Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSoučasné vznětové motory v praxi téměř neprodukují oxidy dusíku: Tvrdí to výsledky testu ADAC.
239 komentářů
Anonym
Khárlovi praskla palice. Byla natlakovaná oxidama dusíku. >😁 :-!
Orm
Tak EU sice nesmyslně zpřísňuje normy (nesmyslně proto, že to neřeší staré zapáchající krámy), ale současně otevírá zadní vrátka ke splnění díky faktoru konformity.
Něco mi říká - teď si v hysterii všichni musíte pořídit elektroauta, ale až se ukáže, že jejich použití má skutečně a reálně značné limity, tak si pak můžete milostivě pořídit další normální auto. Vždyť díky faktoru konformity je vlastně OK.
Úkol splněn - zbytečně prodáno spousta dalších aut.
Něco mi říká - teď si v hysterii všichni musíte pořídit elektroauta, ale až se ukáže, že jejich použití má skutečně a reálně značné limity, tak si pak můžete milostivě pořídit další normální auto. Vždyť díky faktoru konformity je vlastně OK.
Úkol splněn - zbytečně prodáno spousta dalších aut.
faktor jde na polovinu ……. sice většina testovaných aut byla kolem nuly ale tobě to nestačí ...
KANKUNEN
Přímo nabádaly automobilky podvádět. Teď se karta obrátila a pořízení Tesly 3 namísto třeba Peugeotu 308 HDI je ekologický i ekonomický nesmysl
Nabádaly? Vysvětlíš? 😉
Víš že v podvádění byly obří rozdíly = žejo?
Víš že v podvádění byly obří rozdíly = žejo?
Jediný VW se čestně přiznal a díky tomu máme diesly čisté. EU ví, jak zatočit s oteplováním, stačí měřit teplotu v 1000m.
Takhle si to pochopil? 😉
Ale že díky Dieselgate máme obecně čistší diesly než to na ně prasklo = to se shodnem 😄
Ale že díky Dieselgate máme obecně čistší diesly než to na ně prasklo = to se shodnem 😄
marianek
Jen uplny ignorant uveri ADACu.
ADAC vnímam ako bandu darebákov, čo za peniaze ušijú test na mieru a napíšu, čo si kto objedná. Svoju povesť raz predali a nie je dôvod začať im veriť.
Ada je zase tady
největší svinstvo jsou museální zážehové motory :-!
Nemoh by sis tu 3,14čovinu řikat doma před zrcadlem = a přestat to tu zasírat po1000cí opakovanou informací o vadě tvýho mozku?
kesumb
Jen by mě vážně zajímalo, jak je možný, že to najednou jde. A proč jsou některý motory homologovaný tak blbě (V6 TDI v Touaregu), některý jezdí jako předtím (2,0 BiTdi třeba v Kodiaqu) a některý nejsou schopni homologovat už rok (V8 TDI v SQ7).
je to o tom že😒br />
některé modely dojíždějí Euro 6c
některé modely jedou Euro 6d Temp
není to najednou
už v době Dieselgate automobilky disponovaly potřebnou technikou (SCR, chemický DeNox, mild hybrid) ale nechtělo se jim zdražovat "předčasně" - já je neomlouvám, takhle to skoro všechny automobilky viděly
Dieselgate akcelerovala vývoj a výrobu nově upravených motorů, které teď tak jak je mají doladěny, postupně automobilky uvádějí do výroby
Tento týden nové mild-hybrid-diesely oznámili v Jaguaru a u Audi (V6)
takže to není "najednou" ale postupně a u řady modelů jsou dost velká zpoždění kvůli novým homologacím …
Hodně velkým zlomem je nasazení plug in hybridu a mild hybridu, to bylo opravdu drahé a náročné - řeší to spotřebu a emise NOx při akceleracích, speciálně studených
některé modely jedou Euro 6d Temp
není to najednou
už v době Dieselgate automobilky disponovaly potřebnou technikou (SCR, chemický DeNox, mild hybrid) ale nechtělo se jim zdražovat "předčasně" - já je neomlouvám, takhle to skoro všechny automobilky viděly
Dieselgate akcelerovala vývoj a výrobu nově upravených motorů, které teď tak jak je mají doladěny, postupně automobilky uvádějí do výroby
Tento týden nové mild-hybrid-diesely oznámili v Jaguaru a u Audi (V6)
takže to není "najednou" ale postupně a u řady modelů jsou dost velká zpoždění kvůli novým homologacím …
Hodně velkým zlomem je nasazení plug in hybridu a mild hybridu, to bylo opravdu drahé a náročné - řeší to spotřebu a emise NOx při akceleracích, speciálně studených
Audi oznámilo novou V6 TDI s turbem, elektrickým kompresorem a startér-generátorem. Dost by mě zajímalo, jaká verze V8 TDI se dostane do touarega. Jestli to co bylo v SQ7 (kompresor, biturbo) nebo "Panamera" verze (bitdi) nebo verze i se startér generátorem.
Každopádně já tohle radši vynechám a počkám na PHEV... Protože když už v tom má bejt hromada techniky, tak ať je toho co nejvíc 😊)
Každopádně já tohle radši vynechám a počkám na PHEV... Protože když už v tom má bejt hromada techniky, tak ať je toho co nejvíc 😊)
U V8 TDI už oznámili snížení výkonu = bude mít myslim o 10 kW víc než třílitr BMW
Současný V6TDI je funkčností po WLTP fakt pro ostudu Audi potřebuje konkurenční motor proti novýmu R6 Mercedesu a V8TDI se do osobních aut nehodí [odkaz]
Současný V6TDI je funkčností po WLTP fakt pro ostudu Audi potřebuje konkurenční motor proti novýmu R6 Mercedesu a V8TDI se do osobních aut nehodí [odkaz]
Byl bych moc rad, kdybys byl na srovnávacím testu mezi V8 TDI a R6 quad turbo.
Technika Audi ve všech směrech předčila BMW. Od vibrací přes dynamiku až po spotřebu.
Technika Audi ve všech směrech předčila BMW. Od vibrací přes dynamiku až po spotřebu.
To si nemyslim = a nevhodnost použití V8TDI do běžnejch osobních aut je těžkej handicap
Něco jinýho sou nejhorší auta na světě [odkaz] do velkejch SUV oblud tam patří = nebo rozhodně nevadí
Eště další kapitola je 2násobný zvýhodnění nafty proti benzínu = to už je ale jiná kapitola
Zrovna tuhle sem čet o dynamice a vibracích jak 3 turbový nafty R6 [odkaz] víc dynamiky a míň vibrací = už víceméně nejde. Nic proti pocitu z V8 = ale od toho sou tu benzíny = i u Audi si benzínový verze ceněj finančně víc = což je docela anomálie = asi si fakt uvědomujou že je lepší 😉
Něco jinýho sou nejhorší auta na světě [odkaz] do velkejch SUV oblud tam patří = nebo rozhodně nevadí
Eště další kapitola je 2násobný zvýhodnění nafty proti benzínu = to už je ale jiná kapitola
Zrovna tuhle sem čet o dynamice a vibracích jak 3 turbový nafty R6 [odkaz] víc dynamiky a míň vibrací = už víceméně nejde. Nic proti pocitu z V8 = ale od toho sou tu benzíny = i u Audi si benzínový verze ceněj finančně víc = což je docela anomálie = asi si fakt uvědomujou že je lepší 😉
S temi vibracemi to byla docela sranda. Miska s vodou na obou motorech. V8 TDI se hladina ani nehnula, M50d miska začala poskalovar celá až nakonec spadla z motoru. >😒]
no jenze to neni uplne fer porovnani, protoze bmw se klepe i 50i jak ratlik..
Kazdopadne bych ale rad videl tu misku na motoru 4,0tdi. Protoze 4,2 vzdy skakal jak to jen slo. Jedinej motor, kde vydrzi mince na hrane je dobra v12..
Kazdopadne bych ale rad videl tu misku na motoru 4,0tdi. Protoze 4,2 vzdy skakal jak to jen slo. Jedinej motor, kde vydrzi mince na hrane je dobra v12..
Ostatně, 25 let stará V12😒br />
[odkaz]
Opravdu bych rád tohle viděl u jakéhokoliv dieselového motoru.
Ikdyž po tvý chvále V8 TDI tady se docela těším na zkoušku. Připouštím, že pokud bude tak dobrá jak píšeš, vážně o tom budu přemýšlet.
Ikdyž ten umělej zvuk mě šíleně štve z principu a ten co to má bez rezonátoru je, spíš není.
Opravdu bych rád tohle viděl u jakéhokoliv dieselového motoru.
Ikdyž po tvý chvále V8 TDI tady se docela těším na zkoušku. Připouštím, že pokud bude tak dobrá jak píšeš, vážně o tom budu přemýšlet.
Ikdyž ten umělej zvuk mě šíleně štve z principu a ten co to má bez rezonátoru je, spíš není.
V8TDI muselo bejt aktuálně přepracovaný = aby zvládalo WLTP. V6TDI tahle úprava brutal uškodila = tim chci říct že jak se bude chovat V8 v aktuální verzi se sníženym výkonem = je docela otazník. Zajímavej otazník
V osobních vozech ale neni o čem = radši R6 = který má i delší klikovou hřídel a viz Alpina neni problém spojit velmi vysokej výkon a velmi kultivovanej projev = i u dieslu
Benzín na tom bude vždycky líp než nafta = V12 teda dva R6 na společný klikový hřídeli si V8 daj kultivovaností z principu k svačině. Natož naftový :-!
V osobních vozech ale neni o čem = radši R6 = který má i delší klikovou hřídel a viz Alpina neni problém spojit velmi vysokej výkon a velmi kultivovanej projev = i u dieslu
Benzín na tom bude vždycky líp než nafta = V12 teda dva R6 na společný klikový hřídeli si V8 daj kultivovaností z principu k svačině. Natož naftový :-!
Proto jsem psal výše, že by mě zajímalo, co s motorem udělali. Jestli jenom soft nebo k tomu přidali nějakou mechanickou úpravu jako je třeba ten startér generátor případně jestli tam pořád je elektrickej kompresor.
R6 má vždy z principu vyváženější chod, než V8. To je taky vidět na starých benzínových R6 od MB. Starých píšu proto, že nemají žádný aktivní silentbloky. Ostatně dieselová R6 od BMW je na diesel docela klidná. Ale proto píšu, že chci vidět 4,0 TDI. Protože co jsem to slyšel a cejtil za studena, byla to dost bída. Respektive to bylo lepší než V6 tdi, ale o moc zase ne.
Chci tu V8 zkusit, ale zajímá mě nástup z nízkých otáček (v porovnání s výkonným PHEV) a pak taky rozložení váhy. Nevěřím audi co se hmotnosti týká ani dobrý den, mám za to, že 4,0 TDI bude mít nastrojený určitě dost přes 300kg, na rozdíl od V6 TSI, která sotva olízne 200kg. Což vytrčený před přední nápravou rozdíl určitě je.
Ale opravdu mě to spíš zajímá, počkám na V6PHEV Touarega a těším se na GLE, mělo by mít přes 20kWh baterii a R6 benzín. Na X5 mě trochu zklamalo, že nejde kombinovat vzduchovej podvozek s aktivníma stabilizátorama. Což jsem teda zkusil v Touaregu a ten podvozek je fakt výbornej.
R6 má vždy z principu vyváženější chod, než V8. To je taky vidět na starých benzínových R6 od MB. Starých píšu proto, že nemají žádný aktivní silentbloky. Ostatně dieselová R6 od BMW je na diesel docela klidná. Ale proto píšu, že chci vidět 4,0 TDI. Protože co jsem to slyšel a cejtil za studena, byla to dost bída. Respektive to bylo lepší než V6 tdi, ale o moc zase ne.
Chci tu V8 zkusit, ale zajímá mě nástup z nízkých otáček (v porovnání s výkonným PHEV) a pak taky rozložení váhy. Nevěřím audi co se hmotnosti týká ani dobrý den, mám za to, že 4,0 TDI bude mít nastrojený určitě dost přes 300kg, na rozdíl od V6 TSI, která sotva olízne 200kg. Což vytrčený před přední nápravou rozdíl určitě je.
Ale opravdu mě to spíš zajímá, počkám na V6PHEV Touarega a těším se na GLE, mělo by mít přes 20kWh baterii a R6 benzín. Na X5 mě trochu zklamalo, že nejde kombinovat vzduchovej podvozek s aktivníma stabilizátorama. Což jsem teda zkusil v Touaregu a ten podvozek je fakt výbornej.
Vidim to stejně = úplně 😉
Mechanický úpravy V8TDI moc nečekám = i to avizovaný snížení výkonu to naznačuje
X5 nebude průšvih ale taky mě neoslovilo = de jinym směrem než by mě bralo. Něco jinýho je GLE = co sem o něm zatim čet mě jen nadchlo :yes:
Mechanický úpravy V8TDI moc nečekám = i to avizovaný snížení výkonu to naznačuje
X5 nebude průšvih ale taky mě neoslovilo = de jinym směrem než by mě bralo. Něco jinýho je GLE = co sem o něm zatim čet mě jen nadchlo :yes:
X5 určitě nebude průšvih, to ani náhodou. Ale ten design mě moc nebere, je to opticky takový vysoký. Pak taky očekávám, že PHEV v touaregu bude mít ke 470 koním (Cayenne E hybrid), u GLE si myslím, že půjde k 500 a jak je u MB obvyklé, s velkým krouťákem. Problém trošku je, že GLE není pořád homologovaný a opět to pro Evropu odložili (někam na duben první verze). Musím ale zkusit ten novej podvozek. Protože ML/GLE minulé generace mi vážně nesedělo. Blbý je, že tenEactive body control se do testovaček neobjednává, musím si sehnat novinářský auto. Každopádně ten podvozek toho Touaregu je fakt dobrej. Sice to není sportovní auto - hlavně řízením (nechápu, proč má každý lepší auto na MQB velmi dobrý progresivní řízení a do tohodle to nejde ani objednat). Ale zase je za jízdy dost znát převaha zadní nápravy a to, jak to zvládá změny směru z jedný strany na druhou bez náklonu je fakt obdivuhodný. No a pak taky Touareg bude z téhle trojky asi jedinej, komu zůstane mezinápravovej diferenciál.
U V8 TDI je to otázkou, klesl výkon na úroveň verze v Panameře, ale krouťák zůstal na úrovni SQ7 s kompresorem. Ale jak říkám, chci to pořádně zkusit, ale moc mě to neláká. Je to pořád diesel a PHEV s nezávislou klimatizací mě láká víc. Nakonec s tím najedu hodně času po městě a koukat na 15+ spotřebu V8TDI (zkušenost, ne test) je taky oproti 0-4l rozdíl.
U V8 TDI je to otázkou, klesl výkon na úroveň verze v Panameře, ale krouťák zůstal na úrovni SQ7 s kompresorem. Ale jak říkám, chci to pořádně zkusit, ale moc mě to neláká. Je to pořád diesel a PHEV s nezávislou klimatizací mě láká víc. Nakonec s tím najedu hodně času po městě a koukat na 15+ spotřebu V8TDI (zkušenost, ne test) je taky oproti 0-4l rozdíl.
Jako upřímně, pokud jsi měl 15+ spotřebu v SQ7, tak je něco hodně špatně se samotným motorem. My jsme jeli trasu s M.Z. a on řídil jednu cestu (kombinace dálnice - okresky - město) a já druhou (SQ7 vs X5 M50d). Takže jsme prostřídali auta, na dálnici lehce pod 140 a v kombinaci on to měl s X5 za 8,4 tuším a já s SQ7 za 8,2.
Na patnáct se nedostanu nikdy a nikde, i kdybych ten motor vytáčel do maxima. Obvykle mám reálnu spotřebu kolem osmi. Na jednu nádrž ujedu 1000 km, což odpovídá cca 80 litrům, které tankuješ (nádrž by měla mít s rezervou 85).
Na motor můžeš položit i minci, nespadne. Když dáš ruku přímo na kryt motoru, tak jen neznatelně brní.
Tady je část testu: [odkaz]
Na patnáct se nedostanu nikdy a nikde, i kdybych ten motor vytáčel do maxima. Obvykle mám reálnu spotřebu kolem osmi. Na jednu nádrž ujedu 1000 km, což odpovídá cca 80 litrům, které tankuješ (nádrž by měla mít s rezervou 85).
Na motor můžeš položit i minci, nespadne. Když dáš ruku přímo na kryt motoru, tak jen neznatelně brní.
Tady je část testu: [odkaz]
Díky za videjko, ten motor běží vážně klidně. To teda koukám. Ani se mi tomu nechce věřit, co jsem viděl já, tak to tohle neumělo.
:yes:
:yes:
Kdy bude video?
Jinak porovnávat dynamiku těch dvou motorů snad ani nemá smysl, rozdíl 100 koní ve prospěch SQ7 i přes to, že je to větší auto musí zákonitě skončit vítězstvím SQ7.
[odkaz]
[odkaz]
Jinak porovnávat dynamiku těch dvou motorů snad ani nemá smysl, rozdíl 100 koní ve prospěch SQ7 i přes to, že je to větší auto musí zákonitě skončit vítězstvím SQ7.
[odkaz]
[odkaz]
Beefcake
Motory ten nadlimitny bordel produkuju stale, ten bordel je zachytavany az dalej.
Ada je zase tady
nechápu, proč se to ještě vyrábí. :no:
No po upgradu vozovyho parku mam jeden TSI pod kapotou. Jizdni projev dobrej ovsem chlasta to jak tank. Nespatruju velkou ekologii v aute ktery chlasta 9-10 litru. Takze diesel jezdici za 5 litru je jednoznacne lepsi to mas pravdu.
Našel sis dobrýho parťáka :yes: >😁
Samozřejmě pravdu nemá = protože nafta je těma co jezděj benzínem 2násobně dotovaná = jak všichni víme. Víme? Nevíme? >😒]
Stejně jako víme že naftový motory sou konstrukčně složitější a dražší + dražší i na následnej servis. Takže při stejnejch podmínkách = dávaj smysl tak od velkejch SUV nebo dodávek 3,5 tuny = prostě tam někde. Víme Nevíme? 😉
Nebo nevědět neznat nevidět nezajímat se = prostě můžeš všechny souvislosti vypustit a koukat na to = jako ty a Áda = to taky de 😄
Před 2 lety si věřil PR Volkswagenu že emisní normy sou šíleně přísný = a proto vlastně museli podvádět
Co na to řikáš dneska?
Samozřejmě pravdu nemá = protože nafta je těma co jezděj benzínem 2násobně dotovaná = jak všichni víme. Víme? Nevíme? >😒]
Stejně jako víme že naftový motory sou konstrukčně složitější a dražší + dražší i na následnej servis. Takže při stejnejch podmínkách = dávaj smysl tak od velkejch SUV nebo dodávek 3,5 tuny = prostě tam někde. Víme Nevíme? 😉
Nebo nevědět neznat nevidět nezajímat se = prostě můžeš všechny souvislosti vypustit a koukat na to = jako ty a Áda = to taky de 😄
Před 2 lety si věřil PR Volkswagenu že emisní normy sou šíleně přísný = a proto vlastně museli podvádět
Co na to řikáš dneska?
Never, jak je nafta dotovaná, prosím o kalkulaci.
Někdo kdo mě blahosklonně nechce zadupat = určitě umí používat Google 😄
A hlavně by měl vědět = v čem spočívá to 2jitý zvýhodnění = nafty vůči benzínu 😉
A hlavně by měl vědět = v čem spočívá to 2jitý zvýhodnění = nafty vůči benzínu 😉
Nebavíme se tady o ekonomických aspektech. Zmiňoval jsem ekologičnost. Čili tvoje připomínka s dotováním jednoho paliva druhým je irelevantní. Jednoduchou matematikou vychází, že auto který spotřebuje co nejmíň paliva je menší svinstvo než to který žere víc, protože neplýtvá tolik drahocenným fosilním palivem. V tom má diesel navrch díky vyšší účinnosti. Víme? Nevíme. Oni už ty benzínový motory nejsou o moc jednodušší.
jj emise NOx jsou supr a nebudou mít ty motory problémy se spotřebou, životností, karbonováním apod.?
jj emise NOx jsou supr a nebudou mít ty motory problémy se spotřebou, životností, karbonováním apod.?
Jak kterej motor bude mít problémy = to se uvidí. Sou starý dobrý a starý hrozný a naopak = to nemá žádnou souvislost s emisema nebo životností to nemá. Viz absurdity kdy 4válec [odkaz] vydrží daleko víc než osmiválec [odkaz]
Ta jednoduchá matika je ti k ničemu = když ten příklad předtim celkem výrazně pokřivíš 😄
Pochopitelně je nutný brát v potaz všechno = včetně těch nákladů na servis a samozřejmě i když je uměle změněná cena
Viz závěr mýho minulýho příspěvku = tak co na to řikáš dneska?
Ta jednoduchá matika je ti k ničemu = když ten příklad předtim celkem výrazně pokřivíš 😄
Pochopitelně je nutný brát v potaz všechno = včetně těch nákladů na servis a samozřejmě i když je uměle změněná cena
Viz závěr mýho minulýho příspěvku = tak co na to řikáš dneska?
Bohužel Žádný starý EURO6 zatím nejsou, takže těžko říct. To můžeš soudit s odstupem pár let, ale třeba jsou to planý obavy. Možná to fakt problém nebude.
Tak znova bavíme se o ekologičnosti. Cena servisu ani žádná jiná cena v tom nehraje roli. Jen množství paliva, který bylo nutný vycucnout ze země, aby si ty mohl ujet 100 km. Auto který tě přemístí za 5 litrů je ekologicky šetrnější než auto, který tě převeze za 10 litrů. Mluvím teď výhradně o čistě spalovacím autě ne hybridu. U hybridu je to horší o suroviny nutný k výrobě baterií a jejich následná likvidace.
Tak znova bavíme se o ekologičnosti. Cena servisu ani žádná jiná cena v tom nehraje roli. Jen množství paliva, který bylo nutný vycucnout ze země, aby si ty mohl ujet 100 km. Auto který tě přemístí za 5 litrů je ekologicky šetrnější než auto, který tě převeze za 10 litrů. Mluvím teď výhradně o čistě spalovacím autě ne hybridu. U hybridu je to horší o suroviny nutný k výrobě baterií a jejich následná likvidace.
Pár let starý Euro6 už samozřejmě sou = furt zapomínáš že sou auta který normy plněj dávno dopředu
Nevim proč by mělo bejt s dalšim zlepšenim emisí = nějakej problém s životností motoru = žádná taková souvislost historicky neni známá
Viz závěr předminulýho příspěvku = tak co na to řikáš dneska?
Nevim proč by mělo bejt s dalšim zlepšenim emisí = nějakej problém s životností motoru = žádná taková souvislost historicky neni známá
Viz závěr předminulýho příspěvku = tak co na to řikáš dneska?
Pár let je dost málo. Proč by měl být problém s životností je celkem jasný viz třeba tady. [odkaz]
Viz závěr předpředminulýho příspěvku = 2 ze 2 si vyhodnotil špatně = co na to řikáš zpětně dneska?
Ten odkaz a tvuj závěr z něho = to to je ta chybná analýza = špatný zpracování informace
Generace Dieselgate motorů = je prostě * = ví se to. Buď jedno auto chrlí jako deset autobusů ale jede a dokonce s tim vyhrávalo srovávací testy. Nebo mu leze z výfuku jako těm co nepodváděli = ale prohrálo by i kdyby ostatní jeli na přepálenej olej >😁 >😒]
Prostě neopravitelná generace motorů = proto ty pokuty byly a sou na místě = koncern to šíleně přehnal [odkaz]
Nijak to ale nesouvisí s novejma verzema motorů nebo zcela novejma motorama po Diselgate = napříč značkama. A viz tyhle i další měření a nejen emisí = je to během pouhejch 4 let naprosto fantastickej skok nahoru :yes: :yes😒br />
Jak tragická byla konstrukce VW ukazuje V6TDI ve verzích kdy musí plnit WLTP = letargická reakce na přidání plynu atp. Definitivní skončení používání TDI značkou Porsche je výmluvný
Nevidim důvod proč by super nový diesly včetně těch nejvýkonnějších [odkaz] měly mít jakýkoli problémy s životností
Viz závěr předpředinulýho příspěvku = 2 ze 2 si vyhodnotil špatně = co na to řikáš dneska zpětně?
Ten odkaz a tvuj závěr z něho = to to je ta chybná analýza = špatný zpracování informace
Generace Dieselgate motorů = je prostě * = ví se to. Buď jedno auto chrlí jako deset autobusů ale jede a dokonce s tim vyhrávalo srovávací testy. Nebo mu leze z výfuku jako těm co nepodváděli = ale prohrálo by i kdyby ostatní jeli na přepálenej olej >😁 >😒]
Prostě neopravitelná generace motorů = proto ty pokuty byly a sou na místě = koncern to šíleně přehnal [odkaz]
Nijak to ale nesouvisí s novejma verzema motorů nebo zcela novejma motorama po Diselgate = napříč značkama. A viz tyhle i další měření a nejen emisí = je to během pouhejch 4 let naprosto fantastickej skok nahoru :yes: :yes😒br />
Jak tragická byla konstrukce VW ukazuje V6TDI ve verzích kdy musí plnit WLTP = letargická reakce na přidání plynu atp. Definitivní skončení používání TDI značkou Porsche je výmluvný
Nevidim důvod proč by super nový diesly včetně těch nejvýkonnějších [odkaz] měly mít jakýkoli problémy s životností
Viz závěr předpředinulýho příspěvku = 2 ze 2 si vyhodnotil špatně = co na to řikáš dneska zpětně?
Když seš takovej koumák. Můžeš mi vysvětlit jak se ty nepovedený a povedený motory konstrukčně lišej? Je vidět, že se v tom vyznáš, takže mi určitě vysvětlíš proč starý motory mají problém s životností a nový ji mít nebudou.
A co to = viz závěr předpředminulýho příspěvku? >😒]
Koumáku = vždycky bude mít nějakej motor problémy = a nemá to co dělat s datem vývoje 😄
Koumáku = vždycky bude mít nějakej motor problémy = a nemá to co dělat s datem vývoje 😄
A co bylo vlastně závěrem tvýho před-před-před minulýho příspěvku? Já se v těch tvých bludech ztrácím.
Já jen jestli si uvědomuješ, že současný motory nejsou konstrukčně výrazně jiný, takže jestli to předchozí generaci motorů EURO5 poškozovalo a snižovalo jim to životnost (vlivem spalin z EGRu, vyšších vstřikovacích tlaků atp.) tak je dost pravděpodobný, že budou problémy s životností i u EURO6 motorů. Ty tvrdíš, že nebudou. To ovšem nic neznamená. To je stejný jako kdyby to tvrdila uklízečka z Kauflandu. Oba máte podobný znalosti o konstrukci motorů.
Já jen jestli si uvědomuješ, že současný motory nejsou konstrukčně výrazně jiný, takže jestli to předchozí generaci motorů EURO5 poškozovalo a snižovalo jim to životnost (vlivem spalin z EGRu, vyšších vstřikovacích tlaků atp.) tak je dost pravděpodobný, že budou problémy s životností i u EURO6 motorů. Ty tvrdíš, že nebudou. To ovšem nic neznamená. To je stejný jako kdyby to tvrdila uklízečka z Kauflandu. Oba máte podobný znalosti o konstrukci motorů.
Vim že nerozeznáš blud hoax od vědecký práce = to neumusíš zdůrazńovat 😉
Na co se ptám furt dokola = případně co je to minulej pak předminulej a potom předpředminulej příspěvek, nebo co to je závěr = to bys snad zvládat moh. Nebo ani to ne?
Tvá úvaha o dost velký pravděpodobnosti a životnosti = je fakt tristní. A prosim tě ty problémy si tvá hlava představuje od úrovně Euro6, Euro 6d nebo Euro 6d TEMP? 😄
Na co se ptám furt dokola = případně co je to minulej pak předminulej a potom předpředminulej příspěvek, nebo co to je závěr = to bys snad zvládat moh. Nebo ani to ne?
Tvá úvaha o dost velký pravděpodobnosti a životnosti = je fakt tristní. A prosim tě ty problémy si tvá hlava představuje od úrovně Euro6, Euro 6d nebo Euro 6d TEMP? 😄
Ty problémy si má hlava nepředstavuje. Ty jsou smutnou realitou na EURO5 motorech od VW jak píše odborník pan Janda v příspěvku co jsem ti poslal. EURO6 beru auta od konce roku 2015. Jsou to zatím všechno nový auta ještě v záruce, takže z neautorizovaných servisů moc informací nezískáš a autorizáky informace o tom jak se motory sypou moc veřejně nesdílejí.
No to je ale to = blbý zpracování informace a špatný další závěry 😄
Takže shoda = Dieselgate generace TDI = je naprosto neuvěřitelnej šmejd
1) buď je to chrlič emisí jak 10 autobusů
2) nebo má normální emise jako ostatní = ale jede na hov.no a motor se zanáší a vůbec všechno špatně
Ale to neznamená = soustřeď se neznamená = že tehdejší motory který ty emise plnily = by měly nižší životnost. To už víme = už maj roky a statisícový nájezdy = a neni problém. Chápeš?
A neznamená to = že aktuální generace motorů která je v tabulce a je emisně skvělá = by měla mít problémy s životností
Rozumíš? Pochopils?
Takže shoda = Dieselgate generace TDI = je naprosto neuvěřitelnej šmejd
1) buď je to chrlič emisí jak 10 autobusů
2) nebo má normální emise jako ostatní = ale jede na hov.no a motor se zanáší a vůbec všechno špatně
Ale to neznamená = soustřeď se neznamená = že tehdejší motory který ty emise plnily = by měly nižší životnost. To už víme = už maj roky a statisícový nájezdy = a neni problém. Chápeš?
A neznamená to = že aktuální generace motorů která je v tabulce a je emisně skvělá = by měla mít problémy s životností
Rozumíš? Pochopils?
No vypadá to, že se ti ty tvoje představy nějak hroutí. Zdá se že taháš za kratší konec lana >😁 >😁
V Německu už začíná vítězit zdravý rozum. Zdá se že seš definitivně s argumentama v koncích.
[odkaz]
>😁 >😁
V Německu už začíná vítězit zdravý rozum. Zdá se že seš definitivně s argumentama v koncích.
[odkaz]
>😁 >😁
Takže nepochopil = navíc zřejmě doteď netušíš = o čem je vlastně řeč >😁
A neumíš ani dávat odkazy = jaký překvapení >😒]
A neumíš ani dávat odkazy = jaký překvapení >😒]
Ne blbečku zjevně acz blokuje odkazy na autoforum. Nic hodím ti to do mailu. Stejně si ale pořád budeš mlít svoji, takže je to vlastně jedno. Blbcovi je zbytečný říkat, že je blbec, protože to nepochopí.
S tvou závěrečnou větou = nelze než souhlasit 😄
[odkaz]
[odkaz]
A všiml sis že ty informace jsou v rozporu s nesmyslama co ty tu šíříš >😁
Většina faktů = považuješ za nesmysl. I tak jednoduchou věc = jako výměna zimních pneu = nezvládáš správně
Vymejšlíš si absolutní krávoviny = jako že se pneumatiky sjedou za půl sezóny
A na upozornění že to je naprostá blbost = reaguješ jak reaguješ
Marnost nad marnost všechno s tebou je marnost 😄
Vymejšlíš si absolutní krávoviny = jako že se pneumatiky sjedou za půl sezóny
A na upozornění že to je naprostá blbost = reaguješ jak reaguješ
Marnost nad marnost všechno s tebou je marnost 😄
Tvl ty děláš jako kdybych zrovna já byl zastánce ježdění v zimě na letních. Co pořád magoříš? Však jsem ti psal, že nasazuju když začnou panovat zimní podmínky (nejpozději v prosinci) a sundávám až koncem března. Že se to tobě nelíbí je čistě tvůj problém.
Eště si zapomněl si na to že při tvym nájezdu v jednotkách tisíc km = ojedeš na minimální vzork zimní za 1 sezónu 😄
Víš co se z historickej důvodů ve starejch pranostickách řiká o 11.11.? Že přinese sníh = proto ty zimní od listopadu. Víš co se ze stejnejch důvodů a ve stejnejch zdrojí řiká o dubnu [odkaz] tak proto je sundaváme až tou dobou
Ty jak řikáš "na horách" kde je jak správně potvrzuješ sněhu kdyžtak daleko víc = tak tys vypotil "prosinec až březen" = takže jak sem řek: Ani tak triviální věc jako správná výměna pneumatik = nevzládáš :-!
Už sem se ptal a neodpověděl si = chápeš aspoň to co napsal Emulgátor? 😉
Protože se v autech spíš asi nepotkáme jen se mi to nelíbí ale jinak to je prostě = blbost 😄
To s tim ojetym vzorkem za sezónu a ojetym vzorkem na nepoháněný nápravě radši nerozebírat = vyšší školo smyku >😒]
Víš co se z historickej důvodů ve starejch pranostickách řiká o 11.11.? Že přinese sníh = proto ty zimní od listopadu. Víš co se ze stejnejch důvodů a ve stejnejch zdrojí řiká o dubnu [odkaz] tak proto je sundaváme až tou dobou
Ty jak řikáš "na horách" kde je jak správně potvrzuješ sněhu kdyžtak daleko víc = tak tys vypotil "prosinec až březen" = takže jak sem řek: Ani tak triviální věc jako správná výměna pneumatik = nevzládáš :-!
Už sem se ptal a neodpověděl si = chápeš aspoň to co napsal Emulgátor? 😉
Protože se v autech spíš asi nepotkáme jen se mi to nelíbí ale jinak to je prostě = blbost 😄
To s tim ojetym vzorkem za sezónu a ojetym vzorkem na nepoháněný nápravě radši nerozebírat = vyšší školo smyku >😒]
Já přezouvám podle počasí ty podle pranostik. V zásadě je to úplně jedno. Dělej si to jak myslíš ty já si to dělám podle svého. Prostě začne zima dávám zimní a pak počkám až do konce března kdy je malá pravděpodobnost, že napadne ještě sníh a dávám letní. Ano může napadnout a pár hodin ležet. No tak holt nikam nepojedu. O nic nejde. Všimni si ale že já ti nekritizuju tvůj přístup. Rozdíl mezi náma je že ty se ze mě všemožně snažíš udělat d-ebila a vůbec nevidíš že tou svoji nesmyslnou křečovitostí děláš d-ebila ze sebe.
Chápu to tvoje nepochopení. Ona když ta tvoje plečka nemá takovou finesku jako ruční brzda a nejde tomu vypnout ESP, tak je ti taková libůstka jako blbnutí s autem na sněhu zcela zapovězená. Takže ti ty nesmyslný poznámky vlastně ani nemám za zlý. >😁
Chápu to tvoje nepochopení. Ona když ta tvoje plečka nemá takovou finesku jako ruční brzda a nejde tomu vypnout ESP, tak je ti taková libůstka jako blbnutí s autem na sněhu zcela zapovězená. Takže ti ty nesmyslný poznámky vlastně ani nemám za zlý. >😁
Mi tam vypadlo = na to jak často popíráš znalosti ze základní školy = ti sebevědomí nechybí
Naposled se ti myslim nezdálo kalouskovo a moje že hmotnost auta nemá vliv na maximálku = no nebyl si sám >😒]
Jo a přezouvat ca podle pranostik = podle realit podle který sou i takzvaně povinný = je podle počasí. Že ani to přezouvání nechápeš = je trochu fascinující
Ty si holt když v dubnu napadne nebo listopadu namrzne = v loji 😉
V autech se vyznáš [odkaz] jako ve všem koukám [odkaz] 😄
Je fakt prča že majitel Okty 1. generace se vysmívá čemukoli co má eště 3 roky záruku a je to ideál na provoz do velkoměsta a okolí [odkaz] furt myslim že sem si vybral nejlepší služebák jakej šlo. Když teda nejsem majitel Agrofertu a nemám na [odkaz] nebo na trochu normální [odkaz] :yes: 😉
Nejen ty máš na prvnim místě koncern [odkaz] 😄
Samozvaná vyšší školo smyku = používat ojetý pneu na nepoháněný nápravě je blbost. Mistr světa ve smyku by to na běžnejch silnicích neudělal protože ví = že když to přijde v blbou vteřinu tak prostě.. prostě je to blbost :-!
Stejně jako to ojetí za 1 sezónu = většina lidí s běžnym nájezdem = doporučovaná životnost kdy fungujou sou 4 sezózny = je pak dojíždí v létě = což je asi taky trochu blbost ale reálně ty normální zimní tak 5 let 😄
Když znáš ty 4mm měl bys znát i ty další 4ky = na všechny 4 kola a 4 roky životnost 😉
Naposled se ti myslim nezdálo kalouskovo a moje že hmotnost auta nemá vliv na maximálku = no nebyl si sám >😒]
Jo a přezouvat ca podle pranostik = podle realit podle který sou i takzvaně povinný = je podle počasí. Že ani to přezouvání nechápeš = je trochu fascinující
Ty si holt když v dubnu napadne nebo listopadu namrzne = v loji 😉
V autech se vyznáš [odkaz] jako ve všem koukám [odkaz] 😄
Je fakt prča že majitel Okty 1. generace se vysmívá čemukoli co má eště 3 roky záruku a je to ideál na provoz do velkoměsta a okolí [odkaz] furt myslim že sem si vybral nejlepší služebák jakej šlo. Když teda nejsem majitel Agrofertu a nemám na [odkaz] nebo na trochu normální [odkaz] :yes: 😉
Nejen ty máš na prvnim místě koncern [odkaz] 😄
Samozvaná vyšší školo smyku = používat ojetý pneu na nepoháněný nápravě je blbost. Mistr světa ve smyku by to na běžnejch silnicích neudělal protože ví = že když to přijde v blbou vteřinu tak prostě.. prostě je to blbost :-!
Stejně jako to ojetí za 1 sezónu = většina lidí s běžnym nájezdem = doporučovaná životnost kdy fungujou sou 4 sezózny = je pak dojíždí v létě = což je asi taky trochu blbost ale reálně ty normální zimní tak 5 let 😄
Když znáš ty 4mm měl bys znát i ty další 4ky = na všechny 4 kola a 4 roky životnost 😉
Nějak si ty dogmatiku opomněl, že v dubnu už zimní povinný nejsou >😁 No vzhledem k tomu, že seš tupej se nedivím, že nechápeš co ti píšu se tomu moc nedivím. Nepřezouvám až v prosinci ale nejpozději v prosinci. Byly roky kdy jsem dával zimáky v říjnu, protože v půlce října napadlo přes půl metru sněhu. Někdy v listopadu ale posledních pár zim kdy je teplo a bez sněhu prostě až v prosinci. Tobě to hlava prostě nepobírá a považuješ to za špatně. To je čistě tvůj problém a nechápu proč to pořád řešíš. Ano když se hypoteticky stane, že v dubnu napadne sníh tak jsem v loji stejně jako drtivá většina řidičů. Pak to chce prostě těch pár hodin než to roztaje nejezdit. Zatím mě to za 20 let co jezdím autem nijak nelimitovalo, takže jediný kdo s tím má problém seš ty. >😒]
Je vtipný že někdo kdo nechápe co lze dělat s autem s ruční brzdou a vypínatelným ESP dokáže sršet moudra a plácat nesmysly o 3 letý záruce >😁 To fakt souvisí s jízdníma vlastnostma >😁 Najezdil jsem toho na sněhu už celkem dost. Rozhodně daleko víc než ty v Práglu, takže vím už jak si mám obout auto. Ty meleš jen to co si porůznu vyčet. Nepřijde ti aspoň trochu trapný poučovat někoho s daleko většíma
zkušenostma? Asi ne co?
Je vtipný že někdo kdo nechápe co lze dělat s autem s ruční brzdou a vypínatelným ESP dokáže sršet moudra a plácat nesmysly o 3 letý záruce >😁 To fakt souvisí s jízdníma vlastnostma >😁 Najezdil jsem toho na sněhu už celkem dost. Rozhodně daleko víc než ty v Práglu, takže vím už jak si mám obout auto. Ty meleš jen to co si porůznu vyčet. Nepřijde ti aspoň trochu trapný poučovat někoho s daleko většíma
zkušenostma? Asi ne co?
Smutný když jouda co možná nedochodil základku nebo aspoň opakovaně věci co se tam učej popírá = se snaží dělat chytrýho 😄
Vidim že přes velký úsilí vysvětlit jak je to se zimníma = si to doteď nedal. No hlavně že machruješ >😒]
Podívej se jaký blbosti si stihnul napsat jen na tomhle jedinym vláknu 😉
1) vymyslel si že motory reálně plnící současný emise = by měly mít problém se životností
2) 5 let tzn. u některch statisíce km = ti přijde na vyhodnocení málo
3) přes to že ti to víc lidí vysvětlovalo včetně odkazů na Spritmonitor = furt tvrdíš že stejný benzínový a naftový auto bere 2x tolik = 5 litrů vs 10 litr
4) absolutní blbosti typu 26.2. 9:11 radši nekomentovat
5) nepoznáš co je před-před minulej příspěvek? Neni co dodat 😄
6) 26.2. 15😁9 "Euro6 beru auta od konce 2015" nevíš to ale ani si to nepochopil z opakovanýho vysvětlování? Je běžný že sou motory který plněj emisní limity i roky předtim = platí to dokonce i dneska kdy je to díky Dieselgate trochu urychlený a komplikovanější. Zopakuju = roky 😉
7) o to jak se motory sypou jak píšeš = sou celkem slušný statistiky. Jestli si tim myslel = že o nich nemáš ani šajna, tak jo
😄 gratuluju k objevu že ACZ blokuje odkazy na autof-orum = správně doplněný závěrem "blbcovi je zbytečný řikat že je blbec, protože to nepochopí"😊
9) sice to od tý doby okecáváš, ale jasně si napsal že zimní používáš "prosinec až březen"
10) ale máš pravdu s těma jízdníma vlastnostma = asi cokoli co má záruku eště 3 roky = 20 let starou Oktu I. generace rozdrtí = o tom asi žádná :-!
11) pneumatiky se na minimální vzorek 4mm ojedou za půl sezóny
12 heslo pro zimní 4 roky, 4 mm, na všechny 4 kola = je blbost = ty dozadu dáváš ojetý a argument "máš s tim zkušenosti" a jmenoval se "vyšší školou smyku" takže je to rozumný :yes: >😁
13) je fajn že opět zdůrazňuješ že si nepoučitelnej = a všechno děláš jen jak si sám usmyslíš = i když je to viz běžně sníh a náledí v listopadu = obzvlášť pak na horách kde jak řikáš bydílš = ultrablbost
Základní pravidlo co ti řekne každej z oboru je to = přezouvám "na podzim první na jaře poslední" = ty jak popisuješ to děláš = přesně naopak :yes: >😒]
Já tě přece nepoučuju = to sou fakta + ty si přece stejně všechno děláš myslíš = jen podle sebe + ne že by na tom záleželo ale podle toho kolik si napsal že najezdíš = je dost možný že celkově už mám najeto víc km než ty 😄
Vidim že přes velký úsilí vysvětlit jak je to se zimníma = si to doteď nedal. No hlavně že machruješ >😒]
Podívej se jaký blbosti si stihnul napsat jen na tomhle jedinym vláknu 😉
1) vymyslel si že motory reálně plnící současný emise = by měly mít problém se životností
2) 5 let tzn. u některch statisíce km = ti přijde na vyhodnocení málo
3) přes to že ti to víc lidí vysvětlovalo včetně odkazů na Spritmonitor = furt tvrdíš že stejný benzínový a naftový auto bere 2x tolik = 5 litrů vs 10 litr
4) absolutní blbosti typu 26.2. 9:11 radši nekomentovat
5) nepoznáš co je před-před minulej příspěvek? Neni co dodat 😄
6) 26.2. 15😁9 "Euro6 beru auta od konce 2015" nevíš to ale ani si to nepochopil z opakovanýho vysvětlování? Je běžný že sou motory který plněj emisní limity i roky předtim = platí to dokonce i dneska kdy je to díky Dieselgate trochu urychlený a komplikovanější. Zopakuju = roky 😉
7) o to jak se motory sypou jak píšeš = sou celkem slušný statistiky. Jestli si tim myslel = že o nich nemáš ani šajna, tak jo
😄 gratuluju k objevu že ACZ blokuje odkazy na autof-orum = správně doplněný závěrem "blbcovi je zbytečný řikat že je blbec, protože to nepochopí"😊
9) sice to od tý doby okecáváš, ale jasně si napsal že zimní používáš "prosinec až březen"
10) ale máš pravdu s těma jízdníma vlastnostma = asi cokoli co má záruku eště 3 roky = 20 let starou Oktu I. generace rozdrtí = o tom asi žádná :-!
11) pneumatiky se na minimální vzorek 4mm ojedou za půl sezóny
12 heslo pro zimní 4 roky, 4 mm, na všechny 4 kola = je blbost = ty dozadu dáváš ojetý a argument "máš s tim zkušenosti" a jmenoval se "vyšší školou smyku" takže je to rozumný :yes: >😁
13) je fajn že opět zdůrazňuješ že si nepoučitelnej = a všechno děláš jen jak si sám usmyslíš = i když je to viz běžně sníh a náledí v listopadu = obzvlášť pak na horách kde jak řikáš bydílš = ultrablbost
Základní pravidlo co ti řekne každej z oboru je to = přezouvám "na podzim první na jaře poslední" = ty jak popisuješ to děláš = přesně naopak :yes: >😒]
Já tě přece nepoučuju = to sou fakta + ty si přece stejně všechno děláš myslíš = jen podle sebe + ne že by na tom záleželo ale podle toho kolik si napsal že najezdíš = je dost možný že celkově už mám najeto víc km než ty 😄
Je zvláštní, že i přes svoji tupost máš neustále potřebu vytvářet nějaký literární díla v diskuzích. Zjevně se s tebou kvůli tvý debilní povaze nikdo moc nebaví, tak z toho pramení ty rekordy v počtu bezcenných příspěvků, aby si se nějak ventiloval >😁
1. Je vidět jak si blbej když to co napíšu interpretuješ jako "by měly mít" přečti si ještě jednou co píšu.
2. nevím na co narážíš
3. Přesto že jsem ti jasně demonstroval, že Spritmonitor není úplně relevantní, protože spotřeby se tam u stejných aut a motorizací liší naprosto drasticky si to nepochopil. No jo blb. Ano bude se to lišit řidič od řidiče. Kdo jezdí opatrně nezaznamená takový rozdíl jako někdo kdo využívá dynamiku motoru naplno. Já ti píšu svojí zkušenost.
4. nechce se mi to dohledávat
5. nenašel jsem nic co bych ti měl vysvětlovat a ty si mi to opakovaně nebyl schopný napsat.
6. podstatný je pro mě datum kdy musely být podle EURO6 homologovaný všechny motory a to je datum co jsem ti napsal. To že některý motory EURO6 plnily i před tím není relevantní.
7. vím o tom jsem se ale nehádal.
8. protože si mi ty * cpal, že jsem dal blbej odkaz. Ne nedal. Jen to automaticky umázlo jeho začátek. Takže jsem ti ho poslal mailem a na to si radši držel hubu, protože se tam psalo přesně to co ty popíráš.
9. opět neumíš chápat psanej text.
10. * co viděl auto ve smyku maximálně v televizi mi bude vysvětlovat jak jde s Priusem dělat to samý co s autem s ručkou a vypnutým ESP. Seš fakt klasa
>😒] Hlavně, že to máš v záruce. To hodně ovlivňuje jízdní vlastnosti >😁 Jak to s pomocí tý 3 letý záruky posíláš na sněhu smykem do zatáčky? >😁
11.- 12.-13. Heslo pro zimáky je MAXIMÁLNĚ 4 roky. Jezdit na nich já 4 roky tak už jezdím rok po ráfku ty odborníku. A nedávám dozadu ojetý, nýbrž ne úplně nový (ty zepředu). To si taky nepochopil. Prostě aby vepředu byly vždycky lepší než ty vzadu. Když někdo umí jezdit na sněhu, tak chápe proč se to na předokolce tak běžně dělá a je nutný mít na předku co nejlepší (ideálně každej rok nový gumy) Blbeček z Práglu co umí jen vysedávat u počítače to sice neví, ovšem o to víc o tom umí mlít >😁 Posedˇzase u kompu a nějaký teorie tam naštuduj, ať můžeš zase rozdávat rozumy. Tady na ACZ tě všichni hrozně berou, protože je vidět, že seš skutečnej odborník, kterej nemá sice tolik naježděno jako nadiskutováno ovšem o to s větší horlivostí svoje názory každýmu cpe.
BTW jen za únor mám 2000 kilometrů
>😁
1. Je vidět jak si blbej když to co napíšu interpretuješ jako "by měly mít" přečti si ještě jednou co píšu.
2. nevím na co narážíš
3. Přesto že jsem ti jasně demonstroval, že Spritmonitor není úplně relevantní, protože spotřeby se tam u stejných aut a motorizací liší naprosto drasticky si to nepochopil. No jo blb. Ano bude se to lišit řidič od řidiče. Kdo jezdí opatrně nezaznamená takový rozdíl jako někdo kdo využívá dynamiku motoru naplno. Já ti píšu svojí zkušenost.
4. nechce se mi to dohledávat
5. nenašel jsem nic co bych ti měl vysvětlovat a ty si mi to opakovaně nebyl schopný napsat.
6. podstatný je pro mě datum kdy musely být podle EURO6 homologovaný všechny motory a to je datum co jsem ti napsal. To že některý motory EURO6 plnily i před tím není relevantní.
7. vím o tom jsem se ale nehádal.
8. protože si mi ty * cpal, že jsem dal blbej odkaz. Ne nedal. Jen to automaticky umázlo jeho začátek. Takže jsem ti ho poslal mailem a na to si radši držel hubu, protože se tam psalo přesně to co ty popíráš.
9. opět neumíš chápat psanej text.
10. * co viděl auto ve smyku maximálně v televizi mi bude vysvětlovat jak jde s Priusem dělat to samý co s autem s ručkou a vypnutým ESP. Seš fakt klasa
>😒] Hlavně, že to máš v záruce. To hodně ovlivňuje jízdní vlastnosti >😁 Jak to s pomocí tý 3 letý záruky posíláš na sněhu smykem do zatáčky? >😁
11.- 12.-13. Heslo pro zimáky je MAXIMÁLNĚ 4 roky. Jezdit na nich já 4 roky tak už jezdím rok po ráfku ty odborníku. A nedávám dozadu ojetý, nýbrž ne úplně nový (ty zepředu). To si taky nepochopil. Prostě aby vepředu byly vždycky lepší než ty vzadu. Když někdo umí jezdit na sněhu, tak chápe proč se to na předokolce tak běžně dělá a je nutný mít na předku co nejlepší (ideálně každej rok nový gumy) Blbeček z Práglu co umí jen vysedávat u počítače to sice neví, ovšem o to víc o tom umí mlít >😁 Posedˇzase u kompu a nějaký teorie tam naštuduj, ať můžeš zase rozdávat rozumy. Tady na ACZ tě všichni hrozně berou, protože je vidět, že seš skutečnej odborník, kterej nemá sice tolik naježděno jako nadiskutováno ovšem o to s větší horlivostí svoje názory každýmu cpe.
BTW jen za únor mám 2000 kilometrů
>😁
2 a to je ten problém 😉
6 neni relevantní? Sakra tos nepochopil ani tohle? >😁
atd. = to je tak MOC mimo = že to fakt nemá smysl = bye bye bajkaři 😄
BTW = takže lžeš teď nebo když si psal kolik najedeš za rok? :-!
Smutný že si furt myslíš že si chytřejší = než všichni = viz tenhle článek a letitý snahy všech automobilek snížit NOx. Možná sou blbější než ty? Nebo jak si to vysvětluješ? >😒]
6 neni relevantní? Sakra tos nepochopil ani tohle? >😁
atd. = to je tak MOC mimo = že to fakt nemá smysl = bye bye bajkaři 😄
BTW = takže lžeš teď nebo když si psal kolik najedeš za rok? :-!
Smutný že si furt myslíš že si chytřejší = než všichni = viz tenhle článek a letitý snahy všech automobilek snížit NOx. Možná sou blbější než ty? Nebo jak si to vysvětluješ? >😒]
No s těma km to je spíš tak, že neumíš počítat. Vzhledem k tomu, že jsem ti psal že najezdím mezi 20000-25000 km ročně. To by možná ve spojení s tím jak auto používám zapadalo dohromady, že dokážu udělat s 9-8 mm nových zimáků za jednu sezónu 4-5 mm nemyslíš? Ty tvoje 4 sezóny by nevydržely ani zázračný zimáky superklidnýmu řidiči ty počtáři >😁
Že si nejchytřejší si myslíš jen ty já ti dávám jen odkazy na články aby si zjistil, že to je jinak než si maluješ. To že ani nechápeš co jsem ti napsal je jen důkazem tvojí tuposti. Netvrdil jsem že je blbost stavět auta s nízkýma emisema NOx jen to nesmí být na úkor životnosti a ty starý, který nedosahujou parametrů nových se prostě musí nechat dojezdit. A blbej seš leda ty. Ministerstvo dopravy i německá vláda totiž jedná v rozporu z tvýma idejema. Takže zruší zákazy vjezdů pro EURO5 diesely, protože je to populisticky nesmyslný nápad pablbů jako seš ty a naše ministerstvo dopravy vnímá jako pozitivní fakt že se starý auta nahrazují novějšíma z Německa, protože to i přes to, že emise NOx nejsou jako u nových aut, pomůže se zkvalitněním ovzduší v ČR. Přiznej si že seš prostě v * a s argumentama v koncích. >😒] >😒]
Že si nejchytřejší si myslíš jen ty já ti dávám jen odkazy na články aby si zjistil, že to je jinak než si maluješ. To že ani nechápeš co jsem ti napsal je jen důkazem tvojí tuposti. Netvrdil jsem že je blbost stavět auta s nízkýma emisema NOx jen to nesmí být na úkor životnosti a ty starý, který nedosahujou parametrů nových se prostě musí nechat dojezdit. A blbej seš leda ty. Ministerstvo dopravy i německá vláda totiž jedná v rozporu z tvýma idejema. Takže zruší zákazy vjezdů pro EURO5 diesely, protože je to populisticky nesmyslný nápad pablbů jako seš ty a naše ministerstvo dopravy vnímá jako pozitivní fakt že se starý auta nahrazují novějšíma z Německa, protože to i přes to, že emise NOx nejsou jako u nových aut, pomůže se zkvalitněním ovzduší v ČR. Přiznej si že seš prostě v * a s argumentama v koncích. >😒] >😒]
25 tisíc km? Ty si naprosto neuvěřitelnej = lhář lhářů >😁
Já myslim = takže vim že za jednu sezónu nesjedeš zimní na 4 mm = prostě si lhář lhářů 😄
Ty 4 sezóny = vydržej při silně nadprůměrnym nájezdu 20 t. km ročně = skoro každýmu. Smutný že nedáš ani tohle = lháři lhářů 😉
Vzhledem k tomu absolutnímu plácání o životnosti pneumatik a přezouvání na horách = ty snad kecáš i o tom že máš auto >😁
Vim že to s tou obavou [odkaz] nemusíš to furt opakovat = a tohle nebude o lhaní >😒]
Přiznávám = že s někym tak prolhanym a takovýhohle IQ nemá smysl diskutovat :-!
Naposled = chápeš proč sou proti převozu aut éry Euro5 do východních států EU? Nebo sou všichni kdo chápou o co jde = proti tobě ***i? 😄
Já myslim = takže vim že za jednu sezónu nesjedeš zimní na 4 mm = prostě si lhář lhářů 😄
Ty 4 sezóny = vydržej při silně nadprůměrnym nájezdu 20 t. km ročně = skoro každýmu. Smutný že nedáš ani tohle = lháři lhářů 😉
Vzhledem k tomu absolutnímu plácání o životnosti pneumatik a přezouvání na horách = ty snad kecáš i o tom že máš auto >😁
Vim že to s tou obavou [odkaz] nemusíš to furt opakovat = a tohle nebude o lhaní >😒]
Přiznávám = že s někym tak prolhanym a takovýhohle IQ nemá smysl diskutovat :-!
Naposled = chápeš proč sou proti převozu aut éry Euro5 do východních států EU? Nebo sou všichni kdo chápou o co jde = proti tobě ***i? 😄
Mám úplně jinou zkušenost, mám 2,0 TSI po doplnění filtru a jede to trošku hůř ale zase to o dost míň žere.
Rozdíl mezi 2,0 TDI 140kW a 2,0 TSI 200kW je ve stejným autě s mojí nohou na plynu asi 2,5l/100km. Víc než 3l určitě ne a na tom benzínu víc stojím.
1,4tsi jezdí oproti 2,0 TDI se stejným výkonem tak asi o 1 až 1,5l víc.
V součtu to nakonec není tolik jak se zdá.
Rozdíl mezi 2,0 TDI 140kW a 2,0 TSI 200kW je ve stejným autě s mojí nohou na plynu asi 2,5l/100km. Víc než 3l určitě ne a na tom benzínu víc stojím.
1,4tsi jezdí oproti 2,0 TDI se stejným výkonem tak asi o 1 až 1,5l víc.
V součtu to nakonec není tolik jak se zdá.
Ktorý podobne výkonný tsi a tdi jazdia za 10 vs 5?
1,8 TSI a 2,0 TDI
Podobně výkonný? 😉
118 kW a 110 kW vidím jako podobně výkonný motory.
To jo ale viz víc lidí co ti dali odkaz na Spritmonitor = ani vzdáleně ani náhodou
A obecně je to platný pro všechny značky = rozdíl 2x jak zkoušíš tvrdit = to prostě neni
A obecně je to platný pro všechny značky = rozdíl 2x jak zkoušíš tvrdit = to prostě neni
Zatímco ty čerpáš jen z článků co sis vyčetl, tak já to mám empyricky ověřený. 😉 To že mě budeš přesvědčovat, abych víc věřil tomu co si přečtu, než to co si na vlastní kůži vyzkouším je trochu směšný nemyslíš?
No právě empyricky = s tvrdym "y" 😄
Vysvětloval sem ti to nejen já = že kecáš. Tak to prostě neni = a to je ta znalost 😉
Plus podpořená tisícema empirickejch příkladů = třeba na tom Spritmonitoru >😒]
Vysvětloval sem ti to nejen já = že kecáš. Tak to prostě neni = a to je ta znalost 😉
Plus podpořená tisícema empirickejch příkladů = třeba na tom Spritmonitoru >😒]
Ty pako jak si můžeš brát do huby Spritmonitor kde je rozptyl ve spotřebě aut se stejným motorem jako kráva? Všimnul sis toho vůbec?
[odkaz]
Stejný auto a stejnej motor tam může mít údaj 5 a stejně tak přes 11 litrů. Co to má jako za vypovídací hodnotu ty nedostudovanej ekonome?
To samý v naftě kdy se pohybuješ průměrem od 3 až k 9 litrům. Z toho jako něco vyčteš?
[odkaz]
Stejný auto a stejnej motor tam může mít údaj 5 a stejně tak přes 11 litrů. Co to má jako za vypovídací hodnotu ty nedostudovanej ekonome?
To samý v naftě kdy se pohybuješ průměrem od 3 až k 9 litrům. Z toho jako něco vyčteš?
Dělá ti dobře napsat nedostudovanej ekonome? >😒]
Už sem psal že to je o mě [odkaz] >😁
Mimochodem výbornej film zaslouženej Oscar za scénář :yes: Viděl si ho? 😉
Vyčtu z toho přesně to co ostatní = který ti vysvětlovali že 2násobek = je blbost :-!
Že pokud jede stejnej řidič ca stejně = jak to tvrdíš ty = tak to prostě neni 2 násobek. To sou takový základní principy = takže si asi tak na 99% = vymejšlíš 😉
Je to asi jako že svižnější chůzí se pohybuješ rychlostí zhruba 5 km/h a kdybys tvrdil že při běhu to u tebe neni 10 - 15 km/h ale běžně běháš na delší vzdálenosti jako Bolt skoro 50 km/h = tak nevim jestli sem to teď osvětlil, nebo ti to zkomlikoval >😒]
Prostě 2 násobnej rozdíl = to neni. Ale někde u někoho ti to možná projde = trochu znalý diskutující na ACZ = na to reagovali stejně jako já = ne 😉
Už sem psal že to je o mě [odkaz] >😁
Mimochodem výbornej film zaslouženej Oscar za scénář :yes: Viděl si ho? 😉
Vyčtu z toho přesně to co ostatní = který ti vysvětlovali že 2násobek = je blbost :-!
Že pokud jede stejnej řidič ca stejně = jak to tvrdíš ty = tak to prostě neni 2 násobek. To sou takový základní principy = takže si asi tak na 99% = vymejšlíš 😉
Je to asi jako že svižnější chůzí se pohybuješ rychlostí zhruba 5 km/h a kdybys tvrdil že při běhu to u tebe neni 10 - 15 km/h ale běžně běháš na delší vzdálenosti jako Bolt skoro 50 km/h = tak nevim jestli sem to teď osvětlil, nebo ti to zkomlikoval >😒]
Prostě 2 násobnej rozdíl = to neni. Ale někde u někoho ti to možná projde = trochu znalý diskutující na ACZ = na to reagovali stejně jako já = ne 😉
Dobře mi to nedělá, ale bude to blíž realitě >😁 Aha takže spotřeba TSI se pohybuje v mezích 5-11 litrů (což je rozdíl víc než 100😖 A TDI má spotřebu mezi 3-9 (to je ještě větší rozptyl než u benzínovýho motoru. Takže z toho nedokážeš absolutně říct, že rozdíl spotřeby TSI vs TDI není jednou tolik jak ti tvrdím já. Tím pádem ti jsou údaje ze Spritmonitoru úplně k ničemu. Kolik vlastně podle tebe je reálnej rozdíl ve spotřebě u stejnýho auta? 1-2 litry?
Znám tvoje chápání reality = takže celkem v poho 😉
Je to zvláštní a nedávno o tom psal Vaculík = jak to že lidi který neznaj nerozuměj to netrefujou zjednodušeně tak nějak napůl = ale většinově úplně blbě [odkaz] 😄
Prosim tě neztrapňuj se už s tou spotřebou = neumíš odpovědět jestli si viděl film? 😉
Tvoje chápání reality viz to na co taky odmítáš odpovědět = zbaštil si PR o krachu VW díky penále za megapodvody i přemrštěnejch nárocích na emise = který mimochodem v tu chvíly jiný motory v pohodě splňovaly :yes: 😄
Tak co odpovíš = aspoň na ten film?
Je to zvláštní a nedávno o tom psal Vaculík = jak to že lidi který neznaj nerozuměj to netrefujou zjednodušeně tak nějak napůl = ale většinově úplně blbě [odkaz] 😄
Prosim tě neztrapňuj se už s tou spotřebou = neumíš odpovědět jestli si viděl film? 😉
Tvoje chápání reality viz to na co taky odmítáš odpovědět = zbaštil si PR o krachu VW díky penále za megapodvody i přemrštěnejch nárocích na emise = který mimochodem v tu chvíly jiný motory v pohodě splňovaly :yes: 😄
Tak co odpovíš = aspoň na ten film?
Ne film sem fakt neviděl. Nevím teda jak to souvisí s debatou. Nicméně 1,8 TSI teď živím a TDI vím kolik žere, takže tak nějak znám realitu. 😉
No tak zadej do Spritmonitoru ročník auta a motor a podívej se na průměry 😉
Násobek to prostě neni z principu = jak bys měl vědět = když si tak rád hraješ na chytrýho. Neni to možný = jak ti už před časem víc lidí vysvětlilo :-!
Proč si myslíš že to můžeš ukecat? Prostě to nevyšlo 😄
Film je výbornej a co pamatuju už xkrát šel i na českejch kanálech. Souvisí s tvym blekotem o nedodělaný vejšce = úzce >😁 >😒]
Násobek to prostě neni z principu = jak bys měl vědět = když si tak rád hraješ na chytrýho. Neni to možný = jak ti už před časem víc lidí vysvětlilo :-!
Proč si myslíš že to můžeš ukecat? Prostě to nevyšlo 😄
Film je výbornej a co pamatuju už xkrát šel i na českejch kanálech. Souvisí s tvym blekotem o nedodělaný vejšce = úzce >😁 >😒]
DonVito
Civic tady vysel jako OK.
Ale v eco-testu moc ne.
A v eco-testu mel emise dvojnasobne.
[odkaz]
Btw. Honda uvadi NOx u 1.6 d-tec😒br /> 57mg/km
a u 1.5 v-tec turbo jen😒br /> 7,5mg/km
[odkaz]
(strana 29)
PS Proc tyto hodnoty Honda prehledne udava a VW ne?
Ale v eco-testu moc ne.
A v eco-testu mel emise dvojnasobne.
[odkaz]
Btw. Honda uvadi NOx u 1.6 d-tec😒br /> 57mg/km
a u 1.5 v-tec turbo jen😒br /> 7,5mg/km
[odkaz]
(strana 29)
PS Proc tyto hodnoty Honda prehledne udava a VW ne?
Dinar
Těžko může mít kdokoliv cokoliv proti snaze snížit emise splodin, které dýcháme, jde jen o to, kdy ještě daná forma boje dává smysl a kdy už ne. A to jak smysl ekologický tak ekonomický. Smogové mraky z Číny a Afriky se prouděním dostávají jak nad západ USA, tak nad Evropu, mikroplasty nezamořené ryby (plastový odpad z asijských moří) se už nedají ulovit nikde na světě, v tomto kontextu mi evropský boj za miliardy o desetinky mikrogramů oxidů dusíku přijde jako kopání se do vlastních zadků. Tím nemyslím samotnou snahu o snížení produkce jak pevných částic tak oxidů dusíku, myslím jeho současnou úroveň, právě tu snahu o finální desetinky, protože ty stojí nesmyslné peníze s pochybnými výsledky, a to jen proto, aby se mohl předvést ekologický "pokrok".
Jasne, takhle v Praze u muzea te nejvic trapi smog z Afriky >😁
V Praze u muzea mne trápí auta, která nesplňují ani normu EURO 4. A že jich je požehnaně. Bohužel jsme díky naší kupní síle odpadkový koš Evropy co se aut týče.
Ale z globálního pohledu - a o tom to ve finále je - mne trápí Čína i Afrika i Indie.
Někdo tady píše o rybách obsahujících plasty - o tom to je a nejen ryby, i mořská sůl. Já např. přestal zásadně nakupovat mořskou sůl.
Ale z globálního pohledu - a o tom to ve finále je - mne trápí Čína i Afrika i Indie.
Někdo tady píše o rybách obsahujících plasty - o tom to je a nejen ryby, i mořská sůl. Já např. přestal zásadně nakupovat mořskou sůl.
Niekde lokálne represie zmysel majú, niekde nie. Jasne že s problémom, akými sú plasty, je nutné bojovať globálne. S tými oxidmi dusíka máš v globále pravdu, ale reálne idú z výfukov rovno pod naše nosy, takže s tým kopaním sa do vlastného zadku by som bol opatrnejší. Nie som si istý, čo si chcel povedať poslednou vetou, myslel si tým, že s tými desatinkami je to márny boj a treba robiť razantnejšie kroky?
Je to příliš drahý boj o ty finální desetinky s minimálním efektem, v kontextu toho co chrlí svět a toho, co píše o příspěvek výše Orm.
Desetinky? Nojo no >😒]
Tebe vyhodili už na prvnim stupni základky? 😐
Jinak bys asi pobral rozdíl 1500 mg/km před 3 rokama vs dnešní dokonce 1 mg/km :yes: 😄
Tebe vyhodili už na prvnim stupni základky? 😐
Jinak bys asi pobral rozdíl 1500 mg/km před 3 rokama vs dnešní dokonce 1 mg/km :yes: 😄
Desetinky co sou 1500 vs 1 sme už probrali >😒]
Je zajímavý že přestože se proti emisim aut bojuje dýl než si na světě tak vo co ve skutečnosti de některý lidi furt [odkaz] nechápou
Je zajímavý že přestože se proti emisim aut bojuje dýl než si na světě tak vo co ve skutečnosti de některý lidi furt [odkaz] nechápou
V tabulce v článku je přehled jednotlivých Euro norem, jak šly za sebou. [odkaz]
Zkus si všimnout rozdílu mezi Euro 5b a Euro 6 v hodnotě NOx, o které mluvím, těm čísílkům za nulou a čárkou se říká desetiny a rozdíl je u dýzlů přesně jedna. 😉
Zkus si všimnout rozdílu mezi Euro 5b a Euro 6 v hodnotě NOx, o které mluvím, těm čísílkům za nulou a čárkou se říká desetiny a rozdíl je u dýzlů přesně jedna. 😉
Snaha o zachování tváře MkII? 😉
Rozdíl z doby Dieselgate tj. září 2015 a aktuálníma emisema = viz článek. To fakt neni desetinka 😄
A rozdíl jen za dobu co se emisní omezení tady označujou Euro a že boj s emisema je zjednodušeně 2x tak dlouhej to snad víš = ukazuje i tabulka v tvym odkazu 😉 :-!
Že ty ses rozhod že to za to nestojí = to je jiná věc 😄
Pro nevěřící jako seš ty to docela dobře stručně shrnul dneska ráno Pallermo
Rozdíl z doby Dieselgate tj. září 2015 a aktuálníma emisema = viz článek. To fakt neni desetinka 😄
A rozdíl jen za dobu co se emisní omezení tady označujou Euro a že boj s emisema je zjednodušeně 2x tak dlouhej to snad víš = ukazuje i tabulka v tvym odkazu 😉 :-!
Že ty ses rozhod že to za to nestojí = to je jiná věc 😄
Pro nevěřící jako seš ty to docela dobře stručně shrnul dneska ráno Pallermo
Věta z mého prvního příspěvku.
"Tím nemyslím samotnou snahu o snížení produkce jak pevných částic tak oxidů dusíku, myslím jeho současnou úroveň, právě tu snahu o finální desetinky..."
Další diskuse je jasná, traveldrive se ptá k věci, jen ty, jako obvykle reaguješ nesmyslně, protože ne na napsané, nýbrž na to, co se ti honí v hlavě. Prostě blábolení a blábolení, rovnítka a rovnátka, smajlíky a za tím vším povrchní dutá hlava neschopná vstřebat obsah textu. :-!
"Tím nemyslím samotnou snahu o snížení produkce jak pevných částic tak oxidů dusíku, myslím jeho současnou úroveň, právě tu snahu o finální desetinky..."
Další diskuse je jasná, traveldrive se ptá k věci, jen ty, jako obvykle reaguješ nesmyslně, protože ne na napsané, nýbrž na to, co se ti honí v hlavě. Prostě blábolení a blábolení, rovnítka a rovnátka, smajlíky a za tím vším povrchní dutá hlava neschopná vstřebat obsah textu. :-!
Proč se tak zoufale snažíš = já vim že si hloupej nadutej blb = to nezměníš = no zatim přilejváš >😒]
Finální desetinky během posledních 4 let udělaly megagigaskok = u toho NOx třeba 1500 mg na kilometr na to co je v článku = jednotky nebo dokonce nula 😄
Že ty se z toho snažíš zoufale vybruslit = to naštěstí nic nemění na realitě. Ať na obřích rozdílech jak v průběhu od Euro1 po teď nebo jen v rámci reakcí automobilek po Dieselgate = ho.no desetinky. Prostě na tebe pasuje viz Fredka dneska 10:10 😉
Finální desetinky během posledních 4 let udělaly megagigaskok = u toho NOx třeba 1500 mg na kilometr na to co je v článku = jednotky nebo dokonce nula 😄
Že ty se z toho snažíš zoufale vybruslit = to naštěstí nic nemění na realitě. Ať na obřích rozdílech jak v průběhu od Euro1 po teď nebo jen v rámci reakcí automobilek po Dieselgate = ho.no desetinky. Prostě na tebe pasuje viz Fredka dneska 10:10 😉
Hendly
tady furt padá argument emise lodí. Ale jak si představujete eliminaci emisí lodí? Kdo to má nařídit? Jsou mezinárodní vody, lodě všech možných zemí atd.
Dávno to nařídila [odkaz] i když Ormovi a Dinarovi o tom zapomněli poslat mail 😄
Spalování těžkej ropnejch olejů je totiž fakt svinstvo = asi jako kdyby ty lodě jezdily na asfalt >😒]
Někde uprostřed oceánu to zas tak nevadí = v pobřežních zónách při vplouvání a odjíždění z přístavů = přes Ormovo absurdní tvrzení = je to už roky jinak. Plus sou oblasti se supernárokama s názvem Emission Control Areas = tam platí absolutní zákaz používání paliva s vyššim podílem síry než 0,1%
Problém sou zm.di typu VW a Dieselgate = který se to snažej vypouštěnim do moře teda čističkama přes mořskou vodu obcházet = ale to je jiná kapitola
Spalování těžkej ropnejch olejů je totiž fakt svinstvo = asi jako kdyby ty lodě jezdily na asfalt >😒]
Někde uprostřed oceánu to zas tak nevadí = v pobřežních zónách při vplouvání a odjíždění z přístavů = přes Ormovo absurdní tvrzení = je to už roky jinak. Plus sou oblasti se supernárokama s názvem Emission Control Areas = tam platí absolutní zákaz používání paliva s vyššim podílem síry než 0,1%
Problém sou zm.di typu VW a Dieselgate = který se to snažej vypouštěnim do moře teda čističkama přes mořskou vodu obcházet = ale to je jiná kapitola
V tom odkazu nic z toho co tvrdíš, není, to že existují přístavy s vlastním nařízením o zákazu používání paliva s vyšším podílem síry, ti píšu nahoře, jsem rád, že sis to našel. Ale nešiř bludy, žádné obecně platné nařízení IMO v tomto ohledu neexistuje!
Snaha o zachování tváře? 😉
No tak si to Ormovi prostě zbaštil = to se stává = snažil se bejt a byl fakt přesvědčivej >😁
Finta s obecně platnym taky neni špatná = jo v Africe apod. na to určitě dlabou. Stejně jako na emise aut 😄
No tak si to Ormovi prostě zbaštil = to se stává = snažil se bejt a byl fakt přesvědčivej >😁
Finta s obecně platnym taky neni špatná = jo v Africe apod. na to určitě dlabou. Stejně jako na emise aut 😄
Bla, bla, dej odkaz na právní úpravu IMO, komiku, Nejde? A pročpak to? Že by žádná nebyla? No, nebyla, v tom odkazu jen trouba sakra zjistil, že vůbec něco takového, jako je IMO, existuje, mít ponětí o mezinárodním právu, věděl bys, že není ani z podstaty principů mezin. práva možné, aby mezin. organizace někomu něco "dávno nařídila", taková věc by se dala jednotně stanovit jedině nějakou formou mezinárodní smlouvy. A žádná taková neexistuje, a ty znova a opět potvrzuješ, že jsi jen neználé povrchní telátko. Drž se těch sluchátek, na to snad stačíš. >😁
Slušná křeč :yes: 😄
No já to znám z reálu z Hamburku = otázka je co tebe vede k tak zoufalýmu blábolení? 😉
Prostě si to Ormovi zežral i s navijákem = protože si to chtěl zežrat = nadšenej že bych moh ptákovinu napsat já. No a ono je to obráceně = zase si za v.ola ty 😄
No já to znám z reálu z Hamburku = otázka je co tebe vede k tak zoufalýmu blábolení? 😉
Prostě si to Ormovi zežral i s navijákem = protože si to chtěl zežrat = nadšenej že bych moh ptákovinu napsat já. No a ono je to obráceně = zase si za v.ola ty 😄
Arese
...tak výsledky této studie ADACu se ekoteroristům určitě líbit nebudou! Jsou totiž tak hnusně ekopoliticky nekorektní! >😁 >😁 >😁
Určitě se teď budou snažit ještě více čmoudit u německých emisních měřicích stanic! 8-s
Určitě se teď budou snažit ještě více čmoudit u německých emisních měřicích stanic! 8-s
Nevim koho máš za ekoteroristu = lidem s mozkem co ne.erou na ekologii se líběj velice. Dieselgate a totální kecy že emisní normy sou příliš přísný = přinesly super ovoce :yes: 😉
Lidi, kterym zalezi na zivotnim prostredi, jsou primitivy nazyvani ekofasisti, ekoteroristi apod.
Lidi, kterym zalezi na humannich hodnotach, jsou primitivy nazyvani slunickari apod.
Takova uz je doba facebookova a twitterova.
Ale zase rychle poznas primitiva, takze to ma i nejaky prinos 😄
Lidi, kterym zalezi na humannich hodnotach, jsou primitivy nazyvani slunickari apod.
Takova uz je doba facebookova a twitterova.
Ale zase rychle poznas primitiva, takze to ma i nejaky prinos 😄
Jasně, zatímco lidi, kteří chtějí pod záminkou globálně zcela zanedbatelného snížení emisí CO2 z automobilové dopravy zlikvidovat celý evropský automobilový průmysl jsou starostliví géniové, stejně jako vítači statisíců nezaměstnatelných a nezačlenitelných Afričanů, kteří mají mozek totálně vypláchlý militantním islámem... Ale Evropani, kteří ještě nepřišli o zdravý selský rozum, jsou pro tebe prostě primitivové, zatímco ty jsi vzor chytrosti a inteligence.... >😁
p1234
hej, conti pneu a nemecke vehikle vzdy vyhraju... staci citat testy z inj casti planety, a uz to neni pravda.. >😒] >😒] >😒] >😒]
C.M.S.
...Až toto všetko jedného krásneho dňa podráždi človeka,ktorého podráždia aj amistánci svojou agresívnou politikou a odvalí všetky tieto prezložité v celku primitívne systémy a nikomu z tých nenažraných korporácií nepredá ani len jednu licenciu na výrobu bezkonkurenčných strojov,ktoré toto všetko zhodia zo skaly...
A ano, vzhledem k podílu, kterým se moderní osobní automobily podílejí na celkovém množství emisí, jsou normy absurdně přísné.
Bylo by to na dýl.
Rakovina je v 90 % způsobena vnějšími příčinami a mezi ně nejvíce patří životní styl a strava... takže ty dieselgate auta samotná, mají v součtu faktorů nejmenší vliv...
Pokud se chceme bavit o tom, co ovlivňuje výskyt rakoviny tím, že je v ovzduší (co dýcháme), tak je to z 80 % kouření a zbytek hlavně lokální znečištění (průmysl, nebo také plísně)... až pak někde v závěsu jsou až ta auta...
Že statistiku vedou nemoci oběhové soustavy ? To je fakt
Na ty příčiny rakoviny jsem toho nastudoval opravdu hodně, pravda, už to bude skoro 10 let, takže nepopírám, že se objevilo zase něco jiného, ale i vědecké články potvrzovaly to, co píšu, respektive já píšu to, co jsem načetl >😁
To že umíráme na rakovinu tlustýho střeva protože jíme nekvalitní Babišovy salámy atd. = s tim nesouvisí 😄
Je to asi jako bys řikal že výbuch atomový bomby je horší než granát = což je. Něco jinýho je atomová bomba na druhý straně planety nebo jen kontinentu a granát metr před tebou 😉
Je zajímavý že i po těch 60ti letech nebo kolik se řeší emise aut a věnujou se tomu generace lidí různejch profesí = je furt část lidí jako ty
No já nejsem zpochybňovač takže patřim k těm co sou nadšený co vlastně v reálu Dieselgate přineslo = výsledky naměřený v článku :yes: 😄
Atomová bomba na konci planety nás dnes taky ovlivní a troufnu si říct, více, než vybouchlý granát na Slovensku...., když bouchne předemnou, tak je to jako když tě to auto přejede, ne že si čichnu k emisím... - spad se dostane do vody a do jídla, které třeba sníme, takže tam nějakou pravděpodobnost taky najdeš 😉 - "think global"
Ty se sám tady často prezentuješ jako ekonom, takže musíš chápat, že ty mechanismy propojenosti jsou na podobné bázi jako v ekonomii, je to živý organismus, jen efekt je rozdílný a největší královskou disciplínou je, ten efekt objevit, popsat a predikovat multiplikátor a dosah toho efektu. Pak se můžeme rozhodnout, jak moc co nás ovlivní.
Takže ne že bych popíral obecný příčiny smrti nebo že americkej způsobe stravování neni to pravý = ale tebe zabije spíš nějaká ta mňamka od Babiše = nebo podobná místní
Granát na Slovensku ti může bejt stejně fukt jako atomovka v Hirošimě = mluvil sem o granátu metr před tebou 😉
S tim poslednim odstavcem souhlas = vtip je že jinak vidíme ten dosah efektu = granát metr před tebou tě spíš zabije v nejlepším zraní = tak to vidim já + ty generace lidí co se emisim aut věnovaly a věnujou 😄
Správně to bylo všede možně popsáno hned po Dieselgate. Ani ten Dieselgate Pašík zas tak nevadí na dálnici = sakra vadí když za nim ráno popojíždíš v koloně
Navíc se k němu přidávají další, třeba jeho ministr zemědělství, to je podobná pakáž... dobrou chuť...
Jj ten se taky poved [odkaz] :yes: >😒]
Palivo - ano, loď startuje motory a odplouvá od přístavu na kvalitnějším palivu, ale to je z důvodu uvedení motorů do provozních podmínek, a pak přepíná na mazut a na ten dojede až do cíle, kde motory vypne a nechá se dotlačit k molu.
Ty lodě na kvalitnější palivo = do přístavů i dojížděj = a i když jak píšeš tvoje hlava to nepobere = má to prostě zásadní vliv na emise 😄
Zkusim ti to dovysvětlit = to že velká zaoceánská loď tisíce km odtud chrlí neskutečný množství emisí neni dobře = ale nemá to na nás vliv. Ani na ty co s tim pokoušej argumentovat
Naopak v přístavu a jeho blízkosti = by to vliv už mělo = a proto.. 😉
Takže až budeš v ranní nebo odpolední koloně popojíždět za velkokapacitní zaoceánskou lodí = dej si vnitřní okruh >😁
V reálu ti násobně víc uškodí = TDI éry Dieselgate = a teď už to snad chápeš i ty. Nebo? >😒]
Viz článek palec nahoru některejm novejm dieslum :yes: :yes:
Bylo to na tebe moc dlouhý? Nojo no = život je prostě složitej >😁
Je to prostě jak sme napsali oba = že ti to hlava neni schopná pobrat = a eště se tim chlubíš = no co na to říct 😄
Žes to nepobral ani ve verzi z 11:57 = to je fakt síla >😒]
Lodní doprava emituje řádově více splodin, než auta, a přitom ji nikdo vážně neřeší. Stejně tak letadla.
To manévrování v přístavech, jak to popisuješ, je skutečně hloupost - a znovu - nechci tě zadupat do zemně, je to fakt.
Docela by mě zajímalo = odkud bereš svý přesvědčení o hloupostech co píšeš. Já to prostě čet a každej si to v době Google asi zvládne dohledat 😉
Dinara uráží to čtení = a neni to vtip dokonce to tu napsal! >😁
Mimochodem od příštího roku bude další snížení = sirnatosti paliva pro to manévrování v přístavech = jak popisuješ že to je skutečně hloupost = nechci tě zadupat do země, píše se to takhle bez "-n-" 😉
Je to fakt = snadno ověřitelnej = i to "n" i ta povinnost používat bezsirnatý palivo >😒]
A třeba tady si můžeš přečíst jak pláčou obyvatelé přístavů, do země se zadupáváš sám, každým svým příspěvkem. 😉 [odkaz]
Nevim teda zrovna v Ostravě = tam možná fakt vítězí průmysl >😒]
U nás to spousta lidí eště ráda zhoršuje [odkaz]
Takhle je to jednoduchý. Tak dlouhou to víme. A tolik lidí to furt neví nebo dokonce popírá
Z mé pracovní pozice se občas s někým takovým setkávám a je jen málo těch osvícených, kteří si umí uvědomit, jak ta naše planeta a ekosystém, kterou chrání, vlastně funguje.
Nepopírám, že auta nám pod nos čoudí exhalace, které nás nějakým způsobem více či méně ovlivňují, ale právě to nejhorší je průmysl - dálkový přenos emisí ( o tom jste tu už určitě slyšeli), Živočišná výroba (to je specilitka na produkci CO2, které zase v globále silně ovlivňuje klima), nákladní lodní a letadlová doprava. Každé velké město má letiště, že je to ve vzduchu nad námi? No tím hůře, jen nám to nesmrdí (nepoznáme to) pod nosem. Občas se podívejte, když startuje starší letadlo, co mu lítá z motorů za hnus, pokud se někdy podaří, že uvidíte třeba ruské TU 134/154, to je horší, než Oktávka s vykuchaným DPF....
Ten efekt na přírodu a lidský organismus je ze všeho dohromady, je potřeba počítat, že země je propojený ekosystém a když už karcinogeny nevdechneme z aut na ulici, tak je sníme v potravě-pitné vodě, proto je potřeba regulovat vše......
Vždy je potřeba počítat v globále, a né myslet lokálně, to je největší chyba,protože každá akce vyvolá reakci.
Act local, think global..... nejednou se v ekologii a udržitelném rozvoji toto heslo objevilo a není to jen prázdná fráze....
Netvrdil si že máš Přírodověckou na UK? Jako že na stejný fakultě vedle na katedře ekologie = vyučujou a studujou * a *ové? 😄
Myslím, že se jmenoval Matějíček
Hele a nebo jinak, napiš mi, co se ti nelíbí na tom, co jsem napsal a co není pravda ? To bude jednodušší....Já tam totiž tvé tvrzení o škodlivosti aut nevyvracím, jen udávám věci do souvlislostí...
"Je jen málo těch osvícených kteří si umí uvědomit" 😄
Koukal si na ně takhle už během studií? 😉
Ještě jinak, aby tě to tak nedráždilo... většina těch, kteří se považují za ekology či ekologicky smýšlející jedince. Což je v případě některých organizací a úřadů to výstižnější pojmenování.
Chápu to dobře = to cos napsal si prostě myslíš o většině a myslel sis to odvždycky 😄
Od jakživa asi ne... to je jako se zeptat, od kdy se zajímáš o politiku >😁
Odjakživa myslim od tý doby cos je poznal potkával = na PřF >😁
Lidé, kteří zastávají pozice někde, kde o něčem rozhodují, nebo něco realizují a má to co dočinění s ekologií a životním prostředí, často přemýšlí jen lokálně a jsou mimo.. někteří jsou i dost radikálně zelení. Mnohdy to ani nejsou vystudovaní ekologové. O těch mluvím. Psal jsem, že se s takovými setkávám v rámci práce, kdy se třeba řeší různé dotační tituly a podobně... + pár přátel, co se tváří, že žijí ekologicky.
Takže ekolog, no konečně mi to dává smysl, neboj, mne je jedno kde si studoval >😁 Je rozdíl mezi studovaným ekologem a "ekologem" za kterého se mnoho lidí považuje a nebo v horším případě i vykonává příbuznou pozici někde v práci....
Na PřF jsem si z toho dělal trochu i srandu >😁 Nejoblíbenější byla diskuze, že s naftovým autem dojedu dál, než s tehdejším elektromobilem, což vyvrcholilo tím, že jsme s mou tehdejší Lagunou DCi začoudili po přednášce před budovou a měli z toho strašnou srandu >😁 Ale když jsem se pak naučil na zkoušku a začal jsem chápat věci v souvislostech, nebylo to tak mimo... pozdeji v práci jsem to zužitkoval. Ale říkám, nejsem ekolog, měl jsem jen pár přednášek.
Třeba těch co doufaj že v roce 2022 už žádná EU nebude = žejo lyone667 >😒]
Protože si ani vzdáleně nedovedou přestavit co by to znamenalo = a nepřipouštěj si že ekonomové by mohli mít pravdu = přece neni možný že by těmhle souvislostem rozuměli o 99% víc 😄
Sem součástí toho spiknutí = fakt si všichni myslíme že by to byl ultrakolosální gigaprůser >😒]
Nápověda = jen Brexit bez smlouvy by znamenal až [odkaz] to je 150 tisíc milionů. A teď bacha = ročně 😉
V případě naplnění tvýho snu = by to bylo daleko daleko = víc :-!
Takže jo = trochu se bojim = neznalejch bezmozků = a důsledků jejich nemyšlení a neznalostí. Jinak ne 😄
tedy auta prodavany jeste v srpnu 2018??
ja teda porad potkavam stary smrduty plecky bez filtru
Viz já 11:45 závěrečnej odstavec = jak to dneska chápe tvoje hlava? Už víš = že si naletěl?
Stejně jako na PR o tom že koncern díky pokutám za Dieselgate = zkrachuje? 😉
To sou mimochodem ty kognitivní funkce = tak snad abys vyrazil směr Čína = tamní kapitalisti nesrovnatelně kapitalističtější než evropský si řikaj komunisti = to se ti bude líbit 😄
Hele už si vymyslel proč když jak sám potvrzuješ bydlíš v oblasti kde je sněhu a ranních námraz víc než v Praze a Středočeskym kraji [odkaz] přezouváš pozdějš a sundaváš zimní dřív = než my kde je to přece jen trochu lepší? 😉
Viz ten Emulgátor = rozdíl za tepla je minimální, když máš zimní. Rozdíl na sněhu ledu je extrémní, když máš letní
Na Novu nekoukám = nevim proč tak blbě lžeš >😒]
To ale neni o Praze = to je obecná znalost = kterou ses ty rozhod popírat 😉
Základní pravidlo který platí tady i v Libereckym kraji je "na podzim přezouvat první na jaře poslední". Důvod je to = co napsal Emulgátor
S čim z toho nesouhlasíš? 😄
Nechápu = proč se to snažíš dělat jinak = než je optimální. Viz co napsal Emulgátor = tak to prostě je. Všichni to víme = no všichni jak vidno možná ne 😄
S čim teda nesouhlasíš na tom co napsal = případně na tom základnim pravidle který sem citoval? Proč se to snažíš dělat jinak = a už x příspěvků to okecáváš?
Jo na letních se dá jet v zimě v lednu když máš nepřezutý cabrio = a je tam jako dneska. Neni problém
Ale na běžnym autě = je nejrozujmnější to dělat podle toho k čemu sme došli na základě znalostí a zkušeností. A to stručně jasně shrnul Emulgátor
Pokud tebe táta učil tohle misto "na podzim přezouvej první na jaře zouvej poslední" = tak bys měl dát spíš na ty znalosti = kterej ti potvrdí každej pneumatikář = určitě se takovej najde i v Jablonci
Nebo jak píšeš = dělej si to jak chceš. Já a Emulgátor a další = jen zmiňujeme co je správně případně v čem a proč
To neni kacířství = to je hloupost = opět ti to každej znalej fungování pneumatik vysvětlí. Určitě i v Jablonci = tyhle věci a znalosti sou totiž = celoplanetární 😉
Proč bys nepřežil = je to jen líp a hůř nebo správnějš a blbějš 😄
Ty zkus nevymejšlet totální kraviny že se za 1 sezónu ježdění a kolik km najedeš si zmínil jestli to nebyl další výmysl = tak že za zimu sjedeš nový pneu na minimální vzorek :-!
Chápeš aspoň ten základ = kterej dobře shrnul Emulgátor? 😉
Nepotřebujem se za nikoho schovávat = prostě řikáme jak to je = a nepoučitelný jako ty.. sou nepoučitelný 😄
To že mít různý gumy je taky spíš blbost asi taky víš = takže nemá cenu ti to řikat = abys moh zase vysvětlovat že ty blbosti děláš rád a děláš je desítky let atd. >😒]
Tahle je aspoň menší než ten "prosinec - březen" 😉
Ne za 1 zimu při nájezdu o kterym mluvíš = nesjedeš vzorek na 4 mm ani náhodou = další lež. Sakra proč? 😄
Když máš kvalitní měkký zimáky, tak těch pár mm za zimu ošoupeš. S nějakýma univerzálama tvrdýma jak puk samozřejmě pojezdíš klidně 2-3 sezóny to je fakt.
Je neuvěřitelný jak i naprostý blbiny se snažíš dál a dál okecávat = nebo toho za půlsezónu najezdíš fakt hodně [odkaz] + [odkaz] 😄
Je sranda když majitel 80kW ohrnuje nos nad 100kW navíc modernějšíma atd. [odkaz] 😉
Hele už ti došlo že všechno cos napsal o pneumatikách = je absolutní totální blbost? Máš vůbec auto? Nevymejšlíš si to všechno? 😄
Už sem slyšel velký blbosti = ale že se za půl sezóny ojedou pneumatiky = to fakt eště ne >😁
Viz odkaz o životnosti pneu = naprosto totálně žvaníš plácáš kecáš = nejde to okecat! To nechápeš ani to? >😁
Napsal si kolik za rok najedeš = tobě by vydržely 10 sezón 😄
Plus = za to že sis vzpomněl že na okruhu se daj pneu ojet rychle = zimní v létě asi eště rychlejš vyšší školo pilotáže 😉
Nesmíš soudit podle sebe = ty si vymejšlíš docela často a občas neuvěřitelný blbiny. No tohle je pravda = nejsou všichni bajkaři jako ty 😄
A právě proto = že většinou řikám fakta = tak to lidi jako ty se.re = to nemaj rádi >😒]
Ať dováženejch [odkaz] nebo domácích [odkaz]
Náš vozovej park je na tom nic moc [odkaz] prodává se tu víc ojetin [odkaz] než novejch aut
[odkaz] možná bys už konečně moh pochopit tu tabulku = * nefungovaly tak rozdíl mezi 3000 mg/km takže u jednoho auta za jeden km si představ 3000 zlatejch mincí = a viz tenhle článek 1 minci. Chápeš ten rozdíl? 😄
Z pohledu ministerstva dopravy však tato situace riziko nepředstavuje. To dokonce věří, že by nám auta dovezená z Německa mohla pomáhat s omlazováním vozového parku.
Je nepodstatný že se tu prodává víc ojetin než nových aut. Když nahradíš 20 let starou ojetinu 5 nebo i 10 let starou ojetinou, tak je to supr. Ale já vím všichni jsou ***i včetně lidí na ministerstvu dopravy a ty seš nejchytřejší >😁 >😁
A chápeš ty, že na to aby ti ta auta skutečně ovlivnila kvalitu ovzduší tak je evidentně těch 3000 mg málo a musela by produkovat ještě násobně víc. Viz ty odkazy kvality ovzduší v ČR, kde i přes masivní dovoz starších dieselů z Německa se to na kvalitě ovzduší nijak neprojevuje? Já netvrdím, že jsou ty auta provozně super čistý, ale to co emitují, na katastrofu jakou ty neustále prezentuješ, prostě zdaleka nestačí. Mnohem větší problém je topení domácností a průmyslový podniky.
To je kritika tupejch úředníků >😁
Nebo ty dodnes nevíš = že generace Dieselgate TDI = je v emisích horší = než vlastní předchozí? 😉
Jak je to s emisema aut kde a jak škoděj a kde ne = už jasně jednoduše srozumitelně vysvětlili Kotecký a Vaculík v hodinovym tv speciálu hned po začátku Dieselgate. Že sou lidi a nejen ty = který furt tvrděj že = to je jinak = k tomu nevim co říct 😄
Jediná klika je že svět se neřídí podle tebe. Spíš je to tak, že všechno běží úplně jinak než by si to chtěl ty. >😁
V tom je ten podstatnej zásadní rozdíl mezi náma = já řikám znalosti a závěry oborů = ty si prostě vymejšlíš co tě napadne 😄
Chápeš aspoň tu podstatu = že TDI generace Dieselgate = je horší než jeho vlastní dřívější generace? A že jak si sám dal odkaz = když se emisně z úrovně "1 TDI osobní auto = 10 autobusů Euro6" upraví na normál = emise podobný jako ostatní = je to docela trága motor? 😄
Jinak tohle [odkaz] je problém všech velkoměst a fakt těžko říct proč to i po takový době co to víme = popíráš >😒]
Netušim a ty asi taky ne = proč se tvoje hlava rozhodla že hlavní příčina ve velkoměstech [odkaz] sou továrny = když tam žádný nejsou = ale to už se asi nikdy nedozvíme 😄
Je to furt to co vysvětloval ten Vaculík = ani těch 10 autobusů vypouštějících přes výfuk jednoho TDI na dálnici až tak neškodí = stíhá se to no problem rozptýlit. Hodně to škodí [odkaz]
Ale to víme dávno = a snažíme se s tim napříč planetou bojovat [odkaz] + [odkaz] Ale ty znalosti vzdělání apod. neuznáváš = jen to co si sám vymyslíš 😉
A vymyslel sis že = že ty tomu přece musíš rozumět líp :-!
Takže se vrátíme na začátek = prostě popíráš ty blby co to studujou třeba na [odkaz] a na to aby problematice fakt do hloubky a v komplexu rozuměli potřebujou mnoho let ca 20 000 hodin. Ty se na vteřinu zamyslíš = a víš že svý životy promarnili = ty po tý vteřině víš = že to je přesně naopak než si po těch letech studií a praxe myslej :yes: 😄
Posuzuješ co je trága motor podle jednoho parametru a to emise NOx. Nic jinýho nevidíš. Emise pevných částic, který jsou u EURO5 úplně někde jinde než u EURO3, spotřeba, náklady na provoz to tě nezajímá. Jen se furt hobluješ po emisích NOx. Zjevně takových magorů jako ty miliony nejsou. Kdyby všichni uvažovali jako ty tak se k nám z Německa nedoveze ani jedno ojetý auto a ejhle ono to tak není. Smůla viď >😁 No ještě, že ty se zmůžeš tak maximálně na planý vykřikování v diskuzi, který stejně k ničemu nevede, ale to ti ještě pořád nedošlo. Auta se ze západu vozí dál a vozit budou. Tak si dál veď ten svůj nesmyslnej boj s větrnými mlýny a užírej se tím. Přeju hodně štěstí. :yes:
Inteligent ví že = je to takovej boj s větrnejma mlýnama = sakra to sem se asi prokec >😁
Zopakuju: Snad by ses do složitejch témat radši neměl pouštět = zbytečně pak plácáš 😉
Jo u motoru mě vždycky zajímalo a zajímá jen NOx a absolutně nic jinýho >😁
Proboha to nevyhodnotíš ani takhle jednoduchou věc? Prostě byly a sou slušný diesly = a sou *** Dieselgate. Co na tomhle nechápeš?
Tenhle článek je důkaz = že to de a tys to zase jen blbě vyhodnotil = byly a sou velmi slušný diesly = který mimo jiný nevypouštěj NOx 😉
Jo auta se ze západu na chudej postkomunistickej východ vozit budou = ale je blbý když tyhle emisní misty . Zapomněl si odpovědět jestli chápeš = že to je v reálu tak Euro3 = aspoň tohle si pochopil? 😄
Sakra co to je vzhlíží? 😄
Asi viz Freddka 25.2. 10:10 >😁
Když se někdo snaží řikat pravdu a fakta = tak se moc nevzlíží = ty kdo maj přehled to berou za normální a ty co ne = viz Freddka >😒]
Ber to podle sebe = naprostý žvanění Pitomia Okecáváčka Zemana apod. tě uvádí v nadšení = vzdělání inteligence rádobyurážlivě Pražská kavárna = tě odpuzuje. Nemyslim že bys byl nějak výjímečnej = viz zrovna teď Arese 12:26 😉
Já čekal kdy vytáhneš Okamuru a Zemana. Když seš s argumentama v koncích tak to tak děláváš. ještě Putina a zlý Rusko vytáhni na pomoc. To se do debaty o emisích taky hodí >😁 >😁
Podstata je = že ten odstavec je pravda = máš to prostě takhle naruby no 😄
A o emisích nemá smysl s tebou diskutovat = když si neumíš spojit ani tak prostý věci jako odkaz na měření a odkaz na to co to znamená >😁
A zřejmě fakt dodnes nechápeš co to bylo Dieselgate = letos v lednu si objevil že nepodvádělo jenom VW = tak jen tak dál = a za pár let můžem zkusit pokecat >😒]
Ne to fakt mentálně nedávám 😄
Hele ty přece musíš vědět = co si byl ve škole kam si to dotáh atd. nebo? 😉
Svět včetně toho o emisích je evidentně o 99% složitější než chápeš = to je v překladu že pablb si ty. Takže nemachruj a dej = na pražskou kavárnu >😁
Problém prahy a většiny velkoměst hlavně v těch zaostalejch východních zemích = komunisti na ekologii srali = je bohužel smog a samozřejmě i ty oxidy dusíku [odkaz] dneska byl mimochodem spíš bezproblémovej den = i tak nic moc
Často při svym namyšlenym blábolení popíráš i to co se učí na základní škole tak abys věděl o čem se to vůbec bavíme [odkaz]
Proč se vůbec hádáš = o něčem čemu evidentně vůbec nerozumíš = zjevně vůbec nechápeš o čem to je. Stejně jako ty finance při Dieselgate nebo nemožnost plnit emise = který už tehdy spousty aut v klídku plnily = od levnejch Citroenu 110HDi po drahý BMW 50d
Jen tě baví se hádat a machrovat a urážet = trefil sem to? 😉
Ať přímo slovně = nebo tim cos zase napsal >😒]
Naměří se denně vyšší občas vysoký koncentrace = sou tam vyšší koncentrace >😁
A dostals i wiki nápovědu = co ta vyšší koncentrace dělá = furt je to moc složitý? >😒]
No co se divim = jak si psal celý generace nechápete jak a proč se používat na autě zimní pneumatiky 😄
Jen podotýkám, že jsem ti nedávno posílal odkaz na článek kde se psalo, že 200 µg máš běžně doma v místnosti kde si zapálíš svíčku, než tu zase začneš šermovat nějakýma nesmyslama. A ani tě 200 µg hodnoty jsem za celou letošní zimu co to pozoruju nezaznamenal. Tak povídej ty odborníku.
A nezapomeň [odkaz] >😁
No většina lidí tady v Evropě žije ve městech a jejich okolí = to mě mohlo napadnout že to je takhle jednoduchý = všechno a všichni sou ti u [odkaz] že se to týká drtivý většiny..
Ale v centrech měst a velkoměst sou auta až zásadnim zdrojem znečištění
Nicméně na to sem poukázat nechtěl = PR koncernu mělo čas se připravit na okecávání Dieselgate a krom totální ekonomický kraviny žvástu a já nevim co že by díky pokutám mohli zbankrotovat = což bylo jak se ukázalo dobře vymyšlený protože mraky lidí to sežralo i s navijákem = i tady na ACZ :yes: 😄
Tak další z PR okecávaček byla že emisní normy sou absurdně přísný = i pro to platí že to zbaštila spousta lidí = včetně těch tady na ACZ 😉
Viz tahle diskuze = některý tomu asi věřej dodnes >😁
Oxidy dusíku bohužel narozdíl od dusíku [odkaz]
Asi bys taky potřeboval vylepšit kognitivní schopnosti [odkaz] >😒]
Už sem ti to párkrát napsal takže fakt nechápu = co na tom měření lidí z Dopravní fakulty ČVUT kterýho se zúčastnil a psal o něm M. Vaculík = furt nechápeš? >😁
1 pašík Dieselgate generace = vypouští horší emise než jeho vlastní předchozí generace. Tuhle část chápeš? 😉
Dieselgate Pašík nebo Jetta nebo.. v reálu chrlí emisí asi jako 10 autobusů plnících Euro6 = tolik přirovnání ČVUT = těžko říct co na tom nechápeš. Ke zhruba stejnej výsledkum došli v Jižní i Severní Americe, v Asii no a i na Českym vysokym učení technickym = to je vysoká škola >😒]
No tak finálku = pravdu maj samozřejmě lidi z ČVUT a všech podobnejch míst po planetě = ty ne :-!
Že si to nedovedeš dosadit do souvislostí = no proto přece tolik věcí oborů atd. = zpochybňuješ. Holt se smiř s tim že jeden Dieselgate Pašík apod. = chrlí jako 10 autobusů. Teď si zrovna napsal že jejich měření nezpochybńuješ = tak tohle napsali jako výsledek těch měření = tak super že už to chápeš a nebudeš dál zpochybňovat :yes: 😄
Pokud to furt nechápeš = tvrdíš že všechno je úplně jedno = že všichni který se tomu generace věnujou = sou proti tobě totální ***i :yes: >😒]
Ale jinak tvoje myšlenka že je fuk jestli auto chrlí jako deset autobusů nebo aktuální diesly naměřený v článku = je fakt zajímavá :yes: >😁
Neuvěřitelný co lidi dokážou vymyslet 😄
Verze že to vyhodnocuješ zase blbě = jako ty kecy o bankrotu nebo kecy o nemožnosti plnit emise = to nepřipouštíš? 😉