Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
je 24.4.2019.
Arese
Čas, kdy Scala začne válcovat český trh, se nemilosrdně krátí. A úměrně tomu narůstá nervozita místních škodahaterů! >😒]
Mate to fakt divne v tej sekte.
Predpokladám že Punto pôjde do sveta a nahradí ho Scala? 😄
Spíš ho za pár let nahradí Tipo, ale Scala taky není vyloučená alternativa. 😄 Ta by v naší rodině jednou mohla nahradit Leon, takže by to byl takový mezitřídní prohoz koncernu VW a FCA. Nebo bude nový Leon tak fantastický, že dáme přednost jemu. Uvidíme...
Ono to záleží i na tom, jak moc budou v budoucnu ekoteroristi tlačit na pilu, např. zdaněním nových normálních aut... 😲
Ono to záleží i na tom, jak moc budou v budoucnu ekoteroristi tlačit na pilu, např. zdaněním nových normálních aut... 😲
Googlit
Jak je to teda nakonec s hatchbackem? Četl jsem že původně měla být scala hatchback ale všude je prezentována jen tahle kombi varianta.
Je to prostě takový mírně prodloužený hatchback, jakýsi hatchback+, nebo chceš-li "polokombi". Přesně to pasuje na chytrou strategii Škodovky nabízet ve srovnání s konkurenty "kus auta navíc". 😉
Orm
nachci Start/Stop, meření tlaku v pneumatikách, jízdní asistenty, dotykové displaye, automatickou převodovku, prodloužené výměny oleje, tří a méně valcové motory, hybrid ... chci prostě auto. Co si mám dnes koupit?
Tak kromě toho měření tlaku v pneumatikách a Start/Stopu (těmto prvkům už se prostě u současných nových aut nevyhneš) by pro tebe mohla být nejlepší volba Fiat Tipo. U nesmrtelného motoru 1.4 16V i 1.4 T-Jet dokonce dostaneš i nepřímé vstřikování. Sice to u té přeplňované verze trochu zvedá spotřebu, zato se ale nemusíš bát jeho zakarbonování a auto se i nadále obejde bez filtru pevných částic. A vypínání válců zde rozhodně taky nehrozí. Všechny motory v nabídce jsou kompletně čtyřválcové a i základní atmosférický benzín ma 6st. převodovku. A silný nafťák 1.6 M-Jet se i nadále obejde bez vstřikování močoviny, příplatek za něj je ale značný. Tablet v autě mít nemusíš, pokud nechceš a nehrozí tu ani el. P brzda. 😉 😄
Moc bych se ale být tebou nerozmýšlel, protože letos na podzim se očekává facelift + modernizace a je otázkou, jaké motory pak budou v nabídce. Jasně, to auto má levněji působící interiér, ale na svezení je velmi příjemné, odpružení vynikající, podvozek i karoserie nadprůměrně robustní (na dnešní poměry), kabina velmi prostorná a ze sedaček mě nebolela záda ani po 700 km. Vyzkoušej si svezení u dealera a dáš mi za pravdu. 😉 Počítej ale s tím, že pokud si ho koupíš, budeš všem čecháčkům okolo muset pořád dokola vysvětlovat, proč sis "sice hezkého, ale jistě nekvalitního Itala" koupil! Já to mám s Puntem totéž... 😄 😄 😄
Moc bych se ale být tebou nerozmýšlel, protože letos na podzim se očekává facelift + modernizace a je otázkou, jaké motory pak budou v nabídce. Jasně, to auto má levněji působící interiér, ale na svezení je velmi příjemné, odpružení vynikající, podvozek i karoserie nadprůměrně robustní (na dnešní poměry), kabina velmi prostorná a ze sedaček mě nebolela záda ani po 700 km. Vyzkoušej si svezení u dealera a dáš mi za pravdu. 😉 Počítej ale s tím, že pokud si ho koupíš, budeš všem čecháčkům okolo muset pořád dokola vysvětlovat, proč sis "sice hezkého, ale jistě nekvalitního Itala" koupil! Já to mám s Puntem totéž... 😄 😄 😄
lordlord
Proč název škodovka koupila od renaultu? To je to tak úžasné jméno? Na trhu najdete záchody značky scala dokonce i toaletní papír scala.
Co se dá dělat, nezbývá než se s tím smířit.. Taky ale moc nechápu, proč třeba v Boleslavi nesáhli po svém krásném historickém jménu Popular... 😲
BassHunter
Škoda Scala a obrovský humbuk kolem toho. Mně osobně je to jedno, kdy se začně vyrábět, já preferuju jiné značky, takže mě Škoda netrápí.
To je stejný jako kdyby jste trvrdil že Passat nebo Atlas je na podvozku Golfa. Ta auta používají stejnou platformu MQB.