Tak jako tak nejdražší na našem trhu jsou stejně škodovky. Mizerná výbava za horentní ceny, navíc s nepříliš nápaditým (neatraktivním) designem venku a hlavně uvnitř. Corolla ukazuje, jak má vypadat hodnotná a rozumná přístrojová deska, kvalitní potahy a výplně dveří. Plus slušná výbava. Plus typická trvanlivost všech použitých materiálů, a rázem je jasné, že to s tou cenou nebude tak hrozné.
Já proti vnitřku Corolly nic nemám, vypadá fajn, ale ... koukáme na stejnou galerii? Tyhle dveře jsou ok [odkaz] a tyhle ne [odkaz] ? Totéž sedačky [odkaz] tohle je špatně a tohle dobře [odkaz] ?
Já nevidím z obrázků žádný zásadní rozdíl v kvalitě. Ty vážně jo?
Karle to je alibizmus... [odkaz] tu mas trocha lepsie vykreslene tienie na tej fotke a vidno, ze vrch obkladu dveri je jednoliaty to je mimochodom dizajn prvok toyoty, toto nie je prvy interier kde to tak ma a pod tym mas pekne mohutnejsie aj bohatsie prevedenu opierku a kapsy... pekne mohutne dvere, to snad nemyslis vazne s tym, ze skodovka ma lepsie obklady dveri ? su jak z bakelitu a tenke jak papier, pozri sa na tie v corolle... a sedacky z octavie RS ? to je co za zrovnanie, toto je corolla GRMN ?
Nevím, co vidíš ty, já vidím veliký plast. Jako - normálka, není to prémie, nečekám zázrak. Jestli z obrázku poznáš, že je to super kvalita, tak jo.
No a ty alcantarový sedačky - RS je prostě vysoká výbava. Nepředpokládám, že v galerii je Corolla v základu, nebo snad jo? Obě auta mají sedačky na pohled anatomický, a na pohled ze slušných materiálů. Vzhledem k tomu, že podobný alcantarový sedačky mám taky ve své nesportovní škodovce, troufám si tvrdit, že materiál ok a provedení taky ok.
Neoperuj nějakou GRMN, já reagoval na "kvalitní potahy", ne na to, který jsou víc sportovní.
Jinak, nehoňme si pindíky, já jen reagoval na to, že snad Škoda je uvnitř tragédie a Toyota ví, jak to má vypadat. Navíc vyčteno z obrázků.
ja som pisal o dizajne a dizajnovom vypracovani dveri a nie o kvalite materialov, tu posudit neviem....
takze tebe pridu sedacky v octe rs rovnake ako vo fabii ? aj materialmi ? to su podla teba tak osudene drahsie sedadla v top vybave octavie ? /okrem LK/ ...ze maju materialy na urovni fabie a beznej sedacky
materialom su tie v rs najlepsie ake si skoda ´´mohla´´ dovolit vzhladom na velkeho brata fauvé
Já naopak vůbec nepsal o designu, (alespoň v případě sedaček)reagoval jsem na bubáka, který psal o kvalitě. A protože srovnával kvalitu Corolla vs Škoda, pak snad logicky Oktávka. Takže vůbec netuším co máš s Fábií.
pisem o tom, ze zrovnavat sedadla z najvyssej vybavy kt su nadstandartnč a drahsie s tym co je v obyc corolle nie je uplne na mieste
pride mi adekvatnejsie zrovnavat sedadla ORS so sportovym prevedenim corolly tam bude tiez alcantara pripadne ine kvalitnejsie materialy a "sport" ergonomia
preco si tam nedal foto sedadla z obyc octavie ? [odkaz]
Já to říkám pořád, že Karel je koncernoVWý fanatik >:-[] >:-[] !! >:D
Ale Karel má bohužel pravdu, až bude Corolla v základu, pak se poperte, jestli je lepší, než Octávka Active....což asi bude, protože ta má plastová i zrcátka >:-[]
mne to je prakticky jedno, uspech/neuspech corolly na nasom trhu nezavysi na nasej debate, len mi prislo ze Karel zrovna vycita koncernove slabosti /obklady dveri vseobecne hlavne u Skody/ Corolle a tiez zrovnanie sedaciek z RSa mi pride mimo, ale budis ak mu to staci, tak mne tiez >:D
Lamale, čteš ty vůbec? Já nevyčítám Corolle nic, já reagoval na bubáka. Zkus si přečíst, čím to vlákno začalo. Škodovka nemá určitě špičkové interiéry, naposledy jsem tu chválil C5 Aircross proti mému dražšímu (a v interiéru horšímu) Kodiaqu. Jen říkám, že nevidím žádný náskok Corolly proti Oktávce - v interiéru. Nic víc, nic míň.
Měl jsem (asi chybně) za to, že Camry už je vyšší střední?
Já si v tom moc nepočtu a google překladač je hroznej, ale že Oktávka porazí M6, to je na pováženou. ;-)
Jo, test dopadl stejně jako tvůj domácí >:D
Jinak já neznám australská specifika, nebýt tvé poznámky, myslel jsem, že je to z UK, tam mají škodovky v nadstandardní oblibě. Těsně prohrát s Camry - to asi moc objektivní nebylo. :-)
Docházejí k dost podobným závěrům, jako jsem docházel já... pokud jsi ochoten vyměnit trochu ticha a pohodlí za výkon a agilitu, pak je ORS zajímavá varianta... která čtyřčlenné posádce prostorově nabídne stejnou užitnou hodnotu, jako střední třída.
To určitě nepopírám. Pro tebe je výkon základ, ale nechce se mi věřit, že by byla celkově lepším autem než M6 a už vůbec, že by byla na dostřel Camry. No, to je jedno. ;-)
Celkově, tj. Octavia jako model proti Mazdě 6 jako modelu, to jistě ne.
Trošku to zobecním. Dříve byly argumenty pro střední třídu prostor-komfort-výbava. Pokud jsi chtěl auto s xenonama, airbagama a slušným prostorem, tak střední třída byla jasná volba. Když se na to mrknu dneska, tak můžu mít v Octavii (nebo Astře, Focusu) 99% výbavy co mě vůbec zajímá. A prostor navíc u Superbu je mi k ničemu.
Zůstal ten komfort - odhlučnění, kvalita jízdy. To je z mého pohledu poslední bašta střední třídy, kde ten rozdíl pořád je jasně patrný. Nicméně, jak poznamenal HK/Svwet... i tím Golfem ujedeš 1000km bez problémů... a tady říkám - nevím.
Ty se směješ, ale jo :-) . Teda já spíš sleduju vrtulku... a s tím, jak narostla poslední 3er, bych fakt neměl moc motivace jít pro 5er. Minimálně dokud byla 3er o půl generace novější, teď teda nová 5er udělala nějaký krok kupředu a třeba by to bylo zase k zamyšlení... ale takhle od stolu... i kdybych ty peníze měl, tak to vidím tak na 80% na nějakou 340i Touring.
No jo, ale to asi jen vzhledem k tomu, že ti jde především o nějakou agilitu, nějakej ten sportík, ne? Pokud by ses od toho oprostil, pak asi je lepším autem Insi než Oktávka, nebo ne? V tomhle směru mě trochu udivuje, že Mig vyměnil trojku za pětku.
Já mám naopak rád větší auta, a skoro se shodneme - kdyby nízký auto a byl budget, tak 540i Touring.
Tyhle mezitřídní srovnání jsou ošemetný. Já nemám projetý géčkový bavoráky, takže tady zatím nebudu hodnotit. Ale u těch eFkovejch bych bral trojku raději než pětku, respektive bych určitě za pětku nepřiplácel.
V mainstreamu to zatím tak daleko není, kompakty v té jízdě přece jen mají větší rezervy...
Já rozumím tomu, jak to myslíš a byl jsem ve stejných kleštích rozhodování. Nicméně tvé přirovnání 3-er/5-er vs. kompakt/střední v mainstreamu pokulhává v tom, že ta 3-er už střední třída je. I když je rozměrově menší než mainstreamová.
Hmm... ale reálně - Octavia je prostorově +-3er a Superb je +-5er. Vzpomínám, jak jsem stál na srazu vedle Iudexe a jak ta 3er vypadala mrňavá (úzká). A 3er si prošla přesně tou genezí, kdy třeba ještě E90 byla pro rodinu trošku slim-fit... a F30 už z mého pohledu bez výhrad.
Technicky je prémie jinde, ale co jsem chtěl ilustrovat - je těžký dneska dostat do Superbu nebo do 5er něco, co do Octavie nebo 3er nedostaneš. 3er může mít RWD i AWD, může mít třílitr v benzínu i naftě. Totéž můžu napsat o FWD/AWD a dvoulitrech v případě Octavie a Superbu. Nějaká výbava navíc pro 5er nebo Supa se jistě najde, ale jsou to už takové blbinky, že to běžný člověk podle mě až na výjimky neocení.
A zbývá (opět v obou případech) komfort jízdy jako poslední vážný argument pro větší auto...
PS: trochu z toho vynechávám M5 apod., to je přece jen příliš vzdálené mým reálným úvahám.
Jaká Corolla za 500? Kolikrát ti to musím opakovat? Corolla na 500 začíná. Podle tebe jsou ty anatomické kožené sadačky v základu za 500? Ty jsou jen v Exekutive, což je nejvyšší výbava. RS je buď nejvyšší, nebo pod Laurinem. Já srovnávám jabka s jabkama.
Cekoval som na webe nejake sedadla a prislo mi, ze to je v Active... pokial su to len sedadla pre Executive tak OK, toto mi uslo. Tym padom by sa to +- moholo aj s ORS.
Active u Corolly asi vypadají tvarově stejně, ale jsou hadrový. Tvarově vypadají určitě líp, než základ u oktávky, to zas nemůžu neuznat. Ale jinak hadr jako hadr.
Tak zrovna s takhle blbě umístěným tabletem ukazuje jak přístrojovka vypadat nemá. Je to jenom nesmyslná moda která časem zanikne. V noci tahle svítící placka vadí. Umístění např. mezi ofuky je mnohem lepší.
tiez sa mi to nelubi, tu je to aspon na šírku, co nove Clio to ma na vysku >:D vacsina diskutujucich si pochvalovala samozrejme, vsetci chceju dnes tablet... na iPad neni, tak aspon v aute bude nieco >:D
Tusim na co to je, ja to na Renaulte nastavim co treba a vypnem. Hlavne pri dlhych cestach mi nic nechyba, staci rychlomer a sipka z navigacie na head up displeji. Otazka znela, ci sa to da vypnut uplne, lebo na Renaulte sa to len stmavi a podsvietenie svieti.
Niektore Citroeny maju nocne tlacitko, ked sa vypne uplne vsetko nepodstatne a je to asi najlepsia vec na jazdu v noci. Vy mate ake skusenosti s "tabletmi"?
Tak je na něm rádio, jízdní data, telefon atd. To vše je důvod k nevypínání. Naštěstí ho mám u auta níž zakomponovaný v palubce. Jeden čas jsem do těchto míst nahoře umístil navigaci a i v nočním režimu to opticky rušilo. Od toho můj pohled na takto vytrčený displej.
No já nevím ale tohle všechno jsou data, který za jízdy vidět nepotřebuju, rádio vím jaký poslouchám, maximálně při zesílení/ztlumení mi tam blikne intenzita zvuku, jízdní data - no ukazuje mi to mezi budíkama venkovní teplotu a okamžitou spotřebu ale že bych tyhle data potřeboval vidět pořád, to ne, telefon vozím na palubce se zhasnutým displejem, rozsvítí se jen když někdo volá a když mám zapnutou navigaci v telefonu, tak na noční režim, nebo na head up režim, kdy mi to ukazuje jen šipku a metry k odbočce. Takže ano za mě ten tablet může bejt klidně vypnutej.
Hele to je věc názoru. Mně se to víc líbí například v Camry, ale musím uznat, že nahoře je to prostě v zorném poli. A že to svítí? No tak si našteluju jas, ne? I když zase je vidět dost lidí s telefony na předním skle, zapnutý Google maps s denním schématem a jasem naplno i v noci, takže asi..??
Hmmm. Je to jedna z možností, ale keď niekto hľadá auto veľkosti Camry, tak sa nebude až tak obzerať po Corolle. Čím nehovorím, že je to vylúčené. Toto isté spravila aj Mazda pri súčasnej 3ke. G165 dali iba do hatchu, sedan dostal len G120.
obecne nova corolla je dnes uz rozhodne krajsia ako nova mazda 3 ktora sa hra na ocucany transformer ale krasu a eleganciu uz kvoli tomu nechala ta tam..... a corolla je aj krajsie ... daleko krajsie auto ako novy unisexovy ceed z ktoreho uz necitit vyzarovat vobec nic....
Že tě baví ty kraviny furt opakovat = zrovna tenhle motor se nejspíš na všech kontinentech prodává = víc než v Evropě ;-)
Nevim co je podle tebe "ostrej motor" = ale Toyotu i v Evropě koupíš s 250kW. Lexus má příjemný nový biturbo 312kW nebo atmo 351kW [odkaz] a na cestě je 620-630 koní V8 [odkaz]
Po několika zkušenostech s přímým vstřikem a 1,2 a 1,4 turbo motory právě po atmosférické 1,6 bez turba a s nepřímým vstřikem (doufám tam ještě je) právě pasu. Žádné LSPI, žádné ředění oleje benzínem (Renault, Nissan i Mazda 3)..
Ostřejší motor by být mohl, ale tak 2,5 litru bez turba :-)
Vůbec nechápu, co mají zobrazovat fotografie brané od země. A s těmito fotografiemi se v posledních dvou letech doslova roztrhl pytel. Stupidnější "módu" jsem v profesionální fotografii nezažil.
Fabia nenaloží ničemu, protože to je pitomý tříhrnek. Tahle Toyota je řadu let nejprodávanějším autem světa a konkrétně tento motor je velký držák a to je jeho účel.
v pruznosti urcite tam nie je o com, tj do 4000ot aj tak si myslim, ze ucel toho motora vo verzii sedan je taky ako napisal cherokee... nie je to primarne na nas trh, preto tam nie je 1,2t a vsade inde vo svete vedia asi pouzivat prevodovku a znesu trochu toho hluku ked sa to peklí nad 5000 >:D
tak proste ak treba na corolle tak podradis a auto prezenies .. aky problem.. ta paka tam nie na paradu... taka 1,6 mivec co mam skusenost v sportbacku ak podradis a ma potrebne otacky tak jede ako odtrhnuta z retaze... ako pila a tocit sa da aj do 7000 ot ... by si sa divil aky to vie mat tah ked tomu podkuris.... proste treba vediet pracovat s danym materialom .... ono mozes mat aj turbo ale ked v aute sedi lekvar ktory tak akurat civi na monitor tak mu je aj 200 koni na dve veci ... navyse ciste papierove zrychlenie 9,7s z 0-100 je u klasickej 1,6 atmo v takomto aute velmi slusne.... tu nejaka litrova fabia zrejme nestaci
ja sice mam dnes uz turbo motor ( po predoslych 16 rokoch jazdenia s atmo ) ale zeby to bolo nejake extra zive to zase tiez nemozem povedat.... proste je to svizne a prijemne na jazdenie to je pravda... obzvlast v relativne lahkom hravom malom aute mi to fakt vyhovuje a uz som si za posledne 2 roky takpovediac zvykol a vyuzivam tu mrstnost a sviznost turba v praxi celkom slusne ... ale tak zase tie obcasne rozjazdy alebo taka ta obcasna turbodiera kedy slapnes na plyn a ono sa akoby hned este nic nedeje .. to atmo proste nepozna tieto "specialitky" turba ... aj ked jasne... kazdy z motorov ma nieco pre a proti....
Já se nerozplývám nad akcelerací atmosférické 1.6tky s 86kw v Lanceru >:-[]
Ale svezl jsem se myslím s celkem silnými vozy.
Co si pamatuji, tak :
Nissan 350Z, STI WRX (320k hatchback verze), Volvo S80 V8, pak kousek Pájův Jag... Z těch "slabších" třeba Scirocco R, nebo Emelova Insignie... vše auta přes 250 koní a dynamikou lepší, než 90 % aut na českých silnicích......
A těch do 200-250 koní bylo nespočet.
Proč se ptáš ?
Ještě čekám, kdy mne povozíš ty v tom hybridu, abych věděl, zač je to akcelerace
Ty to snad fakt furt nechápeš! To přece neni o prohře = je to o menší a větší řekněme vhodnosti hybridu pro běžnej provoz
Je to asi jako bys argumentoval že usain bolt je rychlejší = takže v maratonu by předběh Zátopka ;-)
No na prvních pár set metrech fakt možná jo >:D
No a s tim hybridem je to zhruba přesně naopak = pro všechny ty rozjíždění = je to vhodnější lepší auto. Už to chápeš? :-)
To je kravina = odpich na křižovatkách neslyšíš. Takovej odjezd od garáže na elektřinu = toho sem se nenabažil ani po 2 letech
To o čem mluvíš je když to zadupneš ve vyšších rychlostech = třeba nájezd na dálnici = prvotní šok když sem to poprvý vyzkoušel asi taky nezapomenu >:-[]
Teď už mi to nepřijde = na německý dálnice bych vzal jiný auto ale do běžnýho denního provozu = zatim nevim o lepšim. No ten novej 2.0 hybrid.. >:D
A určitě chci zkusit Camry = reálně až neskutečná spotřeba a 160kW už docela de a ticho = to mi vychází jako dost zajímavý auto
Jo, hybridni Camry jsem jim docela zavidel, kdyz jsem loni cestoval po asii.
Rikal jsem si, ze kdyby to do evropy dokazali dostat za slusnou cenu, mohl by to byt velice zajimavy konkurent tem dieselovym Passatum.
No ted je tady, koukam podle ceniku od 920 tisic, coz je nekde na urovni Passat 2.0 TDI (plus minus). Tak uvidime, jestli to lidi budou chtit.
Problem totiz je, ze passat za cenikovych 900 se realne prodava za 700-750. Pokud to dokazou take u Toyoty s hybridni Camry, tak to bude zajimavy. Ale vsichni tak nejak tusime, ze realne bude Camry proste drazsi a zakaznik citlivy na cenu (a zustatkovou cenu ojetiny) asi Camry zas tolik vyhledavat nebude.
No nechame se prekvapit. Za me palec nahoru, ze je hybridni Camry aspon v nabidce.
By byl naprosto ideální společník ke Corolle nebýt nízkého výkonu i kroutícího momentu. Výkon motoru 72kW (90kW kombinace) a jen 142Nm je bída, návrat o 15let zpět. Pomarněná šance ;-\
A co třeba ještě přidat 163Nm elektrického motoru. Kdo s tím nic nenajel, papírově se zdá, že to je slabota. Ano, na dálnici to není žádná výhra, ale v mimodálničních rychlostech je to úplně v pohodě. Takže 90 KW a 305 Nm ti přijde málo?
hohoo... hodnoty krutiaku sa u hybridu nezratavaju takto jednoducho... takze 305nm to mat asi nebude... myslim ze v tabulke je chyba a uvedeny je len krutiak motora a nie celej hybridnej sustavy
ericn si nie je vedomy, ze ta 1.8 ma preto tak malo kw a krutiaku lebo je postavena na co najnizsie emisie a spotrebu, parametre vykonu doplna elektromotor... u toho benzinu ide hlavne o priebeh krutiaku tj je pri nizsich otackach a o efektivitu hlavne
skoda prave to ze k sedanu nie je aj ten silnejsi hybrid z hatchu .... ale inak ten bocny profil tohto sedanu na velkych diskoch je parada .... uz davno som nic krajsie v danom segmente z daneho bocneho pohladu nevidel ...
No hele zkoušeli jsme závodit - Auris 1,8 Hybrid kombi a Nissan Pulsar 1,2 DIG-T (85kW, 190Nm). Uznávám, že motor v Pulsaru není nic moc, ale toho Aurise jsem na rozjezdu neudělal. A to ten Pulsar jede asi jako Fabia 81kW- opět vyzkoušeno na takovém tom večerním "závodě na semaforech", kde to už několikrát bylo s Fabií nerozhodně.
Na tvůj nafťák si netroufnu, ale dal jsem si po Hradecký dálnici OIII s 1,6TDI no a frčeli jsme těch 190-200 oba. Pak zvadnul. Jenže jemu to v tu chvíli žralo asi tak o 50 litrů na sto míň >:D >:D
Tomu tak nějak věřím. Možná mu neujel, ale měl lehce navrch (auris). Ja si nedávno "zazávodil" s fabii 1,2 tsi 81kw od cca 80km/h dále (dálnice za tunelem) a do cca 150 stejně, pak už měla fabka navrch a pomalu ale jistě ujizdela... Vzhledem k tomu, že hybrid jede nejlépe do těch 100km/h, bych ze semaforu vsadil na hybrid..
Ano, to by odpovídalo, však je taky Auris silnější, ale pokud se mu postaví nějaké auto s modernějším dvoulitrovým turbodieslem, tak si Auris neškrtne ani do 50 km/h :-) Taky zkoušeno při podobném "závodě".
Modernější dvoulitrový diesel ti ujede ve všech situacích, pokud to ovšem bude řidič chtít. Nemám problém to jít vyzkoušet, nabídka platí už půl roku ;)
To bych osobne asi netvrdil. Jezdím s O3 tdi 110kw a ta mrška na rozjezdu na 1ku strašně ráda protáčí kola, takže na plyn se musí jemněji... To u Aurisu nehrozí. Od 100 dále už by octa měla jasně navrch..
Původně byla má nabídka před půl rokem na Sakru, který tvrdil, že Auris ujede do 50 km/h ze semaforu 2.0 TDI/2.0TDCi . Nabízel jsem mu i vyzkoušení. Marně...
Vy tady srovnáváte Fabii 81kw, tam nemám problém uvěřit tomu, co píšeš, ale u dvoulitru jsem si to taky na semaforech vyzkoušel a do 50 km/h jsem byl o délku auta dál.
Nepotřebuju zkoušet nějakej podvyživenej 2litr = furt zapomínáš že minulej kolegův služebák byl fakt povedenej 2.2 HDi = a jeho poslední a hybridu první rok se překrejvaj = a hybrid se mu tak nelíbil že šel do hybridní RAVky :-)
Možná to bude tim že techniku narozdíl od tebe neumí posoudit [odkaz] ? ;-)
No.. jak jsem psal výše.... dnes ráno jsem ujel Foresteru 2.5T, BMW X5 3ks, Audi Q7 2ks a podobně... s Cliem ;) Clio je nejrychlejší auto po Praze !... pořád nic ?
Chlapi, vždyt je to jedno.. :-) Ale mám pocit, že jsi někde od Prahy..? Já bych to klidně zkusil a rád, ale jsem z F-M. Ale kdyby jsi třeba služebně jel na ostravsko, klidně dej vědět přes SZ a můžeme vyzkoušet.. Samotného by mě to zajímalo :-)
JJ, Auris měl jen lehce navrch, asi měl nabito :-) Na dálnici je ale pak už v háji, protože já jsem schopný rozjet Pulsara na nějakých 200km/h dle GPS a pochybuju, že na to se hybrid s udávanými 180km/h rozjede.
Na semaforech je elektromotor logicky král = za dlouhou dobu mi na nich ujelo jen BMW 335d
Spojení okamžitě reagujícího elektromotoru a e-cvt je prostě na příměstskej provoz ideál a těch 100kW v Aurisu funguje skvěle. Takže sem zvědavej na novou generaci a 2.0 hybrid :-)
Ale viz teď třeba martinST = ty budeš spíš dál nevěřící.. >:-[]
Přitom si to kdysi sám správně napsal = to spojení okamžitě reagujícího elektromotoru, což ví každej ale část to v případě hybridu bůhvíproč popírá, tak spojení EV a e-cvt prostě funguje = okamžitě :yes:
Je to pro běžnej denní provoz = prostě ideálně vymyšlený. Tak třeba eště dalších 20 let = a lidi to přestanou popírat :-)
Ano, funguje, takže ujedeš lehce autům do cca 100kw, nebo spíše 81kw >:D , martinST sám napsal... ale v Praze jezdí více, než polovina aut, co mají větší výkon a jen proto, že nejedou a světlech do plných, neznamená, že je tvé auto rychlejší ;)
Jako že to na každý křižovatce zadupneš? No to právě v hybridu vymyšlenýmu pro takovej provoz = nemusíš = a stejně bejváš nejrychlejší :-)
[odkaz] však ty k tomu taky dojdeš >:D
A to nemluvim o absurditě kterou sem nějak furt nepochopil = že auta na červený zastavěj a stojej a pak si asi uvědomí že tam maj takový mezery že začnou popojíždět = a Dieselgate *** právě v tomhle měly nejhorší emise = 1 pašík chrlil jako 40-70 jinejch aut :no: ;-\
No a ty popojedeš tiše bezhlučně bezemisně = na elekřinu. Natankovanou chvilku předtim = zadarmo :yes::-)
A vědí ta auta, že s nimi závodíš? >:-[] Já to s Aurisem (né tím Sakrovým) zkoušel, ujel jsem :-) Odkud jsi, klidně to můžeme natočit spolu a dát sem veřejně, prohru unesu, ale Sakra nikdy nepřijede ;)
edit: Klidně napiš SZ a domluvíme si, koukám, že jsi z Prahy
Marně přemýšlím o autě, se kterým bych si netroufl Priusu 1.5 na křižovatce ujet... takové auto už jsem asi hodně dlouho neměl. Pro Swifta by to asi byla výzva.
Tady se podívej, jak to vypadá, když zrychluje takové normální silné auto v kombíku (žádný sporťák) a jak Prius, na 0-40 už ztrácíš víc než vteřinu, 0-80 je už skoro x2
[odkaz]
[odkaz]
OK, budu svoje tvrzeni asi muset opravit :-) V beznem startu na semaforu obcas pro zabavu zavodim s ridici, kteri se tvari, ze mi s prstem v nose natrhnou p (a pak zklamane protahuji oblicej), ale asi si budu muset dat pozor na auta vybavena tlacitkem Launch Control ;-)
Psal jsem to výše, koukám, že jsi z Prahy, můžeme se sejít, zkusit, nemám tak nadupané auto, jako postoval Emel, takže rozdíl tak obrovský nebude. Je to obyčejný naftový dvoulitr. Natočíme video na YT a bude po dohadech :-) Kdo vyhraje - vyhraje, kdo prohraje - prohraje. Nemám problém prohrát :-)
Hm... no tak jo, jdu s pravdou ven. Trošku se v téhle disciplíně za Opel stydím. Při papírově podobném výkonu jako má ten Superb za ním Insi zaostává skoro o dvě vteřiny
[odkaz] , to je rozdíl třídy. I moje 30 let stará Mazda to dávala o vteřinu rychleji.
Takže... jo, klidně dojedu na nějaký srazík, pokecáme a tak, moje ego to unese... ale není to zrovna disciplína, ve které bych si chtěl se svým současným autem něco dokazovat ;-)
Myslím, že to máme podobně, mé auto taky není nejrychlejší na to, jaký má výkon a třeba Passat/Superb v podobné motorizaci jede trochu lépe ( i když jsem našel srovnávačky, kde auta jedou nastejno), navíc oba jsme navzájem svá auta řídili, tak víme a to tvoje rozhodně pomalé není a víc vydrží tvé brzdy >:D
Tahle debata, která s přestávkami probíhá už půl roku je trochu o něčem jiném. Sakra tvrdí, jak je ten hybrid rychlý a všem ujede (původně jsme se bavili o nájezdu na dálnici, on to pak převrátil do města na semafory... proč asi >:D ). Což je klidně pravda, jak jsem psal výše, já dokážu být nejrychlejší i ve starém Cliu v Praze, jenže už nenapíše to B, že kdyby každý na semaforech zareagoval a sešlápl plyn do podlahy, nebude to jen 335d, co mu ujede...
Takže, klidně sraz dáme, rád vás zase uvidím, ale možná by bylo hodně zajímavé, kdyby se dostavil někdo s nějakým takovým hybridem a opravdu jsme to na volné silnici poměřili. Klidně vícero aut. Nechci si přeměřovat, jestli moje auto dá stovku o 0,2s rychleji, nebo něco takového, ale reálně, jak silné auto potřebuješ, aby si to tomu bezprostředně reagujícímu e-CVT natřel. Ideál by bylo ho postavit proti různým typům konvenčních aut MT/AT... Hyn sa ukáže !
>:-[]
Napadlo mne třeba takový dotaz nasměrovat i na redakci, třeba by hybrid sehnali + pár aut + pár nás a byl by z toho hezký článek ;)
Pokud by si do toho šel, klidně zkusím napsat šéfredaktorovi :-)
To vaše dohadování už mne přestává bavit. Kdo je a kdo není rychlejší, jako kdyby to bylo extra důležité. Mám hybrida, jsem z prahy, klidně uděláme porovnání ať už je pokoj. Já osobně pochybuji o některých výrocích, aspoň se ukáže, prohra není ostuda. Napíšu ti do SZ
Tak musím uznat, že v té evropské verzi s tím pěkným, neulítlým předkem je nová Corolla sedan fakt hezké auto - zvenku. A to už jsem o Toyotě hodně dlouho nemohl napsat... Uvnitř je ten tablet zakomponovaný do přístrojové desky opravdu ztvárněný hodně necitlivě, je tam prostě jak pěst na oko. Fakt hnus. Jelikož fotky evropské a americké verze jsou u tohoto článku nějak pomotané, tak pochvalu za mechanickou ručku tentokrát nechávám s otazníkem. A podle těch fotek nechápu, proč na nich má ta páka tak nemožně dlouhý zdvih, není to praktické pro řidiče a hezké už vůbec ne. To ovšem vůbec neznamená, že bych dal přednost elektrice a tlačítku, ale zdvih té páky v zatažené poloze by měl být poloviční! :-O
No a pak tu máme nepříliš atraktivní poměr cena/výbava a ne zcela vyhovující nabídku motorů - zoufale zde chybí nějaký turbo benzín (a samozřejmě i alespoň jeden diesel). Takové Tipo sedan nabízí naftu prvotřídní (léty ověřená vysoká spolehlivost a 320 N.m z 1,6 l), ovšem turbobenzín mu chybí zrovna tak a dokonce se musí spokojit s ještě o 2dc menším motorem (výhodou je ale standardně montovaná 6st. převodovka). :-O
No, lenže Tipo bol celkom slabý konkurent už pre predchádzajúcu Corollu, myslím že pocitom kvality vnútri a ponukou výbavy bude oproti novej už absolútne niekde inde. S tým turbom máš pravdu, chcelo by to buď silnejší hybrid, alebo aspoň 2.0 atmosféru - ideálne oboje. Nechápem, prečo toyota tak škrtí ponuku.
len skoda ze zaklad sedan obuva este 15tky... lebo tie aj na mojom malom aute uz dnes neposobia nijako "velke" nie to este na takomto relativne velkom a dlhom sedane kde uz budu posobit ako kolecka z furika ... takisto nerozumiem preco sedan nemoze mat aj tu nasilnejsiu verziu hybridu ktora by bola dokonala k vacsiemu dlhsiemu a tazsiemu autu voci hatchu ktory pritom ten silnejsi hybrid ma aky to paradox .....
kazdopadne ako hatch a aspon na 17tkach ( aj ked aj 18tky by tu iste neboli prehnane ) a v nejakej slusnej vybave a v tom top hybride to bude vcelku nepriestrelna kombinacia ... proste dokonale :yes:
Tak teď jsem si teprve všiml, že u té základní 1.6 má tu 6st. převodovku Corolla taky, takže tady Tipo "převodovkový" náskok nemá. Ovšem ta základní cena Corolly je vzhledem k té nevalné standardní výbavě fakt mazec. Ale třeba importér časem přijde s nějakou akční slevičkou... :-O
P.S. Celkově vzato se zdá být nyní zajímavější nabídkou Megane GrandCoupé s tím novým benzinovým čtyřválcem 1,33 l. Ani poměr ceny a výbavy u něj není nijak přehnaný a design má taky moc pěkný... Nicméně Áda se mnou asi souhlasit nebude, že? >:D
Fakt hezkej povoz, zrovna nad něčím téhle velikosti uvažuju pro pani... ale bohužel motorizace příliš lákavé nejsou - něco alespoň 110kW chybí. Tablet mě osobně vůbec nevadí narozdíl od liliputích diskutérů neměřím 136cm abych neviděl před auto ale zcela normálních evropských 180 a tam nebude problém.
Škodovku bych s tímhle vůbec nesrovnával, jestli někdo ví, jak dělat auta, tak je to TOYO. Zrovna ty škodovácké výplně dveří a opěrky loktů jsou otřesné, mám s novými služebáky 1,6TDi (5 kvalt brrrr) najeto mnoho tisíc km do Dánska, Maďarska, Švédska apod. Otravnější a hlasitější auto s nejistějším podvozkem jsem nezažil.
.. je kupa ne-hybridu vyslovena hlupost. Ten by mal byt mokry sen taxikarov :-) Corolla TS zavari Octavii Combi a tento sedan by v liftbacku zavaril klasickej Octavii. Snad pojdu fleety po hybride a sukromnici tak ochutnaju hybridne jazdenie.