Rodinka seatích SUV je kompletní. Maličkou Aronu a kompaktní Atecu doplňuje sedmimístné Tarraco, které jsme vyzkoušeli v takové „lidovější“ konfiguraci.
Tak mne zrovna Tarraco príde vizuálne najzaujímavejšie z koncernovej trojice. Možno je to dané aj neopozeranosťou, ale seatia maska a celkovo riešenie prednej časti sa mi páči najviac a zo súrodencov by som vybral práve Seat.
Tak já to mám přesně opačně. Tarraco mi přijde v ředě Tiguan, Kodiaq, Tarraco jednoznačně designově nejslabší. Jako by designéři Seatu tápali.Je to pro mě takové Euro SUV.
ten tupy predok tigiho/allspace sa mi dodnes stale nepaci... tarraco ma jasne krajsie to spravene... aj zadny C stlpik.... aj predne aj zadne svetla... v reale clovek nema sancu vidiet podobu s nicim .... a to je len dobre... prave preto chvalim ze to nema tu masivnu tornado linku a la kodiaq.. jedine prave ta by totiz byla do oci ... a vadi mi to na atece .. preto by som radsej karoq ako atecu... .. tu ale nemam problem a tarraco by som daleko radsej ako allspace ci kodiaq ... :-)
Má to tu hranu přes kliky, má to stejné lemování podběhů, má to stejný ten spodní plast na dveřích, dokonce včetně té lišty, stejný střešní nosič. Předpokládám, že dveře budou normálně pasovat na obě auta :-)
Jinak jako nic proti, vypadá to celkem úhledně, přední maska je hezká, ta zadní už míň a pokus o propojení světel lištou se mi moc nelíbí... no, z mého pohledu má Tarraco mnohem blíž k Allspace než má Ateca ke Karoqu.
PS: bít do očí, ne být do očí... až to uvidí woody... ;-)
ved ja viem .. a chvalabohu ze to nie skoda ---- ako pisem nizsie... prerobit to na seat z vw zanecha daleko mensie stopy po povodcovi ... prave ta tornado linka totiz hodne prezradi...
to prepojenie svetiel vzadu cez celu kasnu podla mna nemuselo byt... toto je snad jedina vec co by som kludne ozelel a nechcel to tam.. ale ma to tak aj sportage a dalsi.. ktovie preco... ci to ma nejak opticky oddelovat nejake kusky vozu od seba alebo rozsirovat kasnu neviem... ale to je len detail... auto ako take je paradne
Osobne nemám problém ani s Kodiaqom, ale už mi po tej krátkej dobe príde opozeraný. Naopak problém mám s Tiguanom Allspace, to je u mňa prototyp bezpohlavného krabicoidného dizajnu, tomu autu proste chýba akýkoľvek výraz. Preto som vcelku pozitívne prekvapený, ako dobre na tom bezpohlavnom základe spravil Seat toto Tarraco, podľa mňa z toho polotovaru vyčarili maximum.
Mne sa tiez pozdava najviac. A isto bude aj cenovo najpristupnejsie. Len som narazal na to, ze vytykat pri koncernovych autach neosobity vzhlad, kde to je sterilita pri kazdom modeli - 3 automobliky a kazda musi nutne(!!!) mat 3 SUV - male/stredne/velke SUV (pripadne "SUV") je fakt cudne. no a potom z kazdeho este dalsie 3 variacie - RS,Sportline atd... A este potom k tomu tie divadla pri odhalovani, najprv plece ako pri ruskom striptize, potom noha, atd... :-) Keby som si tak pamatal, co napisali kedysi pri Kodiaqu, ci Tiguane :-)
No chce to vidět naživo. Každopadně jestli u koncernu ma někdo pohledne krabice tak je to zrovna seat. Takže byt Ken, ktery vybira dle vzhledu tak dle foto je to jasně "neosobite" Tarraco. Tiguan je až nezajimavy a v některych vybavach až nepěkny a Kodiaqu nepomuže nic, to je vyloženy škarohlid. U něj jsem si všim, že z větši vzdalenosti ta jeho "ošklivost" vynika ještě vic.
Bol som na prezentácii novej RAV-ky a exterier za mňa celkom fajn,interier ale nič-moc.Tento Seat som ale na živo ešte nevidel takže nebudem súdiť čo je krajšie.
tato dvojfarebna RAVka mi propomina to dvojfarebne volvo XC40 .. ale prave taketo nieco bielo cierne.. alebo cierno biele ( to je jedno ) sa mi nepaci jak na volve tak ani na toyote... pride mi to prilis kolotocarske obzvlas na SUV... na malikocm aute ako aygo snad este ok.. ale tu nie...
nova RAV-ka je ako taka ale za mna paradna.. chvalim tu hranatu kasnu... aj take tie hranatejsie lemy blatnikov mi tu sedia ... a paci sa mi aj ta maska... len to chce fakt jednofarebnu kasnu a nema problema [odkaz] a hned je z pikacu krasavec :-)
Však to má tiež čiernu/tmavú strechu.
Pri predstavení boli 2 ks ,tá bielo-čierna ako dal wp odkaz a jedna tmavá. Tá biela perleť s tmavým doplnkami môjmu oku pasovala viac.
ja by som bol za modru alebo cervenu u RAV-ky .. alebo proste nejaku tu jednofarebnu kasnu.. dvojfarebnu kasnu na aygu este pochopim .. k hravemu minivozu sa to este da... ale na 4,6m dlhej ravke by som uz chcel "klasiku" ... ale proti gustu ziaden.... :-)
uz som zahliadol aj nove CR-V ... tam to chce ale jednoznacne nejaku tu tmavu farbu.. lebo tie masivne obliny na kasni ma za mna priserne ... v bielej to bude jak nejaky nadopovany albin buldog >:D ... v tomto zlata RAV-ka ci outlander... tie ich hranatejsie tvary budu aj o 20 rokov pekne
mne sa to auto nejak podozrivo zapacilo :-) .. asi je spln alebo co .... ale nie srandujem... proste posobi na mna daleko smrncovnejsie a elegantnejsie ako "gazik" kodiaq .. ktory ale inak samozrejme sa mi paci tiez a jeho osobitost mu neberiem... ale popravde tarraco radim akoby este vyssie... je akoby stihlejsie a celkovo elegantnejsie.. take fakt stavnatejsie.. a hoc viem ze seat uz davno nie je ziadne auto emocion tak akoby prave na tarracu som ich konecne zacal pocitovat ... este to nie je uplne ono ale vidim tu uz akesi mensie emocionalne prebudenie... paci sa mi .... posobi moc uhladene solidne a zaroven nejak z toho nevidim ani vw ani skodu... slo by to :yes:
kodiaq je taka kusok "koza" .... kdezo tarraco je ako taky elegantny natiahnuty ladovy "maco" ... obe auta su svojim sposobom pekne a jedinecne .. co je len dobre ... nikto nechce rovnaku podobu... mne sa tarraco ale paci viac.. v nejakej bordovej.. ajajaj.. to bude pan dokonaly ;-)
V takovém voze (SUV), by mě manuál nechyběl. Bohužel ani ve výběru mého dalšího vozu (a může to být i HH, jako například AMG A35/45) už manuál není v nabídce. ;-\ Jediná cesta jak zachovat manuál v HH, je založit firmu na výrobu manuálních převodovek s adaptorem na různé motory a ty pak nabízet na trhu. Ideální by bylo mít smlouvu a automobilkou a montovat tuto převodovku hned ve výrobě. Pamatuji se, že v 70-80 létech byly v Austrálii firmy, která adaptovaly toyoťácké manuály pro použití ve vozech s R6. (Falcon a Holden). Není to žádná raketová věda, ale musel by do toho jít někdo s penězi a uměním přesvědčit a spolupracovat s výrobci daných aut.... :-!
Je to celé ptákovina. Proč by se automobilka měla domlouvat s někým, aby jí vyráběl převodovky a automobilka by je pak milostivě namontovala do svého auta? Vždyť každá automobilka umí manuál vyrobit, v tom problém není... pokud to nedělají, má to jiné důvody.
A kdybys to prodával jako aftermarket... kdo by si asi koupil manuál a použil pak svůj automat jako těžítko? Bez ohledu na to, že by si to žádalo víc, než jen výměnu mechanických dílů... má to vliv i na řídící jednotku, homologaci atd.
Automobilky umí...ale nedělají a dělat nebudou, protože to pro ně není ekonomicky výhodné. Nakonec to platí i o automatických převodovkách, kde automobilka by dnes měla i dostatečnou kvantitu, ale přesto nakupuje převodovky od velkovýrobce jako třeba ZF. [odkaz]
Samozřejmě větší potenciál je v aftermarket, ale tam jsou zase problémy s garancí vozu a elektronikou.
Proto jsem v úvodním příspěvku preferoval dohodu s automobilkou. Hodně by záleželo na logistice a na tom, kolik by taková "akce" stála.
Já bych viděl jako ideální řešení spolupráci s autorizovanou firmou (třeba jako je Alpina nebo AMG), která by z automobilky obdržela vůz v určitém stádiu assembly a assembly by s použitím manuální převodovky, třeba od ZF, dokončila. Samozřejmě tato firma by musela mít smlouvu s několika automobilkami aby se uživila a aby cena takového vozu byla přijatelná.
Pro automobilky to není výhodné... ale montovat tam 3rd party by výhodné bylo?
U nějakých ikonických aut, kde dalších 100k nehraje roli, si to představit umím... minimálně nějaká 4C, Supra.
Taková Mazda 6... manuál v nabídce má, unese i krouťák nafty, existují interiérové díly a konec konců se mimo Evropu s manuálem prodává. Tam by nemusel být takový problém udělat swap. Zase ale u tak obyč auta to asi nikdo řešit nebude.
No právě. Muselo by se dobře spočítat a každý účastník, by na tom musel vydělat. Pokud by bylo pro automobilku výhodné dodávat semi-assembled bodies 3rd party a podílet se na pro rata basis na garanci by ji nevadilo, tak nevidím důvod proč by do toho nešla. Jasně nahoře píšu, že by firma musela spolupracovat s několika automobilkami, aby se uživila. Třeba i s Mazdou. Byla by to jen otázka nastavení smluvního dokumentu.
Důležité je, se na věc dívat pozitivně a hledat cesty, jak různé problémy řešit a ne hned na začátku hledat důvody proč by to nebo ono nešlo udělat, jak bývá zvykem.
Je to určitě zajímavé auto, ale je tam cca 60 procent cenový rozdíl oproti stejně vybaveném Seatu Ateca.
To je úplně stejný rozdíl, jako mezi 340i a M3. Jenže M3 má jiné karosářské díly, úplně jiné zavěšení kol, motor, ovladače, volant a přístrojovou. Tam jde ten příplatek proste vidět a hlavně cítit na vozovce.
Co je Cupra Ateca? V čem je jiná? 10 mm na podvozku směrem dolů a precipovany motor? Stojí to za stovky tisíc navíc?
Stačí, když zmíním jen dvě: chybějící ruční brzda a namísto rychloměru a otáčkoměru je před řidičem jen LCD televize. :no: Alespoň že ten předek docela ujde - třeba ve srovnání s Kokodákem.
na maske uz vidim pokrok.. aj umiesnenie a tvarovanie svetiel voci leonu ( ktory diktoval dizajn seatu poslednych 6-7 rokov ) .. je tu konecne viditelny krok vpred v ktory som tak veril uz davno a ono stale nic.. ale tentokrat konecne uz sa to pohlo .. asi aj preto sa mi to auto paci ze uz to nie je ani zvacena ateca/leon ani nejaky prekabateny kodiaq ..
predna maska aj svetla.. aj zadne partie ... tu nejde nic vytknut... jasne.. vzdy to bude koncern a tak necakam od seatu kreacie na styl santa fe ci outlanderu .... ale konecne uz to ma crty a vyzarovanie ake som na seate chcel vidiet uz davno :-)
[odkaz] .. toto uz hej... pecka... sanka dole proste brutal... ked si to porovname s leonom a jeho dizajnovym jazykom face-u tak je to pokrok o 3 urovne [odkaz] .. seat razom s tarracom s tym predkom preskocil cele desatrocie.. ale ze uz aj bolo na case :-)
len ta zadna prepojovacia linka svetiel tam byt nemusela.. to je take kusok zbytocne ale chapem... asi nas caka dalsia modna vlna ... a seat uz tentokrat nechce byt pozadu ;-)
Tak tu sa so 110kW a takmer 10s z 0-100 pri predbiehaní nestratí, ale s RAV4 so 163kW a 0-100 za 8s si predbiehanie musíte dobre premyslieť. Aspoň trošku konzistenice poprosím. Ešte k výbornému odhlučneniu, Rasťo Chvála sa pri tomto aute zrovna sťažoval na hluk od motora a to on autá viac menej len chváli a snaží sa na ne pozerať z pohľadu, ich typického zákazníka.
Este k tej konzistencii, ked Scenic ma mierny aerodynamicky svist okolo zrkadiel, a realne sa v tom neda ticho cestovat, ako je pouzitelny ten Tarraco pre rodinu pri ceste na vylet, ked ma "trochu výraznější aerodynamický svist kolem zrcátek" (tym myslim nalozit rodinu a vklude sa porozpravat pri dlhej ceste dialnicou a dojst nevyhucany do ciela)?
no mam kolegu co do prace chodi busom pretoze po veceroch alebo skoro rano za tmy vravel ze ma s jazdou problemy ( zrejme kvoli zraku.. mozno seroslepota neviem nepytam sa ) tak nejazdi v noci .. ma inak feldu no .. dokonca presne taku ako sme my mali kedysi.. tmavozelenu petrol mpi ... alebo mozno dnes uz aj kvoli bezpecnosti s nou v noci radsej nejazdi .. ( v noci je to zrazu samy pirat u nas ) :*) ... neviem... kazdopadne ja jazdim hodne po tme teraz poslednu dobu ( uz vyse 2 roky ) ... pamatam aj vodicak som robil dost jazd prave za tmy ( aspon polovicu urcite ) ... vzdy po veceroch ... asi som taka sova alebo co ... ale samozrejme niet nad pekny slnecny den ked autom si kdesi po okrske hasis a uzivas krajinku :yes:
Na jazdu v noci treba mat aspon dobre svetla. A zavisi aj na ludoch, dost velke % ma chybu zraku, co jazde v noci tiez neprospieva. Len trosku nechapem suvislosti, lebo pytal som sa, ci to auto na dialnici nehuci >:D A ludia o blbostiach zacinaju.
svetla mam fajn v tomto spokojnost... voci felde uz konecne aj nieco v tej tme vidim >:D aj ked led svetla by som bral este viac ( povedzme miesto toho nezmyselneho tempomatu v malom aute ) ...
to odbocovanie od myslienky to poznam... >:D .. to mas jak v cimrmanovi v tej hre jednej.. a tiez sa mi to nijak nedari neodbocit od nej sam vidis .. vzdy sa nejak zakecam a som razom uplne ale uplne inde >:D
tak sa volala ta nasa farba ... petrol zelena... no a motor bol 1,3 mpi... ;-) ... ale kto pozna feldy ten to vie "precitat spravne" ;-)
najkrajsia je ale na felde relly cervena... brachov spoluziak ju mal... panecku... lebo az vtedy ( prve na srote ) clovek zisti co vsetko spravi vhodna farba... >:D
Manželce jsem kdysi koupil Fabii zelena petrol. Samozřejmě s dieselem. Ukradli nám ji. Policajiti říkali, že kvůli motoru. 1,9 SDI motor byl věčný a v tom autě jezdil za 3,8l 100% řepkové nafty :'-(
Niesom očný lekár, ale argumentov typu že mám šeroslepotu, alebo mám zlé svetlá som za svoj život počul nespočítane krát. Poväčšinou ale bol problém v tom, že autor danej výhovorky proste nevedel v noci kam pozerať, preto by prd videl aj keby mal super laser matrix neviem aké svetlá. Zaujímavé je aj to, že sa im zrazu po pár rokoch praxe bez liečby či operácie zlepšil zrak, resp. ich svetlá zrazu svietia lepšie. :-)
Ano, som to ja a viem, preco sa mi smejete. Lebo predpokladate, ze zrkadla su len zatecene od vody. Lebo nikoho z vas by nenapadlo, ze sa na bocnych oknach vytvori taka vrstva spenenej vody, ze cez to nic nie je vidno.
ozzy to tak nemyslel... ;-) on sa neposmieva... ... ale ved kto rad jazdi za dazda ze jo... ja tiez nie... ani za tmy.. ale ked musi clovek tak musi no jo .. pocasie si nevyberieme.. auto ano .... :-)
Ach jaj... stále ako s tými trojvalcami... To sa mi natíska otázka prečo ho ešte nemáš....
Tak asi ak o bude auto na rozvážanie detí do mesta pre manželku tak bude stačiť 1.5TSI, ak s tým niekto potrebuje kľudne cestovať dlhé trasy za čo najlepšiu cenu tak si zobere 2.0 TDI a ak chce mať niekto väčšiu výkonovú rezervu tak vezme 2.0TSI - všetko má svoje pro a proti.
Ja nekritizujem auto, že by výkon 110kW nestačil na predbiehanie, ale tie múdrosti, čo istý autor písal o hybridnom pohone, lebo je to hybrid... Také smiešne trápne.
priznavam.. paci sa mi.. po dlhom case ( od predstavenia sucasneho leonu ) dalsi kusok od seatu ktory by som si v danej kategorii iste rad omrkol ... posobi na mna podstatne stihlejsie ako kodiaq co chvalim ... neposobi proste az tak "kockovito" a "krcovito" ako jeho starsi bracek... a popravde som aj rad ze to uz nema tu tornado linku a nebije z toho skoda do oci ale ze je to uz skor robene na styl vw ( allspace ).. lebo takto dane auto lepsie maskuje svoju "identitu" a daleko menej to pripomina nejaky ten vw ako keby to nahanalo skodu po vzore dvojice ateca-karoq kde z atecy doslova skoda sala na mile ... za mna je to vlastne najkrajsie SUV z trojice allspace tarraco a kodiaq .... toto sa seatu.. ehm koncernu fakt podarilo ... snad este krajsi kusok ako sorento a to mam fakt moc rad :yes:
PS: ta testovana "modra" je fakt dobra :-) ... ani X3 by tak nesadla .. pecka .. ale zrovna tu mi na tarraco dokonale sadne aj nejaka ta outdoorova tmavozelena ktora z neho spravi dokonaleho elegantneho zalesaka v smokingu ... a krasne auto je to dokonca aj v bielej ktora mi vacsinou na SUV nesedi.. [odkaz] a vobec.. tomuto bocnemu pohladu sa neda nic vytknut skratka dokonalost .. toto bude frcat :yes:
jak říkáte euro SUV. P5008 se mi líbí o dost víc, ale nemá 4x4 a šaškoidní volant a budíky bych nedal. Když dám dokupy techniku a design, tak mi vychází CX5. Jsou ty diesly už v pohodě? Neví někdo? I když to předokolky bych volil spíše tu 2,5ku.
Tohle je tak maximálně Němec po jedné návštěvě solária. Vždycky když vidím ty bezpohlavní vykořeněnosti od Seatu, tak jsem rád, že kdysi údajný zájem VW o Alfu Romeo nedopadl a i když jich jezdí málo, tak se je stále za čím otočit. Seat není ani trochu "jižansky šmrncovní", jsou to fádní, chladné německé krabice bez emoce. U VW ani u Škody to nevadí, to nejsou auta, která si člověk kupuje pro radost. Ale tady zamrzí, že VW neumí, nebo prostě nechce využít potenciál "místa vzniku" a udělat ze Seatu, něco pro oko, když už si ho zuby nehty drží a dokonce s ním buduje samostatnou Cupru. Tenhle Seat (aktuální stav značky) prostě zatím nedává smysl, tak třeba v budoucnu.
uz davno tvrdim ze seat ako prerobene skody alebo vw je nieco co seatu rozhodne nepomaha k osobitosti a toto koncernove puzzle ( z ktoreho seat vacsinou vychadza najhorsie a najviac toho nasklada ) nie je to co by som od seatu rad videl ale vieme jak to dnes chodi v koncernoch a autach celkovo.. vsetko je to o peniazoch setrenie bla bla .. a vzajomnom zdielani technologii bla bla.. a tak dale a tak dale ... obavam sa ze lepsie uz asi nebude no .... lepsie uz bolo.. takze som fakt rad ze "napriek tomu vsetkemu" tarraco na mna posobi svojskym a hodnotnym dojmom .. a hadam pre mna naj seat za poslednych 20 rokov .... nemal by som s nim problem.. dokonca este radsej tarraco ako kodiaq alebo allspace... :-)
PS: suhlasim ze seaty uz dnes nie su ziadne auto emocion.. aj sa s tym v poslednej dobe uz akosi nikde nechvalia ( ved vieme preco ) ale ako velke rodinne SUV mi tarraco pride nahodou fakt elegantne a velmi prijemne posobiace... je pekne... nie mozno tak vyzyvave ako santa fe.. ale stejne je krasne a ciste ... proste karosarsky dokonale "dzentlmenske" auto ... :yes:
Od alfy bychom mohli s tarracem srovnat jen stelvio, myslím čistě design, ne techniku, a že bych ve stelviu viděl nějaké emoce, jižanský šmrnc, který tarraco nemá... Hm, jedno je takový buclatý brouk, druhé spořádaná krabice, designovou finesu nevidím ani u jednoho, ale možná těm, co drandí olítanou 159, stačí k emocionální poluci jen ten znáček s hadem.
Tak já obecně nejsem 2x fanda SUV trendu, ale ten buclatý brouk je prostě vizuálně zajímavější, než ona spořádaná krabice i když žádný zázrak to taky není. Na druhou stranu zmíněná 159 je jiná písnička. Ta olítaná divočina i přes svůj věk pořád vypadá moderněji a současněji, než většina aktuální produkce ostatních. Zvenčí samozřejmě - uvnitř je příslušnost k roku výroby jasná.
Pro mně brouk jako krabice, na stelviu nic vizuálně zajímavého, natož jižanský šmrnc atp. co jmenuješ, nevidím, prostě ty tvoje věty ohledně designu považuju za klišé.
Tu 159 jsem jmenoval proto, protože když máš starou alfu, tak prostě patříš do klubu znalců (designu taky samozřejmě), a protože jsou to pořád alfy, tak i ty nové musejí být také super, že. Jenže nejsou, od mita a giulietty je design o ničem, giulia je celkem pohledné auto, vizuálně zajímavé ve verzi QV, ale že by z toho tryskaly nějaké emoce, bylo to designově jinde než "chladní" Němci, to ani náhodou.
Klidně považuj. Na klišé nevidím nic špatného pokud se má o co opřít. A i když starou 159 nevlastním - pokud je tvá poznámka míněna adresně - tak i přesto bude ono zmíněné stelvio vedle tohohle seata - tedy v konkrétním kontextu - prostě vypadat lépe. Mě Stelvio taky nebere, ale pořád je to více "jižan" než kdy bude cokoli od současné podoby Seatu. 159 jsem se zastal prostě proto, že je to zvenčí krásný kus auta. S Giulií mám problém - je to až příliš "BMW" - sice hezčí BMW, ale pořád to čpí pokusem přetáhnout pár zákazníků konkrétní značce. A "chladný němec" je špatně zvolený termín - ono se to týká v podstatě jen VW. Mercedes má dost zajímavých modelů a u BMW se taky něco najde.
Klišé - Nejčastěji otřelá metafora, která bezmyšlenkovitým opakováním ztratila smysl a stala se konvenční banalitou a frází.
Tahle definice přesně odpovídá tomu tvému “chladný německý design bez emocí vůči šmrncovnímu italskému.” V dnešní době fráze bez obsahu.
Pokud jde o designový styl pracující s oblinami, pak zcela jistě lépe funguje např Mazda cx5 než stelvio, to je brouk s vyděšenými kukadly z giulie. Jižanského na tom není o nic víc než na té Mazdě.
Ke 159, je mi jedno, jestli jezdíš 159, 156 nebo cokoliv jiného, byl to příměr, prostě píšeš jako člen alfaklubu. A ano, klidně zopakuji, 159 byla poslední designově povedená alfa, ty současné jsou v rámci třídní konkurence designově max průměr a mluvit u nich o nějakém jižanském emotivním šmrncu nás je vrací na začátek, ke klišé. ;-)
Je otázka, kam by se měla Alfa zařadit. VW začíná být stále více extravagantní, rendlík vyrábí kreatury, pažout se s tím interiérem zbláznil podobně, jako citroen s těmi lampičkami, Škoda nabrala hmyzí ksicht, Fiat je tradičně o ničem, Toyota je ošklivá a podobně jako další rejžovozy bez normálního motoru. Už ani to Volvo s pětiválcovým dieselem si nekoupíš. Je to komplikovaný rébus... Myslím, že Alfa dalších 10 let nepřežije.
tak Stelvio opravdu vypadá tuctově, jedině v červené na pěkných kolech to vyvolává nějaké emoce.... ale vnitřek je naopak velmi "italský" a hlavně to auto jezdí jako Alfa.... jízdní kvality a techniku v testech myslím nezpochybňoval vůbec nikdo....
takže jako není to dokonalé ale jako celek to auto myslím funguje velmi slušně....
Na Stelviu mi nejvíc vadí to, že kvůli němu zařízli Giulii Sportwagon.
Mám kamaráda, co právě jezdil 159 v kombíku... a dlouho chodil kolem Giulie... až nakonec usoudil, že to je fakt malé a koupil roční německou prémiovku.
no jo, bohužel prodeje Giulia + Stelvio jsou určitě vyšší (navíc s vyšší marží u SUV) než by byly prodeje Giulia + SW.... samozřejmě nejlepší by bylo aby nabídli komplet menu.... sám bych možná u Giulie SW taky skončil....
Teraso je o tolik hezčí než Tigi, že mi je osobně nějaká podoba z boku putna. Odlišení přední části je výrazné, rysy jemnější. Všechny VAG interiéry jsou na jedno brdo už léta, takže tady žádná změna.
"Trend dnešní doby v kombinaci s přísnými bezpečnostními požadavky je však neúprosný, proto se nám auta začínají tvarovat tak nějak na jedno brdo."
No nemôžem si pomôcť, ale na rovnakej technike sa s úlohou v Škodovke vysporiadali podstatne lepšie - teda minimálne čo sa do možnosti odlíšenia od konkurencie týka. Očividne designéri Seatu nemajú grif mr. Kabaňa.