Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

První nákresy Škody Vision iV oficiálně. Ukazuje chystané elektrické SUV z Boleslavi

20 komentářů

99matthew99
boli podobné a co z toho vzniklo.
troo
vsetky skodovky mali taketo skice a prototypy a nakoniec z toho vypadol kus s 95% vecami pouzitymi z inych koncernovych vozov. Takze Skoda si moze kreslit co chce, nakoniec z toho aj-tak bude osideny volkswagen.
MazdaCX9
zase škodovka to je masáž 😒
Arese
Prostě letos mají hodně novinek, to je celé! 😉
Wolfalack
No kvůli jedné malůvce hned dělat článek, to je fakt masáž... :no:
MntEverest
a že těch malůvek a keců okolo už od Škody bylo a stejně to všechno skončí jinak, ale na to jsem si už zvykl.
steny007
pěkné, až na ten motor >😁
Arese
Přesně, chce to pořádné TSI a TDI a bude to O.K.! 😄
PowerHouse
Tak si nekupujte ty základní baterky a baterky vyměňujte nejpozději po 8 letech.
Dále si můžete dokoupit powerbanku, vlečňák plný baterek.

Nemusíte tak šetřit.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Naštěstí v reálu ta auta vypadají o 300% lépe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To jo, ještě kdyby pod kapotu vrátili 1.9TDI a 4x4, bylo by to geniální auto.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Muselo by to ovšem vypadat zvenčí jinak. Diesel sluší každému 😄
JirkaX
Náhodou, s 1,9 TDI PD jsem v jedné z Octávek najel nejvíc, 295 tis bez závad. Věřím, že ještě jezdí.
PowerHouse
Čím více protiaerodynamického žebrování, tím víc auto.

A kam dá řidič to pravé koleno?
RS
Protiaerodynamické žebrování? Terminus technikus?
DonVito
Dovolim si citaci😒br /> Také Škoda nastoupí na vlnu elektřinou poháněných aut. Chystá další koncept, který ukáže připravovaný sériový elektromobil.
Automobilka Škoda dala již oficiálně najevo, že na nadcházejícím ženevském autosalonu představí veřejnosti dvě klíčové novinky, kompaktní hatchback Scala a městský crossover Kamiq. Dnes oznámila, že je doplní ještě třetí novinka, koncept chystaného elektromobilu.

A ted rozbor textu 😄
Skoda nastoupi - nekdy neznamo kdy v budoucnu, na el. vlnu
Klicove novinky jsou nicmene dost konvencni - hatchback (nastupce Rapidu) a svete div se, novinka Kamiq. Bohuzel nove je na tom jen to, ze to ma vyssi karoserii pripominajici SUV.
Elektromobil je samozrejme jen koncept. Kdy pujde do vyroby, jestli vubec nekdy, zatim vubec neni jasny.

Zaver 😒br /> Ohrana pisnicka koncernu bohuzel porad funguje bezvadne.
Navozuje iluzi, ze koupi nove skodovky si clovek kupuje neco vyjimecneho, inovativniho a unikatniho. Vzbuzuje dojem, ze prichazi s necim novym, ale ve skutecnosti jen tlaci modely, ktere neprichazeji s nicim zvlastnim. Snad krome toho, ze uz se jim je povedlo zhomologovat (narozdil od spousty modelu na konci 201😄.

PS Zajimave je, jak najednou motory VW nicim nevynikaji. Drivejsi hvezdy testu s neohrozenou dominanci jak ve spotrebe, tak v dynamice (TSI i TDI), kdyz musi plnit emisni normy, tak nevynikaji v nicem 😲

PPS Tezko bych hledal duvod, proc si koupit Scalu nebo Kamiq. Ale to se tezko vysvetluje fanouskum Skody. Bohuzel pro Skodu (VW) a nastesti pro zakaznika, elektromobil je vyrazne konstrukcne jednodussi. A jeho parametry pujdou vyrazne jednoduseji porovnavat. Takze to posledni (ne, skutecnost bude urcite jina a najdou se jeste dalsi moznosti), kde koncern bude moct dal svindlovat bude zivotnost. Nastesti uz to u EV nebudou emise.
No a samozrejme hlavni zbran koncernu - marketing - pojede na plne obratky. A bude vysvetlovat, ze kamery za 36 tisic korun jsou vlastne prinosem. A ze nizsi dojezd bude mit za nasledek lehci baterie a tim padem lepsi jizdni vlastnosti. Motory budou slabsi, ale zase nebudou tak splasene. A parametricky bude Skoda sice horsi, ale pocitove to bude uplne jina liga na kterou nebude stacit jina znacka ani kdyz bude o dve tridy vys. Naladeni jednoducheho podvozku bude bezkonkurencni, zaroven sportovni, ale i komfortni. A nalozit pujde nejmin 800kg. Kufr absolutne pravidelny a nejlepe vyuzitelny. No proste uz ted vim, jaka bude nova Skoda iV.
Drzim palce 😄
Forever simpy clever
Freddka
Prvni oficialni nakresy. Tak si to predstavte, Skodovka ma na vystavisti normalne prvni oficialni nakresy!

A vite co - ono jim to normalne uniklo na web. To bylo strasne tajny, to nikdo nesmel videt.

Ale ono jim to teda neuniklo na nejakej obycejnej web, nene, tam by si toho asi tezko nekdo nekdy vsimnul.

Ono to normalne uniklo na tu cast webu, kam maji pristup jen a pouze novinari.

A oni tam ti novinari chodi tak strasne moc casto, ze si toho nastesti hned vsimnuli. Nastesti totiz novinari auto.cz moc na jine stranky na internetu nechodi.

No ale to neni cely, toho stesti bylo jeste vic! Novinari to uplne stihnuli stahnout. Muselo to ale byt uplne o nervy a bylo to jen o fous.

A to stale jeste neni vsechno - ono jim to totiz uniknulo presne v ten jediny moment, kdy je autosalon a kdy se na tento konkrentni web podivaji i jini novinari nez auto.cz

TAKOVA NAHODA!
Avatar - CountachSV
CountachSV
Jakou má skica velikost kufru? Děkuji.
Avatar - Bako
Bako
To je vizí, nápadů a chtěných realizací a pak z toho sejde nebo to skončí úplně u něčeho jiného. Jen si vzpomeňte na první prohlášení Škody kdy se začně vyrábět první ev od Škody - Citigo, byl to rok 2014 a dnes máme 5 let pryč a výsledek? Jen jim pěkně zobejte z ruky, když vás tak pěkně umí krmit 😄
Arese
...pozorovat, jaké záchvaty nenávisti dovede u některých zdejších diskutérů vyvolat nevinná zprávička o tom, že Škodovka v Ženevě představí i studii elektromobilu.
P.S. Opravdu mi vůbec, ale vůbec nevadí, že se do nesmyslného elektrického šílenství Škoda Auto nepouští po hlavě, ale opatrně a s rozmyslem. Podle mého názoru je to naopak velmi rozumný postup. Ono je totiž klidně možné, že za pár let se (alespoň části) europoslanců rozsvítí v kebulích a současné zcela absurdní plánované limity na automobilvé CO2 zmírní na smysluplnější úroveň, aby na poslední chvíli zabránili likvidaci evropského automobilového průmyslu a vlastně i celé ekonomiky EU (a tím pádem zachránili svá královky placené poslanecké posty). Naděje totiž umírá poslední! 😄