Mne dlho vadilo, že malé autá sa začali robiť s veľmi expresívne povedané "iba babským" dizajnom - pre mňa je takýto dizajn vhodný aj pre chlapa, s malým parkovacím miestom :-) Moje prvé auto bola 205 - žiaľ nie GTI, len obyčajný červený trojdverový model, ale bola drsnejšia ako čokoľvek čo po nej nasledovalo - 206, 206+, 207 (to bol model, pri ktorom som už tieto autá úplne prestal brať vážne) a 208 síce potešila novým dizajnom, ale pre mňa veľmi dievčenským - nechcem uraziť chlapov, čo s tým jazdia, je to len môj pohľad na priveľa mäkkých kriviek a celkový dojem. Toto je niečo, kde si viem predstaviť aj seba. Mrzí ma 5 dverí, lebo to je podľa mňa úplne zbytočné, čo je znova iba vec preferencií. V každom prípade ak by bola verzia s 3 dverami - tak by aj kľučka na dlhších dverách vyzerala menšia a celkový dojem by bol športovejší - hodnejší generácie 205ky.
HaŤaPka je nejen v podání výkonu a nekultivovanosti fakt horší [odkaz] o tom snad žádná
Ale maximálka je v podobnejch autech zjednodušeně jen o výkonu = takže 170 km/h pochopitelně na rovině
Papírově sem našel 168-173 km/h = a hlavně babička neni jako místní bajkaři = zdravim Ozzyho >:-[] Když s nedědou řikaj že tam bylo delší dobu tachometrovejch +170 = tak prostě bylo :-!;-)
Vliv má všechno možný od pneu po palivo = na mý doporučení v Němcích tankuje [odkaz] :yes:
Z kopce to tu rychlejš opakovaně jezdí Ozzymu = no nejen jemu :-)
96 kW a 240 je dost podobná káva jako 47 kW a 190 km/h = dobrou chuť ;-)
Vyprovokovat? Jako = tak to neprošlo? :-)
Viz co tu už padlo = maximálka je převážně jen o výkonu = že ty nevidíš HTP jako průser průserů je fuk = má prostě menší výkon takže spíš i nižší reálnou maximálku
Hlavně je to drtivě horší motor
Tu maximálku využiješ jednou za.. a spousta lidí nikdy = ten lepší motor.. ;-)
To, že 190-195tacho u HTP není 190 raeal, na tom se snad shodneme všichni starší 15ti let >:D (u 47kw verze to bylo z kopce a né zrovna malého, ale chtěl jsem tě vyprovokovat >:D >:D )
Ale už jestli je u PSA 170 kmh tacho víc, než u VW 190-195 tacho... no, tak na to bych nevsadil ani starý boty, to by se muselo leda přeměřit, kdo víc lže >:D .
Kamarád mi nedávno tvrdil, že jeho naftová Fabie RS v základu (96kw 1.9TDI) jela 240 ! >:D To už je ale dost silná káva...
Nojo ale to se dá snadno spočítat = že HTP 190 ani 195 km/h nejel žejo = hnusnej koncernovej tachometr = holt ukazuje totální kraviny >:-[]
Zatimco tohle = je přibližně reálná rychlost = tý 80ti letý babičky :-)
Proč by ve 4 lidech nešlo jet 160? Nevliv hmotnosti na maximálku tu tuhle vysvětloval kalousek = dálnice má mj proto omezený stoupání. Že u nás Sobotka navýšil o stovky km jakodálnic naší dálniční síť převedenim rychlostních komunikací = který parametry dálnice nesplňujou = to je jinej příběh >:D
Takže fyzika asi základka už si nepamatuju = těch tachometrovejch 190-195 km/h s hnusnym koncernovym fakt nepovedenm motorem = je v reálu nejspíš míň než těch babiččinejch tachometrovejch lehce přes 170 km/h :-)
A to je jeden z tisíce důvodů = proč nemám rád koncern ;-)
No hlavně víme že to je obecně silně nadprůměrně hodnocenej motor = stejně hodnocenej ze všech různejch stran = dneska už i včetně zpětnýho hodnocení spolehlivosti = ostatně to vyšlo i tady na ACZ
Takže příběh je buď absurdní anomálie = nebo dokonce vymyšlenej = to tu bohužel taky neni zrovna výjímka :-|
No jak víme v motoru to neni = a tuhle blbost že se zjevně vadnym kusem jestli sis to nevymyslel odmítá jít do jinýho servisu si psal už před delšim časem. Takže chyba je jedině v uživateli :-!
Jestli je to pravdivej příběh = chtělo by to ztěžovat si na servis = případně 2 jestli je to fakt pravda. Jinak tu budem navěky postsocialistickej východ
206 jsem pět let měl. Fajn auto, ale jsem rád, že nová jsou větší. Byla fakt maličká.
A moc nechápu tu poznámku s maskou, zaspal jsi posledních dvacet let evoluce Peugeotů? Stejnou masku měla i současná 208 a jsem rád, že ji zachovali.
Tak určite, naživo môže byť dojem iný. Nie raz sa mi stalo, že po obhliadke alebo vyskúšaní som názor zmenil. Napr. posledný Scenic/GrandScenic. Podľa fotiek nič moc, hlavne mi nesadli veci ako menej priestoru a variability a posun od MPV k crossoveru, ale naživo to bolo iné a keď čas dospeje k výmene auta, určite v hľadáčiku bude.
Tak to je dost chabej pokus, jak ze mě udělat vola. >:-[]
Já tvrdím, že přesouvání ovládacích prvků na dotykový displej je špatně. Odvádí to pozornost řidiče a je to nebezpečné. Nevidím tam zásadnější rozdíl mezi pidláním na displeji a zakázaným používáním mobilů za jízdy.
A i když se automobilky ve snaze vlézt do zadku "příznivcům moderních technologií" mohou strhat a předhánějí se kolik displejů a jak velkých tam nacpou, existují stále výjimky. Třeba Mazda. Ta si na nebezpečnost ovládání dotykových displejů udělala vlastní průzkum a její displeje nejsou dotykové. Já na to žádnej průzkum nepotřebuju, mně stačí selskej rozum.
Vieš, s tým únikom je to marketing ako krava!
Jedni ho zatajujú do poslednej chvíle, aby ľudia kupovali výbehový model.
Druhí, napr. Škoda, vo veľkom predstihu masívne"informujú" len preto, aby ľudia nekupovali konkurenciu. A tí potom na auto čakajú rok, pokiaľ ho začnú vyrábať. ;-)
Proste je to o viere: ty veris, ze bawo da octavku, pan Vaculik veri opaku. Viera (víra po vasom) je o tom. Btw. Trochu z minulosti: felda 1.6 si dala kedykolvek e30 318i. Vyskusane na rovinke, nie v zakrutach. Inak ja verim tomu, ze vyhonena a cez budku 2x pretocena bazarova f30 je horsia ako octavka, preco nie.
Na tom možno niečo bude. Ale s tými dnešnými autami to je problém, kámo, ono totiž nič nejak zvlášť na pochvalu neprichádza. Bude to asi aj tým, že automobilová móda sa rapídne mení a môj vkus až tak nie, resp. nejde s vetrom.
Vysvetlíš mi, čo je na novej dvestoosmičke veselé? Kde je tam nejaký príjemný kukuč malého auta? Naopak, pozerá sa rafinovane a drsne, jak o dve triedy väčší športiak. Nejakú tú emóciu možno vzbudí, ale pozitívnu veľmi nie. Keby si povedal, že z nej ide energia a sebavedomie, tak budem súhlasiť. Ale od malého auta proste očakávam niečo iné. Prehnaná mohutnosť kľučiek a lemov blatníkov je zrejmá, sorry, na tom sa mi nemá čo páčiť.
Čo sa týka interiéru, tiež to nevidíme rovnako. Ergonómia ma až tak netrápi, hlavne nie takto z obrázkov, u Peugeotu je to prípad od prípadu, jeden mi do ruky sadne, iný nie. Napr. nový Rifter mi celkom sadne - s výnimkou šaltpáky, tú zmrvili totálne - ale aj to je možno vec zvyku. Tu negatívne hodnotím podivný dizajn, tá polica pred spolujazdcom napr. nemá veľmi vyvýšený okraj, čiže je to len fičúra bez zvláštneho praktického využitia.
Búdka s prístrojovou doskou je nepríjemná už na pohľad, vyzerá ako Kennyho kapucňa... A čo stredový panel, ovládacie tlačidlá vyzerajú ako starý ošarpaný hrebeň trčiaci do interiéru. Ako neviem, ty by si chválil, keby si nemal čo?
Malý Peugeot rozhodne nie je to, čo od malého auta čakám. S Cliom s Tebou súhlasím. Inak v tejto triede podľa mňa vyberať nie je veľmi z čoho, o triedu vyššie je to trochu veselšie. Celkovo je to dnes s autami dosť bieda, takže sorry, väčšina sa mi fakt nepáči. Nebudem pokrytec, nepochválim čo sa mi nepáči iba preto, že nič lepšie nie je.
Design je otazkou vkusu, osobne povazuju ten interier za ohavny... ovsem ta myslenka s odkladaci plochou pro kabelku na palubce je primo genialni napad. Okamzite jsem si predstavil, jak by se to pri nehode po vystreleni airbagu premenilo na paradni katapult a zenuska by dostala kabelkou do cumaku. >:-[]:yes:
Potom sa dobre hodnotia budiky, ked mate head up displej. Ale skuste vypnut head up displej a pozerat len na budiky a potom skuste zakryt budiky a nechat len head up displej, kedy sa bude soferovat lepsie :-)
Peugeot sa chce pasovať za francúzsky Volkswagen. A zároveň chce mať punc inovátora. (Chce sa nejako odlíšiť) Marketingovo tomu úplne rozumiem, predpokladán, keďže už toto riešenie ide do druhej generácie, sa im to vypláca. Tým teda toto riešenie, zo svojho pohľadu neobhajujem, resp. nemám s tým dlhodobú osobnú skúsenosť. Takže hodnotím len z pohľadu dizajnu. Ale: svojho času porichádzali hlavne francúzi s digitálnymi ukazovateľmi rýchlosti. To bolo kritiky.... Ja mám ale možnosť osobne vyskúšať oboje (používam headup displej) ... a konštatujem, že na analógový ukazovateľ ani nepozriem, príde mi totiž hrozne nepraktický. To uvádzam ak príklad.
Tady se hezky povedlo propojit design tří modelů v jedno. Spojit rysy 508 s krás ou přídí stávající 208 a siluetou 308. Mně se tedy moc líbí. A vnitřek si v klidu osahám naživo, až k nám dorazí...
Mnoho lidí ti tu opakovaně napsalo opak, protože to meleš jak kolovrátek stále dokola, ale ty ne, prosté máš problém. Ale to auto za to nemůže a motor už vůbec ne.
Psal jsem to o i-cockpitu od začátku. Nakonec by si člověk třeba i zvyknul.....ale proč, když nemusí ? Dokud je tu konkurence, která mi svým uspořádáním a provedením vyhovuje víc, zvykat si nepotřebuju. ;-)
Mně se z propagačních fotek víc líbí Clio. 208 mi přijde jako roztomilá parodie na 508. Nechápu ty černé lemy kol. Interiér zatím nehodnotím, není z čeho.
Tak som tu asi prvý, ktorému sa interiér páči. Zvykajte si, nová doba :-) A na spolujazdcovom mieste vpredu riadne veľka plocha, to bude skvelá odkladacia plocha na ženuškinu kabelku, myslím, že týmto detailom sa predaje ešte o pár percent zvýšia :-)
Bez "pane" je to asi neuctivé, ale vyloženě urážlivé mi to nepřijde. Já osobně používám (když oslovuji redaktory) křestní jméno+vykání, už jen proto, že oni si taky nedovolí nám v diskuzích tykat a přijde mi neadekvátní nechat si vykat a sám tykat.
ale je fakt, že končiaca 208 bola tvarovo taká nakysnutá buchta. Mnesa nepáčili ani zadné blatníky vytiahnuté po bokoch až nad uši a predné ledky boli divne vysoko uprostred kapoty, nebolo to ono, namala šmrnc 206.
Zvenku to docela ujde (i když na Punto III. generace to rozhodně nemá), ovšem ten rádoby hypermoderní interiér je učiněná tragédie, která by mě od koupě spolehlivě odradila... :'-(8-s:no:
Ja som tiez s tym motorom nemal problem. Len radenie je cudne, lebo 5ka uz bola daleko vpredu a musel som sa predklanat a po radivejsej jazde ma bolela ruka :-)
Už som to písal a musím znova, Ty tuším starneš a ofrfleš snáď úplne všetko, čo vyjde na trh. >:-[] Kedy si naposledy niečo pochválil, čo sa Ti páčilo?
Naopak ja to považujem za veľmi vydarený dizajn a (hoci som mal určité obavy) veľmi dobre zvládli aj implementáciu novej masky na malé auto, ktorému to sadlo a nepôsobí to vôbec neadekvátne, naopak, sedí mi to snáď viac, ako na 508. Malé auto má byť trochu veselé a vzbudzujúce pozitívne emócie a to sa (zvonka) novej 208ke darí. Súčasne tou mohutnosťou trochu ide smerom ku crossoverom, čo je módne a iste bude trhom priaznivo reflektované.
Interiér je samozrejme iná káva, tam sa plne stotožňujem s kritikmi, tu ide snaha o originalitu priamo proti ergonómii a užívateľskej prívetivosti a jednoduchosti a najmä z tohto dôvodu by som ho nechcel. Ale som presvedčený, že exteriér to pre väčšinu prebije a auto sa bude predávať najmä vďaka výzoru výborne.
Osobne mám v triede B aktuálneho favorita nové Clio (vizuálne/dizajnovo), ale tento levík sa na neho doťahuje. Proste za mňa výborné.
Oslovování příjmením budiž, ale Kolamane VY! Pak nevidím problém. Nepamatuju, kdy jindy než za komárů se říkalo "Nováku ty jsi..." - bavíme-li se o oslovování dospělých, ne dětí ve škole.
Karel psal o oslovování, což je něco výrazně jiného, než tvůj příklad se Sáblíkovou a Koukalovou v 1. pádě (bez oslovení), je něco jiného o nich psát příjmením a oslovovat je/ volat na ně (pouze) příjmením. Oslovovat někoho pouze příjmením je nezdvořilé a zní to nadřazeně - vojensky, komunisticky apod.
Na město to dokonale stačí, dal jsem s tím Citroušem i chalupu cca 140km - čast dálnice, část okresky. Na okreskách se cítí dobře a na dálnici to není. Jako 130 to jede, když to rozkulíš i víc, ale už to není moc komfortní zóna ;-)
Moje babička už nějaký ten pátek není mezi námi. Ale jak jsem jí vezl do divadla, tak jsme dali na konci města nad 200 a tuze se jí to líbilo. Pomalu víc než představení >:D
Já s ní jedu tak jednou za rok = ale z Vršovic nahoru na Vinohrady to vyjede pěkně = to je trasa kterou s ní jednou za dlouhej čas jedu ;-)
A ona je fakt spokojená = v drtivý převaze jezdí krátký trasy po Praze ale přitom skoro denně = je to takovej docela netypickej českej prduch = a je moc spokojená :-)
Komunistické nevím, to by podle mě zavánělo soudruhem, ale nezdvořilé ano. Buď je to pan Novák, nebo kamarádsky Franta. Ale volat někde Nováku, Nováku mi přijde jak když přísný kantor kárá problémového výrostka. Paradoxně u sportovců se to ale používá a nikomu to divné nepřijde. Sáblíková vyhrála a Koukalové to sluší.
Tak tak, je to od Kolmana neuvěřitelně urážlivé, zaměnit lva za tygra, a o to víc obdivuju, že ty ses na rozdíl od něj udržel.
Já v 89r. teprve maturoval, tak toho z komančů moc nepamatuju, ale nevím proč - přijde mi tykání+oslovování příjmením takový nějaký komunistický.
To je vážně divný, prošel bych fóra, jestli s tím měl někdo podobný problém, případně hodil dotaz na Pug club a pak našel servis - mám jeden dobrej, ale v Praze, kde jsem byl velmi spokojený a vždy zafungovali ;-)
Moje skoro 80ti letá babička s nim loni trhla svuj rychlostní rekord = na německý dálnici tachometrovejch +170 km/h :yes::-)
A hlavně funguje jak píšeš = člověk by si skoro poupravil názor na 3hrnky = a k tomu samýmu došli v TECHNICE ve velký srovnávačce 3 hrnků Vaculík a spol. a předtim v sólo materiálu Svět motorů = že to je nejlepší malej motor. A k tomu samý roky po sobě Engine of the Year
Tady musím souhlasit z Blue Sunem, mám atm 3hrnek 1.2VTi doma v Citroenu C3 a musím říct, že dost poupravil můj názor na 3hrnky. Motor je živý a pěkně tak do 120km/h táhne. Dost mě překvapil, jako nový nic moc, ale jako vždy po 10tis km jakoby ožil.
Propady výkonu budou otázkou jednoho kusu = šup s ním na servis do jiného servisu ;-)
Je to sice asi verze GT a základ bude horší, ale - pro mě nejhezčí auto třídy, a to docela suverénně! A i interiér vypadá parádně, pokud se oprostím od ajkokpitu.
Tohle musí jako hovadina znít i tobě = je to nejhorší servis v kraji nebo fakt věříš tý blbině = že nejlíp hodnocenej motor v kategorii = má fungovat tak jak popisuješ >:-[]
Však HTP by taky takovej průšvih nebyl... nebýt toho, že se Fabia dělala v kombíku a v tehdejší ČR to bylo nejčastější (nové) rodinné auto... a dával se do Roomstera.
Naopak čumák je za mě super a vůbec mi nepřijde, že by to aplikací na menší auto nějak ztratilo jiskru. Ok, tohle jsou top verze... ono u současné 208 taky ty lepší varianty vypadaly slušně, ale halogeny to dost zabily.
Na kly si si už asi zvykol. Interiér neimponuje mnohým. Celé to auto na mňa pôsobí divne, akoby šité horúcou ihlou a bez rozmyslu. Ako keby schválili do výroby prvý návrh, bez akýchkoľvek retuší a ladenia. Mojim pohľadom hrubý, prvoplánový dizajn.
Nechápem tú snahu kresliť celé portfólio značky podľa jednej línie. Na čo je to dobré? Jednotlivé modely značky sme predsa spoľahlivo identifikovali vždy, aj keď bol každý iný. Nemôže ten istý dizajn a rovnaký výraz fungovať na aute strednej triedy aj aute do mesta, to je nezmysel. Predok je fakt divný, k malému autu sa ten drsný výraz fakt nehodí. A čo mysleli autori tými mega čiernymi lemami blatníkov. Kolesá tak vyzeraj veľké ako z traktora, vôbec mi to k tomu malému autu nesedí. Taktiež nízko položené a k autu akési priveľké kľučky dverí oko nepotešia.
Interiér je ako zo zlého sna, podivné nepríjemné tvary a prakticky celočierna úprava vo mne vyvolávajú odpor. Všetko zle...
Tak tady se neshodneme. Aktuální 208 je pro mě nanicovatej beztvarej knedlík bez kouska šmrncu. To tohle vypadá o dva řády líp. Klů jsem se obával, ale asi to půjde...instalace drápů (btw: tahle světla se Peugeotu vážně povedla, bez ohledu na model) dopadla uspokojivě. Interiér nejspíš nebude pro mě, neumím si správně sednout, nemám rád malý šišatý volanty a naopak mám rád svý tlačítka a kroutítka. ;-)
Nějak mi připomeň, která malá auta máš na mysli. Marně pátrám v paměti, ale poslední výraznější úspěch měli s 206 a pak už ten design byl jen slábnoucí odvar. Jinak ty plastové lemy v klavírním laku jsou pro městský provoz supr >:-[]
Tohle mě při pátku pobavilo. To je karikatura na větší modely? Maska co se u 508 dá ještě zkousnout, je teda naprosto komická. Při pohledu na fotky mi není jasné, jestli je to auto užší nebo vyšší >:D Nafouknutá kapota, jak se tam nemůže vejít ten supersilný tříválec >:D Interiér totální disharmonie. Až zase bude někdo říkat, že má Honda palubku jak ve Star Treku... muhehe. Úplně nejlepší je ten integrovaný stoleček přímo spolujezdcem. Nebo je to příprava pro počítač servisního technika? >:D Fakt pobavilo >:D >:D >:D
Tak ocividne nejaky problem bude a zacal by som tym, ze vymenit servis a ist to riesit inde. Dva mame v rodine a jeden ma sused. Nikto taky problem s motorom nema.
Optikou jednoho kusu? To by snad autorizovaný servis uměl reagovat. Evidentně jde o vlastnosti a přijít při předjíždění náklaďáku i na zlomek vteřiny o výkon je silně nebezpečné. Holkám se líbil, tak jsem ho vzal. Auto jinak špatné není, podvozek je fajn, sedačky na krátké vzdálenosti stačí, řazení je stále stejná bída, ale to bych překlepal. Motor mi ale vadí.
Vidíš, já mám zkušenosti z 208 a o ničem takovém nevím. Motor krásně táhne na svůj objem a výkon, 208 s ním jede hezky i na dálnici.
Ty podle jednoho kusu odsoudíš celou výrobu, no jak typické... Optikou tohoto jsou všechny TSI šmejdy, protože pár kusů mělo problémy. A vlastně všechny motory jsou šmejdy, protože se vždycky najde problémový kus.
Kolegyně ho mají v C3, výpadky ve výkonu při akceleraci, silné vibrace, nekonzistentní fungování jednotky. Za mě horší než kdysi kritizovaná haťapka.
Všechny reklamované "vady" jsou údajně vlastnostmi a servis je neumí řešit.
mne na nelubi ten interier... clio je za mna v tomto predsa len skusnutelnejsie.. rovnako pohlad zboku ma za mna clio krajsi ten bocny profil .... ale to je samozrejme len moj pohlad... pezotik zase posobi akosi dravejsie a ostrejsie .. clio pohodovejsie a elegantnejsie ... vsetko su to super auta dnes uz... osobne by som ale asi kabinu clia prekusol skor... hoc aj to nie je moja salka kavy ...
...již tradičně umí :yes: . Supermini má mít hravost a určitou roztomilost. To v této třídě téměř vždy Peugeot uměl a umí. Dokonce mi nijak nevadí plastové lemy blatníků, kola hezky zapadají, světla jsou akorát.
Interiér je jako rozháraný věžák. Přestože třeba klavír vypadá pěkně, zůstává volant nízko a kaplička vysoko. Středová konzola jako celek není pohledná.
Teď ještě konejšivý podvozek, žádný atmo R3 a vyjma posazu to bude skvělé auto. ;-)
mam male auta moc rad a tento maly levik uz z fotiek posobi moc pekne ... ja viem.. i-cocpit plus 3 valce ... niekto aj nadalej pojde do yarisu alebo mazdy 2 .. ale za mna je novy levik skutocne atraktivny a pasuju mi aj tie hrany v konfrontacii s oblinami.... cakam teda opat velky uspech..... no a oproti novemu cliu tu uz islo o dizajnovu revoluciu nie evoluciu ale popravde ... na rozdiel od clia ju lev potreboval ako sol.... ale inak sam som zvedavy na suboj P208 vs clio... to vyzera na suboj jak za starych dobrych cias z konca 90 rokov .. vtedajsi duel P206 vs clio je dodnes pamatna udalost aspon pre mna .... oblubeni su dodnes obaja... tak zeby po 21 rokoch opat nejake to repete? ozaj.. vtedy som fandil P206 a aj predajne to vtedy voci cliu vyhrala v europe... a aj teraz to vyzera opat na velmi vyrovnany suboj aky sa casto nevidi :yes:
PS: tentokrat sa mi uz zda clio predsa len kusok krajsie z dvojice ... ale je to skutocne hodne tesne ...
A když si uvědomíš, že je to pro holky, tak přes ten displej v kapličce ty menší neuvidí nic.
V SUV se to dá vyřešit, v nízkým autě pomůže jedině periskop v příplatkové výbavě.
tak sa ukaž, prcku.
OK, zvenku skvělé. Interiér je tedy slušná divočina, snad naživo bude působit líp. Vadí mi hlavně ta bezúčelná kaskáda před spolujezdcem.
Ale, ***, Kolmane! Peugeot má ve znaku LVA, tak jdi s tím blábolem s "tygřími" drápy už do prĐele! Tygři jsou u Kie.