Novinky
praděda7
5
auto , co vypadá dobře i z profilu. Není divu, že je z profilu nejen na úvodní foto, ale pak ještě 3x v galerii. To se dnes často nevidí......... 😉
Přejít do diskuze
Za mě jednoznačně palec nahoru - až na ty levnější interiérové plasty a chudý přístrojový štít paráda. Jen bych si v kufru přál kobercem čalouněné zadní podběhy. Taky kola by měla být v podbězích více rozkročená, na stylizovaných fotkách evidentně opět použili podložky a hned to vypadá o třídu lépe. Ale to bych Škodovce za tu parádní mechanickou ručku i odpustil! 😄 :yes:
Čím víc GT, tím víc Škoda. Jen škoda že ne pro Evropu. Tam si musíme vystačit s obyčejným Kamýkem.
To mal byt povodne Kamziq, lebo to bude mat extra special "SUV" schopnosti... Cca take ako jeho cca 10(!) koncernovych surodencov. Tym netvrdim, ze zle alebo dobre.
Tak nevím. Na obrázcích je podle mě běžný čínský Kamiq, a ne verze GT. Takže úžasný článek o tom, že se pro Čínu chystá jiná verze Škodovky. Fakt zajímavý. 😐
Zepředu teda dost divnej "výzor", působí to dost unaveně, na novinku. Jinak teda to vzájemný okopírování se seatem, kdy se jenom vymění světla a přelepí písmenka na kufru >😁 je teda fakt ubohý. To nedělá ani šondé a kya.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
je cit. "nápis Škoda místo loga značky" výrazný? Na základě zveřejněných fotografií Scaly se já domnívám, že nápis namísto loga nejenže není výrazný (to tedy ani náhodou), ale také že namísto zvýraznění identity značky přináší pravý opak.
Jediné výrazné nápisy- jména výrobců na zádích mají pick-upy Toyoty a Nissanu.
Ještě rozumné je doplnění loga jménem značky ve středu pod logem, jako mají poslední Seaty. Ale řešení škodovky je vskutku ke smíchu.
Jediné výrazné nápisy- jména výrobců na zádích mají pick-upy Toyoty a Nissanu.
Ještě rozumné je doplnění loga jménem značky ve středu pod logem, jako mají poslední Seaty. Ale řešení škodovky je vskutku ke smíchu.
Za to může hlavně to vykrojení blatníků nekopírující rádius kol, tedy prvek, který si Škoda u SUV velmi oblíbila, bohužel...
Okoukaný design od jiných automobilek. A cenu raději nechci ani vědět. Kolik bude ještě těch SUV modelů? jen abych věděl.
Nechápu, proč ze mě lživě děláš nějaké fanatického Škoda fans. Pokud by sis vyhledal mé diskusní příspěvky týkající se třeba první generace tříválců HTP, Fabie II, nebo původního provedení Rapidu, Škodovku jsem tam rozhodně nešetřil! 😄