Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 08:11
si clovek nemoze nevsimnut uzke male celne sklo [odkaz] ... a nazivo vedla akehokolvek auta je to vidiet najlepsie.. ci uz takyto superb stoji vedal fabie alebo vedla optimy alebo lanceru... jednoducho ma to celne okno strasne "male" za mna... ako len taky priezor.. za mna malo byt proste vacsie... ( uz novy superb to ma samozrejme fajn ) ... ale to len taky postreh ;-)

PS: vedla superbu 2 obcas parkujem a pri pohlade z balkona si dovolim tvrdit ze aj ja mam na malom aute celkovo vacsie to celne sklo ( a to ho inak mam tiez uz relativne male na pomery dnesnych novsich malych aut )... sranda... lenze tym padom posobi superb v kabine hodne uzko ... ono celkovo superb 2 nemal za mna moc stastne proporcie... taka kusok "skladacka" z nudze ... kabina vpredu jak v malom aute ale dlzka jak limuzina ... no ale uz ten sucasny superb je ine kafe :yes:
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 10:04
Proč jednou větou napsat, že auto vypadá úzký, když místo toho můžeš napsat celou slohovou práci >:D
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 10:14
lebo nielen vypadá úzke, ono úzke JE
Avatar - rokyta.p
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 10:31
úzký - no je na moderní parkovací boxy >:D Technicky je to ale velmi solidní auto :yes: Nějaké kabely považuji narozdíl od autora v pohodě. Ne každý trvale otevírá twin, navíc kombi je komi :-! Problém Superbu je podle mého hlavně motory TSI a nízká životnost (poddimenzování) ZN. ;-\ a velikost nádrže pro 3.6 no nooo :-|
Avatar - karoque
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 12:01
Zadní náprava je Golf . Proto menší nádrž a sedák. Ale zase výměna komponent je velmi snadná a dost levná. Asi co 150.000 km.
Avatar - Hammunasakra
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 13:18
Technicky velmi solidní auto >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - rokyta.p
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 14:45
ty ale jako jó ;-)
Avatar - Hammunasakra
uz pri pohlade na superb 2
| 22. 2. 2019 14:20
Ve srovnání s první generací = ty ale jako jó = to souhlas ;-)

Tuhle i tady byl materiál o technickym průšVWhihu jménem Pašík B6. B7 je vo fous lepší ale s takovym seznamem ale že..
No a tenhle jezevčík je = tak nějak mezi nima :-)
Avatar - Ozzman
uz pri pohlade na superb 2
| 21. 2. 2019 10:28
Protože ho znáš jen ze sídliska.... >:-[]
Avatar - KANKUNEN
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 08:18
antikoncernistům z toho může prasknou žilka, ale i s vysokým nájezdem je to auto takové nevymačkané a nerozdrnčelé. Je pravda, že vepředu sedíš nalepený na předním skle, které je velikostně tak pro Fabii a vzadu máš za sebou nesmyslně vzduchu. Největší problém je podtáčení naftového motoru s DSG, 1400 ot je v pohodě, při 1300 ot už motor duní a vibruje. Jinak dobré auto.
Avatar - Ozzman
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 09:17
Ale jinak to auto jezdí hrozně, podvozek, hluk a komfort... třídu pod Passatem a dvě třídy pod Mondeem.
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 09:56
Ano, Superb 2 je to doslova a do pismene tridu pod passatem a dve tridy pod mondeem, protoze je postaveny na Octavii a ne na Passatu. Proto je Suberb 2 tak uzky.

Mondeo ma svou vlastni platformu, to neni zadny zvetseny Focus. Je to platforma pro poradny velky auta jako S-Max a Galaxy, takze proto je ten podvozek o tridu jinde nez Passat, je dimenzovany na mnohem vic.
Avatar - KANKUNEN
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:05
Chlapci, děláte z toho trágu, se zavázanýma očima bez přímého srovnání byste nic nepoznali. Rozdíl v jízdě dělá daleko víc kvalita povrchu než rozdíl v autech.
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:09
Jo jeste bych dodal, ze rozhodne nejde jen tak rict, ze Superb 2 je prodlouzena Octavia 2, to by nebylo fer. Je tam hodne veci jinak a lepe.
Najezdil jsem s obema dost a dost, abych mohl rict s klidnym srdcem, ze v teto generaci je Passat o dost lepsi ve vsech ohledech.

V soucasne generaci nejsou rozdily mezi Passatem a Superbem 3 skoro zadne. Jen Superb ma proste prodlouzeny rozvor, tak se malicko vic krouti, ale nic hroznyho.

Co me se tyka, neexistuje duvod kupovat Superb. Ty centimetry na nohy vzadu potrebuje malokdo. Ale hlavne je Passat vzdy LEVNEJSI ve stejne vybave a o trochu vychytanejsi. Tak to bylo i v predchozi generaci.

PS: je mi lito, ale rozdil mezi Passatem a Superbem 2 poznam i se zavazanyma ocima (taky proto ze jsem v kazdem z tech trech ujel pres 50 tis km takze je znam duverne), Superb je o dost hlucnejsi. Rozdil mezi nimi a Mondeem poznam i se zavazanyma ocima, Mondeo je hlucnejsi nez oba dva a ma tvrdsi (presnejsi pevnejsi) podvozek a ten podvozek se chova o tridu lip, zadne bouchani, zadne duneni - mimochodem Mondeo ma extremne povedeny podvozek, na ktery se VW nechyta.
Avatar - _Karel_
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:20
"Ano, Superb 2 je .......postaveny na Octavii"
"Jo jeste bych dodal, ze rozhodne nejde jen tak rict, ze Superb 2 je prodlouzena Octavia 2"

Nejseš ty politik? >:D
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:39
Ale chapes je to tak. Je to prodlouzena Octavia 2, ale kdyz se tim svezes, vsimnes si, ze je to auto o tridu lepsi. Odhlucneni je mnohem lepsi. Nic vevnitr neklepe. Stejne jako je tam lepsi technika jako silentbloky a co ja vim co jeste a na chovani podvozku to ma velky vliv - vysledek je "skoro Passat", jen to zustalo uzky jako Octavia, je to takovej jezevcik :-)
To neni zadna politika, tak to proste je.
Avatar - _Karel_
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:43
Ok, možná jsi to nešikovně napsal, možná jsem to já blbě pochopil. Ty dvě věty vypadají na první pohled trochu protichůdně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:22
:yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:21
Ne politici pravdu většinou nemluví = tohle pravda je :-)
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:23
nesranduj, jazdné vlastnosti zbadáš pomaly aj ako spolujazdec. Bol som veľmi nemilo prekvapený ako sa to auto (kasňa) v zákrutách krúti a s motorom PD+DSG to bol orchester dunenia a to som toho "klenotu" presadol z Peugeota 407 2.0HDi, ktorý bol v tomto o 2 levely inde
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:44
Me tenkrat treba prekvapila C5, ujel jsem nejaky kilometry s 2.2 HDi a vazne si myslim, ze to je lepsi auto, dokonce to bylo lepsi auto nez Passat v te dobe, to me fakt prekvapilo. Dobry podvozek (a to jsem nezkusil ten hydropneumaticky), lepe odhlucnene... ale hlavne motor byl mnohem lepsi.
Mazdu 6 jsem nejezdil, tak nevim.
Z te generace mi nejvic sedelo Mondeo, je to prerostle, uvnitr nic moc, ale jezdi opravdu dobre, tam se neco na tom podvozku vazne povedlo.
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:23
Ujel sem s C5 2.2 HDi aspoň tak 20 tisíc = kolega jí prodával měla dost přes 200 t. a je to lepší motor lepší technika = o tom snad žádná
Avatar - Ozzman
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 14:40
Měl by ses projet tím Mondeem, 2.2HDI tam bylo taky ;)
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 22. 2. 2019 14:26
Ale horší = dokonce o dost. Nevim přesně proč ale i v LR a RR funguje jinak skvělý 2.2 HDi o fous hůř = než v levnějších vozech PSA
Avatar - Ozzman
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:24
Poznali, já s těmi auty pár let jezdil vedle sebe a věř mi, že to poznat bylo už po prvním kilometru. Tím, neříkám, že třeba není ještě lepší auto té doby, které by bylo nad Passat a Mondeo, ale takovým jsem já nejel. Třeba Mazda 6? Insignia ? Nevím..

P.s. na kvalitním povrchu jede dobře i trakař...
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:20
Chlape = jestli tohle nepoznáš = mnohé to vysvětluje :-)
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 19:00
Tak určitě, Superb II je pověstný tím, že vyhledává špatné povrchy.
Avatar - wakantanka
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:19
Isto nie je Sup 2 predĺžený Passat 6 ? Mám taký pocit že áno. Ak ale vezmem do úvahy že súčasný Passat a Golf majú toho tiež veľa spoločného, tak máš v určitom zmysle pravdu aj ty.
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:20
:yes: :-!
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 22. 2. 2019 12:00
Podvozek z Mondea mk4 se dokonce objevuje i u o třídu většího Volva s80:-)
Avatar - twistedTSD
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 10:05
Škoda, že 1.8 (a 2.0?) TSI byl taková katastrofa. Pomalu začne žrát olej a ve 100 tis. km už je zralý na generálku.
Avatar - Zetti
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 11:11
Ja to auto neznam, protoze jsem "antikoncernista", to ale znamena ze mi nepraska zilka z auta ktery je mi uplne volny. Ale tvoje recenze, ze az na to ze se v tom blbe sedi, duni a vibruje potvrzuje ze je to jinak dobre auto svedci o skromnych narocich uzivatelu. :yes:
Avatar - Hammunasakra
To auto je skutečně mechanicky dobře udělané,
| 21. 2. 2019 13:19
Dobrý jo = motory slabý = nemyslim výkonově ;-)
Ale jo
| 21. 2. 2019 09:13
Ja mam vlastne superba docela rad. Na ten design (hlavne zadek) jsem si nikdy nezvykl, ale jinak je to proste a jednoduse prostorne, zrejme celkem spolehlive a slusne postavene auto. Pokud clovek od auta neceka prilis emoci a dokaze prekousnout trochu pokazeny image od vsech tech radoby manazeru a dalsich exotu operujicich v rezimu "mam superb, kdo je vic", tak asi neni proc vahat. :-)
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 09:14
Tedy až po i40tce....

V mém hodnocení bych rád zdůraznil dvě roviny, hodnotím nejdříve jako auto a pak jako ojetinu:

S tímto autem mám několikaletou zkušenost a desítky tisíc km po celé Evropě, ve verzi liftback/sedan 2009 (předfacelift), výbava asi Elegance, 2.0 TDI 125kw FWD a MT. Jelikož jeho konkurenty znám velmi dobře, jednoho jsem měl 7 let (Mondeo MK IV), něco jsem najezdil i v Passatu B6 a ve dvojkových Oktávkách té doby (vysvětlím níže, jak s tím souvisí), tak mohu s klidným srdcem říct, že těchto konkurentů je nejhorší.

Začnu klady:

Motor - pokud jedu v autě sám a trochu ho držím v otáčkách, leckteré o dekádu novější auto s ním má problém, včetně novějších TDI 2.0, Vmax je někde 225 km/h a i když mu šlapu na krk, jezdí do 7 litrů na sto, což je při té dynamice velmi dobré. Problém je v nižších rychlostech, kdy kola mají problém přenést vše na silnici.

Pokud je auto naložené, dynamika výrazně klesá a nejede o nic lépe, než stejně naložený dvoulitr, který má nižší výkon, holt, je to pořád R4.

Prostornost - pouze vzadu pro 2 cestující na nohy, jinak ve 3 lidech je to peklo, auto je úzké, což se odráží i na jeho jízdních vlastnostech, ale hodně se mi líbí řešení twindoor, takže když potřebuji vyndat třeba zavazadlo ze zadu kufru, zvednu i sklo, škoda že to má opět špatný vliv na jízdní vlastnosti díky kroucení karoserie.

Ovladatelnost - je to koncern, ten do ruky padne každému, takže tady není problém, vše je po ruce, nic mne tu vyloženě neštve, navíc díky tomu, že je užší, se s ním lépe parkuje.

Interiér - pořád lepší, než většina soudobých Škodovek, ale už je taky vidět, že se začínalo šetřit.

Zápory:

Jízdní vlastnosti - Auto nerado zatáčí, je dlouhé a úzké, ve vyšších rychlostech na dálnici je to strašně poznat, takže je ideální jezdit pouze rovně. Auto má příšerný podvozek, každou ránu cítíte a slyšíte, když se jede na dálnici 120-130, tak už cestující v zadu vnímají vyšší hluk od kol a podvozku (více testovacích subjektů toto potvrdilo nezávisle na sobě). Podotknu, že je v pořádku, kontrolovaný několikrát do roka v autorizovaném servisu.

Auto je úzké, takže co do prostoru pro nohy v zadu je ukrojeno do šířky, škoda, že už nemám starý mobil, kde jsem měl fotku, jak Sup stojí za dobovým Mondeem, kde je vidět ten propastný rozdíl v šířce.

Elektronika - obecně i u ostatních aut ŠA té doby jsem toto pozoroval, vždy nějaké čidlo, nebo snímač, diagnostika poruchy žárovek, i když svítí, to se stávalo asi nejčastěji.

Slabé Xenony - na úrovni lepších halogenů a to jsou i adaptivní (svítí do zatáček, nevím, jak se tomu říká přesně :D).

Výše jsem vypsal, že srovnávám s konkurencí stejného r.v. a to hlavně s Mondeem 4, které je ve všech věcech lepším autem (což potvrdilo i pár dobových testů). Podvozek a jízdní vlastnosti jsou o 2 třídy jinde, po přímém přesednutí a přejetí prvního retardéru toto poznáte, i v tom Interiéru je Mondeo štědřejší, má měkčené plasty i v místech, kde už se to dnes dávno nenosí a vůbec na mne působilo lépe udělané i přesto, že v neprospěch Mondea mluvil vždy cca 100 tisíc km rozdíl v nájezdu. Daleko lepším autem, než Superb2 je samořejmě i Passat B6, který má alespoň ten komfortnější podvozek, když už nic jiného navíc.

Ale smutné je, že mimo prostoru pro cestující vzadu mi příjde ve všem lepší i sesterská Octavia 2. Motorizace můžete mít stejné a díky menším převisům má i lepší jízdní vlastnosti.

Pokud se na to podívám jako na ojetinu, pak zachovalý Superb 1.9TDi za slušné peníze nebude špatná volba. Dvoulitru bych se bál, viz výše i když ten, s kterým jezdím je motoricky v pořádku a má něco nad 200 tisíc km, protože to auto je takové jednoduché, jak píší v testu, materiály sice nejsou nic pro aristokraty, ale vesměs je udělaný dobře, takže nějaký ten pátek ještě poslouží. Pokud bych však vybíral ojetinu tohoto věku v této třídě, šel bych bez váhání do Mondea MKIV, protože , jak už mnoho testů ojetin ukázalo, je celkem spolehlivé a hlavně o dost líp jezdí, potažmo bych se nebál hezké a zachovalé Oktávky.

Vím, že se tu na mne snesete, protože jsem Ford possitive, ale kdo ta auta jel, dá mi alespoň částečně za pravdu ;)
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 12:16
Problem Mondea MK IV jsou kombinace motoru a prevodovek. Nektere z dieselu mely velke problemy, protoze Ford uplne nezmaknul prechod na technologii DPF. Benziny pak takrka neexistuji a pokud jiz existuji, tak jsou bud zastarale nebo neprilis kvalitni. V prevodovkach se takrka nevyskytuji normalni automaticke prevodovky, po faceliftu uz pak byly v nabidce pouze Powershifty s velmi problematickou spolehlivosti.
Oproti tomu Superb ma v nabidce celkem bezproblemove CR diesely a pro milovniky silnych benzinu ma velmi slusny 3.6 V6, to vsechno spojene s DSG prevodovkami, ktere jednak jsou relativne spolehlive a hlavne kdyz uz se neco stane, tak je umi opravit kazdy automaticko-prevodovkovy jouda. Navic doporucovana 3.6tka ma spolehlivejsi sestistupnovou (mokrou) variantu DSG se kterou nebyvaji zasadnejsi problemy.
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 12:25
No, nepleteš si ty naftové motorizace trochu s MK3 ? Tam byly problémy s diesly od Fordu, proto do MK4 zavedl Ford všechny motorizace 2.0 a 2.2 od PSA, které patří k tomu lepšímu a spolehlivějšímu na trhu , 1.8 TDCi byl poslední motor Fordu, hliníkový blok motoru, sice byl nekultivovaný a hlučný, ale také v poslední etapě svého života takřka nezničitelný. V MK4 se také objevil problematický 1.6 TDCi, ale co tak kde čtu, tak už byl celkem bezproblémový, na rozdíl od Fokusů, kde se vyskytoval ještě před Mondeem a také si tam získal neslavnou pověst.

Jak je to s automaty u MK4 netuším, já jezdil jen s manuály.

Benzíny - zastaralé, ale spolehlivé atmosférické 1.6 (to je vzácnost), 2.0 a 2.3 byly vystřídány 1.6EB, které problémy měl, ale 2.5T od Volva byl celkem schopným konkurentem 3.6V6. Pozdějí ho nahradil 2.0Ecoboost.

Takže pokud dvoulitrový diesel, tak radši Mondeo s HDI, protože i CR diesly v prvních letech výroby patřily spíše k tomu horšímu, ostatně to zminuje i test..
Avatar - woody-alien
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 13:01
Tak řekněme, že si to Atila moc dobře nepamatuje. Třeba, že po faceliftu byly k dispozici jenom Powershifty, je omyl. 2.2 TDCI měl i nadále HDM Aisin, stejně jako auta od PSA s tímto motorem.
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 13:10
Já teď zapátral a s tím DPF je to částečně pravda u úzké skupiny motorů, které byly EURO4, ale to se týká asi 1 roku výroby a ještě určitého kódu motoru, problém byl jen v zanášení DPF filtru, nevedlo to k žádné fatální destrukci motorizace.... no... já zrovna tenhle motor měl a v 275 tisících km bylo vše púvodní, takže to asi nebylo tak horké.

Jinak HDM pokračuje i MK5 u Ecoboostů, pouze TDCi má dvouspojky powershift... tedy mělo do ledna 2019, kdy všude má být už jen HDM.
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 13:30
Takove skandalni pomluvy tohleto, Andyho na tebe! >:-[]
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 14:31
Já čekám, že příjde a vysvětlí mi, že tomu vůbec nerozumím, protože s 1.6TDi naženeš i Mustanga a že to drncá? To není chyba! To je výhoda ! Kunčafti pak nevnímají, že si zapl na taxametru turbo >:-[]

Prostě Superb je nejlepší, sice v ničem jiném nejel, ale je. 8-s
Avatar - Bona Fide
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 14:42
Jako bych to psal já a oproti Mondeu ušetřím i pár korun při koupi z ruky :yes:
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 14:47
Já si nemyslím, že Mondeo je pro každého lepší volba, třeba kdybych hledal benzínové auto, je tu ještě třeba Mazda 6, nebo Honda Accord, tam Mondeo trochu pokulhává jak psal Atila (Buď zdechlá atmosféra, nebo drahý a hodně silný Ecoboost, zlatý střed nabídky1.6EB je jako šlápnout na minové pole.. buď a nebo...), ale jako ten univerzál je lepším autem, než Superb, stejně jako Passat.
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 14:50
Jestli se nepletu, ty jsi kombalista? Tak na hondu accord zapomen. Jak se mi to auto i po letech libi a jak vyborne motory 2.2L diesle od hondy jsou, tak tohle auto ma smysl jedine v sedanu a i v tom je to jen pro ty, kteri si nekupuji stredni tridu coby vnitrkem velke auto. Vnitrkem je to spis jako premie, v tom spatnem slova smyslu, a mondeo i superb jsou prostorem uplne jina liga. Znovu, pokud na tom nekomu zalezi.
Avatar - Ozzman
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 14:55
To chápu, popravdě jsem v kombi Accordu asi nikdy nejel, já osobně jezdím naftu, takže si vyberu u Fordu i u VW, ale chtěl jsem jen říct, že pro benzinového nadšence u Fordu moc neexistuje střední třída, která by byla z bazaru koupitelná a provozovatelná bez strachu, že ti odejde motor. Jinak 1.6EB je jízdně skvělý motor, včera jsem ho projel po dlouhé době a užil jsem si to :-)
Avatar - _Karel_
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 15:36
Jakože bys taky šel do Mondea, a oproti Mondeu bys ušetřil, dokonce při "koupi z ruky"?
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 21. 2. 2019 19:01
Asi tak - měl jsem možnost najezdit pár desítek tisíc km se Supem I i II (kombi) a můžu potvrdit. Sup I byl skutečný dálniční koráb, Sub II už ne. U Sup II bych ale vyzdvihnul 2.0 TDI 125 kW, byl živý a úsporný.

Pokud bych si mohl vybrat: Sup I s podélně uloženým motorem je favorit.
Avatar - Hammunasakra
Nejhorší auto střední třídy své doby
| 23. 2. 2019 11:51
Sup I dálniční koráb? Sakra vzpomínám si na dobový testy = úplně nejhorší byl ve vyšší rychlosti právě na dálnici! ;-)
Avatar - CICERO
čau lidi...
| 21. 2. 2019 09:19
Takže závěr článku je: Že vaše léty prověřené spolehlivé vozidlo, je vlastně m.dka vypadající jak doubledecker natáhlej do žížaly, které se kazí elektrika a 100+1 dalších věcí (ve srovnání s opravdovými ((reálnými)) držáky ) >:-[]

jinak: Zabili mě ty diskuze na FB ve skupině škoda superb fans... > prej týpek: Je 2.5 TDi dobrej a lepší motor, jak 1,9 Tdi v supovi ( ted je řeč o U3 nebo jak se ta vata jmenuje...), p.ču dobrej motor... Jak je u VW nafta s turbem, kámo, chujovinama od bosche máš problém!!! Týpek mu tam zkušeně psal, že musí jezdit max do 3000ot., že pak nemaže vrch atd. atd.. no nasmál sem se... Co nemaže ? Jak nemaže?? To musí mazat i když tam narveš 4 kosty Hery (tuku na pečení jo.. pro ty, co se ještě nestali domestifikovanými hospodyňkami, ale jen dýňkami). LoL, Jinak to přece není držák ne? Jo a ty DSG? Co ktomu říct?? 2kola v Mostě a hledej ozubený kolečka na asfaltu >:D Chudáčci kvičí > On to není autobus na okruh (killněte Cicera! >:D )... hmm, špatně jste si vybrali! Maminku jste na.rali! A ted pláčete nad koncernovou kvalitou! Dobře Vám tak! >:D

Rada na závěr, kupujte 4,2D 1HZJ a budete v pohodě !!!

A kdyby si někdo náhodou všimnul, že jsem v minulosti chválil superb, nEUděláš nic, jsem názorový chameleooon a >

Mam v p.či jak sa na to pozerajú druhí,
keď viem čo chcem nemusím sa predsa pýtať ľudí,
nech si hovorí kto chce, každý hovorí čo chce,
ja si robím čo chcem a zvykol som si mať v p.či... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
čau lidi...
| 21. 2. 2019 13:24
:yes: :-)
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 09:59
Máme v rodině téměř 10-i letého Superba s 125kW motorem a po cca 400 tisících km se chystá na svou výkupně-bazarovou pouť. Musím přiznat, že to auto je v překvapivě dobrém stavu, což je samozřejmě dáno velmi pečlivou údržbou a jemným zacházením. Nepředpokládám, že další majitel bude ochoten nasypat do servisu každoročně několik desítek tisíc korun, což je nutnost, aby auto zůstalo v dobrém nebo alespoň akceptovatelném stavu.
Avatar - Ozzman
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 10:25
To ale každé auto s takovým nájezdem, nicméně by mne zajímalo, jak je to s tím "problémovým" motorem 2.0TDI u Superbu, když u Passatu to byla katastrofa, tady zdá se docela slouží, na tom mém služebním je polovina km, ale motor je v pořádku, spojka je už druhá.. >:D
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 11:32
Problémový byl asi 2,0 TDI PD, ne ? Tohle je už common rail. Já ho osobně potkal v Rumunsku v Passatu a byl v 60 tisících už dost odrovnaný, což může být i tím, že s ním jezdila ženská ;-) . 2,0 TDI CR jsem měl taky v Passátu, ale jen 100 tis km odnova a s ním problém nebyl, naopak to byl úplně super motor. Bratrův Superb má spojku pořád origo, ale loni mu měnili EGR a to nějakou korunu stálo.
Avatar - Ozzman
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 11:43
A taky tím, že jezdil v Rumunsku... Na jejich silnice je to jako když si dobrovolně zaplatíš aby tě někdo přetáhl klackem po zádech >:-[] Taky sem tam se Supem byl >:D
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 16:32
V Rumunsku je to se silnicema velmi různorodé. Třeba cesta z Bucuresti na Sinaiu je úplně skvělá, stejně třeba dálnice z Bucuresti do Constance. Docela dost rozflákanej je TransFagarasan a třeba silnice ze Sibiu do Pitesti nebo z Pitesti do Craiovy. Ono se to tam dost mění, tak to třeba zase už bude lepší ;-)
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 10:33
To je dukaz, ze ses o nej dobre staral a ze jsi s tim nejezdil zadnou "rallye D1 200kmh".
To auto vydrzi pri slusnym zachazeni neskutecny veci, dost pres 400 tisic, pokud se o nej clovek stara tak, jak si zaslouzi. Jako vzdy je zivotnost dobreho auta predevsim v rukou majitele. Vetsina lidi to znicila tim, ze tomu nakladali.

Manual je lepsi volba, ten vydrzi vsechno. DSG uz takova radost neni, hlavne vetsina lidi menila olej pozde, tam je nezbytne potreba jak je predepsano kazdych 60 tisic, jinak je hotova uz ve 200 tisicich. Ale i pri pravidelnych vymenach oleje je ta zivotnost nekde kolem tech 300-400 tisic, pak to klekne. Ale to je podle me dost slusny.
Zkušenosti
| 21. 2. 2019 11:34
Je bratrův. Já mám podobně starý Mitsubihi Lancer 1,8 MIVEC ale jen 113 tis km najeto a mimo oleje, fitrů a žárovek jsem měnil jen kotouče, protože se nelíbily na STK, že jsou orezlé ;-)
Nejbolavější místo
| 21. 2. 2019 10:06
Nejbolavější místo, na Škodě Superb, je Škoda Superb.
Avatar - Hammunasakra
Nejbolavější místo
| 21. 2. 2019 13:26
Ale na druhou stranu = první generace byla eště horší = což snad nikdo zpochybňovat nebude >:-[]
Avatar - Ozzman
Nejbolavější místo
| 21. 2. 2019 14:33
Horší? Mne tedy přišla lepší, než dvojka, prostornější i do šířky, kvalitnější interiér, i motor se dal vybrat celkem spolehlivý, byť možná méně kultivovaný, pokud si nelačnil po Véšestce, necítil si každou díru na silnici... jako auto střední třídy fungoval dle mé skromné zkušenosti lépe v kontextu dobové konkurence, než 2. generace.
3.6 VR6 FSI
| 21. 2. 2019 11:28
Nemali tieto motory nahodou problem aj s karbonizaciou ? CI to uz pri FSI je uplne bezne tak sa to neuvadza ?
Avatar - Hammunasakra
3.6 VR6 FSI
| 21. 2. 2019 13:27
Měly = víceméně všechny motory což opatrně naznačuje i článek = stojej v komplexu hodnocení za :no:
Avatar - CICERO
Děkuji
| 21. 2. 2019 12:00
Vážně děkuji za dislikes, vážím si toho, kdo zvás to má? >:-[] :yes:

A rada na závěr recirkulujte,filtrujte a čistěte (víte, stím karbonem je to tak, že nejlepší motory jsou ty kde se moc netvoří >:D easy... ) Ale to Vám nic neřekne, vy rádi TURBA a příme střikačky, pak plaťte ale nekuřte mi stím pod fousy, nebo vám to zrychty... ehm zreguluju >:D Nenavidím naftu (v zimě rychle tuhne,a strašně smrdí) ale stejně je nejlepší (nejučinější,nejefeketivnější ((s narustající rychlostí a požadovaným výkonem)) nejkrasnější, nejekologičtější a nejpříjemnější!!!) ...Ten pocit na podzim nastartovat, na jaře vypnout, vyměnit olej a zase znova, je k nezaplacení... >:D Když seš Vaculda, liješ tam za pár co chceš respektive, co zrovna hoří s příměsí 25%benzinu 25%nafty zbytek co já vím, třeba lukana, nebo héra no možná i sofokles... Ale Papišuuuu, nas nechytneš nenene NETETE >:D >:D >:D
Avatar - holden2
pritom stacilo napsat
| 21. 2. 2019 12:06
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Avatar - CICERO
pritom stacilo napsat
| 21. 2. 2019 12:17
To by nepochybně stačilo pane Holden, ale kdo by se smál? A jak je to mám naučit? >:-[] :-! >:-[] >:-[] >:-[] ???
Porovnani neporovnatelneho
| 21. 2. 2019 13:45
Mam v rodine taxikare, ktery se protaxikaril az k vlastni taxisluzbe. Dela hlavne hotely a firmy, takze vsechno cerne limuziny bez polepu atd a ano, nejcasteji s 2L naftou. Driv jeho vozovy park tvoril BMW + MB + Audi + Skodovky, ale jak sel cas tak po cca 5 letech zkusenosti a otoceni nekolika desitek aut zustal jen u komba MB a Skoda.
MB se mu osvedcil jako jasne nejlepsi drzak z premie (i kdyz mu srdce vzdy bylo pro BMW), kde narozdil od audi a BMW nemel s MB zadne problemy ani vazneho razu (nouzove rezimy, mrtvy MMI / iDrive, tihle dva i pomerne dost i mechaniky i pred 100tis km, KO turbo BMW, KO automat Audi atd.), a ani "prkotiny" (vrzajici interier atd.), nebo jen minimum.
Od skodovky zase drzel nekolik Superbu 2 s 1.6tdi a na to auto nedal dopustil. Delnik par excellence. Nikdy ho to nikde nenechalo, najezdy pravidelne k 300-400tis km (premianty jsou leasing a ty tocil driv, skodovky si ale odkupoval a dojezdil domrte, delali tu cernou praci) a ta auta nic nechtela. Pravda, byli to v jeho portfoliu chudaci, bez vybavy, zakladni diesel, ale mechanika zkratka fungovala snad bez limitu i pri taxikareni spotreba lehce nad 5L. Pro nej nejsympatictejsi auto co kdy mel.

Bavil jsem se s nim na tohle tema naposled pred cca 3 lety, takze se bavime o dvojkovem superbu, eFkovych baworacich, minule gen. Audi A6 (nevim co dal mel od Audi), a z MB to bylo W212, W221 a 447.
Avatar - CICERO
Porovnani neporovnatelneho
| 21. 2. 2019 17:09
Tak asi na dročku dobrý no... To jen zapálení škodovkáři stěma škodověnkama neumí jezdit no... viz. > [odkaz] ale nic co bychom neznali... >:D btw: Kolikrát jste se otočili na D1 během poslední pulhodiny? Halooo pane ano vy! Kolik pruměrně za rok najedete v protisměru??? Vyplnte si dotazník a posaďte se anooo??? Exekutor prijde behem chvilky... ;-)
Porovnani neporovnatelneho
| 21. 2. 2019 19:03
Tak ta 1,6tdi taky byla asi nejmíň záludná motorizace u SupuII.
v bazaru...
| 21. 2. 2019 14:02
...si tohle auto může koupit jen blázen. Vždyť se podívejte kdo s těma autama jezdil. Manažeři, obchoďáci, tágaři a to jsou všechno skupiny, po kterých bych nechtěl žádné auto.

Vzhledem k tomu, že soukromě si superba koupil 1 z 500, tak je tohle auto kupovat jako jeté nesmysl.
Avatar - Ozzman
v bazaru...
| 21. 2. 2019 14:47
Což lze vztáhnout i na všechna nejprodávanější auta střední třídy ;) Passata nevyjímaje.
Raději Mondeo, i Jetta je lepší :-)
| 21. 2. 2019 15:08
Párkrát za rok jezdím do Rakouska, nejčastěj starou dobrou Jettou 1.6 MPI nebo Superb II 2.0 TDI CR a nebo Mondeem 2011 2.2 TDCi. Králem na dálnici je Mondeo, nehoupe se, má příjemné sedadla, ale hlavně, nekazí se tak jako Superb :-)
Na druhé místo v těsném závěsu dávám právě Jettu, protože podvozek se nehoupe a přesto je pohodlnější než v Superbu a opět, nic se nekazí, ani elektrika, ani mechanické části. Superb II je ideální pro všechny, co si chtěji zablinkat, zejména vzadu. Houpavý pohyb je totiž všudepřítomný a to nejen v přímém směru ale i bočním!!!
Sumasumárum = prostor a kufr není vše, ale to průměrný čech asi nikdy nepochopí >:D
Jezevcik
| 21. 2. 2019 16:24
Druhej sup, to je tragedie. Jednicka na tu dobu ok, trojku vyslovene pekny auto. Ale tu dvojku bych nekoupil ani tchyni.
Avatar - white label
Jezevcik
| 21. 2. 2019 16:36
Dvojkový Sup/lift vypadá (zejména zezadu) otřesně, kombi je výrazně únosnější.
Trojkový Superb vypadá velmi dobře v obou kar. verzích.
Ve trojkovém jsem zatím jel jen v nejsilnějším Sportlinu a celkově jezdil líp, než současné Mondeo.
Avatar - _Karel_
Jezevcik
| 21. 2. 2019 16:44
Tak to mě docela překvapuje, že současný jezdí líp, než Mondeo? Já v něm nejel, ale každej tu vypisuje, jak se v tom nedá jezdit, takže to tak zlý fakt není? (a to měl Sportline předpokládám 19"?)
Jezevcik
| 21. 2. 2019 17:26
Sportline ma o 15mm snizeny a tuzsi podvozek a treba recenzenti v Anglii rikali, ze je to o mnoho lepsi nez ostatni verze, ktere se naklani a houpou, Sportline ne.
Zaroven nove Mondeo pry uz neni to co byvalo. Sam jsem nemel tu cest, ale je to dost mozne, ze Superb 3 Sportline jezdi lip jak Mondeo, ikdyz se tomu tezko veri.
Avatar - Ozzman
Jezevcik
| 21. 2. 2019 17:38
Když ona je tu trochu fáma (stejně jako u Fokusu), že ty základní podvozky Fordu jsou sportovní, ale je to pořád auto střední třídy, takže pak očekávání je někde jinde, než realita. Ani MK3, ani MK4 ani MK5 nemělo v základu sportovní podvozek a nejezdí jako Hothatch.... Skutečnost je, že Ford má podvozky pořád na špičce i když se mu vyrovná třeba nová Insignia a dotahují ho i jiní, třeba koncern VW, není sportovní, ale jde o tuhý a jistý podvozek, který zároveň vyžehlí i rozbitou silnici. Sportovnější je spíše Mazda 6.
Avatar - white label
Jezevcik
| 21. 2. 2019 18:30
A čím novější g. Mondea, tím komičtější je tvrzení některých Fordfans, že Mondeo jezdí jako hh.
Insignia má (na poměry třídy) opravdu komfortní podvozek a její největší slabinou je (pro mě osobně) velmi "ospale" naladěný automat. Jel jsem běžnou verzí Insi s nejsilnějším benzínem.
Avatar - Ozzman
Jezevcik
| 22. 2. 2019 07:27
To je blbost a nejhorší je, že s tímhle očekáváním přichází i občas testeři. To auto je prostě podvozkove vyvážené.

Jel jsem stejnou verzi jako ty a moc automatů neznám tak nechci vynášet soudy, ale podvozkove je fajn , sice se mi víc líbí Ford, ale Insi je prostě dobře auto.
Avatar - Ozzman
Jezevcik
| 21. 2. 2019 17:33
Standart nemá lepší podvozek, než Mondeo, DCC to trochu vylepší + možné sportovní pakety? Neznám, nezkoušel jsem, jinak je Superb lehčí a tím pádem o trochu rychlejší (někde je uváděn i opak) ve srovnatelných verzích. Suma sumárum ale trojkový Superb je o dost lepším autem, než Superb II.
Avatar - white label
Jezevcik
| 21. 2. 2019 18:03
19" Vega. Samozřejmě záleží i na osobních preferencích, ale pokud by někdo o tom Superbu (se kterým jsem jel já) prohlásil, že se v tom nedá jezdit, nemá smysl se s ním o tom dál bavit.
Avatar - CICERO
čau lidi...
| 21. 2. 2019 17:13
Já mám rád ty nový auta asi jako chlupy na pr.eli, když si ji vytírám, ale možná to bude Tim, že žádný auto nemám... Neporadíte mi?
čau lidi...
| 21. 2. 2019 17:29
[odkaz]
Avatar - CICERO
čau lidi...
| 21. 2. 2019 17:34
Souhlasím jsou špatné..., a co mi sem dáš za odkaz, když zjistíš, že jsi se uvedl v omyl?
hmm...
| 21. 2. 2019 22:52
bazarovy klenot, pardon fleetova stocenka >:-[]
povinne vykuchane dpf ... vlhky sen vag tuzera. >:D
Sup 2
| 22. 2. 2019 15:18
Supeerb 2 deklasoval totalne konkurenci interierem, který byl po vsech strankach spickovy a nesrovnatelny s Mondeem, Mazdou 6 atd. Nechce se verit, ze s touto konkurencí je v jedné třídě. Vzpomeňte na video, kde ukazovali Sup 2 amikum a ti ho tipovali na nějakou premii. Dale se jednalo o poctive robustní auto pro narocny provoz a vysoke nájezdy km. Kde Mazdy a Mondea uz hnily a rozpadaly se, tam byl Sup teprve zajety.
Avatar - Ozzman
Sup 2
| 22. 2. 2019 15:40
Probuď už se z toho tvýho vlhkýho snu a běž se podívat i na nějaké to jiné auto ve skutečnosti.... >:-[]
Sup 2
| 22. 2. 2019 16:14
Nezklamal. :-)
Avatar - white label
Sup 2
| 22. 2. 2019 20:55
Má pravdu, ten chlapec, zatímco ty "Mazdy a Mondea" nepřetržitě jezdily, Sup2 postával po servisech..., proto byl až po +10 letech "teprve zajetý". ;-)
Avatar - speedfred
Sup 2
| 24. 2. 2019 16:05
>:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Sup 2
| 23. 2. 2019 11:50
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Beefcake
A
| 23. 2. 2019 10:36
"nevyskytují se zde žádné zásadní servisní komplikace"
"... jako zajímavá volba se proto jeví i „prezidentský“ šestiválec. Bohatá výbava, spolehlivost a většinou i znatelně nižší cena oproti dieselu z něj činí ojetinu, které se bazary nemohou nabažit a která se prodává rychlostí blesku."

Clanok hovori o niecom inom.
Panacek natrepal blbosti, aby sa tych mrdiek zbavili.
auto
| 28. 4. 2019 01:13
Já jsem si nedávno koupil dvojkovou Škodu Superb přes https://autobazar.biginzerce.cz/ a nedám na toto auto dopustit. V kombi je to moc krásné a praktické auto, které vám bude i soused závidět.
A nebo si kupte kousek s motorem TSI... a budete mít jiné st
| 14. 5. 2019 09:29
A citované kabely budou muskou.
Která automobilka tvoří best of ojetiny?
| 11. 7. 2019 22:33
Doplňte si sami, ale nehledejte v evropě, spíš v japonsku..... A neni to Toyota, to ani náhodou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku