Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Supra se už dá koupit i u nás. Za 1,8 milionu

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 24. 2. 2019
67
98
Zobrazit náhledy (67)
Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra
Fanoušci Toyoty Supra se konečně dočkali páté generace kultovního kupé. Už je k mání i na českém trhu.

Pátá Supra A90 debutovala po sedmnáctileté přestávce na autosalonu NAIAS v Detroitu. Kupé vzniklo v úzké spolupráci s BMW, je založeno na platformě CLAR a prakticky představuje dvojče roadsteru Z4 série G29. Kooperace pochopitelně pomohla ušetřit náklady. Sportovní toyota se také nevyrábí v Japonsku, ale u našich jižních sousedů, v továrně Magna Steyr ve Štýrském Hradci (Grazu).

Supra, tedy vlastně oficiálně GR Supra je v České republice k mání v jediné verzi: s třílitrovým řadovým šestiválcem přeplňovaným jediným twin scroll turbem. I ten pochází z Mnichova a dává 250 kW a 500 N.m a je spojen s osmistupňovou samočinnou převodovkou, řadí se páčkami pod volantem. Čtyřventilový agregát DOHC má proměnné časování a přímý vstřik. Takřka 4,38 m dlouhé a 1570 kg těžké kupé s ním dokáže uhánět maximálně dvěstěpadesátkou, než zasáhne elektronika. Z klidu na stovku zrychlí během 4,3 s.

Česká cena třílitrové verze (Supra se vyrábí i s čtyřválcovým dvoulitrem) byla stanovena na rovných 1.800.000 Kč. Za ni ale dostanete plně vybavené auto s adaptivním podvozkem. Kromě základních a dnes již povinných elektronických asistentů máte ve standardu i kontrolu trakce, předcházení kolizím s nouzovým brzděním, rozpoznávání dopravních značek, sledování mrtvého úhlu a upozornění na opuštění jízdního pruhu.

Toyota zůstává u dálkově ovládaného centrálního zamykání místo bezklíčkového otevírání. Komfortní prvky dále zastupují vyhřívaná a elektricky sklopná zrcátka, samočinná dvouzónová klimatizace a head-up displej, pokud si posádka chce dobít mobily, nepotřebuje kabel... Supra ve vybavena předními adaptivními LED světly s automatickým nastavováním výšky i denními diodami.

Řidič má sedačku elektricky nastavitelnou, japonská automobilka zvolila kožené čalounění, ale kromě přírodního materiálu také umělé. Ani s bederní opěrkou není třeba hýbat manuálně. Přední sedačky nepostrádají vyhřívání. Multimediální systém Touch 2 s osmipalcovou obrazovkou obsahuje navigaci a slouží jako výstup zadní parkovací kameře, audio JBL má 12 reproduktorů.

Sáhodlouhý seznam příplatkové výbavy nečekejte. Je v něm jediná položka. Tedy vlastně šest, ale jedná se o barvy. V základu si totiž Supru odvezete domů pouze žlutou, za červenou Prominence a pět metalíz (bílou, stříbrnou, šedou, černou a modrou) dáte navíc 22,5 korun. A to je vše...

Toyota Supra – základní technické údaje
Motor3.0 Twin Scroll Turbo
Převodovka/pohon8A/zadní
Zdvihový objem [cm3]2998
Válce/ventily6/4
Největší výkon [kW/min-1]250/5000-6500
Točivý moment [N.m/min-1]500/1600-4500
Maximální rychlost [km/h]250
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,3
Pohotovostní hmotnost [kg]1570
Cena [Kč]1.800.000

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Čekal jsem víc...
| 25. 2. 2019
Jo, kamaráde, kdyby Boltovi přivázali na nohu 50kg kouli, tak by tu stovku pod 10sec také nezaběhl..... :-!
krasne auto
| 25. 2. 2019
>:D >:D
Avatar - wakantanka
Uff
| 25. 2. 2019
Ja si tie autá ktoré si vymenoval, veľmi dobre pamätám. Na niektorých som mal možnosť sa aj previezť, ale tie autá bodovali hlavne výhodným pomerom cena-výkon-image. Preto mám obavy o predajnosť tejto Supry, keďže stojí + - rovnako ako brat bez strechy od BMW a hlavne v kontexte predajnosti/nepredajnosti skoršieho počinu GT86/BRZ.
Čekal jsem víc...
| 25. 2. 2019
Jo tak, ty už víš jaká je ovladatelnost? No hurá...sem s vlastními pocity a zkušenostmi.

A pak prosím ještě tu o plném světě 1000-ci koňových Super ;-)
Uff
| 25. 2. 2019
Nech si už ty vyčpělé kecy, dehonestuješ jimi akorát sám sebe. Kdo chce sporťák bere v potaz Supru a ne Velar.
Jsi jak škráblá deska.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku