Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Beefcake
Nova doba
| 8. 2. 2019 08:23
Koncernove auto.cz vytyka neosobity vzhlaf ? Tak ale aj medzi svojimi su niektori rovnejsi
Avatar - iudex
Nova doba
| 8. 2. 2019 08:27
Tak mne zrovna Tarraco príde vizuálne najzaujímavejšie z koncernovej trojice. Možno je to dané aj neopozeranosťou, ale seatia maska a celkovo riešenie prednej časti sa mi páči najviac a zo súrodencov by som vybral práve Seat.
Avatar - Verny_2013
Nova doba
| 8. 2. 2019 08:57
Tak já to mám přesně opačně. Tarraco mi přijde v ředě Tiguan, Kodiaq, Tarraco jednoznačně designově nejslabší. Jako by designéři Seatu tápali.Je to pro mě takové Euro SUV.
Nova doba
| 8. 2. 2019 09:04
Mě zase Tiguan XL. Pokud nemá nějaký sport paket a velká kola, aby ho to ozvláštnilo.
Avatar - Emel
Nova doba
| 8. 2. 2019 09:30
Ale tak tohle je Tiguan Allspace 1:1, jen to má jinou přední a zadní masku...
Nova doba
| 8. 2. 2019 09:33
OK, tak allspace. Nevím jaké jsou v tom rozdíly.
Avatar - Emel
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:27
Když se podíváš na Tarraco a Allspace z profilu, tak je to na hledání rozdílů lupou
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:40
ten tupy predok tigiho/allspace sa mi dodnes stale nepaci... tarraco ma jasne krajsie to spravene... aj zadny C stlpik.... aj predne aj zadne svetla... v reale clovek nema sancu vidiet podobu s nicim .... a to je len dobre... prave preto chvalim ze to nema tu masivnu tornado linku a la kodiaq.. jedine prave ta by totiz byla do oci ... a vadi mi to na atece .. preto by som radsej karoq ako atecu... .. tu ale nemam problem a tarraco by som daleko radsej ako allspace ci kodiaq ... :-)
Avatar - Emel
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:48
Nemá to Tornado, protože je to VW a ne Škoda.

Má to tu hranu přes kliky, má to stejné lemování podběhů, má to stejný ten spodní plast na dveřích, dokonce včetně té lišty, stejný střešní nosič. Předpokládám, že dveře budou normálně pasovat na obě auta :-)

Jinak jako nic proti, vypadá to celkem úhledně, přední maska je hezká, ta zadní už míň a pokus o propojení světel lištou se mi moc nelíbí... no, z mého pohledu má Tarraco mnohem blíž k Allspace než má Ateca ke Karoqu.

PS: bít do očí, ne být do očí... až to uvidí woody... ;-)
Avatar - 3_diamanty
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:56
ved ja viem .. a chvalabohu ze to nie skoda ---- ako pisem nizsie... prerobit to na seat z vw zanecha daleko mensie stopy po povodcovi ... prave ta tornado linka totiz hodne prezradi...

to prepojenie svetiel vzadu cez celu kasnu podla mna nemuselo byt... toto je snad jedina vec co by som kludne ozelel a nechcel to tam.. ale ma to tak aj sportage a dalsi.. ktovie preco... ci to ma nejak opticky oddelovat nejake kusky vozu od seba alebo rozsirovat kasnu neviem... ale to je len detail... auto ako take je paradne

:yes:
Avatar - iudex
Nova doba
| 8. 2. 2019 09:13
Osobne nemám problém ani s Kodiaqom, ale už mi po tej krátkej dobe príde opozeraný. Naopak problém mám s Tiguanom Allspace, to je u mňa prototyp bezpohlavného krabicoidného dizajnu, tomu autu proste chýba akýkoľvek výraz. Preto som vcelku pozitívne prekvapený, ako dobre na tom bezpohlavnom základe spravil Seat toto Tarraco, podľa mňa z toho polotovaru vyčarili maximum.
Avatar - Ozzman
Nova doba
| 8. 2. 2019 09:56
Vidím to podobně... Tiguan musí být v dobré výbavě, jinak je to až překvapivě nevzhledná krabice, Kodiaq neurazí ani v Ambition.
Avatar - _Karel_
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:00
Jo, ale na druhou stranu když se krátký Tiguan dobře poskládá, tak je z nich nejhezčí ( podle mě)
Avatar - speedfred
Nova doba
| 8. 2. 2019 10:02
Súhlas, krátky Leguan v nejakom cestnom pakete vypadá fakt dobre a kľudne sa za ním aj otočím.
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:03
Mám to přesně tak. Stavitel v ulici má modrého a je to fešák.... :yes: Stavitel taky.... >:D Jeho pani nic moc.... ;-)
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:09
Tak on koukám staví i tobě. >:D
Avatar - speedfred
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:17
>:D
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:25
...tak bude automat.
Avatar - Emel
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:33
Jedině fofrklacek!
Nova doba
| 8. 2. 2019 16:07
Ano, fofrstavbaklacku? ;-)
Avatar - _Karel_
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:18
>:D
Avatar - Dinar
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:26
>:D
Nova doba
| 8. 2. 2019 13:19
Já už mám naštěstí dostavěno.....a teď dokončili i většinu reklamací. Dobře, že jsem si nevybral stavitele z ulice. To by nedělalo dobrotu.... ;-)
Avatar - white label
Nova doba
| 8. 2. 2019 17:03
>:-[] Takže proto je to fešák s modrým... ;-)
Avatar - Beefcake
Nova doba
| 8. 2. 2019 12:25
Mne sa tiez pozdava najviac. A isto bude aj cenovo najpristupnejsie. Len som narazal na to, ze vytykat pri koncernovych autach neosobity vzhlad, kde to je sterilita pri kazdom modeli - 3 automobliky a kazda musi nutne(!!!) mat 3 SUV - male/stredne/velke SUV (pripadne "SUV") je fakt cudne. no a potom z kazdeho este dalsie 3 variacie - RS,Sportline atd... A este potom k tomu tie divadla pri odhalovani, najprv plece ako pri ruskom striptize, potom noha, atd... :-) Keby som si tak pamatal, co napisali kedysi pri Kodiaqu, ci Tiguane :-)
Avatar - miromen
Nova doba
| 8. 2. 2019 14:39
No chce to vidět naživo. Každopadně jestli u koncernu ma někdo pohledne krabice tak je to zrovna seat. Takže byt Ken, ktery vybira dle vzhledu tak dle foto je to jasně "neosobite" Tarraco. Tiguan je až nezajimavy a v některych vybavach až nepěkny a Kodiaqu nepomuže nic, to je vyloženy škarohlid. U něj jsem si všim, že z větši vzdalenosti ta jeho "ošklivost" vynika ještě vic.
Avatar - kaa
Tarraco
| 8. 2. 2019 08:27
Tuctovka bez individualizace. Sundejte loga výrobce a nikdo nepozná co to je.
Tarraco
| 8. 2. 2019 08:35
Úhel osobního pohledu, zcela jistě lepší než nekoukatelná RAV4...za mě.
Avatar - speedfred
Tarraco
| 8. 2. 2019 08:43
Bol som na prezentácii novej RAV-ky a exterier za mňa celkom fajn,interier ale nič-moc.Tento Seat som ale na živo ešte nevidel takže nebudem súdiť čo je krajšie.
Tarraco
| 8. 2. 2019 09:03
Já viděl RAV v provedení Star trooper a spíš jako dětská hračka. Takový větší pikaču.
Avatar - speedfred
Tarraco
| 8. 2. 2019 09:06
....keď mne sa aj CH-R hodne páči :-) ,a tvoj názor na ňu poznám.
Star tooper je čo za výbava či edícia >:D >:D >:D
Tarraco
| 8. 2. 2019 09:34
Bílý s černými doplňky.

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Tarraco
| 8. 2. 2019 10:49
tato dvojfarebna RAVka mi propomina to dvojfarebne volvo XC40 .. ale prave taketo nieco bielo cierne.. alebo cierno biele ( to je jedno ) sa mi nepaci jak na volve tak ani na toyote... pride mi to prilis kolotocarske obzvlas na SUV... na malikocm aute ako aygo snad este ok.. ale tu nie...

nova RAV-ka je ako taka ale za mna paradna.. chvalim tu hranatu kasnu... aj take tie hranatejsie lemy blatnikov mi tu sedia ... a paci sa mi aj ta maska... len to chce fakt jednofarebnu kasnu a nema problema [odkaz] a hned je z pikacu krasavec :-)
Avatar - speedfred
Tarraco
| 8. 2. 2019 11:18
Však to má tiež čiernu/tmavú strechu.
Pri predstavení boli 2 ks ,tá bielo-čierna ako dal wp odkaz a jedna tmavá. Tá biela perleť s tmavým doplnkami môjmu oku pasovala viac.
Avatar - 3_diamanty
Tarraco
| 8. 2. 2019 11:43
ja by som bol za modru alebo cervenu u RAV-ky .. alebo proste nejaku tu jednofarebnu kasnu.. dvojfarebnu kasnu na aygu este pochopim .. k hravemu minivozu sa to este da... ale na 4,6m dlhej ravke by som uz chcel "klasiku" ... ale proti gustu ziaden.... :-)

uz som zahliadol aj nove CR-V ... tam to chce ale jednoznacne nejaku tu tmavu farbu.. lebo tie masivne obliny na kasni ma za mna priserne ... v bielej to bude jak nejaky nadopovany albin buldog >:D ... v tomto zlata RAV-ka ci outlander... tie ich hranatejsie tvary budu aj o 20 rokov pekne
Tarraco
| 8. 2. 2019 11:32
Myslím, že došlo k nepochopení (prehlednutí) fóru tooper /trooper výbavy >:D
Avatar - speedfred
Tarraco
| 8. 2. 2019 11:37
máš pravdu, moja slepota :'-(
Tarraco
| 8. 2. 2019 11:43
Měl jsem za to, že ten příspěvek od tebe je ten fór 9:06 :-)
Tarraco
| 8. 2. 2019 12:07
Hezký, ale bez pořádnýho motóra je to auto na hoownoo..... ;-\
Avatar - wakantanka
Tarraco
| 8. 2. 2019 12:15
Mne táto posledná RAVka pripadá, že chcela by som byť JEEPom, ale nie až tak veľmi, takže nakoniec vyzerám tak nijako, polovičato.
Avatar - 3_diamanty
Tarraco
| 8. 2. 2019 10:15
mne sa to auto nejak podozrivo zapacilo :-) .. asi je spln alebo co .... ale nie srandujem... proste posobi na mna daleko smrncovnejsie a elegantnejsie ako "gazik" kodiaq .. ktory ale inak samozrejme sa mi paci tiez a jeho osobitost mu neberiem... ale popravde tarraco radim akoby este vyssie... je akoby stihlejsie a celkovo elegantnejsie.. take fakt stavnatejsie.. a hoc viem ze seat uz davno nie je ziadne auto emocion tak akoby prave na tarracu som ich konecne zacal pocitovat ... este to nie je uplne ono ale vidim tu uz akesi mensie emocionalne prebudenie... paci sa mi .... posobi moc uhladene solidne a zaroven nejak z toho nevidim ani vw ani skodu... slo by to :yes:
Tarraco
| 8. 2. 2019 12:16
Tak tak. Podařilo se jim potlačit jezevčíkovatý vzhled z profilu, který podle mě Kodiaq zabíjí.... :-!
Avatar - 3_diamanty
Tarraco
| 8. 2. 2019 12:40
kodiaq je taka kusok "koza" .... kdezo tarraco je ako taky elegantny natiahnuty ladovy "maco" ... obe auta su svojim sposobom pekne a jedinecne .. co je len dobre ... nikto nechce rovnaku podobu... mne sa tarraco ale paci viac.. v nejakej bordovej.. ajajaj.. to bude pan dokonaly ;-)
Tarraco
| 8. 2. 2019 13:26
Tož, já bych spíš Cupru Atecu, protože má "trochu" motor....

[odkaz] ;-)
Tarraco
| 8. 2. 2019 14:27
Bohužel ji ale chybí manuál... :-O :'-( :-(
Tarraco
| 8. 2. 2019 15:04
V takovém voze (SUV), by mě manuál nechyběl. Bohužel ani ve výběru mého dalšího vozu (a může to být i HH, jako například AMG A35/45) už manuál není v nabídce. ;-\ Jediná cesta jak zachovat manuál v HH, je založit firmu na výrobu manuálních převodovek s adaptorem na různé motory a ty pak nabízet na trhu. Ideální by bylo mít smlouvu a automobilkou a montovat tuto převodovku hned ve výrobě. Pamatuji se, že v 70-80 létech byly v Austrálii firmy, která adaptovaly toyoťácké manuály pro použití ve vozech s R6. (Falcon a Holden). Není to žádná raketová věda, ale musel by do toho jít někdo s penězi a uměním přesvědčit a spolupracovat s výrobci daných aut.... :-!
Tarraco
| 8. 2. 2019 17:44
Vynikající nápad, taková firma by se jistě uživila.
P.S. A taky by mohla přidat nějakou šikovnou konverzi na mechanickou ručku! :-)
Avatar - Emel
Tarraco
| 8. 2. 2019 22:28
Je to celé ptákovina. Proč by se automobilka měla domlouvat s někým, aby jí vyráběl převodovky a automobilka by je pak milostivě namontovala do svého auta? Vždyť každá automobilka umí manuál vyrobit, v tom problém není... pokud to nedělají, má to jiné důvody.

A kdybys to prodával jako aftermarket... kdo by si asi koupil manuál a použil pak svůj automat jako těžítko? Bez ohledu na to, že by si to žádalo víc, než jen výměnu mechanických dílů... má to vliv i na řídící jednotku, homologaci atd.
Tarraco
| 9. 2. 2019 10:53
Automobilky umí...ale nedělají a dělat nebudou, protože to pro ně není ekonomicky výhodné. Nakonec to platí i o automatických převodovkách, kde automobilka by dnes měla i dostatečnou kvantitu, ale přesto nakupuje převodovky od velkovýrobce jako třeba ZF. [odkaz]
Samozřejmě větší potenciál je v aftermarket, ale tam jsou zase problémy s garancí vozu a elektronikou.
Proto jsem v úvodním příspěvku preferoval dohodu s automobilkou. Hodně by záleželo na logistice a na tom, kolik by taková "akce" stála.
Já bych viděl jako ideální řešení spolupráci s autorizovanou firmou (třeba jako je Alpina nebo AMG), která by z automobilky obdržela vůz v určitém stádiu assembly a assembly by s použitím manuální převodovky, třeba od ZF, dokončila. Samozřejmě tato firma by musela mít smlouvu s několika automobilkami aby se uživila a aby cena takového vozu byla přijatelná.
Avatar - Emel
Tarraco
| 9. 2. 2019 11:03
Pro automobilky to není výhodné... ale montovat tam 3rd party by výhodné bylo?

U nějakých ikonických aut, kde dalších 100k nehraje roli, si to představit umím... minimálně nějaká 4C, Supra.

Taková Mazda 6... manuál v nabídce má, unese i krouťák nafty, existují interiérové díly a konec konců se mimo Evropu s manuálem prodává. Tam by nemusel být takový problém udělat swap. Zase ale u tak obyč auta to asi nikdo řešit nebude.
Tarraco
| 9. 2. 2019 11:56
No právě. Muselo by se dobře spočítat a každý účastník, by na tom musel vydělat. Pokud by bylo pro automobilku výhodné dodávat semi-assembled bodies 3rd party a podílet se na pro rata basis na garanci by ji nevadilo, tak nevidím důvod proč by do toho nešla. Jasně nahoře píšu, že by firma musela spolupracovat s několika automobilkami, aby se uživila. Třeba i s Mazdou. Byla by to jen otázka nastavení smluvního dokumentu.
Důležité je, se na věc dívat pozitivně a hledat cesty, jak různé problémy řešit a ne hned na začátku hledat důvody proč by to nebo ono nešlo udělat, jak bývá zvykem.
Tarraco
| 8. 2. 2019 20:10
Dnes jsem dostal Cupru Atecu na tři dny. Strašně rad bych řekl něco pozitivního vzhledem k ceně 1,4 mio.
Avatar - _Karel_
Tarraco
| 8. 2. 2019 20:41
To zní jako "moc pozitivního jsem nezaznamenal".
Tarraco
| 8. 2. 2019 21:24
Je to určitě zajímavé auto, ale je tam cca 60 procent cenový rozdíl oproti stejně vybaveném Seatu Ateca.
To je úplně stejný rozdíl, jako mezi 340i a M3. Jenže M3 má jiné karosářské díly, úplně jiné zavěšení kol, motor, ovladače, volant a přístrojovou. Tam jde ten příplatek proste vidět a hlavně cítit na vozovce.
Co je Cupra Ateca? V čem je jiná? 10 mm na podvozku směrem dolů a precipovany motor? Stojí to za stovky tisíc navíc?
Avatar - _Karel_
Tarraco
| 8. 2. 2019 21:41
Asi platba za značku Cupra. Za mě nesmysl. Nedovedu si představit mít 1,4M a dát to za Atecu. Ale takových případů by se našlo.
Avatar - Emel
Tarraco
| 8. 2. 2019 22:40
Tak základ je 1,2M a výbava je slušná... a asi se z takových cen dá dost slevovat. Koupit to s 300k za mega koncovou cenu si představit umím.
Avatar - _Karel_
Tarraco
| 8. 2. 2019 22:43
Jasně, novinářská výbava, nepočítám se slevou....
Podobný jako Superb s 1,5TSI za milion.
Tarraco
| 18. 2. 2019 11:11
A proč srovnáváš úplně jiné třídy aut ? Dost dobře to nejde. Jel jsem obě auta a každé má něco do sebe. Srovnat nejdou.
Avatar - Ada je zase tady
Stále stejné chyby
| 8. 2. 2019 08:36
Stačí, když zmíním jen dvě: chybějící ruční brzda a namísto rychloměru a otáčkoměru je před řidičem jen LCD televize. :no: Alespoň že ten předek docela ujde - třeba ve srovnání s Kokodákem.
Avatar - 3_diamanty
Stále stejné chyby
| 8. 2. 2019 10:31
na maske uz vidim pokrok.. aj umiesnenie a tvarovanie svetiel voci leonu ( ktory diktoval dizajn seatu poslednych 6-7 rokov ) .. je tu konecne viditelny krok vpred v ktory som tak veril uz davno a ono stale nic.. ale tentokrat konecne uz sa to pohlo .. asi aj preto sa mi to auto paci ze uz to nie je ani zvacena ateca/leon ani nejaky prekabateny kodiaq ..

predna maska aj svetla.. aj zadne partie ... tu nejde nic vytknut... jasne.. vzdy to bude koncern a tak necakam od seatu kreacie na styl santa fe ci outlanderu .... ale konecne uz to ma crty a vyzarovanie ake som na seate chcel vidiet uz davno :-)
Stále stejné chyby
| 8. 2. 2019 12:18
Maska je opravdu moc povedená....v dnešní době, kdy jsou tvary již téměř vyčerpané, moc dobrý výkon.... :yes:
Avatar - 3_diamanty
Stále stejné chyby
| 8. 2. 2019 12:25
[odkaz] .. toto uz hej... pecka... sanka dole proste brutal... ked si to porovname s leonom a jeho dizajnovym jazykom face-u tak je to pokrok o 3 urovne [odkaz] .. seat razom s tarracom s tym predkom preskocil cele desatrocie.. ale ze uz aj bolo na case :-)

len ta zadna prepojovacia linka svetiel tam byt nemusela.. to je take kusok zbytocne ale chapem... asi nas caka dalsia modna vlna ... a seat uz tentokrat nechce byt pozadu ;-)
Stále stejné chyby
| 8. 2. 2019 13:29
Su zvědavý, jestli nový designer u Škodovky bude mít odvahu se odklonit od stereotypu masky chladiče... :-!
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 08:42
Tak tu sa so 110kW a takmer 10s z 0-100 pri predbiehaní nestratí, ale s RAV4 so 163kW a 0-100 za 8s si predbiehanie musíte dobre premyslieť. Aspoň trošku konzistenice poprosím. Ešte k výbornému odhlučneniu, Rasťo Chvála sa pri tomto aute zrovna sťažoval na hluk od motora a to on autá viac menej len chváli a snaží sa na ne pozerať z pohľadu, ich typického zákazníka.
Avatar - Ada je zase tady
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 08:44
Nová RAVka nemá diesel a proto si jí koupí je cvok. Nemá proto smysl ji srovnávat s jinými vozy. :no:
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 08:51
Ale Aďko choď si pekne robiť brm brm so svojím nafťáčikom, kým môžeš. Elektromobil ti už tak pekne dunieť nebude. :-(
Avatar - xxc
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 09:48
Este k tej konzistencii, ked Scenic ma mierny aerodynamicky svist okolo zrkadiel, a realne sa v tom neda ticho cestovat, ako je pouzitelny ten Tarraco pre rodinu pri ceste na vylet, ked ma "trochu výraznější aerodynamický svist kolem zrcátek" (tym myslim nalozit rodinu a vklude sa porozpravat pri dlhej ceste dialnicou a dojst nevyhucany do ciela)?
Avatar - woody-alien
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 10:32
Pokud si nejsi schopen koupit auto, které by ti aspoň trochu vyhovovalo, dám ti radu. Už si žádné nekupuj.
Avatar - white label
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 10:45
Já bych zkusil pro změnu kolo, to žádná "zrcadla" nemá... ;-)
Avatar - Ozzman
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 11:43
Není to ten pán, kterému vadí jezdit za deště? >:D
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 11:58
no mam kolegu co do prace chodi busom pretoze po veceroch alebo skoro rano za tmy vravel ze ma s jazdou problemy ( zrejme kvoli zraku.. mozno seroslepota neviem nepytam sa ) tak nejazdi v noci .. ma inak feldu no .. dokonca presne taku ako sme my mali kedysi.. tmavozelenu petrol mpi ... alebo mozno dnes uz aj kvoli bezpecnosti s nou v noci radsej nejazdi .. ( v noci je to zrazu samy pirat u nas ) :*) ... neviem... kazdopadne ja jazdim hodne po tme teraz poslednu dobu ( uz vyse 2 roky ) ... pamatam aj vodicak som robil dost jazd prave za tmy ( aspon polovicu urcite ) ... vzdy po veceroch ... asi som taka sova alebo co ... ale samozrejme niet nad pekny slnecny den ked autom si kdesi po okrske hasis a uzivas krajinku :yes:
Avatar - xxc
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:12
Na jazdu v noci treba mat aspon dobre svetla. A zavisi aj na ludoch, dost velke % ma chybu zraku, co jazde v noci tiez neprospieva. Len trosku nechapem suvislosti, lebo pytal som sa, ci to auto na dialnici nehuci >:D A ludia o blbostiach zacinaju.
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:14
svetla mam fajn v tomto spokojnost... voci felde uz konecne aj nieco v tej tme vidim >:D aj ked led svetla by som bral este viac ( povedzme miesto toho nezmyselneho tempomatu v malom aute ) ...

to odbocovanie od myslienky to poznam... >:D .. to mas jak v cimrmanovi v tej hre jednej.. a tiez sa mi to nijak nedari neodbocit od nej sam vidis .. vzdy sa nejak zakecam a som razom uplne ale uplne inde >:D
Avatar - lamal
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:38
PETROL MPI ... toto ma dostalo >:D
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:52
tak sa volala ta nasa farba ... petrol zelena... no a motor bol 1,3 mpi... ;-) ... ale kto pozna feldy ten to vie "precitat spravne" ;-)

najkrajsia je ale na felde relly cervena... brachov spoluziak ju mal... panecku... lebo az vtedy ( prve na srote ) clovek zisti co vsetko spravi vhodna farba... >:D
Avatar - lamal
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 13:23
Neviem mne sa najviac paci felicia zelena PETROL, ale iba v benzinaku.
Avatar - Ada je zase tady
Trochu konzistencie prosím
| 9. 2. 2019 09:43
Manželce jsem kdysi koupil Fabii zelena petrol. Samozřejmě s dieselem. Ukradli nám ji. Policajiti říkali, že kvůli motoru. 1,9 SDI motor byl věčný a v tom autě jezdil za 3,8l 100% řepkové nafty :'-(
Avatar - wakantanka
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 13:48
Niesom očný lekár, ale argumentov typu že mám šeroslepotu, alebo mám zlé svetlá som za svoj život počul nespočítane krát. Poväčšinou ale bol problém v tom, že autor danej výhovorky proste nevedel v noci kam pozerať, preto by prd videl aj keby mal super laser matrix neviem aké svetlá. Zaujímavé je aj to, že sa im zrazu po pár rokoch praxe bez liečby či operácie zlepšil zrak, resp. ich svetlá zrazu svietia lepšie. :-)
Avatar - xxc
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:06
Ano, som to ja a viem, preco sa mi smejete. Lebo predpokladate, ze zrkadla su len zatecene od vody. Lebo nikoho z vas by nenapadlo, ze sa na bocnych oknach vytvori taka vrstva spenenej vody, ze cez to nic nie je vidno.
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:11
ozzy to tak nemyslel... ;-) on sa neposmieva... ... ale ved kto rad jazdi za dazda ze jo... ja tiez nie... ani za tmy.. ale ked musi clovek tak musi no jo .. pocasie si nevyberieme.. auto ano .... :-)
Avatar - speedfred
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:19
Ozzy má rád vodu od kúpy Fojdu 4x4 (=16) :-)
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:25
Jeho auto možná vodu rádo, ale Ozzy byl vždy jediný, kdo na srazech bral pokoj bez koupelny >:D
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:32
no dobre dobre... myslim ze uz toho vieme dost chlapci >:D
Avatar - Ozzman
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 15:32
>:-[] Používám výhradně francouzskou sprchu >:-[]
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 16:06
To jsi jako holky z perlovky >:-[]
Avatar - Ozzman
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 17:15
Kde těm je konec.... :/ Dneska jsou tam jen hipsteři >:-[] A už ani parkovat se tam pořádně nedá >:D

Máš SZ ;)
Avatar - speedfred
Trochu konzistencie prosím
| 9. 2. 2019 14:55
>:D >:D >:D
Avatar - xxc
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:06
Dakujem za konstruktivnu radu, fakt k veci.
Avatar - 3_diamanty
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 10:22
do tarraca u mna jedine 2.0tsi v 4kolke ... kedze hybrid asi tak skoro nebude ;-\
Avatar - speedfred
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 11:35
Za mňa u takto veľkého auta skôr dízel-hybrid, mesto na elektro a dialnica/okreska nafta.
Avatar - xxc
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 12:07
Presne tak, idealne by bolo plugin hybrid + diesel.
Avatar - Ada je zase tady
Trochu konzistencie prosím
| 9. 2. 2019 10:28
diesel je samozrejmy
Trochu konzistencie prosím
| 8. 2. 2019 14:07
Ach jaj... stále ako s tými trojvalcami... To sa mi natíska otázka prečo ho ešte nemáš....
Tak asi ak o bude auto na rozvážanie detí do mesta pre manželku tak bude stačiť 1.5TSI, ak s tým niekto potrebuje kľudne cestovať dlhé trasy za čo najlepšiu cenu tak si zobere 2.0 TDI a ak chce mať niekto väčšiu výkonovú rezervu tak vezme 2.0TSI - všetko má svoje pro a proti.

Ja nekritizujem auto, že by výkon 110kW nestačil na predbiehanie, ale tie múdrosti, čo istý autor písal o hybridnom pohone, lebo je to hybrid... Také smiešne trápne.
Avatar - Ada je zase tady
Trochu konzistencie prosím
| 9. 2. 2019 10:09
Ve slušné společnosti se o neekologických benzínových motorech nemluví. [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
pekne
| 8. 2. 2019 09:44
priznavam.. paci sa mi.. po dlhom case ( od predstavenia sucasneho leonu ) dalsi kusok od seatu ktory by som si v danej kategorii iste rad omrkol ... posobi na mna podstatne stihlejsie ako kodiaq co chvalim ... neposobi proste az tak "kockovito" a "krcovito" ako jeho starsi bracek... a popravde som aj rad ze to uz nema tu tornado linku a nebije z toho skoda do oci ale ze je to uz skor robene na styl vw ( allspace ).. lebo takto dane auto lepsie maskuje svoju "identitu" a daleko menej to pripomina nejaky ten vw ako keby to nahanalo skodu po vzore dvojice ateca-karoq kde z atecy doslova skoda sala na mile ... za mna je to vlastne najkrajsie SUV z trojice allspace tarraco a kodiaq .... toto sa seatu.. ehm koncernu fakt podarilo ... snad este krajsi kusok ako sorento a to mam fakt moc rad :yes:

PS: ta testovana "modra" je fakt dobra :-) ... ani X3 by tak nesadla .. pecka .. ale zrovna tu mi na tarraco dokonale sadne aj nejaka ta outdoorova tmavozelena ktora z neho spravi dokonaleho elegantneho zalesaka v smokingu ... a krasne auto je to dokonca aj v bielej ktora mi vacsinou na SUV nesedi.. [odkaz] a vobec.. tomuto bocnemu pohladu sa neda nic vytknut skratka dokonalost .. toto bude frcat :yes:
Avatar - KANKUNEN
Já to vidím tak,
| 8. 2. 2019 10:47
jak říkáte euro SUV. P5008 se mi líbí o dost víc, ale nemá 4x4 a šaškoidní volant a budíky bych nedal. Když dám dokupy techniku a design, tak mi vychází CX5. Jsou ty diesly už v pohodě? Neví někdo? I když to předokolky bych volil spíše tu 2,5ku.
Já to vidím tak,
| 8. 2. 2019 11:39
Inovovaný 184k diesel nemá už problém, choulostivý mechanismus byl odstraněn. Přesto bych radši bral 240k Tarraco Cupra (jestli bude).
Avatar - KANKUNEN
Já to vidím tak,
| 8. 2. 2019 11:48
Dík. :yes:
Já to vidím tak,
| 10. 2. 2019 09:11
Ja by som skor bral CX-5. Ako interier tak exterier mi pride slabsi ako v mazde. V mazde mi pride interier premiovejsi.
Avatar - Ada je zase tady
Já to vidím tak,
| 9. 2. 2019 10:10
Pevgeot není SUV, nemá 4x4 ;-\
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 10:51
Tohle je tak maximálně Němec po jedné návštěvě solária. Vždycky když vidím ty bezpohlavní vykořeněnosti od Seatu, tak jsem rád, že kdysi údajný zájem VW o Alfu Romeo nedopadl a i když jich jezdí málo, tak se je stále za čím otočit. Seat není ani trochu "jižansky šmrncovní", jsou to fádní, chladné německé krabice bez emoce. U VW ani u Škody to nevadí, to nejsou auta, která si člověk kupuje pro radost. Ale tady zamrzí, že VW neumí, nebo prostě nechce využít potenciál "místa vzniku" a udělat ze Seatu, něco pro oko, když už si ho zuby nehty drží a dokonce s ním buduje samostatnou Cupru. Tenhle Seat (aktuální stav značky) prostě zatím nedává smysl, tak třeba v budoucnu.
Avatar - 3_diamanty
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 11:06
uz davno tvrdim ze seat ako prerobene skody alebo vw je nieco co seatu rozhodne nepomaha k osobitosti a toto koncernove puzzle ( z ktoreho seat vacsinou vychadza najhorsie a najviac toho nasklada ) nie je to co by som od seatu rad videl ale vieme jak to dnes chodi v koncernoch a autach celkovo.. vsetko je to o peniazoch setrenie bla bla .. a vzajomnom zdielani technologii bla bla.. a tak dale a tak dale ... obavam sa ze lepsie uz asi nebude no .... lepsie uz bolo.. takze som fakt rad ze "napriek tomu vsetkemu" tarraco na mna posobi svojskym a hodnotnym dojmom .. a hadam pre mna naj seat za poslednych 20 rokov .... nemal by som s nim problem.. dokonca este radsej tarraco ako kodiaq alebo allspace... :-)

PS: suhlasim ze seaty uz dnes nie su ziadne auto emocion.. aj sa s tym v poslednej dobe uz akosi nikde nechvalia ( ved vieme preco ) ale ako velke rodinne SUV mi tarraco pride nahodou fakt elegantne a velmi prijemne posobiace... je pekne... nie mozno tak vyzyvave ako santa fe.. ale stejne je krasne a ciste ... proste karosarsky dokonale "dzentlmenske" auto ... :yes:
Avatar - KANKUNEN
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 11:51
VW ví co dělá, nějaký Seat jako konkurent Alfy by byl tak akorát propadák. Alfa pod VW by měla úplně jiný potenciál. Lambo je stále Lambem.
Avatar - Dinar
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 12:34
Od alfy bychom mohli s tarracem srovnat jen stelvio, myslím čistě design, ne techniku, a že bych ve stelviu viděl nějaké emoce, jižanský šmrnc, který tarraco nemá... Hm, jedno je takový buclatý brouk, druhé spořádaná krabice, designovou finesu nevidím ani u jednoho, ale možná těm, co drandí olítanou 159, stačí k emocionální poluci jen ten znáček s hadem.
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 14:04
Tak já obecně nejsem 2x fanda SUV trendu, ale ten buclatý brouk je prostě vizuálně zajímavější, než ona spořádaná krabice i když žádný zázrak to taky není. Na druhou stranu zmíněná 159 je jiná písnička. Ta olítaná divočina i přes svůj věk pořád vypadá moderněji a současněji, než většina aktuální produkce ostatních. Zvenčí samozřejmě - uvnitř je příslušnost k roku výroby jasná.
Avatar - Dinar
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 14:17
Pro mně brouk jako krabice, na stelviu nic vizuálně zajímavého, natož jižanský šmrnc atp. co jmenuješ, nevidím, prostě ty tvoje věty ohledně designu považuju za klišé.
Tu 159 jsem jmenoval proto, protože když máš starou alfu, tak prostě patříš do klubu znalců (designu taky samozřejmě), a protože jsou to pořád alfy, tak i ty nové musejí být také super, že. Jenže nejsou, od mita a giulietty je design o ničem, giulia je celkem pohledné auto, vizuálně zajímavé ve verzi QV, ale že by z toho tryskaly nějaké emoce, bylo to designově jinde než "chladní" Němci, to ani náhodou.
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 15:15
Klidně považuj. Na klišé nevidím nic špatného pokud se má o co opřít. A i když starou 159 nevlastním - pokud je tvá poznámka míněna adresně - tak i přesto bude ono zmíněné stelvio vedle tohohle seata - tedy v konkrétním kontextu - prostě vypadat lépe. Mě Stelvio taky nebere, ale pořád je to více "jižan" než kdy bude cokoli od současné podoby Seatu. 159 jsem se zastal prostě proto, že je to zvenčí krásný kus auta. S Giulií mám problém - je to až příliš "BMW" - sice hezčí BMW, ale pořád to čpí pokusem přetáhnout pár zákazníků konkrétní značce. A "chladný němec" je špatně zvolený termín - ono se to týká v podstatě jen VW. Mercedes má dost zajímavých modelů a u BMW se taky něco najde.
Avatar - Dinar
Tohle není Španělsko
| 8. 2. 2019 16:42
Klišé - Nejčastěji otřelá metafora, která bezmyšlenkovitým opakováním ztratila smysl a stala se konvenční banalitou a frází.
Tahle definice přesně odpovídá tomu tvému “chladný německý design bez emocí vůči šmrncovnímu italskému.” V dnešní době fráze bez obsahu.

Pokud jde o designový styl pracující s oblinami, pak zcela jistě lépe funguje např Mazda cx5 než stelvio, to je brouk s vyděšenými kukadly z giulie. Jižanského na tom není o nic víc než na té Mazdě.

Ke 159, je mi jedno, jestli jezdíš 159, 156 nebo cokoliv jiného, byl to příměr, prostě píšeš jako člen alfaklubu. A ano, klidně zopakuji, 159 byla poslední designově povedená alfa, ty současné jsou v rámci třídní konkurence designově max průměr a mluvit u nich o nějakém jižanském emotivním šmrncu nás je vrací na začátek, ke klišé. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Tohle není Španělsko
| 9. 2. 2019 19:17
Je otázka, kam by se měla Alfa zařadit. VW začíná být stále více extravagantní, rendlík vyrábí kreatury, pažout se s tím interiérem zbláznil podobně, jako citroen s těmi lampičkami, Škoda nabrala hmyzí ksicht, Fiat je tradičně o ničem, Toyota je ošklivá a podobně jako další rejžovozy bez normálního motoru. Už ani to Volvo s pětiválcovým dieselem si nekoupíš. Je to komplikovaný rébus... Myslím, že Alfa dalších 10 let nepřežije.
Tohle není Španělsko
| 11. 2. 2019 11:01
tak Stelvio opravdu vypadá tuctově, jedině v červené na pěkných kolech to vyvolává nějaké emoce.... ale vnitřek je naopak velmi "italský" a hlavně to auto jezdí jako Alfa.... jízdní kvality a techniku v testech myslím nezpochybňoval vůbec nikdo....

takže jako není to dokonalé ale jako celek to auto myslím funguje velmi slušně....
Avatar - Emel
Tohle není Španělsko
| 11. 2. 2019 14:40
Na Stelviu mi nejvíc vadí to, že kvůli němu zařízli Giulii Sportwagon.

Mám kamaráda, co právě jezdil 159 v kombíku... a dlouho chodil kolem Giulie... až nakonec usoudil, že to je fakt malé a koupil roční německou prémiovku.
Tohle není Španělsko
| 11. 2. 2019 15:46
no jo, bohužel prodeje Giulia + Stelvio jsou určitě vyšší (navíc s vyšší marží u SUV) než by byly prodeje Giulia + SW.... samozřejmě nejlepší by bylo aby nabídli komplet menu.... sám bych možná u Giulie SW taky skončil....
No problemo
| 8. 2. 2019 12:04
Teraso je o tolik hezčí než Tigi, že mi je osobně nějaká podoba z boku putna. Odlišení přední části je výrazné, rysy jemnější. Všechny VAG interiéry jsou na jedno brdo už léta, takže tady žádná změna.
Avatar - 3_diamanty
No problemo
| 8. 2. 2019 12:08
moja rec... presne tak.. do bodky..... teda vid vyssie >:D .. je tam toho odomna viacej :yes: >:D

tarraco sa podarilo... po 20 rokoch konecne dalsi seat ktory doslova zeriem ;-) ...
Avatar - wakantanka
Design
| 8. 2. 2019 12:11
"Trend dnešní doby v kombinaci s přísnými bezpečnostními požadavky je však neúprosný, proto se nám auta začínají tvarovat tak nějak na jedno brdo."
No nemôžem si pomôcť, ale na rovnakej technike sa s úlohou v Škodovke vysporiadali podstatne lepšie - teda minimálne čo sa do možnosti odlíšenia od konkurencie týka. Očividne designéri Seatu nemajú grif mr. Kabaňa.
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 12:36
Karty sa obracaju a koncern bude kopirovat Koreu ? >:D Standa to napisal trefne, v predu Hjondé a v zadu Kia pre zmenu... bravó

Prosim co najviac palcekov dolu.
Avatar - 3_diamanty
Nová doba
| 8. 2. 2019 12:49
tento format masky je dnes coraz ziadanejsi... fakt netusim preco ( zeby nejaka vizualne opticka aj fotogenicka stalost? ) ale tentokrat mi ten predok ladi ... a nevadilo by mi to... celkovo mi aj hrany k seatu pasuju na rozdiel od nejakej tej starsej ibizy ci leonu ... ale je to vec kazdeho osobna ... komu sa nepaci ma tu kodiaq alebo allspace alebo pojde do outlanderu ci X-trailu... urcite je z coho vyberat v tomto segmente .. a just dam palec hore >:D
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 13:22
Nevravim, ze to vypada tragicky, ale holt smola po audi si to pribrala korea /maska/ tak seat sa mal drzat svojich ideii aj ked je fakt, ze Ateca uz je dizajnovo zastarala, tak asi tapaju alebo neviem co je to za pokus...

Aj tak to je kope ludi jedno lebo sa im to paci, ludia co si potrpia viac na vyznamy tym to bude asi vadit. To mas ako kapelu co vykradne Rolling Stones, ludia co nepoznaju/nepocuvaju RS budu jasat, ostatni co poznaju a pocuvaju RS ich budu preklinat...
Avatar - Emel
Nová doba
| 8. 2. 2019 13:36
S tou maskou je to trošku složitější. Korea si převzala od Audi tzv. singleframe, spolu s osobou Petera Schreyera. Jenže ten Singleframe původně nebyl šestiúhelník, vlastně to byl spíš lichoběžník s kulatými rohy [odkaz]

Až později to brousili a brousili, až se z toho stal šestiúhelník... který mezitím používá v nějaké formě kde kdo [odkaz] [odkaz] [odkaz]
V případě Tarraca podotýkám, že to singleframe není, celá maska je nad SPZ, takže ten odkaz na původní ideu Audi tam vlastně není...
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 14:24
s tym suhlasim, da sa to preberat po prvkoch alebo ako celok.... beriem to teraz ako celok s nejakymi odkazmi na zmienene..

tebe to tu koreu neevokuje, fakt by si mal pocit, ze si kupujes Seat ? techniku nechajme bokom na chvilu
Avatar - Emel
Nová doba
| 8. 2. 2019 14:27
Měl bych pocit, že si kupuju VW s jinou maskou a celkem líbivým, ale generickým designem.

Koreu mi to nějak zvlášť neevokuje. Hyu sice používá šestiúhelník, ale v singleframe verzi... a to je dost rozdíl. Kia používá "tygří nos". Takhle nějak podobně vypadá tucet dalších aut.
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 15:26
Z predu H a v zadu K... predok aj svetla nie len maska ma blizko k i30 a tusconu a zadok je zase skor stinger /svetla/, inak suhlas je to nejaky genericky dizajn... aj tak mi to vadi, ze to vychadza z toho co ma Korea v dnesnej dobe, totizto to by som si tu Koreu kupil radsej napr Tuscon... co sa tyka techniky a interieru tak urcite.
Avatar - Emel
Nová doba
| 8. 2. 2019 15:51
Já z toho taky nadšením neskáču... ale neuráží mě to a pokud by mi to racionálně vycházelo, tak bych neměl problém. A takhle to asi SEAT vidí taky... není tu žádný zapálený klub fanoušků, co by šel pálit vlajky po představení málo autentického SEATu... jen kupci, co si koupí Alhambru místo Sharanu a Tarraco místo Tiguanu, pokud bude levnější. Žádný "duch SEATu" dneska neexistuje.

Co se týká techniky, tak bych si vzal Tarraco... 2.0TSI, možná bych zkusil i tu light variantu se 140kW. Jinak tohle je konkurent SantaFe, ne Tucsonu.
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 16:00
Urcite ma to neuraza :-) Suhlasim opat s tym co pises, Koreu by som si zobral radsej z pohladu techniky, je fakt ze pokial ide o benzin tam sa to skor prevazi na 2.0Tsi... u benzinu mi vadi, ked to nema vykonovu gradaciu, dieslu to este ako tak prepacim, ale tie podladene TSi su jak diesle... ide to, nezere to vela, je to tiche aj primerane spolahlive uz v poslednych generaciach... az potialto dobre, no nelubi sa mi ten dieslovy spirit podania vykonu. Napisem zase nieco co bude kritizovane, ale 3,0 atmo by mala vsetko potrebne akurat by zrala tak o 1l viac ako TSi... mozno o 2 :-) Inak suhlasim s tym, ze radsej benal ak je nejaky na vyber, rad by som keby tie diesle zmizli z osobakov, Hybrid je ideal nahrada za ropu.
Avatar - Emel
Nová doba
| 8. 2. 2019 16:09
Jako... v autě typu MX-5 by mi to možná vadilo, ale v SUV mě projev "jede to vocpoda až nahoru" nijak neruší.

BTW... něco jsem najezdil s 2.0TSI 162kW... a za sebe říkám, že vlastnost "jede to" docela úspěšně přebíjí nějakou absenci gradace...
Avatar - lamal
Nová doba
| 8. 2. 2019 16:22
ja cakam od benzinu viac, ak ma dostavat podstatne viac paliva tak mi to nestaci, to radsej diesla... u neho je dan za spotrebu v podobe bezpohlavneho podania vykonu OK, tam ta sila postaci... necakam, ze s tymto niekto bude suhlasit, mam v tomto specificke poziadavky, pokial ten benal nebude mat spotrebu diesla v kazdom rezime, tak chcem aby mal nieco navyse... je fakt, ze uz ten jemny chod niekedy urobi vela...rachtanie na volnobeh a na nizke kvalty po meste je niekedy des

chcel som sa dostat k tomu, ze nie koncernove motory tu gradaciu vykonu a nejaku spicku maju, sice nie v 7 tisicoch ale to v SUV byt nemusi ani u mna... koncernove turbo benziny su proste nudne az moc
Desig poněkud kompromisní
| 8. 2. 2019 14:33
Značku SEAT mám moc rád, zejména ale její originální modely (Ibiza, Leon). Stejně jako je Toledo příliš podobné Rapidu liftback, tak Tarraco je zase moc designové svázáno z VW Tiquan XL (zejména z boku, šikmo řezané boční okno na úrovni kufru už to moc nezachrání). Jsem ale moc zvědavý na novou generaci Leonu! :-)
Avatar - rohYpnol
Za mě
| 9. 2. 2019 11:32
Za mě je hodnocení řekněme 2+. Líbí se mi vnější vzhled. Není nijak zavalitý. Prostě o mnoho hezčí Tiguan Allspace. Zadní část je opravdu vydařená. Přední taky, přitom vše hezky navazuje na boční profil.

Interiér bohužel takový odvaz není. Vadí mi právě zakomponování středového displaye, které je násilné a na nic nenavazuje. Prostě na správné místo narubali display a to je vše… Výslechy klimy na středu mají prapodivné tvary, kaplička přístrojů je bezcharakterní… Po ergonomické stránce asi bude vše ok, prostě Tiguan… Ale vzhled je bezcharakterní. To je pro interiér za mě to nejvýstižnější slovo.

Bohužel jsou zde i ergonomické prohřešky. Podlaha zavazadelníku, která je výš než spodní hrana vstupního otvoru je opět společná pro Allspace i Tarraco. A je to společný nesmysl. Ni!do nechce otevřít víko a následně se mu vysypou věci z kufru… Prostě blbost.

Další chyba je druhá řada sedadel, kdy nelze se třetí řadou manipulovat z té třetí… Páčka na opěradle druhé řady slouží pouze k odklopení opěradla, ale neposouvá druhou řadu! Tohle je vážně fail. Když se tak posadíte do třetí řady, tak bez cizí pomoci z ni nevylezete.

Kodiaq tohle vylepšil, ale jen podmínečně. Páčka na opěradle druhé řady nejen sklápí opěradlo, ale umožňuje i posun druhé řady. Bohužel to funguje z nepochopitelných důvodů jen když mate druhou řadu v nejzadnější pozici! Což není nikdy, když je třetí rada obsazena (nikdo by se tam nevešel)… Tohle je podle mě vážně fail.

Ale ve škodě se alespoň vynasnažili tohle zlepšit. Šest přebírá vše tak, jak je v Allspace…

Takže za mě – celkově se mi opravdu líbí. Asi bych z trojice Kodiaq, Tiguan a Tarraco volil kvůli vnějšímu vzhledu právě Seat. I když Kodiaq je v některých věcech přeci jen více clever.

A nakonec jen poznámka k testu - čekal jsem, že tyhle věci v něm najdu. Opět nic, opět další test pro test... Vlastně vůbec nevím proč je ještě čtu. Asi ze zvědavosti, naivní úvahy že ANO, bude líp... 8-s 8-s
Za mě
| 13. 2. 2019 22:16
Prostě nuda, tak se to dá shrnout... tvojí známku bych ponížil na 3 - neurazí nenadchne. Sundej znáčky Seat a nalep třeba Hyundai nebo Ford a nikdo ani nehne brvou...
Za mě
| 15. 2. 2019 07:47
A co je podle tebe pane chytrej v této třídě větší "vodvaz"? A tady diskutované Stelvio to tedy opravdu není. ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku