako jeho cca 10(!) koncernovych surodencov. Tym netvrdim, ze zle alebo dobre.
Zepředu teda dost divnej "výzor", působí to dost unaveně, na novinku. Jinak teda to vzájemný okopírování se seatem, kdy se jenom vymění světla a přelepí písmenka na kufru >:D je teda fakt ubohý. To nedělá ani šondé a kya.