Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 3
Wolfalack
| 5. 2. 2019 19:03
A pak že je Mazda 3 drahá :-)
Mazda 3
Daffy Duck
| 5. 2. 2019 20:32
Veru to je smutne ak korola je drahsia ako mazda 3.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 5. 2. 2019 20:39
Tak Corollu koupíš určitě levněji. Mazda je dražší, možná má v základu nějaký výbavový prvek navíc. Ale stojí o 20t víc.
Mazda 3
Wolfalack
| 5. 2. 2019 20:45
Nějaký??? Viděl jsi tu srovnávací tabulku? O parník jinde >:D
Avatar - Cuba66
Mazda 3
Cuba66
| 6. 2. 2019 10:28
Neboj, budou na 100% akční ceny. Orientovat se a kupovat podle standardního ceníku snad nejde žádný auto :-)
Avatar - Bubáq
Mazda 3
Bubáq
| 5. 2. 2019 20:40
Tak jako tak nejdražší na našem trhu jsou stejně škodovky. Mizerná výbava za horentní ceny, navíc s nepříliš nápaditým (neatraktivním) designem venku a hlavně uvnitř. Corolla ukazuje, jak má vypadat hodnotná a rozumná přístrojová deska, kvalitní potahy a výplně dveří. Plus slušná výbava. Plus typická trvanlivost všech použitých materiálů, a rázem je jasné, že to s tou cenou nebude tak hrozné.
Mazda 3
Wolfalack
| 5. 2. 2019 20:46
Amen :yes:
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 5. 2. 2019 20:49
Já proti vnitřku Corolly nic nemám, vypadá fajn, ale ... koukáme na stejnou galerii? Tyhle dveře jsou ok [odkaz] a tyhle ne [odkaz] ? Totéž sedačky [odkaz] tohle je špatně a tohle dobře [odkaz] ?
Já nevidím z obrázků žádný zásadní rozdíl v kvalitě. Ty vážně jo?
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 5. 2. 2019 22:25
Karle to je alibizmus... [odkaz] tu mas trocha lepsie vykreslene tienie na tej fotke a vidno, ze vrch obkladu dveri je jednoliaty to je mimochodom dizajn prvok toyoty, toto nie je prvy interier kde to tak ma a pod tym mas pekne mohutnejsie aj bohatsie prevedenu opierku a kapsy... pekne mohutne dvere, to snad nemyslis vazne s tym, ze skodovka ma lepsie obklady dveri ? su jak z bakelitu a tenke jak papier, pozri sa na tie v corolle... a sedacky z octavie RS ? to je co za zrovnanie, toto je corolla GRMN ?
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 5. 2. 2019 22:38
Nevím, co vidíš ty, já vidím veliký plast. Jako - normálka, není to prémie, nečekám zázrak. Jestli z obrázku poznáš, že je to super kvalita, tak jo.
No a ty alcantarový sedačky - RS je prostě vysoká výbava. Nepředpokládám, že v galerii je Corolla v základu, nebo snad jo? Obě auta mají sedačky na pohled anatomický, a na pohled ze slušných materiálů. Vzhledem k tomu, že podobný alcantarový sedačky mám taky ve své nesportovní škodovce, troufám si tvrdit, že materiál ok a provedení taky ok.
Neoperuj nějakou GRMN, já reagoval na "kvalitní potahy", ne na to, který jsou víc sportovní.

Jinak, nehoňme si pindíky, já jen reagoval na to, že snad Škoda je uvnitř tragédie a Toyota ví, jak to má vypadat. Navíc vyčteno z obrázků.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 5. 2. 2019 22:55
ja som pisal o dizajne a dizajnovom vypracovani dveri a nie o kvalite materialov, tu posudit neviem....

takze tebe pridu sedacky v octe rs rovnake ako vo fabii ? aj materialmi ? to su podla teba tak osudene drahsie sedadla v top vybave octavie ? /okrem LK/ ...ze maju materialy na urovni fabie a beznej sedacky
materialom su tie v rs najlepsie ake si skoda ´´mohla´´ dovolit vzhladom na velkeho brata fauvé
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 06:43
Já naopak vůbec nepsal o designu, (alespoň v případě sedaček)reagoval jsem na bubáka, který psal o kvalitě. A protože srovnával kvalitu Corolla vs Škoda, pak snad logicky Oktávka. Takže vůbec netuším co máš s Fábií.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 6. 2. 2019 10:29
pisem o tom, ze zrovnavat sedadla z najvyssej vybavy kt su nadstandartnč a drahsie s tym co je v obyc corolle nie je uplne na mieste

pride mi adekvatnejsie zrovnavat sedadla ORS so sportovym prevedenim corolly tam bude tiez alcantara pripadne ine kvalitnejsie materialy a "sport" ergonomia

preco si tam nedal foto sedadla z obyc octavie ? [odkaz]
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 11:06
Foto levného sedadla jsem tam nedal proto, protože srovnávám s drahým a ne levným sedadlem v corolle. Fakt mi to nepřijde těžko pochopitelný.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 6. 2. 2019 11:33
Takze Octavia za 500 a corolla za 500 sa nemozu zrovnavat v prevedeni sedadiel, musis vytiahnut az RS sedadla aby si obhajil skodu ? >:D blbé no ...
Avatar - Ozzman
Mazda 3
Ozzman
| 6. 2. 2019 11:44
Já to říkám pořád, že Karel je koncernoVWý fanatik >:-[] >:-[] !! >:D

Ale Karel má bohužel pravdu, až bude Corolla v základu, pak se poperte, jestli je lepší, než Octávka Active....což asi bude, protože ta má plastová i zrcátka >:-[]
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 6. 2. 2019 12:22
mne to je prakticky jedno, uspech/neuspech corolly na nasom trhu nezavysi na nasej debate, len mi prislo ze Karel zrovna vycita koncernove slabosti /obklady dveri vseobecne hlavne u Skody/ Corolle a tiez zrovnanie sedaciek z RSa mi pride mimo, ale budis ak mu to staci, tak mne tiez >:D
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 14:31
Lamale, čteš ty vůbec? Já nevyčítám Corolle nic, já reagoval na bubáka. Zkus si přečíst, čím to vlákno začalo. Škodovka nemá určitě špičkové interiéry, naposledy jsem tu chválil C5 Aircross proti mému dražšímu (a v interiéru horšímu) Kodiaqu. Jen říkám, že nevidím žádný náskok Corolly proti Oktávce - v interiéru. Nic víc, nic míň.
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 6. 2. 2019 16:06
Je vidět, že Octavia už stárne... dokonce (těsně) prohrála srovnávačku s Camry (porazila ale Mazdu 6 a Sonatu) ;-)
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 16:13
Měl jsem (asi chybně) za to, že Camry už je vyšší střední?
Já si v tom moc nepočtu a google překladač je hroznej, ale že Oktávka porazí M6, to je na pováženou. ;-)
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 6. 2. 2019 16:29
Jo, Octavia RS vs. Mazda 6 mě přesně zaujalo (i když tady je to lift vs. sedan a já řešil Combi vs. Wagon).

Že Octavia prohraje test kvůli prostornosti kabiny... to je holt "down under" >:D
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 16:36
Jo, test dopadl stejně jako tvůj domácí >:D
Jinak já neznám australská specifika, nebýt tvé poznámky, myslel jsem, že je to z UK, tam mají škodovky v nadstandardní oblibě. Těsně prohrát s Camry - to asi moc objektivní nebylo. :-)
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 6. 2. 2019 16:52
Docházejí k dost podobným závěrům, jako jsem docházel já... pokud jsi ochoten vyměnit trochu ticha a pohodlí za výkon a agilitu, pak je ORS zajímavá varianta... která čtyřčlenné posádce prostorově nabídne stejnou užitnou hodnotu, jako střední třída.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 21:31
To určitě nepopírám. Pro tebe je výkon základ, ale nechce se mi věřit, že by byla celkově lepším autem než M6 a už vůbec, že by byla na dostřel Camry. No, to je jedno. ;-)
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 6. 2. 2019 22:03
Celkově, tj. Octavia jako model proti Mazdě 6 jako modelu, to jistě ne.

Trošku to zobecním. Dříve byly argumenty pro střední třídu prostor-komfort-výbava. Pokud jsi chtěl auto s xenonama, airbagama a slušným prostorem, tak střední třída byla jasná volba. Když se na to mrknu dneska, tak můžu mít v Octavii (nebo Astře, Focusu) 99% výbavy co mě vůbec zajímá. A prostor navíc u Superbu je mi k ničemu.

Zůstal ten komfort - odhlučnění, kvalita jízdy. To je z mého pohledu poslední bašta střední třídy, kde ten rozdíl pořád je jasně patrný. Nicméně, jak poznamenal HK/Svwet... i tím Golfem ujedeš 1000km bez problémů... a tady říkám - nevím.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 22:46
Jj, na čo také Éčko. >:D
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 7. 2. 2019 08:29
Ty se směješ, ale jo :-) . Teda já spíš sleduju vrtulku... a s tím, jak narostla poslední 3er, bych fakt neměl moc motivace jít pro 5er. Minimálně dokud byla 3er o půl generace novější, teď teda nová 5er udělala nějaký krok kupředu a třeba by to bylo zase k zamyšlení... ale takhle od stolu... i kdybych ty peníze měl, tak to vidím tak na 80% na nějakou 340i Touring.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 7. 2. 2019 14:14
No jo, ale to asi jen vzhledem k tomu, že ti jde především o nějakou agilitu, nějakej ten sportík, ne? Pokud by ses od toho oprostil, pak asi je lepším autem Insi než Oktávka, nebo ne? V tomhle směru mě trochu udivuje, že Mig vyměnil trojku za pětku.
Já mám naopak rád větší auta, a skoro se shodneme - kdyby nízký auto a byl budget, tak 540i Touring.
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 7. 2. 2019 15:00
Tyhle mezitřídní srovnání jsou ošemetný. Já nemám projetý géčkový bavoráky, takže tady zatím nebudu hodnotit. Ale u těch eFkovejch bych bral trojku raději než pětku, respektive bych určitě za pětku nepřiplácel.

V mainstreamu to zatím tak daleko není, kompakty v té jízdě přece jen mají větší rezervy...
Avatar - woody-alien
Mazda 3
woody-alien
| 7. 2. 2019 16:48
Já rozumím tomu, jak to myslíš a byl jsem ve stejných kleštích rozhodování. Nicméně tvé přirovnání 3-er/5-er vs. kompakt/střední v mainstreamu pokulhává v tom, že ta 3-er už střední třída je. I když je rozměrově menší než mainstreamová.
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 7. 2. 2019 17:05
Hmm... ale reálně - Octavia je prostorově +-3er a Superb je +-5er. Vzpomínám, jak jsem stál na srazu vedle Iudexe a jak ta 3er vypadala mrňavá (úzká). A 3er si prošla přesně tou genezí, kdy třeba ještě E90 byla pro rodinu trošku slim-fit... a F30 už z mého pohledu bez výhrad.

Technicky je prémie jinde, ale co jsem chtěl ilustrovat - je těžký dneska dostat do Superbu nebo do 5er něco, co do Octavie nebo 3er nedostaneš. 3er může mít RWD i AWD, může mít třílitr v benzínu i naftě. Totéž můžu napsat o FWD/AWD a dvoulitrech v případě Octavie a Superbu. Nějaká výbava navíc pro 5er nebo Supa se jistě najde, ale jsou to už takové blbinky, že to běžný člověk podle mě až na výjimky neocení.

A zbývá (opět v obou případech) komfort jízdy jako poslední vážný argument pro větší auto...

PS: trochu z toho vynechávám M5 apod., to je přece jen příliš vzdálené mým reálným úvahám.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 14:37
Jaká Corolla za 500? Kolikrát ti to musím opakovat? Corolla na 500 začíná. Podle tebe jsou ty anatomické kožené sadačky v základu za 500? Ty jsou jen v Exekutive, což je nejvyšší výbava. RS je buď nejvyšší, nebo pod Laurinem. Já srovnávám jabka s jabkama.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 6. 2. 2019 15:49
Cekoval som na webe nejake sedadla a prislo mi, ze to je v Active... pokial su to len sedadla pre Executive tak OK, toto mi uslo. Tym padom by sa to +- moholo aj s ORS.
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 15:59
Active u Corolly asi vypadají tvarově stejně, ale jsou hadrový. Tvarově vypadají určitě líp, než základ u oktávky, to zas nemůžu neuznat. Ale jinak hadr jako hadr.
Avatar - Emel
Mazda 3
Emel
| 6. 2. 2019 16:14
Na druhou stranu, Dynamic sedačky stojí u Octavie asi 7.000Kč... v paketu vč. spoilerku a prahových lišt.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 6. 2. 2019 16:24
OK pohoda, podiskutovali sme ;-)
Avatar - _Karel_
Mazda 3
_Karel_
| 6. 2. 2019 16:29
;-)
Mazda 3
JirkaX
| 5. 2. 2019 22:04
Tak zrovna s takhle blbě umístěným tabletem ukazuje jak přístrojovka vypadat nemá. Je to jenom nesmyslná moda která časem zanikne. V noci tahle svítící placka vadí. Umístění např. mezi ofuky je mnohem lepší.
Avatar - Jaros71
Mazda 3
Jaros71
| 5. 2. 2019 22:17
Interier s tabletem trčímím úplně mimo palubku? Děsné.... 8-s

Jinak se design karoserie Toyotě povedl , na japonce dost dobrý.

Bohužel bez dieslu , budou prodeje v EU pořád směšné..

Snad jen menší hatchback se může chytit.
Avatar - lamal
Mazda 3
lamal
| 5. 2. 2019 22:29
tiez sa mi to nelubi, tu je to aspon na šírku, co nove Clio to ma na vysku >:D vacsina diskutujucich si pochvalovala samozrejme, vsetci chceju dnes tablet... na iPad neni, tak aspon v aute bude nieco >:D
Avatar - 3_diamanty
Mazda 3
3_diamanty
| 5. 2. 2019 23:05
coskoro uz ziadny dizel nebude treba.. a to nielen toyote ;-)

nastastie corolla ako najpredavanejsie auto sveta vobec nemusi smutit za tymi par mamutimi dizlovymi zakaznikmi z hypermodernej europy... vobec
Avatar - xxc
Mazda 3
xxc
| 6. 2. 2019 05:31
Nie, nebude treba, a ten, kto chce chodit daleko a rychlo, si kupi co?
Mazda 3
nexter
| 6. 2. 2019 08:23
Lietadlo :-)

Na 130km/h ti bude stacit aj ten benzin a aj ten hybrid....
Avatar - xxc
Mazda 3
xxc
| 6. 2. 2019 15:34
Len horsia efektivita, je rozdiel spotreba 6l a 8,5l. Pri vyssom najazde.
Avatar - xxc
Mazda 3
xxc
| 6. 2. 2019 05:29
Cim je tablet vyssie, tym viac pri ovladani vidno. Uz nech vyzera ako vyzera. A v noci sa to da snad vypnut (som zevdavy, ci to spomenu v teste).
Mazda 3
JirkaX
| 6. 2. 2019 06:39
Tušíš vůbec k čemu tam ten tablet je? Co se na něm zobrazuje? K čemu by byl vypnutý, u mnoho lidí i třeba půl roku přes zimu.
Avatar - xxc
Mazda 3
xxc
| 6. 2. 2019 11:50
Tusim na co to je, ja to na Renaulte nastavim co treba a vypnem. Hlavne pri dlhych cestach mi nic nechyba, staci rychlomer a sipka z navigacie na head up displeji. Otazka znela, ci sa to da vypnut uplne, lebo na Renaulte sa to len stmavi a podsvietenie svieti.

Niektore Citroeny maju nocne tlacitko, ked sa vypne uplne vsetko nepodstatne a je to asi najlepsia vec na jazdu v noci. Vy mate ake skusenosti s "tabletmi"?
Mazda 3
JirkaX
| 6. 2. 2019 16:06
Tak je na něm rádio, jízdní data, telefon atd. To vše je důvod k nevypínání. Naštěstí ho mám u auta níž zakomponovaný v palubce. Jeden čas jsem do těchto míst nahoře umístil navigaci a i v nočním režimu to opticky rušilo. Od toho můj pohled na takto vytrčený displej.
Mazda 3
h.onzyk
| 6. 2. 2019 18:42
No já nevím ale tohle všechno jsou data, který za jízdy vidět nepotřebuju, rádio vím jaký poslouchám, maximálně při zesílení/ztlumení mi tam blikne intenzita zvuku, jízdní data - no ukazuje mi to mezi budíkama venkovní teplotu a okamžitou spotřebu ale že bych tyhle data potřeboval vidět pořád, to ne, telefon vozím na palubce se zhasnutým displejem, rozsvítí se jen když někdo volá a když mám zapnutou navigaci v telefonu, tak na noční režim, nebo na head up režim, kdy mi to ukazuje jen šipku a metry k odbočce. Takže ano za mě ten tablet může bejt klidně vypnutej.
Avatar - Cuba66
Mazda 3
Cuba66
| 6. 2. 2019 10:32
Hele to je věc názoru. Mně se to víc líbí například v Camry, ale musím uznat, že nahoře je to prostě v zorném poli. A že to svítí? No tak si našteluju jas, ne? I když zase je vidět dost lidí s telefony na předním skle, zapnutý Google maps s denním schématem a jasem naplno i v noci, takže asi..??
Avatar - twistedTSD
Mno
twistedTSD
| 5. 2. 2019 19:05
Myslím, že prodeje sedanu u nás půjdou zase dolů. Ale jinak :yes: za design a motorizace.
Mno
Daffy Duck
| 5. 2. 2019 20:35
Začínať na 20 tisíc v tejto triede je samovražda. I30 skoro na takej cene končí.
Nechápem
Mino 1
| 5. 2. 2019 19:09
prečo aj do sedanu nedali ten silnejší hybrid. Je jasné, že v našich končinách sa ich toľko nepredá, ale dať ho tam na výber mohli.
Nechápem
Dixik2
| 5. 2. 2019 19:09
Je to proto,aby nekonkurovala Toyotě Camry.
Nechápem
Mino 1
| 5. 2. 2019 19:25
Hmmm. Je to jedna z možností, ale keď niekto hľadá auto veľkosti Camry, tak sa nebude až tak obzerať po Corolle. Čím nehovorím, že je to vylúčené. Toto isté spravila aj Mazda pri súčasnej 3ke. G165 dali iba do hatchu, sedan dostal len G120.
Avatar - Blue Sun
Nechápem
Blue Sun
| 5. 2. 2019 19:33
Proč by se nedíval na Corollu? Pokud bude velikostně dostačující a o dost levnější, než Camry, může být dobrou alternativou.
Nechápem
Mino 1
| 5. 2. 2019 20:02
Veď píšem, že to nevylučujem. Ale aj tak je to škoda.
Avatar - CHerokee
Corolla
CHerokee
| 5. 2. 2019 19:53
Designově povedený sedan. Jen mi u něj chybí nějaká ostřejší benzínová verze. 1,6 atmo je držák a dobrá volba pro nenáročné řidiče.
Avatar - lamal
Corolla
lamal
| 5. 2. 2019 22:32
tiez sa mi paci, este viac ako 3ka...
Avatar - 3_diamanty
Corolla
3_diamanty
| 5. 2. 2019 22:52
obecne nova corolla je dnes uz rozhodne krajsia ako nova mazda 3 ktora sa hra na ocucany transformer ale krasu a eleganciu uz kvoli tomu nechala ta tam..... a corolla je aj krajsie ... daleko krajsie auto ako novy unisexovy ceed z ktoreho uz necitit vyzarovat vobec nic....

zlata corolla :yes:
Corolla
praděda7
| 5. 2. 2019 23:01
Bohužel "ostré motory" poslala EU a ekofašisté do věčných lovišť..... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Corolla
Hammunasakra
| 5. 2. 2019 23:28
Že tě baví ty kraviny furt opakovat = zrovna tenhle motor se nejspíš na všech kontinentech prodává = víc než v Evropě ;-)

Nevim co je podle tebe "ostrej motor" = ale Toyotu i v Evropě koupíš s 250kW. Lexus má příjemný nový biturbo 312kW nebo atmo 351kW [odkaz] a na cestě je 620-630 koní V8 [odkaz]

Tak co je podle tebe "ostrej motor"?
Avatar - Cuba66
Corolla
Cuba66
| 6. 2. 2019 10:36
Po několika zkušenostech s přímým vstřikem a 1,2 a 1,4 turbo motory právě po atmosférické 1,6 bez turba a s nepřímým vstřikem (doufám tam ještě je) právě pasu. Žádné LSPI, žádné ředění oleje benzínem (Renault, Nissan i Mazda 3)..
Ostřejší motor by být mohl, ale tak 2,5 litru bez turba :-)
Avatar - Emel
Sedan
Emel
| 5. 2. 2019 20:09
Úvodní fotka dobrý, některý fotky v galerii už slabší, třeba [odkaz]

No... uvidíme :-)
Avatar - twistedTSD
Sedan
twistedTSD
| 5. 2. 2019 20:27
Na téhle fotce není evropská Corolla.
Avatar - Emel
Sedan
Emel
| 5. 2. 2019 21:41
Hmmm... a nebude sedan globální model?
Avatar - twistedTSD
Sedan
twistedTSD
| 5. 2. 2019 22:10
Ano...globální model se dvěma různými předky.
Avatar - lamal
Sedan
lamal
| 5. 2. 2019 22:30
dobry postreh, tiez mi tam prislo viac chromu...
Sedan
Arese
| 5. 2. 2019 22:48
To, na co třeba BMW údajně nemá peníze, udělá Toyota levou zadní! :-)
Avatar - Bubáq
Sedan
Bubáq
| 5. 2. 2019 20:38
Vůbec nechápu, co mají zobrazovat fotografie brané od země. A s těmito fotografiemi se v posledních dvou letech doslova roztrhl pytel. Stupidnější "módu" jsem v profesionální fotografii nezažil.
Sedan
michalpneu
| 5. 2. 2019 21:54
To je kvůli tomu, že z podhledu to auto vypadá větší, tak se toho automobilky chytly :-/
Avatar - Beefcake
Sedan
Beefcake
| 5. 2. 2019 22:25
A "dynamickejsie".
Avatar - 3_diamanty
Sedan
3_diamanty
| 5. 2. 2019 22:55
suhlas so strasidlom .. navyse to celkovo deformuje pohlad na auto ... uplne zbytocna a nicnehovoriaca fotka...
wtf
Meky
| 5. 2. 2019 20:55
Wtf?

Co si fetoval?

1.6 atmo benzin? Fabia so základným tsi tomu naloží..

Primitivna a zastarala technika .

Hanba.
Avatar - Beefcake
wtf
Beefcake
| 5. 2. 2019 21:19
Uz je ti lepsie ?
wtf
kyklop
| 5. 2. 2019 21:26
Jj, hrdý majiteľ fabie sa už vystriekal nad touto toyotou :-! >:-[]
wtf
kyklop
| 5. 2. 2019 21:25
S tým tvrdením by som bol opatrný, podladené litre s 5st prevodovkou nie sú žiadna užívateľská hitparáda ;-)
Avatar - lamal
wtf
lamal
| 5. 2. 2019 22:35
to ani 1.6tdi s 5 kvaltom ... nakoniec vyjde na javo, ze corolla ma vlastne dobre motorizacie >:D
Avatar - CHerokee
wtf
CHerokee
| 5. 2. 2019 21:28
Fabia nenaloží ničemu, protože to je pitomý tříhrnek. Tahle Toyota je řadu let nejprodávanějším autem světa a konkrétně tento motor je velký držák a to je jeho účel.
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 5. 2. 2019 22:29
Ač bych radši měl doma Corollu 1.6 , než Fabii 1.0 Tsi, tak se obávám, že Fabka teto atmosféře ujede, 81kw určitě.
Avatar - lamal
wtf
lamal
| 5. 2. 2019 22:39
v pruznosti urcite tam nie je o com, tj do 4000ot aj tak si myslim, ze ucel toho motora vo verzii sedan je taky ako napisal cherokee... nie je to primarne na nas trh, preto tam nie je 1,2t a vsade inde vo svete vedia asi pouzivat prevodovku a znesu trochu toho hluku ked sa to peklí nad 5000 >:D
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 09:51
Však ja vím, že ty víš a oba víme... >:D Ale nejsme tu jen my dva, počti si níže >:-[]
Avatar - lamal
wtf
lamal
| 6. 2. 2019 10:37
jj uz som sa s tym zmieril :-)
Avatar - 3_diamanty
wtf
3_diamanty
| 5. 2. 2019 23:51
tak proste ak treba na corolle tak podradis a auto prezenies .. aky problem.. ta paka tam nie na paradu... taka 1,6 mivec co mam skusenost v sportbacku ak podradis a ma potrebne otacky tak jede ako odtrhnuta z retaze... ako pila a tocit sa da aj do 7000 ot ... by si sa divil aky to vie mat tah ked tomu podkuris.... proste treba vediet pracovat s danym materialom .... ono mozes mat aj turbo ale ked v aute sedi lekvar ktory tak akurat civi na monitor tak mu je aj 200 koni na dve veci ... navyse ciste papierove zrychlenie 9,7s z 0-100 je u klasickej 1,6 atmo v takomto aute velmi slusne.... tu nejaka litrova fabia zrejme nestaci

ja sice mam dnes uz turbo motor ( po predoslych 16 rokoch jazdenia s atmo ) ale zeby to bolo nejake extra zive to zase tiez nemozem povedat.... proste je to svizne a prijemne na jazdenie to je pravda... obzvlast v relativne lahkom hravom malom aute mi to fakt vyhovuje a uz som si za posledne 2 roky takpovediac zvykol a vyuzivam tu mrstnost a sviznost turba v praxi celkom slusne ... ale tak zase tie obcasne rozjazdy alebo taka ta obcasna turbodiera kedy slapnes na plyn a ono sa akoby hned este nic nedeje .. to atmo proste nepozna tieto "specialitky" turba ... aj ked jasne... kazdy z motorov ma nieco pre a proti....
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 09:50
Ty si nikdy nejel v silném autě, že ne ?

"... navyse ciste papierove zrychlenie 9,7s z 0-100 je u klasickej 1,6 atmo v takomto aute velmi slusne.... tu nejaka litrova fabia zrejme nestac"

Fabie 1.0 TSI kombi 81KW

VMAX 199 km/h a 0-100 9,6s....

[odkaz]

Tady si ještě přečti, že na brzdě měla o 15 koní víc a jede přes 200

Na litrový tříhrnek dobrý ne ?
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 10:04
A ty si jel v silném autě? ;-)

Definuj co to je = podle tebe :-)
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 10:17
Já se nerozplývám nad akcelerací atmosférické 1.6tky s 86kw v Lanceru >:-[]

Ale svezl jsem se myslím s celkem silnými vozy.

Co si pamatuji, tak :

Nissan 350Z, STI WRX (320k hatchback verze), Volvo S80 V8, pak kousek Pájův Jag... Z těch "slabších" třeba Scirocco R, nebo Emelova Insignie... vše auta přes 250 koní a dynamikou lepší, než 90 % aut na českých silnicích......

A těch do 200-250 koní bylo nespočet.

Proč se ptáš ?

Ještě čekám, kdy mne povozíš ty v tom hybridu, abych věděl, zač je to akcelerace

>:-[]
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:20
Ptám se protože tohle je = u různejch lidí velmi rozdílný

I sto kW hybrid patří denně v Praze k nejrychlejšim a furt mě někdo brzdí = možná i ty >:-[]
Avatar - simon_sez
wtf
simon_sez
| 6. 2. 2019 12:26
mozes si podat ruku s andym
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:34
Vysvětlíš? Nebo snad radši ani ne :-)
Avatar - simon_sez
wtf
simon_sez
| 6. 2. 2019 12:52
on sa tiez rad preteka po Prahe, obcas ho sice pribrzdi stado Mustangov...
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:01
Po městě nepretěkám = jen mě při rozjezdech a často v zatáčkách = většina aut brzdí :-|

Hybrid je totiž = na ten městkejch a příměstskej provoz = vhodnější než tuctovej spalovací motor s manuálem
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:31
Já ne, za 1. bych tě poznal a když jsem tě naposledy potkal, jel sem v jiném směru, než ty a navíc na motorce >:D A za 2. kdy mne svezeš? >:D
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:34
Tak ty teď jezdíš v tmavym 335d? No tak ten skoro jedinej mě fakt nebrzdil ;-)

Nevozim kluky = tu a tam nějakou holku :-)
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:41
Nene, já tě potkal naposledy v létě v Ravce a já byl na motorce, vždyť ti to píšu... čit! ;)

Tak se pojď postavit každý ve svém na semafor, chci aby si mi taky ujel >:-[]
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:50
Nojo to je furt ta stará písnička = potkal si [odkaz]

Když přijedu ne ve služebáku ale ve svém = bude to eště snazší ;-)

Nicméně realita denního provozu = je taková jaká píšu. To 335d sem teda dojel na dalších semaforech = a ta sviňa mi zase ujel >:D

Ale jinak aspoň tak jednoznačně = nikdo. Tuhle mi za Prahou na dálnici taky ujelo X6 = holt ani ten hybrid neni dokonalej :-)
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:01
Co je tvé auto nevím, to si nikdy radši nenapsal, takže nemohu sloužit, ale já prohru umím nést.

Realita Pražského provozu je taková ,že nyní jezdím slabým Cliem a stejně jsem první, protože tak prostě jedu, abych první byl ;) A to má 43kw....

335D si holt šlápl na plyn... tak holt takhle bys dobíhal i mé TDCI, nebo služební TDI ;)
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:07
Ty to snad fakt furt nechápeš! To přece neni o prohře = je to o menší a větší řekněme vhodnosti hybridu pro běžnej provoz

Je to asi jako bys argumentoval že usain bolt je rychlejší = takže v maratonu by předběh Zátopka ;-)

No na prvních pár set metrech fakt možná jo >:D
No a s tim hybridem je to zhruba přesně naopak = pro všechny ty rozjíždění = je to vhodnější lepší auto. Už to chápeš? :-)
Avatar - Ozzman
wtf
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:17
Ano, já to chápu, proto jsem ti to psal s tím Cliem, to je naprosto stejné a i přesto vím, že 90 % aut v okolí mi to za městem spočítá >:-[]
Avatar - simon_sez
wtf
simon_sez
| 6. 2. 2019 12:25
tu akceleraciu v aurise hybrid budes skor pocut ako citit 8-s
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:45
To je kravina = odpich na křižovatkách neslyšíš. Takovej odjezd od garáže na elektřinu = toho sem se nenabažil ani po 2 letech

To o čem mluvíš je když to zadupneš ve vyšších rychlostech = třeba nájezd na dálnici = prvotní šok když sem to poprvý vyzkoušel asi taky nezapomenu >:-[]

Teď už mi to nepřijde = na německý dálnice bych vzal jiný auto ale do běžnýho denního provozu = zatim nevim o lepšim. No ten novej 2.0 hybrid.. >:D

A určitě chci zkusit Camry = reálně až neskutečná spotřeba a 160kW už docela de a ticho = to mi vychází jako dost zajímavý auto
Avatar - simon_sez
wtf
simon_sez
| 6. 2. 2019 12:56
ano, sok je spravne slovo :yes: nasadis sluchadla a je to ok ;-)
akurat vo vyssich rychlostiach zrychluje ako standardna mala atmosfera
Avatar - Hammunasakra
wtf
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:02
Jo s tim druhym souhlas = ve vyšších rychlostech zrychluje jako 1.8 nebo 2.5 benzínová atmosféra
wtf
Freddka
| 11. 2. 2019 10:37
Jo, hybridni Camry jsem jim docela zavidel, kdyz jsem loni cestoval po asii.

Rikal jsem si, ze kdyby to do evropy dokazali dostat za slusnou cenu, mohl by to byt velice zajimavy konkurent tem dieselovym Passatum.

No ted je tady, koukam podle ceniku od 920 tisic, coz je nekde na urovni Passat 2.0 TDI (plus minus). Tak uvidime, jestli to lidi budou chtit.

Problem totiz je, ze passat za cenikovych 900 se realne prodava za 700-750. Pokud to dokazou take u Toyoty s hybridni Camry, tak to bude zajimavy. Ale vsichni tak nejak tusime, ze realne bude Camry proste drazsi a zakaznik citlivy na cenu (a zustatkovou cenu ojetiny) asi Camry zas tolik vyhledavat nebude.

No nechame se prekvapit. Za me palec nahoru, ze je hybridni Camry aspon v nabidce.
Avatar - Cuba66
wtf
Cuba66
| 6. 2. 2019 10:39
Meky Meky...až ti to TSI umře na LSPI a ředění oleje benzínem, tak to pochopíš.
1.8 Hybrid
ericn
| 5. 2. 2019 21:40
By byl naprosto ideální společník ke Corolle nebýt nízkého výkonu i kroutícího momentu. Výkon motoru 72kW (90kW kombinace) a jen 142Nm je bída, návrat o 15let zpět. Pomarněná šance ;-\
Avatar - Mikesus
1.8 Hybrid
Mikesus
| 5. 2. 2019 22:24
A co třeba ještě přidat 163Nm elektrického motoru. Kdo s tím nic nenajel, papírově se zdá, že to je slabota. Ano, na dálnici to není žádná výhra, ale v mimodálničních rychlostech je to úplně v pohodě. Takže 90 KW a 305 Nm ti přijde málo?
Avatar - lamal
1.8 Hybrid
lamal
| 5. 2. 2019 22:44
hohoo... hodnoty krutiaku sa u hybridu nezratavaju takto jednoducho... takze 305nm to mat asi nebude... myslim ze v tabulke je chyba a uvedeny je len krutiak motora a nie celej hybridnej sustavy

ericn si nie je vedomy, ze ta 1.8 ma preto tak malo kw a krutiaku lebo je postavena na co najnizsie emisie a spotrebu, parametre vykonu doplna elektromotor... u toho benzinu ide hlavne o priebeh krutiaku tj je pri nizsich otackach a o efektivitu hlavne
Avatar - 3_diamanty
1.8 Hybrid
3_diamanty
| 5. 2. 2019 23:43
skoda prave to ze k sedanu nie je aj ten silnejsi hybrid z hatchu .... ale inak ten bocny profil tohto sedanu na velkych diskoch je parada .... uz davno som nic krajsie v danom segmente z daneho bocneho pohladu nevidel ...
Avatar - Cuba66
1.8 Hybrid
Cuba66
| 6. 2. 2019 10:43
No hele zkoušeli jsme závodit - Auris 1,8 Hybrid kombi a Nissan Pulsar 1,2 DIG-T (85kW, 190Nm). Uznávám, že motor v Pulsaru není nic moc, ale toho Aurise jsem na rozjezdu neudělal. A to ten Pulsar jede asi jako Fabia 81kW- opět vyzkoušeno na takovém tom večerním "závodě na semaforech", kde to už několikrát bylo s Fabií nerozhodně.
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 10:59
Tak 15kw navíc je znát u takhle malých aut. A on ti ujel ?
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:25
Proč se furt divíš = řikám ti to už roky = tys tomu doteď nevěřil? :-)

Viz já 12:23 to je prostě pravda = je to černej humor ale možná tu nejvíc pravdivě mluvim já >:D
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:34
Nedivím se, že 100kw auto ujelo 85kw autu, ale spíš psal, že on neujel Aurisu, takže to taky mohla být plichta >:D

A kdy si troufneš na ten můj nafťák? :-)
Avatar - Cuba66
1.8 Hybrid
Cuba66
| 7. 2. 2019 10:02
Na tvůj nafťák si netroufnu, ale dal jsem si po Hradecký dálnici OIII s 1,6TDI no a frčeli jsme těch 190-200 oba. Pak zvadnul. Jenže jemu to v tu chvíli žralo asi tak o 50 litrů na sto míň >:D >:D
1.8 Hybrid
martinST
| 6. 2. 2019 12:33
Tomu tak nějak věřím. Možná mu neujel, ale měl lehce navrch (auris). Ja si nedávno "zazávodil" s fabii 1,2 tsi 81kw od cca 80km/h dále (dálnice za tunelem) a do cca 150 stejně, pak už měla fabka navrch a pomalu ale jistě ujizdela... Vzhledem k tomu, že hybrid jede nejlépe do těch 100km/h, bych ze semaforu vsadil na hybrid..
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:35
:yes: :-!
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:36
Ano, to by odpovídalo, však je taky Auris silnější, ale pokud se mu postaví nějaké auto s modernějším dvoulitrovým turbodieslem, tak si Auris neškrtne ani do 50 km/h :-) Taky zkoušeno při podobném "závodě".
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:46
No viš já to fakt zkoušim dnes a denně = a realita je asi mnohem drsnější než si připouštíš ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:49
Tvou logikou jsem v Cliu předjel i Prosche.... ;)

Modernější dvoulitrový diesel ti ujede ve všech situacích, pokud to ovšem bude řidič chtít. Nemám problém to jít vyzkoušet, nabídka platí už půl roku ;)
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:54
No tak nic = zkusil sem to. Komu neni rady.. :-)

Zkus eště jednou ten odstavec "Přitom.." třeba ti to už dozacvakne = tak to prostě je = taky víš že elektromotor zabírá okamžitě naplno = nebo? ;-)
1.8 Hybrid
martinST
| 6. 2. 2019 12:48
To bych osobne asi netvrdil. Jezdím s O3 tdi 110kw a ta mrška na rozjezdu na 1ku strašně ráda protáčí kola, takže na plyn se musí jemněji... To u Aurisu nehrozí. Od 100 dále už by octa měla jasně navrch..
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:53
Původně byla má nabídka před půl rokem na Sakru, který tvrdil, že Auris ujede do 50 km/h ze semaforu 2.0 TDI/2.0TDCi . Nabízel jsem mu i vyzkoušení. Marně...

Vy tady srovnáváte Fabii 81kw, tam nemám problém uvěřit tomu, co píšeš, ale u dvoulitru jsem si to taky na semaforech vyzkoušel a do 50 km/h jsem byl o délku auta dál.
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:00
Nepotřebuju zkoušet nějakej podvyživenej 2litr = furt zapomínáš že minulej kolegův služebák byl fakt povedenej 2.2 HDi = a jeho poslední a hybridu první rok se překrejvaj = a hybrid se mu tak nelíbil že šel do hybridní RAVky :-)

Možná to bude tim že techniku narozdíl od tebe neumí posoudit [odkaz] ? ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:02
Podvyživenej dvoulitr ? Možná, ale na Auris Hybrid stačí ve všech situacích >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:04
No dnes a denně mě tisíce tobě podobnejch na pražskejch křižovatkách přesvědčujou = o opaku ;-)

Bohužel :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:09
No.. jak jsem psal výše.... dnes ráno jsem ujel Foresteru 2.5T, BMW X5 3ks, Audi Q7 2ks a podobně... s Cliem ;) Clio je nejrychlejší auto po Praze !... pořád nic ?
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 13:11
Ano jak píšeš = pořád nic = furt to odmítáš pochopit :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:22
Já to chápu, ale ty nechápeš mne, teda chápeš, ale trollíš ;)
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 15:57
Ne i tohle si pochopil blbě
1.8 Hybrid
martinST
| 6. 2. 2019 13:04
Chlapi, vždyt je to jedno.. :-) Ale mám pocit, že jsi někde od Prahy..? Já bych to klidně zkusil a rád, ale jsem z F-M. Ale kdyby jsi třeba služebně jel na ostravsko, klidně dej vědět přes SZ a můžeme vyzkoušet.. Samotného by mě to zajímalo :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:08
SZ
1.8 Hybrid
martinST
| 6. 2. 2019 13:14
Zatím nic do SZ nedošlo. Možná to má nějaké spoždění..
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 13:18
Už! :-)
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:54
:yes: :-!
Avatar - Cuba66
1.8 Hybrid
Cuba66
| 7. 2. 2019 10:03
JJ, Auris měl jen lehce navrch, asi měl nabito :-) Na dálnici je ale pak už v háji, protože já jsem schopný rozjet Pulsara na nějakých 200km/h dle GPS a pochybuju, že na to se hybrid s udávanými 180km/h rozjede.
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 7. 2. 2019 14:28
Přesně = a nabito má víceméně vždycky žejo = leda tak když zajedu do nejnižšího podlaží Kotvy a pak zpátky = tak to je slabší :-)

Těch 180 km/h je ve všech autech s timhle pohonem a převodovkou včetně Camry = jen v kupé RC je to celejch 190 km/h ;-)

Takže shrnu = v běžnejch režimech co jezdíme dennodenně = je hybrid lepší. Na křižování Německa = to holt chce aspoň [odkaz] eště líp v [odkaz]
Avatar - Cuba66
1.8 Hybrid
Cuba66
| 7. 2. 2019 10:00
Neujel, ale ani já jsem ho nepředjel, prostě byl pořád cca o metr (čumák) přede mnou.
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:23
Na semaforech je elektromotor logicky král = za dlouhou dobu mi na nich ujelo jen BMW 335d

Spojení okamžitě reagujícího elektromotoru a e-cvt je prostě na příměstskej provoz ideál a těch 100kW v Aurisu funguje skvěle. Takže sem zvědavej na novou generaci a 2.0 hybrid :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:33
Protože to bylo po dlouhé době první auto, které opravdu šláplo na semaforech na plyn >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:38
Jo šlapalo ;-)

Ale viz teď třeba martinST = ty budeš spíš dál nevěřící.. >:-[]

Přitom si to kdysi sám správně napsal = to spojení okamžitě reagujícího elektromotoru, což ví každej ale část to v případě hybridu bůhvíproč popírá, tak spojení EV a e-cvt prostě funguje = okamžitě :yes:

Je to pro běžnej denní provoz = prostě ideálně vymyšlený. Tak třeba eště dalších 20 let = a lidi to přestanou popírat :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:43
Ano, funguje, takže ujedeš lehce autům do cca 100kw, nebo spíše 81kw >:D , martinST sám napsal... ale v Praze jezdí více, než polovina aut, co mají větší výkon a jen proto, že nejedou a světlech do plných, neznamená, že je tvé auto rychlejší ;)
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 6. 2. 2019 12:52
Vidim = že ti to furt a furt = hlava nebere :-)

Zkus eště jednou ten odstavec "Přitom.. ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 6. 2. 2019 12:54
Já to chápu :-) Ale okamžitě reagující Ozzman v silnějším autě ti ujede ;) Takže asi tak >:D
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 7. 2. 2019 09:29
Jako že to na každý křižovatce zadupneš? No to právě v hybridu vymyšlenýmu pro takovej provoz = nemusíš = a stejně bejváš nejrychlejší :-)

[odkaz] však ty k tomu taky dojdeš >:D

A to nemluvim o absurditě kterou sem nějak furt nepochopil = že auta na červený zastavěj a stojej a pak si asi uvědomí že tam maj takový mezery že začnou popojíždět = a Dieselgate sračky právě v tomhle měly nejhorší emise = 1 pašík chrlil jako 40-70 jinejch aut :no: ;-\

No a ty popojedeš tiše bezhlučně bezemisně = na elekřinu. Natankovanou chvilku předtim = zadarmo :yes: :-)
1.8 Hybrid
JirkaVejrazka
| 7. 2. 2019 09:38
Nechci ti brat iluze, ale neujede. Fakt si to nekdy budete muset vyzkouset, tohle vase dohadovani se uz neda cist.

Mne ve starem Priusu se starsi verzi HSD (motor 1,5 litru) ujely na semaforu za celou dobu dve auta. Ani jedno z nich nebylo bezne seriove.
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 10:06
A vědí ta auta, že s nimi závodíš? >:-[] Já to s Aurisem (né tím Sakrovým) zkoušel, ujel jsem :-) Odkud jsi, klidně to můžeme natočit spolu a dát sem veřejně, prohru unesu, ale Sakra nikdy nepřijede ;)

edit: Klidně napiš SZ a domluvíme si, koukám, že jsi z Prahy
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 7. 2. 2019 14:20
To už je zoufalý = jak se realitě okamžitě zabírajícího elektromotoru = bráníš :-)
Avatar - Emel
1.8 Hybrid
Emel
| 7. 2. 2019 10:38
Marně přemýšlím o autě, se kterým bych si netroufl Priusu 1.5 na křižovatce ujet... takové auto už jsem asi hodně dlouho neměl. Pro Swifta by to asi byla výzva.

Tady se podívej, jak to vypadá, když zrychluje takové normální silné auto v kombíku (žádný sporťák) a jak Prius, na 0-40 už ztrácíš víc než vteřinu, 0-80 je už skoro x2
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 10:49
Nechceš přijet taky na poměření? Víš co kdyby.. .tak budeš moje pojistka za nehybridní svět >:-[]
1.8 Hybrid
JirkaVejrazka
| 7. 2. 2019 11:15
OK, budu svoje tvrzeni asi muset opravit :-) V beznem startu na semaforu obcas pro zabavu zavodim s ridici, kteri se tvari, ze mi s prstem v nose natrhnou p (a pak zklamane protahuji oblicej), ale asi si budu muset dat pozor na auta vybavena tlacitkem Launch Control ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 11:24
Psal jsem to výše, koukám, že jsi z Prahy, můžeme se sejít, zkusit, nemám tak nadupané auto, jako postoval Emel, takže rozdíl tak obrovský nebude. Je to obyčejný naftový dvoulitr. Natočíme video na YT a bude po dohadech :-) Kdo vyhraje - vyhraje, kdo prohraje - prohraje. Nemám problém prohrát :-)
1.8 Hybrid
JirkaVejrazka
| 7. 2. 2019 11:30
nejsem z Prahy a kvuli videu na YouTube tam nepojedu :-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 11:42
V profilu máš Prahu :-) No tak nic :-) Tak třeba až bude někdy nějaký sraz... Hamuna je srab, ten by nepřijel a nekývl i když je místní :-)
1.8 Hybrid
JirkaVejrazka
| 7. 2. 2019 11:50
Na nejaky sraz bych klidne dorazil, pokud by byl cas. Ale vzal bych tam Prius PHV a ne toho dedecka :-)
Avatar - Hammunasakra
1.8 Hybrid
Hammunasakra
| 7. 2. 2019 14:19
Seš si jistej = že ten důvod je srab? ;-)

Nemůžeš všechno a všechny = posuzovat jen podle sebe :-)

Jinak viz já 9:29 ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 15:01
Plánujeme sraz, až budu mít více info, napíšu ti. Přijeď, klidně vem i Březinu a Ravku ;) Bude to v přátelském duchu, neboj :-)
Avatar - _Karel_
1.8 Hybrid
_Karel_
| 7. 2. 2019 15:22
"Klidně vem i Březinu" >:D Jekyl a Hyde
Důvod proč nepřijet se vždycky najde.
Avatar - Emel
1.8 Hybrid
Emel
| 7. 2. 2019 12:07
Hm... no tak jo, jdu s pravdou ven. Trošku se v téhle disciplíně za Opel stydím. Při papírově podobném výkonu jako má ten Superb za ním Insi zaostává skoro o dvě vteřiny
[odkaz] , to je rozdíl třídy. I moje 30 let stará Mazda to dávala o vteřinu rychleji.
Takže... jo, klidně dojedu na nějaký srazík, pokecáme a tak, moje ego to unese... ale není to zrovna disciplína, ve které bych si chtěl se svým současným autem něco dokazovat ;-)
Avatar - Ozzman
1.8 Hybrid
Ozzman
| 7. 2. 2019 12:25
Myslím, že to máme podobně, mé auto taky není nejrychlejší na to, jaký má výkon a třeba Passat/Superb v podobné motorizaci jede trochu lépe ( i když jsem našel srovnávačky, kde auta jedou nastejno), navíc oba jsme navzájem svá auta řídili, tak víme a to tvoje rozhodně pomalé není a víc vydrží tvé brzdy >:D

Tahle debata, která s přestávkami probíhá už půl roku je trochu o něčem jiném. Sakra tvrdí, jak je ten hybrid rychlý a všem ujede (původně jsme se bavili o nájezdu na dálnici, on to pak převrátil do města na semafory... proč asi >:D ). Což je klidně pravda, jak jsem psal výše, já dokážu být nejrychlejší i ve starém Cliu v Praze, jenže už nenapíše to B, že kdyby každý na semaforech zareagoval a sešlápl plyn do podlahy, nebude to jen 335d, co mu ujede...

Takže, klidně sraz dáme, rád vás zase uvidím, ale možná by bylo hodně zajímavé, kdyby se dostavil někdo s nějakým takovým hybridem a opravdu jsme to na volné silnici poměřili. Klidně vícero aut. Nechci si přeměřovat, jestli moje auto dá stovku o 0,2s rychleji, nebo něco takového, ale reálně, jak silné auto potřebuješ, aby si to tomu bezprostředně reagujícímu e-CVT natřel. Ideál by bylo ho postavit proti různým typům konvenčních aut MT/AT... Hyn sa ukáže !

>:-[]

Napadlo mne třeba takový dotaz nasměrovat i na redakci, třeba by hybrid sehnali + pár aut + pár nás a byl by z toho hezký článek ;)

Pokud by si do toho šel, klidně zkusím napsat šéfredaktorovi :-)
1.8 Hybrid
martinST
| 7. 2. 2019 16:43
Ja bych na sraz klidne i s hybridem dorazil, pokud by byl trochu blíže k Ostravě
Avatar - Mikesus
1.8 Hybrid
Mikesus
| 7. 2. 2019 21:12
To vaše dohadování už mne přestává bavit. Kdo je a kdo není rychlejší, jako kdyby to bylo extra důležité. Mám hybrida, jsem z prahy, klidně uděláme porovnání ať už je pokoj. Já osobně pochybuji o některých výrocích, aspoň se ukáže, prohra není ostuda. Napíšu ti do SZ
Na půl cesty
Arese
| 5. 2. 2019 22:54
Tak musím uznat, že v té evropské verzi s tím pěkným, neulítlým předkem je nová Corolla sedan fakt hezké auto - zvenku. A to už jsem o Toyotě hodně dlouho nemohl napsat... Uvnitř je ten tablet zakomponovaný do přístrojové desky opravdu ztvárněný hodně necitlivě, je tam prostě jak pěst na oko. Fakt hnus. Jelikož fotky evropské a americké verze jsou u tohoto článku nějak pomotané, tak pochvalu za mechanickou ručku tentokrát nechávám s otazníkem. A podle těch fotek nechápu, proč na nich má ta páka tak nemožně dlouhý zdvih, není to praktické pro řidiče a hezké už vůbec ne. To ovšem vůbec neznamená, že bych dal přednost elektrice a tlačítku, ale zdvih té páky v zatažené poloze by měl být poloviční! :-O
No a pak tu máme nepříliš atraktivní poměr cena/výbava a ne zcela vyhovující nabídku motorů - zoufale zde chybí nějaký turbo benzín (a samozřejmě i alespoň jeden diesel). Takové Tipo sedan nabízí naftu prvotřídní (léty ověřená vysoká spolehlivost a 320 N.m z 1,6 l), ovšem turbobenzín mu chybí zrovna tak a dokonce se musí spokojit s ještě o 2dc menším motorem (výhodou je ale standardně montovaná 6st. převodovka). :-O
Na půl cesty
Rasto
| 6. 2. 2019 08:55
No, lenže Tipo bol celkom slabý konkurent už pre predchádzajúcu Corollu, myslím že pocitom kvality vnútri a ponukou výbavy bude oproti novej už absolútne niekde inde. S tým turbom máš pravdu, chcelo by to buď silnejší hybrid, alebo aspoň 2.0 atmosféru - ideálne oboje. Nechápem, prečo toyota tak škrtí ponuku.
Na půl cesty
Arese
| 6. 2. 2019 13:59
No já bych určitě dal přednost nějaké přeplňovanému čtyřválci 1,4- 1,6 l, samozřejmě bez těch hybridních srágor!. :yes:
Avatar - 3_diamanty
pekne auto
3_diamanty
| 5. 2. 2019 23:11
len skoda ze zaklad sedan obuva este 15tky... lebo tie aj na mojom malom aute uz dnes neposobia nijako "velke" nie to este na takomto relativne velkom a dlhom sedane kde uz budu posobit ako kolecka z furika ... takisto nerozumiem preco sedan nemoze mat aj tu nasilnejsiu verziu hybridu ktora by bola dokonala k vacsiemu dlhsiemu a tazsiemu autu voci hatchu ktory pritom ten silnejsi hybrid ma aky to paradox .....

kazdopadne ako hatch a aspon na 17tkach ( aj ked aj 18tky by tu iste neboli prehnane ) a v nejakej slusnej vybave a v tom top hybride to bude vcelku nepriestrelna kombinacia ... proste dokonale :yes:
Aspoň ten 6kvalt...
Arese
| 5. 2. 2019 23:47
Tak teď jsem si teprve všiml, že u té základní 1.6 má tu 6st. převodovku Corolla taky, takže tady Tipo "převodovkový" náskok nemá. Ovšem ta základní cena Corolly je vzhledem k té nevalné standardní výbavě fakt mazec. Ale třeba importér časem přijde s nějakou akční slevičkou... :-O
P.S. Celkově vzato se zdá být nyní zajímavější nabídkou Megane GrandCoupé s tím novým benzinovým čtyřválcem 1,33 l. Ani poměr ceny a výbavy u něj není nijak přehnaný a design má taky moc pěkný... Nicméně Áda se mnou asi souhlasit nebude, že? >:D
Cena
mozgog
| 6. 2. 2019 00:08
Cenu Active bych čekal cca 419 900,- Kč, těch 499 900,- je hodně ... ;-\
Cena
Arese
| 6. 2. 2019 01:03
Za 419 000,- si můžeš v doprodeji koupit předchozí generaci... :-O
Cena
mozgog
| 6. 2. 2019 12:41
To jo, jenže předchozí generace sice prošla několika facelifty, ale v tom profilu stále vidím tu původní, dnes už docela starou, Corollu.
Cena
Arese
| 6. 2. 2019 13:56
No jasně, však už je to taky dost fousatý model. ;-)
Avatar - CountachSV
Kočanská
CountachSV
| 6. 2. 2019 08:10
Fakt hezkej povoz, zrovna nad něčím téhle velikosti uvažuju pro pani... ale bohužel motorizace příliš lákavé nejsou - něco alespoň 110kW chybí. Tablet mě osobně vůbec nevadí narozdíl od liliputích diskutérů neměřím 136cm abych neviděl před auto ale zcela normálních evropských 180 a tam nebude problém.
Škodovku bych s tímhle vůbec nesrovnával, jestli někdo ví, jak dělat auta, tak je to TOYO. Zrovna ty škodovácké výplně dveří a opěrky loktů jsou otřesné, mám s novými služebáky 1,6TDi (5 kvalt brrrr) najeto mnoho tisíc km do Dánska, Maďarska, Švédska apod. Otravnější a hlasitější auto s nejistějším podvozkem jsem nezažil.
Kočanská
idam.i
| 7. 2. 2019 22:39
Nech pani vyskúša, možná budeš prekvapený.Pokiaľ nie je športový typ,tak ne bežný život určite stačí. ;-)
Avatar - .StenLi.
Pri tychto cenach..
.StenLi.
| 6. 2. 2019 11:49
.. je kupa ne-hybridu vyslovena hlupost. Ten by mal byt mokry sen taxikarov :-) Corolla TS zavari Octavii Combi a tento sedan by v liftbacku zavaril klasickej Octavii. Snad pojdu fleety po hybride a sukromnici tak ochutnaju hybridne jazdenie.
Pri tychto cenach..
martinST
| 7. 2. 2019 16:43
Ja bych na sraz klidne i s hybridem dorazil, pokud by byl trochu blíže k Ostravě

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku