Autosalon Ženeva 2019
Informace
V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.
Termín
Kdy: od 7. - 17. 3. 2019
Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.
Ale na druhou stranu je rok 2019 a treba Tesla to ma nekde za 2.5 sec.
Vytunovany a lehci BMW tedy akceleruje asi o 30% pomaleji.
Kdyz je tato Alpina na stovce, Tesla uz jede odhadem nekde 130km/h.
A o interiéroch sa ani nemá cenu baviť.
V prvom rade Tesla S nie je konkurenciou pre BMW 7 v Longu akokolvek by si to Tesla fanboys zelali.
Ak to ale odignorujeme, tak nie je nijak extremne rychlejsia. V nizkych rychlostiach je rozdiel viditelny, vo vyssich sa straca (0-200 je prakticky rovnake) nad 200 nestiha.
[odkaz]
Ak uz taky supersport ako Tesla S s niecim porovnat, tak s BMW M5, nie?
To uz je rychlejsia len v strednych rychlostiach a nad 200 tazko nestiha. Takze ziaden zazrak ako to tu mnohy prezentuju.
[odkaz]
V com ma navrch je start a zbieranie sa z nizkych rychlosti, ale nejak mam problem si to vyuzitie predstavit. Majitel bude sprintovat na semaforoch v meste? Ci na dialnicu sa bude pripajat s max akceleraciou, aby v 120 pustil plyn, nech mu to prilis nezerie a niekam aj dojde? >:-[]
Ale stejne by me to jako majitele Alpiny nebo M5 competition fakt stvalo, ze me to nanda nejaka trapna Tesla.
Jinak problem je spis v tom, ze v rychlostech nad 200km/h se skoro nikdy nepohybujes. Ze to jede na okruhu nebo na nemecke dalnici od 200kmh rychleji je mozna zajimavy, ale to je vetsine populace sveta uplne k nicemu.
Mat M5 Competition, tak asi ano, ale zase su tu ine vyhody. Okrem ineho krasny zvuk :-) a fakt, ze si mozem dovolit plytvat benzinom, pretoze stale lahko natankujem.
Ono cestovanie vyssimi rychlostami argumentom je. Aj na nasich dialniciach jazdim vcelku casto 180 ak to podmienky dovoluju, takze v podobnej kategorii aut to nebude inak. V nemecku ti to umozni byt v lavom pruhu a nemusiet neustale uhybat a stracat rychlost. Samozrejme Tesla to zvladne lavou zadnou, len uz sa dostavame k teme dojazdu.
Auta so 600konmi si sice mozes kupit na cestovanie 130 po dialnici, ale ten vykon je tam tak trochu zbytocny, ze :-)