Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Supersilné BMW Alpina B7 se dočkalo obřích ledvinek. Výkon zůstává, přesto je rychlejší

17 komentářů

traveldrive
Tak tomu sa hovorí opuch ľadvín. Úplne tým zmrvili vzhľad auta. Cit už dnešným "dizajnérom" asi veľa nehovorí. Z elegantného auta spravili obludu.
Avatar - praděda7
praděda7
Zkrátka hrůza......na SUV takové LEDVINY ještě shoří, ale tady na 7er je to "přes čáru"....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zkrátka fantazie.. u tak velkýho luxusního těžkýho auta takovýhle zrychlení = fakt fantazie :yes:
Freddka
No teda k te akceleraci ... samozrejme 3,6 sec neni spatny.
Ale na druhou stranu je rok 2019 a treba Tesla to ma nekde za 2.5 sec.
Vytunovany a lehci BMW tedy akceleruje asi o 30% pomaleji.
Kdyz je tato Alpina na stovce, Tesla uz jede odhadem nekde 130km/h.
Avatar - speedfred
speedfred
Keď to ale troška pritiahnem za vlasy tak Alpina ide 300 a Tesla hľadá nabíjačku.
A o interiéroch sa ani nemá cenu baviť.
Redmex
Mas v tom trochu hokej.
V prvom rade Tesla S nie je konkurenciou pre BMW 7 v Longu akokolvek by si to Tesla fanboys zelali.
Ak to ale odignorujeme, tak nie je nijak extremne rychlejsia. V nizkych rychlostiach je rozdiel viditelny, vo vyssich sa straca (0-200 je prakticky rovnake) nad 200 nestiha.
[odkaz]

Ak uz taky supersport ako Tesla S s niecim porovnat, tak s BMW M5, nie?
To uz je rychlejsia len v strednych rychlostiach a nad 200 tazko nestiha. Takze ziaden zazrak ako to tu mnohy prezentuju.
[odkaz]

V com ma navrch je start a zbieranie sa z nizkych rychlosti, ale nejak mam problem si to vyuzitie predstavit. Majitel bude sprintovat na semaforoch v meste? Ci na dialnicu sa bude pripajat s max akceleraciou, aby v 120 pustil plyn, nech mu to prilis nezerie a niekam aj dojde? >:-[]
Freddka
Ja tohle vsechno vim, a to jste zapomneli na to uplne nejdulezitejsi - jizdni vlastnosti! Nejaka tesla s tunama baterek nema sanci.

Ale stejne by me to jako majitele Alpiny nebo M5 competition fakt stvalo, ze me to nanda nejaka trapna Tesla.
Jinak problem je spis v tom, ze v rychlostech nad 200km/h se skoro nikdy nepohybujes. Ze to jede na okruhu nebo na nemecke dalnici od 200kmh rychleji je mozna zajimavy, ale to je vetsine populace sveta uplne k nicemu.
Redmex
Nie som kupec loviaci v tejto kategorii, takze bycharim, ale majitela BMW 760Li alebo Alpiny B7 to * urcite nebude. Su to proste luxusne limuziny, mnohe aj s vodicom a tam naozaj pretekanie sa nebude hlavny argument.

Mat M5 Competition, tak asi ano, ale zase su tu ine vyhody. Okrem ineho krasny zvuk :-) a fakt, ze si mozem dovolit plytvat benzinom, pretoze stale lahko natankujem.

Ono cestovanie vyssimi rychlostami argumentom je. Aj na nasich dialniciach jazdim vcelku casto 180 ak to podmienky dovoluju, takze v podobnej kategorii aut to nebude inak. V nemecku ti to umozni byt v lavom pruhu a nemusiet neustale uhybat a stracat rychlost. Samozrejme Tesla to zvladne lavou zadnou, len uz sa dostavame k teme dojazdu.
Auta so 600konmi si sice mozes kupit na cestovanie 130 po dialnici, ale ten vykon je tam tak trochu zbytocny, ze :-)
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
se designově hledal MB, Audi jede stále vysoko nasazenou laťku, bohužel nepopulární štafetu již delší dobu drží BMW.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zase teď by se mi takovej pluh hodil >:-[]
dr.Remorey
Audi drží latku, protože vypadá už 10 let plus mínus stejne, jen priostruje hrany. což nic nemení na tom, že se mi taky z aktuální trojky líbí nejvíc. tato sedma se selháním ledvin je fakt masakr
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Současná A8, A6, Q8 jsou povedené. ;-)
Avatar - Deutsch
Deutsch
BMW 7er je konečně konkurence schopné (co se designu týče) vůči Audi a MB. Sorry jako. Copak vám pred FL přišel dosti majestátní? Majestátnost, luxusní vzhled, to je to, co tyhle klucí, kteří si tuhle třídu kupují, chtějí. Je mi jasný, že to lidem který znají jen bmw hajtry z áček do r.v. 2005 , nejde do hlavy. Konečně se BMW našlo v designu a je to Ku*va LIBOVÝ tak otevřete oči a kalendář je rok 2019. A abych tu jen nemluvil do zdi, ALPINA tomu dala totální korunku!! :yes: :yes: :yes:
dr.Remorey
A tys to sem jako prisel zachranit. Design je subjektivni vec, nekdo ma rad holky, nekdo vdolky, nekdo pouziva slovo "klucí"
Avatar - Deutsch
Deutsch
V tom máš pravdu.Já jsem to sem neprisel zachranit, jen se na to dívám z pohledu reálných zákazníků, reálné nabídky a poptávky.
Freddka
Hlavne nesmime zapomenout na ty nejdulezitejsi informace:
"Motor mimochodem splňuje nejnovější evropské emisní normy, a tak je možné ho normálně provozovat na unijních silnicích." :-!

Ja myslim, ze byste to mohli pridavat do kazdeho clanku, protoze tady moc casto nepisete o autech, ktera emise nesplnuji.
Doporucuju v redakcnim systemu treba nejaky automat, ktery tuto vetu prida automaticky vzdy na konec predpoledniho odstavce :-!

Anglicani na toto maji dokonce frazi: "stating the obvious"
Avatar - CountachSV
CountachSV
Je to pěkný. Naživo z toho bude crčet majestát jak desítka ze zdravejch ledvin :yes: :yes: