Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
speedfred
v “plnke” a na to že to necestuje cez pol sveta tak tá cena je celkom sebavedomá. Keď bude nejaký entuziaziata chcieť holú-bosú Supru ? Pôjde to? Má to špéru v základe ?
Za mňa je to cenové sklamanie.
Za mňa je to cenové sklamanie.
U nás (nevím, jestli zatím nebo natrvalo) si moc vymýšlet nemůžeš. [odkaz]
Love it or Leave it. :-)
Love it or Leave it. :-)
U takého auta bezpečnostných asistentov ako v “mamacar” :no:
Ano, mohli využít toho, že supru budou bouchat v Evropě a nechat zákazníky výbavu volit, ale předvedli japonskou klasiku, ber jak je nebo nech být, bohužel to znamená příliš vysokou cenu, v Japonsku to z nostalgie někdo koupí, podobně v USA, v Evropě to ale bude naprostá okrajovka.
....to jo, ale za tím je "těžká politika".... ;-\
To uz je slusna paranoia.
Proč?
No lebo tu paranoju tu predvadzas dlhodobo a vsade pchas nejaku politiku.
Japonci odjakziva maju vybavy postavene takto s minimalnymi moznostami zmeny a zrazu je aj v tom politika 8-s
Mna by skor zaujimalo, kedy sa prejavi zrusenie 10% dovozneho cla na cene aut dovazanych z Japonska.
Japonci odjakziva maju vybavy postavene takto s minimalnymi moznostami zmeny a zrazu je aj v tom politika 8-s
Mna by skor zaujimalo, kedy sa prejavi zrusenie 10% dovozneho cla na cene aut dovazanych z Japonska.
Hmmmmm?......ok. Je politika a politika. Uskutečnění tohoto projektu trvalo 7 roků a jelikož jsem projekt pozorně sledoval, tak tě můžu ujistit, že tam hrála politika velkou roli. Jednalo se hlavně o politiku vnitropodnikovou a mezipodnikovou, ale i politika EU tu hrála svou roli.
The reality of the Supra’s development is that it was done in isolation from the BMW Z4. Once the dimensions of the platform were finalized, the test mules were created and the Germans and Japanese went their separate ways. They weren’t even allowed to talk to each other courtesy of European Union anti-trust laws, which meant that these cars were tuned in a way unique to each company’s philosophy.
The reality of the Supra’s development is that it was done in isolation from the BMW Z4. Once the dimensions of the platform were finalized, the test mules were created and the Germans and Japanese went their separate ways. They weren’t even allowed to talk to each other courtesy of European Union anti-trust laws, which meant that these cars were tuned in a way unique to each company’s philosophy.
Levný Supry s 4válcem se tu prodávat nebudou = teď určitě ne a moc to nečekám ani do budoucna
MariAchi
...no prosim, a pak ze jsou priplatky na japonciky drahe, takhle levnou metalizu nema ani Sandero >:D
Anonym
1) Fanoušci na ní nemají
2) Krůty dneska chtějí SÚVy
3) Tento segment je poněkud v krizi (končí třeba SLK - i když je to něco trochu jinýho)
4) Cena je vyskoká - koukni na ´tang V8....a nepleťte mi, že je to něco jinýho, to vím taky
5) Dražší Japonci se BYkupují hubou. Prodávaj se se ale D3, který lidi platěj penězma.
2) Krůty dneska chtějí SÚVy
3) Tento segment je poněkud v krizi (končí třeba SLK - i když je to něco trochu jinýho)
4) Cena je vyskoká - koukni na ´tang V8....a nepleťte mi, že je to něco jinýho, to vím taky
5) Dražší Japonci se BYkupují hubou. Prodávaj se se ale D3, který lidi platěj penězma.
900 kusů pro Evropu na tento rok - vyprodáno.
U nás se jich prodá málo
U nás se jich prodá málo
U nás se jich prodá málo
A ty si ji určitě nekoupíš. Body 1) a 5)
Ale budeš se za ní bít...trapnými komenty >:-[] :-!
U nás se jich prodá málo
U nás se jich prodá málo
A ty si ji určitě nekoupíš. Body 1) a 5)
Ale budeš se za ní bít...trapnými komenty >:-[] :-!
je to auto pre fajnsmekrov a labuznikov.... takze tu ozaj nemozeme cakat predaje na urovni nejakeho golfu gti to je jasne
tento segment uz coskoro bude len o par autach... nie je to ziadna chvilkova kriza ale tvrdy ustup z pozicii.... casy sa proste menia.... aj priority.... inak za mna za 1,8 melona urcite radsej corvette ako tohto aligatora :yes:
tento segment uz coskoro bude len o par autach... nie je to ziadna chvilkova kriza ale tvrdy ustup z pozicii.... casy sa proste menia.... aj priority.... inak za mna za 1,8 melona urcite radsej corvette ako tohto aligatora :yes:
3_diamanty
ale co ta hmotnost? kompaktne 4,3m auticko o cistej hmotnosti 1,5 tony? ved tolko nevazi hadam ani 4 kolkove 500X posadene velkostne na podobnom podoryse .... a teraz si predstavme kde by supra bola keby vazila este aspon o 200kg menej a skutocne mala aj hmotnost sportoveho vozu danych rozmerov .... ach jo... :*) .. tak krasne auto a ono je to defakto tazka krava na urovni tigiho sportagu a pod... to ma olovene kolesa alebo kde je ta finta....
....asi potřebovali celý vůz vyvážit. Začínáš s těžkým motorem vpředu a to musíš potom někde dál kompenzovat. I taková malá 1er s B58 šestiválcem má přes 1500kg....
to auto ma razvor fabie .. a dlzku fabie combi... ta je ale voci toumto udajne sportovemu autu o vyse 400kg lahsia... neskutocne... zlaty lotus evora .. to je dnes snad jediny ozajstny sportiak ako ma byt ... a nie nejake premotorovane tazke monstrum :yes:
Nic proti Lotusu ale Elise má rozvor 2300 mm
Ten rozdíl je danej většim zadnim převisem Cupry = což je u zadokolky spíš dobře ;-)
Ten rozdíl je danej většim zadnim převisem Cupry = což je u zadokolky spíš dobře ;-)
evora... evora.. uz som sa opravil... evora je vacsia a pride mi presne nieco podobne ako supra.. lenze hmotnost evory je uplne inde.... asi ako aj cele auto... zlaty lotus ;-)
Nojo Evora s šestiválcem od Toyoty = to sou paradoxy ;-)
evora 400 ... zrychlenie 4,2s.... ;-) .. maximalka 300... supra este ma co dohanat
mne to pride ako nejake bmw ta supra... proste tazka krava s obmedzovacom ...
mne to pride ako nejake bmw ta supra... proste tazka krava s obmedzovacom ...
To víš šestiválec Toyota vs šestiválec BMW >:-[]
Kecy kluci, Lexus btw zvažuje BMW i6 pro své modely.
Tak vono to nejsou kecy = ten V6 3,5 Toyoty v Lotusu má výkon jak V12 od Astonu :-)
A je vtipný že v opravdový Toyotě trochu podobný tý Evoře = je motor z BMW >:D
Nicméně ekonomicky to chápu = náklady na vývoj nemalý = prodejnost těžko říct zas tak tragická jak tu někdo věští jen podle našich reálií nebude ale nějakej zázrak taky ne. Takže společnej vývoj včetně společnýho motoru = bohužel dávaj smysl a maj logiku
A to se týká i malýho IS doteď používajícího techniku GS = logicky tam hledaj spoječnej vývoj = snížení nákladů
A je vtipný že v opravdový Toyotě trochu podobný tý Evoře = je motor z BMW >:D
Nicméně ekonomicky to chápu = náklady na vývoj nemalý = prodejnost těžko říct zas tak tragická jak tu někdo věští jen podle našich reálií nebude ale nějakej zázrak taky ne. Takže společnej vývoj včetně společnýho motoru = bohužel dávaj smysl a maj logiku
A to se týká i malýho IS doteď používajícího techniku GS = logicky tam hledaj spoječnej vývoj = snížení nákladů
Sametový 3.5 l V6 od Toyoty znám intimně (Aurion v Austrálii). Škoda, že se nevešel do plánů Toyoty, když se rozhodli "oživit" Supru.... :-! (Ano, myslím, že RWD verze tohoto motoru nebyla, i když TRD supercharged verze tohoto motoru dávala v roce 2006 241kW a 400Nm, což je blízko tomu, co dnes v Supře dává B58).
No ništ proti ale porovnávať Lotus s nejakým GT-čom ktoré sa dá používať ako daily nie je zrovna ideál. Môj rodiný sedan ide cez 300 takze aj ten Lotus má čo doháňať >:-[]
Ono se to pindá...holinky jako hodinky, obojí se natahuje. Jeho bezdůvodná nenávist vůči vrtuli se prolíná každou diskuzí, tady to odnesla i Supra. ;-)
Kolik RWD aut jsi řídil? Myslíš, že by jsi dokázal poznat auto s motorem uprostřed a vepředu? Mícháš zase hlouposti a bohužel nevíš.
Vantage
Ve stejné výbavě vychází Z4 na 1 895 608 Kč, takže cenový rozdíl je tam asi 70 tisíc (pokud si připlatím u Supry za metalízu). V porovnání s řadou 718 od Porsche jsou to pořád slušné ceny.
Já si teď nakonfiguroval Z4 M40i v podstatě s veškerou výbavou kromě elektrických sedaček, head-up displeje a asistenčních systémů. Výsledná cena 1 818 000,-. Řekl bych že má Supra velký problém. Jedině že by k nákupu jako dárek přihodili nějakýho Yarise >:D
Tueurix.
Pokud vezmu minuloug generaci Supry v provedení 2JZ-GTE měla 243 kW a 442 Nm, o dvě dekády později máme o pár kW víc s motem, ze kterého nikdo nikdy nevytáhne tak lehce víc výkonu a šílenosti s 1000+ HP s toho taky nevzniknou, za mě je tato generace celkem zklamání, čekal jsem pecku a místo toho dorazil těžký průměr, který minul generaci pokud vezmu v potaz výkon a ovladatelnost o moc neposunul.
×
Sdílení komentáře
×
(můj soukromý názor je, že 95% kritiků žádnou Supru nikdy neřídilo a 99% z nich na žádné nové auto v této cenové hladině nemá)
ono dnes si clovek skor za dane prachy uz kupi SUV velar ako nejaku supru... je to tak... a mat tie prachy a moznosti sam by som rozmyslal rovnako :yes:
Jsi jak škráblá deska.
Mi se to auto líbí, ale tato cenovka je příliš sebevědomá. S kým se chtějí srovnávat a komu konkurovat? Prémii asi ne. Porsche Cayman? Těch se u nás prodá jak prstů na jedné ruce. Z kupátek jiných značek toho moc úspěšného na trhu není .... napadá mě Mustang, ale i Bullitt v plné palbě vyjde do 1,5 mio, ačkoliv už bude vyprodaný.
Spíše se obávám, že to bude velmi podobné jako u GT86. 8-s
Supra zadní sedačky nemá, je to ryzí malý sporťák, ne “pětimetrové” GT.
Tu cenu som cakal tak o 200-300k nizsiu.
[odkaz]
A zrovna Toyota opravdu nema spatnou image, byt u nejmladsi generace si mozna prechodem od sportaku k hybridum udelala image auta pro duchodce a eko-aktivisty, ale to by mely prave modely jako GT86 nebo aktualne Supra zmenit.
Pro me jako pro kluka, ktery mel v detsvi plakat zlute MR-2 Turbo, ktery si pamatuje zabery Celicy GT-4 v Castrol barvach z rallye a ktery vyrostl na serii Fast and Furious s ikonickou Suprou Mk IV v prvnim dilu, mela Toyota vzdy image sportovni znacky bez ohledu na jeji portfolio v poslednich letech.
Samozrejme, zakaznici Benze jsou jina krevni skupina, ale to neznamena, ze by na trhu nebylo pro sportovni Toyotu misto.
Svět se prostě mění = a při 100 000 000 aut co vychrlíme na planetu ročně = prostě nejde kašlat na důsledky = jako se to snaží prosazovat pár diskutujících na ACZ ;-)
Je super že tu je zase Supra a jinak trochu dnešní reality = no věřil bys před pár lety že Golf nebude nejprodávanější Volskwagen [odkaz] >:-[]
PS: ak by si nahodou bol u nas na nakupoch tak v optime maju vystaveny pro ceed aj stingera .. vcera som sa pokochal :yes:
PS: inak ten pro ceed nic ine len kombik... taky kusok stylovejsi voci klasickemu kombiku ale inak docela rovnaka obluda s batohom tu som sa aj kusok sklamal. ... uz stinger je ine maso .. krasneho modreho tam maju ( takato modra [odkaz] ) .. a je famozny ... :yes: