Testy
Ozzman
8
na vrchol obsazený pěti redaktory ? Víc mne nezajímá... :-!
Přejít do diskuze
A ty jsi nějaký věštec nebo co? >😁 Když nikdo nestojí o Seaty tak proč nestíhají v Martorellu výrobu? Proč musejí nabírat lidi na víkendové směny, aby stíháli nějak uspokojovat poptávku? Proč teď neustále rostou dvoucifernym tempem? Vyjma obdobi vw Wltp? Píšeš nesmysly.
U nás jej zválcuje domácí Karoq.
Na západ pro změnu nikdo nestojí o Seat.
Tarraco je povedené. Mě se hodně líbí. Ale pohledem automobilového trhu je to naprosto zbytečný a zapomenutelný model, který nepřinesl zhola nic nového...
Škoda, od Seatu bych chtěl asi víc. I když ... oproti přeznačkované A4 je to stále docela vodvaz, že 😉
Na západ pro změnu nikdo nestojí o Seat.
Tarraco je povedené. Mě se hodně líbí. Ale pohledem automobilového trhu je to naprosto zbytečný a zapomenutelný model, který nepřinesl zhola nic nového...
Škoda, od Seatu bych chtěl asi víc. I když ... oproti přeznačkované A4 je to stále docela vodvaz, že 😉
DSG je kritizováno horem dolem, abecedně počínajíce Audi a konče VW, a nic se nelepší. Zatímco PSA už přechází na kvalitativně mnohem lepší klasickou měničovou, Ford rovněž, auta za milión a více se zuby nehty drží cukající a váhavé dvojspojky. To je přeci spotřebitelské peklo, no ni?! proč to lidi furt kupují???
Heh, Kravqa ešte môže byť do budúcna nejaký nový model. 😄 Ja len že španielsky bratranec má najbližšie k Tigimu Allspace a Kodiaqu, teda veľkosťou.
Protože z malých čísel se roste vždy snadno, to jsou ty dvouciferné růsty...
Na jedno vyrobené Toledo byly myslím 3 Rapidy. Tolik k tomu, jaký je o Seat zájem.
Navíc zopakuji nedávná slova, která zněla z koncernového vedení - Seat nesmí být jen Ibiza.
Ano, Leon určitě nebyl propadák a vsázka na SUV je dnes jistotou. Ale ani to nemůže nic změnit na tom, že o Seat je co se koncernu týká zájem až v té čtvrté řadě.
Na jedno vyrobené Toledo byly myslím 3 Rapidy. Tolik k tomu, jaký je o Seat zájem.
Navíc zopakuji nedávná slova, která zněla z koncernového vedení - Seat nesmí být jen Ibiza.
Ano, Leon určitě nebyl propadák a vsázka na SUV je dnes jistotou. Ale ani to nemůže nic změnit na tom, že o Seat je co se koncernu týká zájem až v té čtvrté řadě.
Otázka by měla znít jinak - proč do čím dál méně motorizací nabízejí pořádnou manuání převodovku? 8-s :no: